abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11489756
Ik heb uitslag op mijn buik door de gesp van mijn riem Die riem draag ik nu niet meer, maar er zitten dus allemaal rode bultjes en het jeukt
ontzettend.
Weet iemand hoe ik kan zorgen dat die uitslag wegtrekt en die ellendige jeuk ophoudt?
Mind the gap
pi_11489817
Gewoon ff het "reepje" vel wegsnijden..
pi_11489819
Zodra je kan, broek open, lekker laten luchten die handel.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:34:27 #4
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_11489839
Smeren met een verzachtend zalfje en voor de rest afblijven. (Nachtcreme oid)

Nikkelalergie?

If at first you fail, re-define your objective.
pi_11489840
Jawel, maar die jeuk! Grr ik kan er niet afblijven en ik ben bang dat ik straks littekens krijg, ofzo.
Mind the gap
pi_11489876
Je zal echt niet zomaar littekens krijgen hoor...
dan moet je dus echt wel als een gek moeten gaan krabben
pi_11489920
Nikkel allergie!!! ( komt op als poepen. )

Niks aan te doen, heb ik ook.
Knopen van je spijkerbroek maar gaan afplakken met leukoplast.
En altijd zorgen voor goed passende broeken, zodat een riem niet meer nodig is. Dit kan bv door een strechstof spijkerbroek te kopen.
sterkte er mee!

The waves you made will always be
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:38:02 #8
25106 Kesh
Mmmm, free goo!
pi_11489924
Gewoon zo weinig mogelijk krabben das het beste, als je krabt duurt het jeuken alleen nog maar langer
Homer: Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:39:48 #9
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_11489970
En als je toch blijft krabben: afplakken met en gaasje en verstoppen achter een body. Kun je er ook niet meer makkelijk bij....

Zelfdiscipline werkt amper bij jeuk...

If at first you fail, re-define your objective.
pi_11489983
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:35 schreef Roellie80 het volgende:
Je zal echt niet zomaar littekens krijgen hoor...
dan moet je dus echt wel als een gek moeten gaan krabben
Jawel krijgt ze wel, het worden een soort bruinachtige droog aanvoelende vlekken en ze blijven bruinkleurig.
pi_11490037
Vermoedelijk heb je nikkelallergie (heb ik ook).
Zorg er dan voor het gespje niet je lichaam raakt en anders -zoals ik al ergens zag- afplakken met hansaplast (of een andersoortige pleister). Of koop een riem met zilver gespje of anti-allergie (als die uberhaupt bestaan dan)
pi_11490183
Thanks allemaal..zojuist inderdaad maar een vettig zalfje op gedaan en afgeplakt met een grote pleister.
Ik..moet..krabben grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Mind the gap
  dinsdag 1 juli 2003 @ 17:21:24 #13
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11490812
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:50 schreef Nicole22 het volgende:
Thanks allemaal..zojuist inderdaad maar een vettig zalfje op gedaan en afgeplakt met een grote pleister.
Ik..moet..krabben grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Zwaar irritant...je kan riemen dragen vanaf nu vergeten (ik kreeg dat ook spontaan)
Niet krabbelen (er komen inderdaad littekens maar heel klein en trekken weg mits je er vanaf blijft)
Niet teveel zalven of afplakken want dan droogt het niet...en dat moet het juist. Dus alleen als je kleding op je huid draagt afplakken...verder laten luchten...

*aan de omliggende huid die niet aangetast is krabbelen wil nog wel eens een klein beetje opluchten....*

pi_11492250
Wat ik ook vaak merk is dat de reactie op nikkelcontact negen van de tien keer 1 dag later is. Dus let ook op, bij bv nieuwe broeken passen ofzo, houd ff een vinger tussen de knoopachterkant en je buikhuid. (Heb ik namelijk ook soms met broeken passen. Dan denk ik; kan wel ff en dan merk ik idd ook niks, maar de volgende dag !! oehhhhhhhh )Vaak is het alleen het nikkel contact op zachte tere huid. Let ook eens op je doucheslang, is hij met plastic omhult of heb je de kale nikkel slang. De zijkant van je bovenbenen zijn ook wat nikkel gevoeliger dan andere delen. Ow....en je kunt bij de hema vrij koedkope horloges kopen met nikkelvrije band en achterplaat!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 1 juli 2003 @ 19:52:56 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_11493620
Arghhhh, ik ken het gevoel Bij mij begon het met nikkelallergie en inmiddels kan ik alleen nog tegen goud Ik ben ooit eens knalrood geworden van een bureau met zo'n metalen rand eromheen. Inmiddels kijk ik al niet meer op van een dikke rode vlek meer of minder

Tip voor een horloge: de Swatch skin (geheel kunststof kast) Voordat die er was droeg ik ook Swatch, maar dan met een plakkertje over het batterijdekseltje (papieren plakkertjes, te koop bij kantoorboekhandel).

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_11494208
nevermind
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_11495817
Hmm ik moet zeggen dat ik sinds ik er daar straks Vaseline heel dik op heb gesmeerd het niet meer zo heel erg jeukt.
Gelukkig maar want ik dacht echt ff gek te worden
Mind the gap
  dinsdag 1 juli 2003 @ 21:22:53 #18
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_11495915
Ik heb ook nikkelallergie en ik draag gewoon riemen met een wat smallere gesp die mijn huid niet raken (sowieso draag ik niet heel vaak riemen, maar in het geval dat). Als je die riem toch draagt, draag dan een hemdje dat je in je broek stopt zodat je huid bedekt is en je riem niet direct contact maakt met je huid.

Wat bij mij heel goed helpt tegen huidproblemen, zijn producten van Balneum Intensive, die kan je kopen bij de Etos. In ieder geval goed vet houden en als je vaker last hebt van uitslag, toch even naar je huisarts.

Sieraden zijn trouwens ook vaak een probleem, maar die kun je ook nikkelvrij kopen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_11496447
Ik heb ook een nikkelallergie. Doordat ik vroeger heel eigenwijs was, en toch riemen met gespen droeg, kreeg ik ook van die mooi bruine vlekken om m'n navel Gelukkig is dat nu eindelijk weggetrokken na een aantal jaar. Maar toch blijft het moelijk om geen riemen te kopen. Vooral nu je overal van die leuke stoffen riemen in allerlei kleurtjes ziet met zo'n grote gesp
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 21:22 schreef Angeles het volgende:
Sieraden zijn trouwens ook vaak een probleem, maar die kun je ook nikkelvrij kopen.
Idd, titanium of staal. Heb ik ook
amokaapjeeh O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')