voor de mensen die 't niet weten, powerball is z'n ding wat je met de prijsvraag kunt winnen, die xbeam.
quote:Wacht ff, als ik het goed begrijp staat in het boekje dat het kan, maar niet beschreven hoe?
maar in het boekje staat dat het kan, zou alleen niet weten hoe,
quote:juist!
Op dinsdag 1 juli 2003 09:49 schreef vosss het volgende:[..]
Wacht ff, als ik het goed begrijp staat in het boekje dat het kan, maar niet beschreven hoe?
is ook een boekje van 5 pagina's 4x5cm
je moet om je biceps te trainen je arm/elleboog in een hoek van 70° zetten ... zo: /_
en dan je spieren opspannen terwijl je dat ding laat draaien...
valt niet mee ... oefenen...
ik gebruik het voornamelijk om m'n onderarm te ontspannen ... heb veel last van rsi ...
vind het ook goed voor m'n schouderspieren ...
gewoon je arm gestrekt voor je uit houden en dan 2 minuten stevig doortrainen ... dan voel je het echt wel ...
quote:nee, nu is het me helemaal duidelijk
Op dinsdag 1 juli 2003 09:47 schreef street011 het volgende:
voor de mensen die 't niet weten, powerball is z'n ding wat je met de prijsvraag kunt winnen, die xbeam.
quote:dan kan je hem waarschijnlijk ook niet verder helpen
Op dinsdag 1 juli 2003 09:51 schreef Fio het volgende:[..]
nee, nu is het me helemaal duidelijk
staat dit op:
Exercises for your biceps.
Accelerate the rotor and hold the Powerball upwards as you see it in the picture.
You will feel how the muscles in your upper arm start working.
These exercises are good for all sports where a strong biceps is important: e.g. rock-climbing, tennis, rowing, and many others.
Hier staat een instructie gifje enz:
http://www.english.power-ball.com/seiten/content_seiten/training_seiten/bizepstraining.html
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 09:54 schreef MarkyB het volgende:
dat ding is door een of andere universiteit onderzocht, ik kan even niet op de naam komen, welke was het ook alweer?
maar ehh.. ff ontopic... die oefeningen staan ook op de site xbeam.nl
quote:ggrrrrappig .
dat ding is door een of andere universiteit onderzocht, ik kan even niet op de naam komen, welke was het ook alweer?
quote:=edit=
Gezien?? Antwoord weer weggehaald, moeten mensen maar zelf zoeken, zo moeilijk was die nu ook weer niet
quote:Vosss voelt zich al lang zo ziek niet meer...
Op dinsdag 1 juli 2003 10:19 schreef vosss het volgende:
Gezien?? Antwoord weer weggehaald, moeten mensen maar zelf zoeken, zo moeilijk was die nu ook weer niet
quote:denk je dat ik 24/7 zit te F5'en ofzo
Op dinsdag 1 juli 2003 10:19 schreef vosss het volgende:[..]
=edit=
quote:Mooi op tijd
Op donderdag 9 oktober 2003 15:53 schreef Angelic1 het volgende:
Zie ook de Powerball Review op de Fok! Frontpage:
http://frontpage.fok.nl/review.fok?doc=1230
quote:Best wel
Op donderdag 9 oktober 2003 15:54 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Mooi op tijd
quote:Hey die URL is wel mooi, die dingen stonden inderdaad niet in de handleiding van mijn xbeam. vooral die schouderoefening opzij is wel lekker (eerst deed ik dat naar voren)
Op dinsdag 1 juli 2003 09:55 schreef DeStedebouwer het volgende:
Kijk hier ff: http://www.powerball-germany.de/staat dit op:
Exercises for your biceps.
Accelerate the rotor and hold the Powerball upwards as you see it in the picture.
You will feel how the muscles in your upper arm start working.These exercises are good for all sports where a strong biceps is important: e.g. rock-climbing, tennis, rowing, and many others.
Hier staat een instructie gifje enz:
http://www.english.power-ball.com/seiten/content_seiten/training_seiten/bizepstraining.html
quote:Ik fitness 3 keer in de week, maar ik gebruik die Gyrotwister als afwisseling tijdens lang computeren om tenminste nog een beetje RSI tegen te gaan.
Op donderdag 9 oktober 2003 23:19 schreef Doctor_Bara het volgende:
ga naar de gym
Ik heb begrepen dat de powerball het beste is?
quote:Yeah Right !!!
Op donderdag 9 oktober 2003 23:57 schreef HeyFreak het volgende:
voor de biceps dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |