abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 15:30:29 #51
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_11562583
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:17 schreef Morphs het volgende:
Ik zie dat verschillende distributeurs verschillende prijzen hanteren. Op http://www.w2have.nl/ staat ie voor 27,50 (32,73 inclusief BTW). Of ik zie iets over het hoofd of dat is een prijsverschil van bijna 9 euro. Zie ook de website van Stay Active.
Bij de een zit wel een counter bij de ander niet.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 15:45:00 #52
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11562939
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:30 schreef Tweek het volgende:
Yup, en met counter kom je alsnog op 42 euro. Dan nog verzendkosten erbij...
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_11563236
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
de enige echte is de Gyrotwister

...

de rest is niet officieel dus nep

Weet je wat, jij mag m'n research-verhaal even opnieuw uitvoeren.....
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:30 schreef Tweek het volgende:
Doh! :-) Appels met Peren he...inderdaad blijken de verschillen dan vrij klein te zijn.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:12:41 #54
39284 thiamat
...Mmmm...
pi_11570446
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 21:08 schreef Morphs het volgende:

[..]

Die zal ik ook missen.....maar m'n computer laat ik dan ook niet na een week verstoffen in de kast. Daar doelde ik op.

Dat is maar 1 facet van het materialisme, ik noemde er nog 1 op
Op zondag 30 mei 2004 22:06 schreef Croupouque het volgende:
"De slimste van FOK!", dat is net zoiets als 'de minst stinkende drol op de mesthoop'.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:38:33 #55
38963 drelletje
BRITISH SEA POWER!!!
pi_11571044
hee zo een ding is echt chill ik raad het je aan om hem te kopen. echt goed voor je armen enzow en die betere coördinatie help ook echt goed bij het gamen. naja ik raad het jullie aan om zo een ding te kopen. wat makkelijk is is om hem bij www.stay-active.nl te kopen en die is niet eens duur!

[Dit bericht is gewijzigd door drelletje op 04-07-2003 22:50]

Powered by Garmin Etrex Legend
  zaterdag 5 juli 2003 @ 00:18:29 #56
59960 Case_for_Windows
www.powerball-europe.com
pi_11573083
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 15:17 schreef Morphs het volgende:

[..]

Klopt, je hebt helemaal gelijk. Makes more sense now. Zijn er ook web-only dealers? http://www.stay-active.nl heeft geen winkel maar wel een website, zij staan echter niet tussen het rijtje dealers en lijken goedkoper.
[..]

Ik zie dat verschillende distributeurs verschillende prijzen hanteren. Op http://www.w2have.nl/ staat ie voor 27,50 (32,73 inclusief BTW). Of ik zie iets over het hoofd of dat is een prijsverschil van bijna 9 euro. Zie ook de website van Stay Active.

Hoi Morphs
Je hebt bijna gelijk alleen komt er bij w2have nog het één en ander bij. De prijzen zijn volgens de algemene voorwaarden ex BTW en ex verzendkosten. Gezien de tekst weten ze ook niet precies hoe het nu zit met de Powerball.
Stay Active is grijze import via Duitsland. Vergelijk het logo maar met de Duitse site power-ball.com.
De xbeam is vrijwel zeker geen Powerball van Nano Second. Overigens kan ik degene die dat zou willen nog wel aan het 'origineel' van Dynaflex helpen. Ik kan de Pro voor 2 tientjes leveren (ex verzendkosten). Maar ik garandeer je dat je spijt krijgt dat je niet ¤ 2,50 meer uitgaf voor een Powerball Regular. Je bent van harte uitgenodigd om het verschil te komen zien en voelen.
Als je via www.powerbal.nl bestelt betaal je geen verzendkosten als je er 2 koopt! Bovendien krijg je nog eens 10% korting als je er 5 of meer bestelt. Als je er meer dan 10 wilt (voor de hele school, je familie, de sportclub of dit forum) moet je me even een mailtje sturen, dan zal ik een mooi voorstel doen. Het adres: powerbal@caseforwindows.nl.
www.powerbal.nl
pi_11574302
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:18 schreef Case_for_Windows het volgende:
Je hebt bijna gelijk alleen komt er bij w2have nog het één en ander bij. De prijzen zijn volgens de algemene voorwaarden ex BTW en ex verzendkosten.
Dat blijkt inderdaad exclusief BTW te zijn, had ik eerst niet door.
quote:
Stay Active is grijze import via Duitsland. Vergelijk het logo maar met de Duitse site power-ball.com.
Goed gezien, was me nog niet opgevallen. Die duitse site is verder wel officieel, hij wordt direct gelinkt vanaf de nano-second website.
quote:
Als je er meer dan 10 wilt (voor de hele school, je familie, de sportclub of dit forum) moet je me even een mailtje sturen, dan zal ik een mooi voorstel doen. Het adres: powerbal@caseforwindows.nl.
www.powerbal.nl
Ik doe aan breakdancing en als je ergens sterke polsen en onderarmen nodig hebt, dan is het daar wel bij. Misschien dat ik 10 mensen kan vinden
  zaterdag 5 juli 2003 @ 16:17:03 #58
59960 Case_for_Windows
www.powerball-europe.com
pi_11580565
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 01:39 schreef Morphs het volgende:

[..]

Dat blijkt inderdaad exclusief BTW te zijn, had ik eerst niet door.
[..]

Goed gezien, was me nog niet opgevallen. Die duitse site is verder wel officieel, hij wordt direct gelinkt vanaf de nano-second website.
[..]

Ik doe aan breakdancing en als je ergens sterke polsen en onderarmen nodig hebt, dan is het daar wel bij. Misschien dat ik 10 mensen kan vinden

De duitse site wordt inderdaad gelinkt vanaf Nano Second.Mr Lin van Nano wil de site van de Nederlandse importeur nog niet vermelden omdat daar geen Powerball in voor komt. Zeer binnenkort ga ik over op Powerball-europe.com. Mr Lin heeft al gezegd daar zeer verheugd over te zijn en mogelijk komt er dan wel een link.

Is breakdancing een individuele aangelegenheid of doe je dat in clubverband? Met mij is altijd te praten over een leuke actie in combinatie met een vorm van sponsoring. Het lijkt me trouwens een machtig gezicht als je een breakdance act doet met een draaiende Powerball Blue Light. Als dat zou resulteren in bekendheid en dus verkopen kunnen we misschien ook wel een deal afspreken. Je vindt me op powerball@caseforwindows.nl
www.powerbal.nl

zaterdag 5 juli 2003 @ 16:20:08 #59
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11580609
Je kunt trouwens wel merken dat het een rage is. Waar je ook naar toe belt, ze zijn bijna nergens meer op voorraad. Als ze dan nog wat hebben liggen is het een standaard versie zonder teller en/of LEDs. Was vandaag te laat wakker, anders was ik nog even naar Duitsland gereden voor zo'n ding (Leer is nog geen 50km rijden).
pi_11581180
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 16:17 schreef Case_for_Windows het volgende:
Is breakdancing een individuele aangelegenheid of doe je dat in clubverband? Het lijkt me trouwens een machtig gezicht als je een breakdance act doet met een draaiende Powerball Blue Light.
Yup, dat doe je altijd in een groep. Misschien wel cool om het tijdens een headspin te doen (op je hoofd draaien). Als je dat goed kunt dan kun je zonder handen tot wel een halve minuut draaien. Maar zo goed kan ik dat nog niet
pi_11581203
Ik kan die dingen waarschijnlijk voor ¤10,- of nog goedkoper verkopen.... van onbekend merk... soort aldimerk... dus redelijke kwaliteit en bodemprijs...
  zaterdag 5 juli 2003 @ 18:43:08 #62
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_11582776
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:00 schreef 60000 het volgende:
Ik kan die dingen waarschijnlijk voor ¤10,- of nog goedkoper verkopen.... van onbekend merk... soort aldimerk... dus redelijke kwaliteit en bodemprijs...
Dan toch liever iets meer betalen voor een echt merk. Bij merkloze dingen heb je vaak dat de toleranties wat groter zijn en dat lijkt me nou niet bepaald een fijne gedachte als je bedenkt dat zo'n gyro met iets van 10000 a 15000 toeren in je handen staat te tollen.
Wat ook gebeurt (met allerlei produkten) is dat je een origineel ding in handen hebt uit een afgekeurde partij.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 19:22:22 #63
59960 Case_for_Windows
www.powerball-europe.com
pi_11583458
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 16:20 schreef MSXUser het volgende:
Je kunt trouwens wel merken dat het een rage is. Waar je ook naar toe belt, ze zijn bijna nergens meer op voorraad. Als ze dan nog wat hebben liggen is het een standaard versie zonder teller en/of LEDs. Was vandaag te laat wakker, anders was ik nog even naar Duitsland gereden voor zo'n ding (Leer is nog geen 50km rijden).
Hoi MSXUser

Ik heb er bijna altijd voldoende op voorraad. En bijna altijd verstuur ik ze op de dag dat de betaling binnen is. Als dat niet snel genoeg is kun je er ook één komen halen. Bij verzenden kun je bij mij ook nog kiezen of je de zending overdag (met TPG) of 's avonds (met Selektvracht) wilt ontvangen.
Als je werkelijk een MSX gebruikt heb ik misschien nog iets leuks voor je. Bij mij op zolder staat een hele voorraad MSX en attributen zoals een printer, een muis, een joystick en zo voort. Bovendien tig kilo boeken en software. Iets voor jou?

zaterdag 5 juli 2003 @ 21:16:50 #64
38963 drelletje
BRITISH SEA POWER!!!
pi_11585555
hehe nou ik denk dat ik het wel ff-ies wat beter heb geregeld met www.stay-active.nl hehehe op die site www.powerbal.nl staat hij voor maar 34 euro oid waha dom als je die koopt. Kijk bij stay active en regel wat met ze en ik heb er nu 2 gekocht (ook een voor en vriend) en heb 15% !!!!!!! korting en geen verzends kosten. En maadag gaan ze op de post dus dinsdag of woensdag zijn ze er wel.
Wel leuk dat hier zo eentje case for windows (oid) zit te promoten maar luister niet naar hem en ga naar www.stay-active.nl tis zoo goed.

owja als ik er 5 bestelde kreeg ik 25% korting. hehe zeiden ze nog zo lief in de e-mail dat ik de winst zelf mocht houden (door dsoorverkopen doh)
hee en ik werk daar niet eens! en hij werkt wel bij case for windows. nou naar wie zou je luisteren .

kijk het is jullie geld maar als ik een blauwe met licht koop voor 25,46 euro en jullie veel meer betalen is dat jullie keus.... ik weet het wel.

(dit is bedoelt om jullie te helpen niet zozeer om nou echt reclame te zijn)
Case-for-windows

mwa dat was het
gegroet en slaap lekker
drelletje

[Dit bericht is gewijzigd door drelletje op 06-07-2003 00:01]