Hij doet het fantastisch! De popcorn wordt rondgedraaid in een soort trommeltje, en na het poffen rolt het vanzelf in een schaal die je eronder zet. Van 3 schepjes mais kreeg ik 2 schalen popcorn
Alleen heb je dan droge popcorn Je kunt er volgens de gebruiksaanwijzing gesmolten boter overheen gooien (na het poffen uiteraard). Maar dan wordt het gelijk weer zo'n vette bende. Ik heb er nu zout overheen gegooid, probleem is natuurlijk dat dat niet 'pakt'. Iemand tips? Ook voor lekkere smaakjes natuurlijk
quote:Hij kost ¤ 12,99 (zie www.lidl.nl en dan bij de weekaanbiedingen). Ik heb hem net voor het eerst gebruikt, en hij is alleen voor mais bestemd.
Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef detulp050 het volgende:
Hoe duur was het machinetje ? En gooi je er alleen mais in of ook nog andere spulletjes ?
quote:Je mag geen vet in de machine zelf doen nee. Op zich vind ik het juist een voordeel dat je geen vet nodig hebt. Maar ja, zout of suiker blijft daardoor dus niet plakken.
Op maandag 30 juni 2003 21:05 schreef HeatWave het volgende:
Kan je er niet een klein beetje olie bij doen? Zo maak ik altijd popcorn in de pan...
quote:Het is een popcornmachine ? Antwoord lijkt me "Nee"
Op maandag 30 juni 2003 21:08 schreef mat_herben het volgende:
kun je er ook suikerspinnen in maken
quote:'t Is een popcornmachine, geen suikerspinmachine
kun je er ook suikerspinnen mee maken
quote:Echt waar ? Dus alleen gewone harde mais. That's it ?
Op maandag 30 juni 2003 21:08 schreef Rewimo het volgende:[..]
Hij kost ¤ 12,99 (zie www.lidl.nl en dan bij de weekaanbiedingen). Ik heb hem net voor het eerst gebruikt, en hij is alleen voor mais bestemd.
[..]Je mag geen vet in de machine zelf doen nee. Op zich vind ik het juist een voordeel dat je geen vet nodig hebt. Maar ja, zout of suiker blijft daardoor dus niet plakken.
quote:Kun je er ook rookworsten mee maken
kun je er ook suikerspinnen mee maken
quote:Ja, gewone mais, geen magnetronmais staat er nog nadrukkelijk in de gebruiksaanwijzing. Het ding heeft nog 3 jaar garantie ook
Op maandag 30 juni 2003 21:09 schreef detulp050 het volgende:[..]
Echt waar ? Dus alleen gewone harde mais. That's it ?
*morgen naar de LidL*
quote:Nee, natuurlijk niet, wat een domme vraag
Op maandag 30 juni 2003 21:09 schreef Glacius het volgende:[..]
Kun je er ook rookworsten mee maken
.
quote:Morgen ook maar in galop naar de Lidl dan
Op maandag 30 juni 2003 21:11 schreef Cola_Light het volgende:
Die wil ik ook!!! Ik zag hem toevallig laatst bij de V&D en daar was die 25 euro ofzo. Daar hadden ze trouwens ook een suikerspinmachine !!!!!
quote:In de beschrijving op de site staat:
Op maandag 30 juni 2003 21:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb vandaag dit popcornmachientje gekocht bij de Lidl:Hij doet het fantastisch! De popcorn wordt rondgedraaid in een soort trommeltje, en na het poffen rolt het vanzelf in een schaal die je eronder zet. Van 3 schepjes mais kreeg ik 2 schalen popcorn
![]()
Alleen heb je dan droge popcorn
Je kunt er volgens de gebruiksaanwijzing gesmolten boter overheen gooien (na het poffen uiteraard). Maar dan wordt het gelijk weer zo'n vette bende. Ik heb er nu zout overheen gegooid, probleem is natuurlijk dat dat niet 'pakt'. Iemand tips? Ook voor lekkere smaakjes natuurlijk
code:Die botersmelt schaal heb je daar niets aan?Popcornmachine
Héérlijke popcorn in minder dan 3 minutenExtra veel popcorn door speciale constructie
Afneembaar deksel met geïntegreerde botersmelt schaal
Popcorn uitwerpschacht
Geïsoleerde behuizing
Glijvaste rubberen voetjes
Incl. bedieningshandleiding
In verschillende kleuren
quote:Maar waar ik die harde mais moet kopen
Op maandag 30 juni 2003 21:10 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ja, gewone mais, geen magnetronmais staat er nog nadrukkelijk in de gebruiksaanwijzing. Het ding heeft nog 3 jaar garantie ook
quote:Nee, want die is alleen om gesmolten boter mee over de popcorn te gooien
Op maandag 30 juni 2003 21:13 schreef FAQ het volgende:[..]
In de beschrijving op de site staat:
code:Die botersmelt schaal heb je daar niets aan?Popcornmachine
Héérlijke popcorn in minder dan 3 minutenExtra veel popcorn door speciale constructie
Afneembaar deksel met geïntegreerde botersmelt schaal
Popcorn uitwerpschacht
Geïsoleerde behuizing
Glijvaste rubberen voetjes
Incl. bedieningshandleiding
In verschillende kleuren
quote:Heb ik hier bij de Dekamarkt gekocht. Een beetje supermarkt heeft het wel, en anders kun je het bij Turkse winkeltjes kopen. Daar is het vermoedelijk het goedkoopste ook
Op maandag 30 juni 2003 21:14 schreef detulp050 het volgende:[..]
Maar waar ik die harde mais moet kopen
quote:Ik heb het vermoeden dat het morgen erg druk wordt bij de Lidl
Op maandag 30 juni 2003 21:18 schreef Alecks het volgende:
Bedankt voor de tip, ik was al een tijdje op zoek naar zo'n machientje!
quote:Is de opbrengst net zoveel als bij zo'n magnetronzakje ?
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef Rewimo het volgende:[..]
Ik heb het vermoeden dat het morgen erg druk wordt bij de Lidl
quote:was dat maar zo.
Op maandag 30 juni 2003 21:09 schreef Glacius het volgende:[..]
Kun je er ook rookworsten mee maken
.
maar hij kan dus alleen popcorn maken
dat kan mijn magnetron ook wel
quote:Tja, ik kreeg van 3 schepjes 2 flinke bakken popcorn. Uit zo'n zakje haal ik ook ongeveer zo'n hoeveelheid (iets minder denk ik), maar ik weet niet hoeveel mais daarin zit. Volgens de gebruiksaanwijzing is een schepje ongeveer 30 gram.
Op maandag 30 juni 2003 21:23 schreef detulp050 het volgende:[..]
Is de opbrengst net zoveel als bij zo'n magnetronzakje ?
Maar losse mais is een stuk goedkoper dan die zakjes Volgens mij kost een pond mais minder dan 2 van die zakjes.
quote:ja maar dan moet je wel moeilijk gaan doen met losse boter en zout
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef Rewimo het volgende:Maar losse mais is een stuk goedkoper dan die zakjes
Volgens mij kost een pond mais minder dan 2 van die zakjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |