Polleke, ik ben er weer hoor. Als je naar Leerdam wilt komen voor een Powerball ben je van harte welkom.
Officieel Distributeur en Dealer van PowerBalls
vanaf 75 euro geen verzendkosten
Iemand al 12551rpm's verbeterd?
[Dit bericht is gewijzigd door NoE op 13-08-2003 00:03]
quote:Beetje zielig, meneer Kirsp.
Op dinsdag 12 augustus 2003 15:25 schreef NoE het volgende:
Het Officiële Europese verlengstuk van Kirsp International is ook een feitvanaf 75 euro geen verzendkosten
Iemand al 12551rpm's verbeterd?
Overigens staat het Nederlands record intussen al op 14.559 hoor!
quote:Sjeetje, kan je niet eens tegen een beetje concurentie?
Op woensdag 13 augustus 2003 16:38 schreef Case_for_Windows het volgende:[..]
Beetje zielig, meneer Kirsp.
Ik overweeg om www.kirsp.com te claimen......Overigens staat het Nederlands record intussen al op 14.559 hoor!
Power-ball.com en Powerballs.com bestaan ook, zijn die dan ook zielig?
Powerball is in amerika ook een loterij, vandaar dat ik voor powerballs ben gegaan. Het idee was er trouwens al wat langer.
Het is ook mijn record, ik weet ook heus wel dat het nederlandse record hoger is... (btw, een beetje fotosoepen en je hebt zo een nederlands record)
Wat is jouw record eigenlijk?
Tot slot verzoek ik u vriendelijk om de foto's die u van mij hebt 'geleend' met spoed van uw site te verwijderen. Dat noemt men diefstal, meneer Kisrp! Als ze er morgen nog staan zal ik de importeur informeren.
[Dit bericht is gewijzigd door Case_for_Windows op 14-08-2003 10:09]
Hierbij laat ik onze discussie en zal verdere details via mail tot U laten komen.
Maar ik had hem gekocht via een inkoopactie op Laupro. Voor nog geen 20 euro (incl verzenden!)
Als je bij bijv. Megagifts.com 100 gyrotwisters besteld (classic) dan zijn ze nog geen 10 euro per stuk!
Misschien tijd voor een nieuwe inkoopactie zodat weer honderden mensen goedkoop een gyrotwister kunnen krijgen ![]()
Je kunt de gyrotwisters bestellen op www.gyrotwister.com, daar zijn ze ook lang niet zo duur als die powerballs zijn.
quote:Er is alleen één beperking bij die twisters: ze leveren niet in Nederland.
Op vrijdag 29 augustus 2003 20:45 schreef -PolluX- het volgende:Misschien tijd voor een nieuwe inkoopactie zodat weer honderden mensen goedkoop een gyrotwister kunnen krijgen
Je kunt de gyrotwisters bestellen op www.gyrotwister.com, daar zijn ze ook lang niet zo duur als die powerballs zijn.
Dat ik dacht dat die xbeam's duurder waren komt denk doordat ik vooral de versies met zo`n metertje erop tegenkwam, en die zijn met iets van 38 euro toch wat prijziger. Maar als je van allebei de standaard versie bekijkt zijn de gyrotwisters idd iets duurder, iig als je er 1tje besteld...
Op FAQ's, instructieboekje 'auf deutsch', cd-rommetje 'auf deutsch' geen steek wijzer geworden. Is ie stuk of moet je minimaal x-duizend toeren maken voordat die magneetjes iets doen?
http://www.kirsp.nl/shop/catalog/pb_info6.php
btw, xbeam.nl claimt nu ook dat er 15.000 toeren meegehaald kan worden, terwijl het moederbedrijf (gyrotwister) 10.000 claimt.
probleem blijft bij de gyrotwister/xbeam dat je het niet kan meten, ze kunnen zoveel zeggen.
quote:* Sjeekie_Beekie heeft hem afgelopen dinsdag binnen gekregen. Inclusief speedmeter.
Op vrijdag 31 oktober 2003 00:37 schreef Ballebek het volgende:
Net een PowerBall Bluelight besteld bij PowerBall Europe
Ik had 5 jaar terug ofzo ook zo'n ding, kreeg ik van mijn vakantiewerkbaas omdat ik de hele dag achter de computer zat.
Hele familie gelijk verslaafd aan dat ding
.
quote:Bij Kirsp.nl hebben ze nu de volgende aktie
Op vrijdag 31 oktober 2003 12:29 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:[..]
* Sjeekie_Beekie heeft hem afgelopen dinsdag binnen gekregen. Inclusief speedmeter.
Hele familie gelijk verslaafd aan dat ding
.
Boven de 40 euro geen verzendkosten.
Bij afname van 3 powerballs, 10% korting.
Bij afname van 4 powerballs, 15% korting.
Bij afname van 5 powerballs of meer, 20% korting.
Ook is het mogelijk om er een "Wriststrap" c.q polskoordje.. bij te bestellen.
mischien interessant voor je familie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |