Nikkelalergie?
Niks aan te doen, heb ik ook.
Knopen van je spijkerbroek maar gaan afplakken met leukoplast.
En altijd zorgen voor goed passende broeken, zodat een riem niet meer nodig is. Dit kan bv door een strechstof spijkerbroek te kopen.
sterkte er mee!
Zelfdiscipline werkt amper bij jeuk...
quote:Jawel krijgt ze wel, het worden een soort bruinachtige droog aanvoelende vlekken en ze blijven bruinkleurig.
Op dinsdag 1 juli 2003 16:35 schreef Roellie80 het volgende:
Je zal echt niet zomaar littekens krijgen hoor...
dan moet je dus echt wel als een gek moeten gaan krabben
quote:Zwaar irritant...je kan riemen dragen vanaf nu vergeten (ik kreeg dat ook spontaan)
Op dinsdag 1 juli 2003 16:50 schreef Nicole22 het volgende:
Thanks allemaal..zojuist inderdaad maar een vettig zalfje op gedaan en afgeplakt met een grote pleister.
Ik..moet..krabben grrrrrrrrrrrrrrrrrr.
*aan de omliggende huid die niet aangetast is krabbelen wil nog wel eens een klein beetje opluchten....*
Tip voor een horloge: de Swatch skin (geheel kunststof kast) Voordat die er was droeg ik ook Swatch, maar dan met een plakkertje over het batterijdekseltje (papieren plakkertjes, te koop bij kantoorboekhandel).
Wat bij mij heel goed helpt tegen huidproblemen, zijn producten van Balneum Intensive, die kan je kopen bij de Etos. In ieder geval goed vet houden en als je vaker last hebt van uitslag, toch even naar je huisarts.
Sieraden zijn trouwens ook vaak een probleem, maar die kun je ook nikkelvrij kopen.
quote:Idd, titanium of staal. Heb ik ook
Op dinsdag 1 juli 2003 21:22 schreef Angeles het volgende:
Sieraden zijn trouwens ook vaak een probleem, maar die kun je ook nikkelvrij kopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |