quote:
Op dinsdag 24 augustus 2004 08:48 schreef toscane het volgende:
Jij kan zeker Deens? Die site VG.no is echt een raadsel voor me op een paar woorden na. Heb je een directe links van hotel Ibsen? Met Google kan ik hem ook niet vinden...
Lager dan Euroglobe kan ik niet vinden trouwens, dat is 500 voor 2 personen, heb je alleen geen wc of douche op je kamer, nog even over nadenken of ik dat een probleem ga vinden... Saga lijkt ongeveer net zo veel maar wel met wc en douche, heb een mail gestuurd omdat ik niet zeker ben op de pagina..
Ik kan Noors ja. Het artikel (waar ook 9 andere Europesche bestemmingen genoemd worden), is trouwens te vinden op
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240509. Het is site van een Noorse krant, dus de info is in het Noors, maar als je naar onder scrolled, kan je in ieder geval in de namen van de steden en van de hotels bekijken, plus een normale van en tot prijs, in Noorse kronen (delen door 8,3 en je hebt de prijs in Euro).
Ik vind wel Hotel Ibsens in Kopenhagen, maar die is een stuk duurder dan wat VG schrijft. Op zich ook vreemd dat ze niet even het adres erbij hebben gezet.
Een hotel zonder douche/bad op de kamer noem ik geen hotel, maargoed als je daar geen problemen mee hebt, vooral doen
![]()
. En 500 kroon voor 2 personen, da's bijna gratis!
Veel plezier!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, roadtrip Europa, Seoul
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan