Ik zat al op internet te zoeken naar het bevrijdende nieuws, en hier is dan de bevestiging: ook deze plaat komt eerder uit dan de officiele datum!!
snel kopen zometeen!!!
Ik zal hem alleen WEL weer moeten downloaden, want hij moet zonodig copy-protected zijn. En ik kan GEEN cd's in mijn Ipod proppen....
Stelletje anti-piracy-lijers.
@Nietzman, zolang je 'm ook maar koopt is er niets aan de hand
quote:Hij staat al prachtig naast Mer de Noms. Vind het alleen een neuk-actie van de platenmaatschappijen.
Op vrijdag 12 september 2003 19:36 schreef Random_hero het volgende:
@Nietzman, zolang je 'm ook maar koopt is er niets aan de hand
quote:
"Swayin to the rhythm of the new world order and
Count the bodies like sheep to the rhythm of the war drumThe boogeymen are coming
The boogeymen are coming "
quote:Ik vind 'The nurse who loved me' in al zijn heerlijke rustigheid anders ook een geweldig nummer.
Op zaterdag 13 september 2003 01:16 schreef MokroKees het volgende:
Bij deze benoem ik "Pet" tot beste nummer van het album ( imho uiteraard )![]()
quote:wat trouwens een cover is van Failure (ook het uit-checken waard)
Op zaterdag 13 september 2003 01:20 schreef nietzman het volgende:[..]
Ik vind 'The nurse who loved me' in al zijn heerlijke rustigheid anders ook een geweldig nummer.
quote:*soulseek aanslingert*
Op zaterdag 13 september 2003 01:28 schreef Carn het volgende:
wat trouwens een cover is van Failure (ook het uit-checken waard)
Inmiddels heb ik ook Pet keihard aanstaan.... Wat een geweldig nummer!
quote:dat zeg ik
Op zaterdag 13 september 2003 01:34 schreef nietzman het volgende:Inmiddels heb ik ook Pet keihard aanstaan.... Wat een geweldig nummer!
en alvast de groeten aan je buren
Ik heb wel gehoord dat er een hoop negatieve geluiden schijnen te zijn, al heb ik ze zelf nog niet kunnen ontdekken, behalve dat de single niet zo geweldig is ontvangen. Zijn er ergens reviews te lezen?
Heb 'm nu een aantal keren beluisterd en het album groeit nog elke keer dat ik 'm beluister.
quote:Dat meen je niet.
Op maandag 15 september 2003 23:02 schreef TrenTs het volgende:
Ontzettend slecht en teleurstellend album. Ik ben er serieus bij in slaap gevallen.
Ik durf bij deze zelfs de uitspraak te doen dat 'ie beter is dan zijn voorganger....
The Package en The Noose nu al wel twintig keer achter elkaar gehoord en het verveelt nog niet.
quote:Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
Op dinsdag 16 september 2003 22:06 schreef Cascade het volgende:
Al wel gedownload
quote:Dat hele beveiligingsding is zowiezo best vaag, want ik kan 'm wel gewoon rippen. Kan 'm ook gewoon vanaf de CD-ROM speler afspelen, hoeft niet via dat programmatje. Zal wel aan de speler liggen.
Op dinsdag 16 september 2003 23:01 schreef Evil_Koekje het volgende:[..]
Mag ik vragen hoe, want ik heb em dus gekocht en nu wil ik em rippen (dat doe ik met al mn albums) maar dat kan dus niet ivm copy protection..
En met Kazaa krijg ik alleen steeds files van 5 minuten oid met stukjes van Weak And Powerless...
CD zelf is prima, iets teveel "filler" nummers en de live versie van The Nurse Who Loved Me is veel beter dan deze, maar voor de rest
quote:Hmz ik rip hem momenteel ook, lukt dus wel.
Op dinsdag 16 september 2003 23:06 schreef MrData het volgende:[..]
Dat hele beveiligingsding is zowiezo best vaag, want ik kan 'm wel gewoon rippen. Kan 'm ook gewoon vanaf de CD-ROM speler afspelen, hoeft niet via dat programmatje. Zal wel aan de speler liggen.
CD zelf is prima, iets teveel "filler" nummers en de live versie van The Nurse Who Loved Me is veel beter dan deze, maar voor de rest
lekkere beveiliging dan
Dit album is trouwens al voor de CD release gelekt, zie het bericht op www.aperfectcircle.org.
quote:Echt? Ik vond het een heel soft album, pas aan het einde zit er een nummer met pit maar over het algemeen blijft het heel rustig.
Op vrijdag 12 september 2003 19:59 schreef nietzman het volgende:[..]
Hij staat al prachtig naast Mer de Noms. Vind het alleen een neuk-actie van de platenmaatschappijen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |