abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:24:30 #51
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_13876780
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:Het is nou eenmaal de realiteit dat het vaak anders gaat, en om dan te zeggen dat je je niet kunt voorstellen dat Friso -of wie dan ook- niet openlijk voor zijn homo-zijn uitkomt ..dan bekijk je het wel heel erg vanuit je eigen perspectief.
Het zou mij evengoed niet verbazen als het huwelijk met mabel en Friso niet doorgaat. En als Friso lef heeft, en echt homo is er voor uit komt, dan komt hij gewoon met een lekker gilnichtje bij mams op de thee.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 14 oktober 2003 @ 15:56:31 #52
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_13877613
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2003 15:21 schreef Marietje_34 het volgende:
Het is nou eenmaal de realiteit dat het vaak anders gaat, en om dan te zeggen dat je je niet kunt voorstellen dat Friso -of wie dan ook- niet openlijk voor zijn homo-zijn uitkomt ..dan bekijk je het wel heel erg vanuit je eigen perspectief.
Kijk, daar zit onze miscommunicatie
Ik kan me wel voorstellen dat Friso- of wie dan ook- homo is. En ik kan ook begrijpen dat hij er niet voor uit wil komen. Maar ik vind het jammer dat ie 't zichzelf zo moeilijk maakt. Kijk, trouw dan gewoon niet met Mabel. (die ik zelf trouwens ook maar eng vind)
Hij hoeft er ook niet meteen 'uit de kast' te komen, maar met een vrouw trouwen en daarmee denken dat ie de geruchten de kop in kan drukken, is wel het andere uiterste. Misschien zelfs een beetje naïef van hem.
(Un)masking for the greater good.
pi_13880596
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:43 schreef paullo het volgende:
Ja gelukkig dat ik nu weet dat ze verloofd zijn slaap ik stuk fijner he weer een zorg minder zeg

Weet ook wel dat hun zelf er niks aan kunnen doen en dat het eenmaal zo moet maar snap niet waarom iedereen daar nou zo blij mee je mag toch niet op het feest komen dus

Nee precies, waar ligt iedereen nou wakker van?
Het interesseert me helemaal geen zak wat die eikels uitvoeren.
If Matrix was here, he'd laugh too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')