quote:Gewoon stoppen met de lasso, het scherm wegzetten en vervolgens met SHIFT je lasso hervatten ? Dan kan je weer stukjes toevoegen namelijk.
Op dinsdag 1 juli 2003 18:59 schreef questionmark het volgende:[..]
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:01 schreef D-Devil het volgende:
Gewoon stoppen met de lasso, het scherm wegzetten en vervolgens met SHIFT je lasso hervatten ? Dan kan je weer stukjes toevoegen namelijk.
quote:Daar hebben we 1 simpele regel voor, iemand die iets jat, mag helemaal niet meer mee doen
Op dinsdag 1 juli 2003 19:10 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Ik zie net dat deze op www.digimods.co.uk ook in gedaan, dus niet jatten daar![]()
quote:Je zou voor velgen ff op www.supercars.net moeten zoeken. Dan vind je snel een wagen waarvan de wielen wel redelijk goed staan (al dan niet in spiegelbeeld). Dan ziet het er iets realistischer uit...voor de rest puik!
Op dinsdag 1 juli 2003 18:51 schreef D-Devil het volgende:
[afbeelding]Andere velgen, getinte ramen, verlaagd, RS bumper dieper. Meer kan ik er zo snel niet van maken, plus dat de motorkap een tintje heeft
.
Oh, ik ben ook weer bezig. Neem er iets meer tijd voor om wat gedetailleerder te werk te gaan...
.
quote:Niet te hard he
Op dinsdag 1 juli 2003 19:53 schreef Kreator het volgende:
Oh, ik ben ook weer bezig. Neem er iets meer tijd voor om wat gedetailleerder te werk te gaan....
quote:Ik keek op www.autoweek.nl bij de wallpapers @ 1600 x 1200.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:53 schreef Kreator het volgende:[..]
Je zou voor velgen ff op www.supercars.net moeten zoeken. Dan vind je snel een wagen waarvan de wielen wel redelijk goed staan (al dan niet in spiegelbeeld). Dan ziet het er iets realistischer uit...voor de rest puik!
Oh, ik ben ook weer bezig. Neem er iets meer tijd voor om wat gedetailleerder te werk te gaan...
.
quote:Je moet um dan ook als PSD weg-schrijven als je je layers wilt behouden
Op dinsdag 1 juli 2003 20:33 schreef Kreator het volgende:
Kut! grmbl...als je saved en sluit en weer opent zijn je layers weg. Dat leer ik nu de hard way.. Kleur is ietwat fucked omdat ik met verkeerde knopje zat te kutten. Nu zie je overal blauw...
.
quote:Je moet hem gewoon als psd opslaan en niet als jpg, als je hem als psd opslaat behoud je gewoon je layers!
Op dinsdag 1 juli 2003 20:33 schreef Kreator het volgende:
Kut! grmbl...als je saved en sluit en weer opent zijn je layers weg. Dat leer ik nu de hard way.. Kleur is ietwat fucked omdat ik met verkeerde knopje zat te kutten. Nu zie je overal blauw...
.
origineel:
mijn soep:
- verlaagd
- andere velgen
- sideskirts
- porsche 911 (993) front
- grotere luchthapper
- deurklink weg
- tankdop weg
- .....
[Dit bericht is gewijzigd door Mr._T-Rex op 01-07-2003 23:32]
quote:Als je hem hebt geselecteerd druk je dus op ctrl-c en dan ctrl-v.
Op dinsdag 1 juli 2003 20:54 schreef questionmark het volgende:
ey, probleem, ik wil em verlagen, maare, heb nu het hele bovenwerk geselecteerd maar als ik t op een nieuwe layer wil plakken dan smijt ie et veel te laag neer, waardoor (er overigens wel leuk) maar onbruikbaar beeld ontstaat! Hoe kan ik dat nieuw geplakte stuk op de NIEUWE layer nou weer wat hoger plakken...???? BVD
veranderd:
Velgen
Verlaagd
Merk motorkap weg
Knipperlicht wit
Kleur (helaas verneukt)
Motorkap kleur
Extra Spoiler voor
Donkere ruit
Koplampen blauw
Echt klote van die kleuren...hij was zo mooi...ben wel een uur bezig geweest met alleen het selecteren van de carrosserie...
.
-edit- wel op de foto klikken. Nu zie je randjes...
.
quote:Klopt.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:07 schreef flippie_flink het volgende:
de wedstrijd is toch pas morgen middag voorbij ?
quote:He Krea, ik vind de kleuren best meevallen. Je hebt de carroserie inderdaad mooi geselecteerd. Alleen weinig veranderd op zich.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:01 schreef Kreator het volgende:Echt klote van die kleuren...hij was zo mooi...ben wel een uur bezig geweest met alleen het selecteren van de carrosserie...
.
quote:Weinig veranderd omdat ik dat niet goed kan.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:44 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
He Krea, ik vind de kleuren best meevallen. Je hebt de carroserie inderdaad mooi geselecteerd. Alleen weinig veranderd op zich.
Keep up the good work. (Maar niet te goed)
quote:Ik zou haast zeggen dat die TE goed is. ware het niet voor de kleur. Maar verder is ie echt perfekt.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:01 schreef Kreator het volgende:
origineel:
[afbeelding]
mijn soep:
[afbeelding]veranderd:
Velgen
Verlaagd
Merk motorkap weg
Knipperlicht wit
Kleur (helaas verneukt)
Motorkap kleur
Extra Spoiler voor
Donkere ruit
Koplampen blauwEcht klote van die kleuren...hij was zo mooi...ben wel een uur bezig geweest met alleen het selecteren van de carrosserie...
.
-edit- wel op de foto klikken. Nu zie je randjes...
.
quote:wat veel makkelijker is als die methode van (ik geloof ) d-devil, dan moet je ff spatie in drukken, en dan kan je hem verslepen
Op dinsdag 1 juli 2003 18:32 schreef questionmark het volgende:
ey hoi, ik doe ook mee aan die toyota, maare, als ik met die lasso bv bezig ben maar ik moet in een hoek komen waar bv het history schermpje voor staat, hoe kan ik dat history schermpje wegslepen en niet me hele lasso verneuken...?
quote:Ik ben ook maar wat aan het klooien, die toyota is mijn 2e soep, en die skirts lijken toch al best goed (vind ik zelf). Alleen de voorkant.....
Op dinsdag 1 juli 2003 21:46 schreef Kreator het volgende:[..]
Weinig veranderd omdat ik dat niet goed kan.
. Ik zit me echt af te vragen HOE ik godsnaam die spiegels bv kan verwijderen...
.
Nu ja, die kleuren...je ziet overal blauwe randjes...foutje...
quote:Ik photosjop ook pas sinds dit topic. Derde plaatje inmiddels...ook een newbie dus... (zo en nu zal ik m'n mond ff houden hier)
Op dinsdag 1 juli 2003 21:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:[..]
Ik ben ook maar wat aan het klooien, die toyota is mijn 2e soep, en die skirts lijken toch al best goed (vind ik zelf). Alleen de voorkant.....
Mijn Soeperdesoep:
Wat heb ik gedaan:
* Voorbumper veranderd
* Bredere wielkasten
* Bredere banden
* Andere kleur voor de gehele auto
* Getinte voorruit
* Andere velgen
* Verlaagd
* Fok!-logo in hoek aangebracht voor alleen Fok! bestemd
quote:Saturation gebruikt?
Op dinsdag 1 juli 2003 22:01 schreef ArmaniMania het volgende:
Origineel:
[afbeelding]Mijn Soeperdesoep:
[afbeelding]
quote:overmorgen middag, hij staat er 2 dagen op.
Op dinsdag 1 juli 2003 21:07 schreef flippie_flink het volgende:
de wedstrijd is toch pas morgen middag voorbij ?
@krea spiegels verwijderen: spiegel selecteren, helemaal wit maken (bijvoorbeeld met curves (image/adjustments/curves)) dan beetje de omgeving fatsoenlijk klonen en transformen, en tadaaaaa binnen no time is je spiegel pleite
quote:Met alleen Saturation kom je er niet tot die kleur
Op dinsdag 1 juli 2003 22:10 schreef D-Devil het volgende:[..]
Saturation gebruikt?
quote:Nee, maar door teveel saturation krijg je die blokvormige textures die jij hebt, als je met color controls werkt heb je dat niet, daarom had ik bij de mijne geen saturation gebruikt.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:20 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
Met alleen Saturation kom je er niet tot die kleur
Eerste keer dat ik een bumper heb verandert, kan beter maar ik ben wel tevreden.
Voor: 
Na:
Dit heb ik gedaan:
-Mercedes bumper (nouja, onderste stuk v.d. grille) en knipperlicht in spiegel
-Ford Puma grille en velgen
-gedeeltelijk rode stoelen
Mischien ga ik morgen nog even verder.
die hele voorkant + zijkant is gejat van een andere
je ziet de lijn lopen....beetje lame
quote:weet ik, ben ook maar een beginner. Ik ben eigenlijk aan een andere bezig, waarbij ik nix van andere plaatjes invoeg en alleen de mr2 zelf gebruik. Mag ik trouwens een andere invoeren als er nog geen poll is ???
Op dinsdag 1 juli 2003 23:16 schreef StynuS het volgende:
uhm T-rexdie hele voorkant + zijkant is gejat van een andere
je ziet de lijn lopen....beetje lame
Na 3 uur kloten om eindelijk precies alles wat ik wilde in layers op te delen, crashed photoshop op het moment dat ik op save as klik.............
Alles weg
![]()
Ik word gek!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |