Morgen is het weer zover: kunnen we de klaagzangen van Nico B. aanhoren.
quote:Ey man, gefeliciteerd.. Was toch nog alles goedgekomen met die ene les waar je uitgekicked werd ??
Op vrijdag 27 juni 2003 09:34 schreef bier2k3 het volgende:
goeismorreges damens en ladys.....ik mag voortaan als bachelor of science door het leven gaan... w00t w00t w00t w00t w00t w00t w00t w00t
Ben je trouwens ook naar de TT van Assen geweest ??
quote:nopez iedereen is of vrij of druk aan t leren
Op zaterdag 5 juli 2003 17:28 schreef Bart-Willem het volgende:
Pompompom.Echt druk is 't nog niet in dit topic.
* jozef444 is dus eilijk ook aant leren
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 18:26 schreef jozef444 het volgende:[..]
nopez iedereen is of vrij of druk aan t leren
* jozef444 is dus eilijk ook aant leren
Maar niet in het weekend
quote:Slechte organisaties pesten is érg leuk.
Op zondag 6 juli 2003 02:59 schreef Icefire het volgende:
Even jullie mening over het Fontys algemeen in Eindhoven svp. Ik ben van plan om Hogere Informatica op jullie school te studeren.
Raden jullie het aan of is het zo van zoek maar een andere school de organisatie is slecht?
Als je lui bent net zoals ik, dan is Fontys Eindhoven een goede keus. Of je nou veel of weinig doet: élke student haalt z'n studie wel binnen 4 jaar. Docenten maken je altijd bang dat je 't niet haalt blabla etc, maar toch komen er vreemde herwaarderingen waardoor je altijd een voldoende hebt.
Vreemd genoeg haal je bij het 3e hertentamen 't vak toch altijd, of je nou geleerd hebt of niet.
quote:
Op zondag 6 juli 2003 23:50 schreef Chrizzly het volgende:
Ik krijg haast zin om je te schoppen b-w
En ken ik jou?
quote:Hogere informatica en Mens & informatica:
Op maandag 7 juli 2003 00:02 schreef Icefire het volgende:
Maar ik snap niks van die opleidingen.
Ik kon kiezen uit BI, Informatica en TI
Ik heb Informatica gekozen en nu krijg ik de keuze uit HI en M&I.
Zijn dit de stomen in Informatica of zie ik dit nu verkeerd?
quote:De opleiding die ik bijna afgerond heb (doe er 2) hadden ze bij de eerste lading afgestudeerden pas na een half jaar de diploma-uitreiking. Typisch Fontys zullen we maar zeggen.
Op maandag 7 juli 2003 15:02 schreef Kaalhei het volgende:
Klote fontys. Volgens het rooster krijg ik donderdag of vrijdag mijn diploma. Wanneer en waar het precies is krijg ik dinsdag of woensdag te horen. Dat kan toch echt niet. Je kan mensen toch niet op woensdagochtend zeggen dat op donderdagochtend de diplomauitreiking is. Moet je in een dag je familie gaan uitnodigen.
Kut-school
quote:Klopt vrij aardig, ik ben vanaf hi overgestapt naar m&i. Op m&i krijg je veel dezelfde vakken als bij HI. Een groot verschil is dat je dat je bij m&i bijna geen wiskunde krijgt. Ook leer je maar een programmeertaal i.p.v. een stuk of bij HI.
Op maandag 7 juli 2003 11:38 schreef Struzzo het volgende:[..]
Hogere informatica en Mens & informatica:
HI en M&I zijn verschillende richtngen binnen de studie Informatica. Als ik mij niet vergis is M&I wat meer de commerciele kant. Dan ben je zeg maar de link tussen programmeur en klant ofzo.... HI is veel meer programmeren en technishe kant en zo.
mensen infomatica studenten... correct me if i'm wrong
quote:Ik vermaak me prima op Fontys
Op zondag 6 juli 2003 02:59 schreef Icefire het volgende:
Even jullie mening over het Fontys algemeen in Eindhoven svp. Ik ben van plan om Hogere Informatica op jullie school te studeren.
Raden jullie het aan of is het zo van zoek maar een andere school de organisatie is slecht?
Oke, af en toe gezeik met trage (understatement) publicaties van tentamenresultaten etc., maar voor de rest weinig te klagen.
Verder wens ik je succes met het leven in R2. Dat dat gebouw nog niet ingestort is, is een Godswonder
quote:Ja maar wat voor een
Op woensdag 9 juli 2003 23:43 schreef albiez het volgende:
Een groot verschil is dat je dat je bij m&i bijna geen wiskunde krijgt. Ook leer je maar een programmeertaal i.p.v. een stuk of bij HI.
Informatica komt volgend jaar trouwens in R1 dat ze daar nu voor aan het verbouwen zijn, toch toch? In oktober ofzo zou het klaar moeten zijn.
quote:Dat geloof ik ook ja. Ik heb begrepen dat R2 eindelijk eens afgebroken gaat worden.
Op vrijdag 11 juli 2003 11:01 schreef Chrizzly het volgende:[..]
Ja maar wat voor een
Informatica komt volgend jaar trouwens in R1 dat ze daar nu voor aan het verbouwen zijn, toch toch? In oktober ofzo zou het klaar moeten zijn.
quote:Ik vind java echt geen verkeerde taal hoor..
Ja maar wat voor een
quote:Lijkt mij wel ja
Ja maar wat voor een
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |