Na een actieve periode van bijna 4 jaar op het internet, met als piek het laatste half jaar op dit prachtige forum, ben ik uitgeblust, Blauwe is nu wel geweest, is uitgemolken en heeft zijn beste tijd gehad.
Om diverse redenen (zowel prive als zakelijk) heb ik dan ook besloten om internet voorlopig achter me te laten en me bezig te gaan houden in de boze buitenwereld.
Zeker omdat dit forum door de geweldige inzet van de gebruikers en medewerkers achter de schermen en bijzonder mooie toekomst tegemoet kan zien, wil ik afscheid nemen. Simpelweg omdat ik vind dat ik 100% inzet moet kunnen geven en anders niet.
Als ik terug kijk naar de afgelopen paar maanden zie ik verschrikkelijk leuke mensen die met zoveel inspanningen en energie er samen iets moois van maken, ik ben werkelijk trots op jullie!
Toch is voor mij de tijd gekomen en zal ik dan ook de komende periode niet meer aanwezig zijn.
Ik wens iedereen het beste toe, en wil ook iedereen bedanken voor de ontzettende leuke tijd.
In het bijzonder nog even een paar namen met een extra boodschap (ik hoop hiermee niemand te vergeten).
Tazz: Pas een beetje op jezelf, je bent een geweldige kerel!
Rolf-X: Goed gek is het halve werk, toppertje!
Guus: bedankt voor al het werk achter de schermen (je weet wel wat ik bedoel).
Yvonne: moedertje, laat je niet gek maken door al die kerels hier, zo als jij zijn er helaas te weining op deze wereld!
LMK: heel wat uren via ICQ zitten lullen, altijd tijd en altijd aanwezig, ga zo door, het forum heeft personen zo als jou nodig!
Ludo: altijd scherp, altijd grappig, mijn respect heb je gewonnen, ook voor jou: het forum heeft mensen zoals jou nodig, top!
Knut: dank en respect voor het werk wat je achter de schermen doet, vele zien niet wat voor werk moderator met zich mee brengt, je bent er en doet wat je moet doen op een bijzonder goede en leuke manier, ga zo door!
Alle mensen van de M&G: dankzij jullie is dit een groot succes geworden, heb een prachtige dag gehad, iedereen hiervoor bedankt!
Blauwe.
P.s.: dit is dus geen onzin.
quote:
op 03-18-2000 om 12:27 PM schreef blauwe m&m het volgende:
Onzin zal toch niet meer helemaal hetzelfde zijn zonder jou! Maar je hebt gelijk dat het wel goed is voorlopig wat afstand te nemen... De laatste maanden op Fok! (en dat andere forum) zijn behoorlijk intensief geweest en het moet natuurlijk niet zo zijn dat zo'n forum je "echte leven" gaat overheersen...
Stoppen kan ik nog niet, minderen hopelijk wel! En ik reken erop dat we elkaar binnenkort IRL weer eens tegenkomen!
Ik wens jou en Bolletje, het allerbeste toe.
Onzinnen, zal zonder jou nooit meer hetzelfde zijn
Bibi
Blauwe gaat heen.
Dus segghet allen amen.
Bedankt voor stonden vol geluk.
Off-topic
[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 18 Maart 2000).]
quote:
ik ben werkelijk trots op jullie!
* Tazz writes:.
Blauwe, You make me proud to eat blue M&M'sIk wens iedereen het beste toe, en wil ook iedereen bedanken voor de ontzettende leuke tijd.
Blauwe, ik wilde je een leuke tijd toewensen met Bolletje, veel succes wensen met je bedrijf en ook nog een leuke vakantie erachter aan, geniet ervan...maar doe het toch maar niet....
Tazz: Pas een beetje op jezelf, je bent een geweldige kerel!
* Tazz hoopt dat blauwe toch nog een beetje mee wil oppassen....
* Tazz kan het niet helemaal alleen.....
Alle mensen van de M&G: dankzij jullie is dit een groot succes geworden, heb een prachtige dag gehad, iedereen hiervoor bedankt!
Hé, ik ook... was jij er dan ook...Blauwe.
Knut!!!!! slotje erop, verwijderen maar...![]()
Michel,
Toch nog maar even een serieuze mededeling...
Man, wat laat je me schrikken.. Ik heb met je, in voorbereiding op de M&G, heel veel contact met je gehad, en dat was/is altijd zeer goed verlopen. Ik mag dan ook wel zeggen dat je een hele goede vriend bent geworden en ik denk wel dat het wederzijds is...
Doe rustig aan, geniet van je vriendin, ga lekker op vakantie en hopelijk kunnen we elkaar blijven zien, alhoewel de afstand en het drukke leven, het niet altijd zullen mogelijk maken. Ik hoop dat we contact blijven houden... (anders kom ik je opzoeken hoor, weet je nu te vinden... )
W.
Groetjes VixenFromHell
------------------
Tot ziens Blauwe!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door VixenFromHell (Datum 18 Maart 2000).]
quote:
dit is dus geen onzin.
Veel plezier in de echte wereld Blauwe. Je komt toch af en toe nog wel langs hoop ik?
Een dikke tût en oant sjen anywhere anytime
Alle respect voor je beslissing! Ik kan me heel goed voorstellen dat dit even nodig is voor je. Ik wens jou en je mooie Bolletje alle geluk samen en hoop echt dat je weer een keertje hallo komt zeggen in de toekomst.
Heel veel liefs, Barbara-Eva
GRTZ ArchAngel
* ArchAngel zal vanavond op je proosten!.
Bedankt voor je inzet en hopelijk tot snel.
Je bent altijd grappig geweest, het was erg leuk dat je een tijdje met de soap hebt meegedaan.
Veel geluk jij en bolletje en de behoefte aan een virtual live komt wel weer terug.
For now have a live , for later have a virtual
Beam him up scottie
Jammer dat je ons gaat verlaten.
Evenals de anderen hoop ik, dat ik je nog eens op dit forum zal tegenkomen.
Ik heb erg genoten van je inbreng hier.
Ik zal je spitsvondigheden missen, alhoewel ik aan de andere kant blij ben verlost te zijn van de toch wel zeer moeilijke taak als oppas moeder.
Want je was dan wel een lastig, maar je was toch ook wel een heeeel lief kind.
Maar Bolletje zal vanaf nu deze klus wel klaren, jij hiermee ook veel sterkte gewenst Bolletje.
Zowel prive als zakelijk wens ik je het allerbeste.
groetjes eli.
Vragen, vragen en nog eens vragen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |