quote:ik zal er nog ff over nadenken, zijn ze niet gewoon in de winkel te koop
Op zondag 6 juli 2003 00:15 schreef drelletje het volgende:
na kijk je kan lekker lullen met die gasten en je krijgt veeeel korting das chillen et verveelt niet ofzow tis wel ok
quote:Voor 'ons' zijn Borger en Gasselternijveen de dichtstbijzijnde plaatsen waar ze worden verkocht. Voor zover ik weet heeft 'Tee-2-Green' in Gasselternijveen (ja, idd. de 'golfacademy'
Op zondag 6 juli 2003 00:20 schreef HeyFreak het volgende:
ik zal er nog ff over nadenken, zijn ze niet gewoon in de winkel te koop
Adressen en dergelijke:
Egbert Egberts Rijwielen
Hoofdstraat 63 A
9531 AC BORGER
0599-23 42 24
info@egbertegberts.nl
http://www.egbertegberts.nl
Tee-2-Green Golfacademy
Nieuwe Dijk 1
9514 BX Gasselternijveen
0599-56 44 58
info@tee-2-green.nl
http://www.tee-2-green.nl
De voorwaarden blijven ongewijzigd. Dus als je er 2 bestelt betaal je geen verzendkosten en bij een bestelling vanaf 5 stuks krijg je 10% korting. En je mag natuurlijk nog altijd kiezen of je de bestelling overdag wilt ontvangen of 's avonds.
www.powerbal.nl
quote:Kijk, nu begint het interessant te worden
Op maandag 7 juli 2003 00:24 schreef Case_for_Windows het volgende:
Ze staan nog niet op de site, maar vanaf 7 juli 2003 gelden de volgende prijzen:
Powerball Regular ¤ 19,95
Powerball Amber Light ¤ 25,05
Powerball Blue Light ¤ 28,65
Een speedmeter kost een tientje, als je hem meteen meebestelt
quote:Je kunt met die xbeam toch ook het toerental meten? Zit zo'n progje bij zodat je met je microfoon het geluid op kunt nemen. Het progje rekent dat om naar een toerental. Schijnt niet gigantisch te werken, maar je hebt een indicatie.
Op maandag 7 juli 2003 13:20 schreef dork22 het volgende:
Schijt! ik heb net een xbeam bestelt, had toch beter een powerball kunnen nemen zo'n tellertje is kewl
quote:Nee, ook een Powerball is gevoelig voor dat soort geweld. Helemaal als het ding op snelheid is.
Op maandag 7 juli 2003 15:49 schreef Zimba het volgende:
Kan je werkelijk met die powerbal op de grond laten stuiteren? Mijn Xbeam kon er duidelijk er niet tegen :| Ik zoek nu een vervanger die wat steviger is.
quote:Wij hebben dus een seminar gehouden, waar klanten konden proberen zo'n hoog mogelijke score te halen. dit hebben wij uitgeprobeerd met de gyrotwister bal in combinatie met een microfoon. dit was niet geheel succesvol, zeker als ie een keer gevallen is. uiteindelijk hebben we 1 powerball met teller gekocht en als prijs een goedkopere gyrotwister (tevens ook als giveaway) vergeven
Op maandag 7 juli 2003 13:54 schreef Morphs het volgende:[..]
Je kunt met die xbeam toch ook het toerental meten? Zit zo'n progje bij zodat je met je microfoon het geluid op kunt nemen. Het progje rekent dat om naar een toerental. Schijnt niet gigantisch te werken, maar je hebt een indicatie.
quote:Naar mijn weten wel, hoewel er natuurlijk ook een kans bestaat dat de problemen juist verergeren.
Op dinsdag 8 juli 2003 08:58 schreef inkie1010 het volgende:
Wat mij nog niet duidelijk is, is zo'n ding ook nuttig als je al last van RSI hebt?
Nu stoppen ze er wat lampjes in en is het ineens "hot"?
Was ik er vroeg bij es een keer... hahaha ![]()
Overigens is het wel een goed ding. Je krijgt er een beresterke grip van in je handen/polsen. Of het ook fijn is met RSI weet ik niet want het trilt nogal door je armen en dat lijkt me nu niet zo geweldig met RSI...
quote:Hé Marco hoe kwam je aan een Powerball, 15 jaar geleden? Ik denk dat dat elleen een exemplaar van Dynabee kan zijn geweest; klopt dat?
Op dinsdag 8 juli 2003 13:02 schreef TheMarco het volgende:
Grappig ... zo'n ding had ik 15 jaar geleden al voor het trainen van de onderarmen voor windsurfen...Nu stoppen ze er wat lampjes in en is het ineens "hot"?
Was ik er vroeg bij es een keer... hahahaOverigens is het wel een goed ding. Je krijgt er een beresterke grip van in je handen/polsen. Of het ook fijn is met RSI weet ik niet want het trilt nogal door je armen en dat lijkt me nu niet zo geweldig met RSI...
quote:Hoi Polleke,
Op dinsdag 8 juli 2003 21:42 schreef Polleke83 het volgende:
hmm, ik heb er een tijdje terug mee zitten spelen (geleend van iemand), en nu wil ik er ook wel een. ik denk dat ik van de week eens de trein naar amsterdam pak en dan eens ga zoeken. ik las ergens dat ze ze bij Magna Plaza in amsterdam ook hebben dus. weet iemand anders waar ik ze gewoon in de winkel kan kopen?
Voor zo ver ik weet worden ze in Amsterdam alleen verkocht door 'We Move' en een golfshop. Ik verkoop ze via Internet, maar als dat je te lang duurt ben je van de week ook welkom in Leerdam, dan kun je er meteen één meenemen.
Je hebt mazzel want deze week zijn de prijzen drastisch verlaagd. Kijk op www.powerbal.nl voor alle informatie.
quote:Polleke,
Op woensdag 9 juli 2003 14:51 schreef Polleke83 het volgende:
hé Case for Windows, kan ik volgende week ff langskomen? begin van de week dan. denk de maandag of dinsdag. en waar zit je dan precies in Leerdam? en wat zijn je prijzen?
bdw: zonder verzendskosten oid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |