hij toeterde en zwaaide dus ik dacht dat hij me kende, zegt hij waar moet je heen... aangezien ik nogal haast had zei ik presikhaaf (school)
maar goed eenmaal in de auto besefte ik dat ik die hele kneus niet kende...ging die vragen of ik homo was blablablabla. .
uiteindelijk vroeg die die wagen wou stopzetten....
ik vertel het nogal krom maar het ging ook krom. .
quote:Helemaal stoppen met alcohol doe ik niet, maar ik weet gewoon wat m'n grens is. Alleen soms ga ik er toch nog overheen.
Op maandag 30 juni 2003 17:16 schreef xman het volgende:[..]
Ik ben sinds een paar weken helemaal gestopt. Zijn een paar dingen gebeurd met drank die ik niet wilde. Plus ik raak vaak een deel van de avond kwijt (vooral met veel drank op).
quote:Uhm.... Tja, wat moet je hier van zeggen
Op maandag 30 juni 2003 17:30 schreef boebiedoe het volgende:
ik maakte vandaag wat mee ! ben bij een onbekende homo in de auto gestapt.............
hij toeterde en zwaaide dus ik dacht dat hij me kende, zegt hij waar moet je heen... aangezien ik nogal haast had zei ik presikhaaf (school)
maar goed eenmaal in de auto besefte ik dat ik die hele kneus niet kende...ging die vragen of ik homo was blablablabla..
ik vertel het nogal krom maar het ging ook krom.
.
quote:
ik maakte vandaag wat mee ! ben bij een onbekende homo in de auto gestapt.............
maar goed eenmaal in de auto besefte ik dat ik die hele kneus niet kende...ging die vragen of ik homo was blablablabla..
.
Ik vind het erg eng klinken
quote:dit is ook echt een boe-thing!
.
quote:Dat wilde ik zeggen jah!
Op maandag 30 juni 2003 17:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:GEWOON ZUIPEN KRENG. Dan is ie braaaaaaaaaaaaf
Op maandag 30 juni 2003 17:31 schreef Vlarp het volgende:[..]
Helemaal stoppen met alcohol doe ik niet, maar ik weet gewoon wat m'n grens is. Alleen soms ga ik er toch nog overheen.
quote:nog keer... ik steek over en wil naar de bushalte lopen, komt er een vent aanrijden die naar me toeterd. ik ging er vanuit dat hij me kende en liep naar hem toe. maar goed ik kende hem dus niet maar hij mij schijnbaar wel en vroeg of ik wou meerijden. ik had ngoal haast omdat ik al 2 uur voor een toets te laat was dus ik stapte in. nou ja begon hij van "ja ik ben homo, je lijkt nogal op een ex van me" dus ik had zoiets van ja whatever weet je, toen vroeg die of ik homo was.
Op maandag 30 juni 2003 17:32 schreef Vlarp het volgende:[..]
quote:Dan ga ik van die rare dingen doen zoals jij afgelopen vrijdag
Op maandag 30 juni 2003 17:35 schreef Cazman het volgende:[..]
GEWOON ZUIPEN KRENG. Dan is ie braaaaaaaaaaaaf
Hehe.. nee, ik ben ik het gezuip enzo gewoon zat. Ik vind een beetje alcohol lekker, beetje licht in je hoofd enzo.. maar verder niet.
quote:hmm.. nou ja, hij heeft geen hele rare dingen gedaan dan
Op maandag 30 juni 2003 17:35 schreef boebiedoe het volgende:[..]
nog keer... ik steek over en wil naar de bushalte lopen, komt er een vent aanrijden die naar me toeterd. ik ging er vanuit dat hij me kende en liep naar hem toe. maar goed ik kende hem dus niet maar hij mij schijnbaar wel en vroeg of ik wou meerijden. ik had ngoal haast omdat ik al 2 uur voor een toets te laat was dus ik stapte in. nou ja begon hij van "ja ik ben homo, je lijkt nogal op een ex van me" dus ik had zoiets van ja whatever weet je, toen vroeg die of ik homo was.
.
dus ik gelijk nee duhh, nou goed toen begon die over zijn kinderen blabla en ik kon het niet meer aanhoren dus stapte uit..
quote:wat wil je, hij zag mijn grote goddelijke almachtige spieren.
Op maandag 30 juni 2003 17:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
hmm.. nou ja, hij heeft geen hele rare dingen gedaan dan
ik had hem zo voor zijn kanus gehoekt als hij ook maar iets probeerde..
quote:Er komt helemaal geen kut in voor! Meer een lul die een andere lul meeneemt om te lullen! Geen ku...eh..lul aan!
Op maandag 30 juni 2003 17:37 schreef boebiedoe het volgende:
wat een kutverhaal inderdaad ..
quote:hehe
Op maandag 30 juni 2003 17:40 schreef xman het volgende:[..]
Er komt helemaal geen kut in voor! Meer een lul die een andere lul meeneemt om te lullen! Geen ku...eh..lul aan!
Mja, mgoed.. ik zou zoiets dus ook echt niet mee willen maken hoor.. getver
quote:We gaan het nu over kanussen hebben?
Op maandag 30 juni 2003 17:39 schreef boebiedoe het volgende:
wat wil je, hij zag mijn grote goddelijke almachtige spieren..
ik had hem zo voor zijn kanus gehoekt als hij ook maar iets probeerde..
En wat de topictitel betreft: ja.
quote:Dat spel je zo, maar gebruik je anders. Probeer celibatair eens. Niet dat celibaat/celibatair iets met drank te maken heeft, maar goed.
Op maandag 30 juni 2003 17:44 schreef Joosteh het volgende:
Ik drink nooit ik ben celibaat!
Spel je dat zo?![]()
quote:En daarnaast is 'ie ook niet eens celibatair...
Op maandag 30 juni 2003 17:46 schreef NathaN het volgende:[..]
Dat spel je zo, maar gebruik je anders. Probeer celibatair eens. Niet dat celibaat/celibatair iets met drank te maken heeft, maar goed.
quote:Ik heb geen idee, daarvoor moet je geloof ik bij Caz wezen...
Op maandag 30 juni 2003 17:51 schreef Twoflower het volgende:
En daarnaast is 'ie ook niet eens celibatair...
quote:Whehehehe
.
Mooi verhaal BOE!
quote:* fulco- zet een kast neer.
Op maandag 30 juni 2003 17:15 schreef Vlarp het volgende:[..]
Mij stang je helaas niet zo snel
Spring erop, Vlarp, spring!
quote:was niet grappig op dat moment.
Op maandag 30 juni 2003 17:57 schreef vosss het volgende:[..]
Whehehehe
![]()
![]()
Mooi verhaal BOE!
Hmmm, wat moet ik daar van zeggen...
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:39 schreef boebiedoe het volgende:[..]
wat wil je, hij zag mijn grote goddelijke almachtige spieren.
.
ik had hem zo voor zijn anus gehoekt als hij ook maar iets probeerde..
quote:whehe.
Op maandag 30 juni 2003 18:05 schreef fulco- het volgende:
Om even in de trant van xman & LuQas te blijven:
[..]
![]()
quote:ik vond mijn versie toch subtieler...
Op maandag 30 juni 2003 18:05 schreef fulco- het volgende:
Om even in de trant van xman & LuQas te blijven:
[..]
![]()
quote:*doekje geef*
Op maandag 30 juni 2003 18:11 schreef Jerruh het volgende:
klaar!
quote:hallowaaaaaaaaa
Op maandag 30 juni 2003 18:13 schreef Tizmo het volgende:
Heleeeeeeeeuw.
quote:'Ola
Op maandag 30 juni 2003 18:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
hallowaaaaaaaaa
.
quote:ela
Op maandag 30 juni 2003 18:16 schreef Tizmo het volgende:[..]
'Ola
.
quote:Non, je suis still sick!
Op maandag 30 juni 2003 18:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
ela
.
voulez vous changer avec moi, ce soir?
quote:dan je suis verzorgen tu avec lekkere boissons de beter worden!
Op maandag 30 juni 2003 18:20 schreef Tizmo het volgende:[..]
Non, je suis still sick!
E je ne pleasaierment non!
quote:boissons?
Op maandag 30 juni 2003 18:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
dan je suis verzorgen tu avec lekkere boissons de beter worden!
.
quote:das toch dranken (en dan beterwordtdrankjes!)
Op maandag 30 juni 2003 18:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
boissons?
quote:ohw, okay
Op maandag 30 juni 2003 18:25 schreef Jerruh het volgende:[..]
das toch dranken (en dan beterwordtdrankjes!)
quote:hangjongere!
Op maandag 30 juni 2003 18:27 schreef Tizmo het volgende:[..]
ohw, okay
,
maar nee dank je ik ga wel gewoon voor de TV hangen.
quote:Hij's op slot...
Op maandag 30 juni 2003 18:21 schreef Tizmo het volgende:
http://forum.fok.nl/postreply.php/344795/1/25
quote:Anthraxx is okay... die helpt gelijk als je hem roept.
Op maandag 30 juni 2003 18:28 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hij's op slot...
quote:Het was dan ook Anthraxx in vorm van yvonne, das erg okay namelijk
Op maandag 30 juni 2003 18:31 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Anthraxx is okay... die helpt gelijk als je hem roept.
.
quote:DIE WILDE IK NET ZOEKEN!!!!!!!!!!!!
Op maandag 30 juni 2003 18:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
quote:Yvonne was eerder...
Op maandag 30 juni 2003 18:31 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Anthraxx is okay... die helpt gelijk als je hem roept.
.
quote:Hijs fijn
Op maandag 30 juni 2003 18:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
quote:het gaat om het gebaar.
Op maandag 30 juni 2003 18:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Yvonne was eerder...
Net een tel interview gedaan met iemand van de kerk, ik kon maar niemand bereiken.
De deadline van opdrachten was afeglopen vrijdag voor school, dat wist ik niet, maar ik doe nu maar gewoon mijn werk. Ik ben het gewoon helemaal zat maar stoppen never ever. Waarom is het altijd op de verkeerde momenten vakantie? Gelukkig heb ik de hele vakantie avondwerk en kan ik ondertussen overdag de rest van school inhalen....
quote:Werken is leuker dan school hoor
Op maandag 30 juni 2003 18:34 schreef Waxxer het volgende:
WAT een dag: een 3 voor mijn tentamen recht (allemaal kleine regeltjes die ik niet op kon zoeken doordat ik niet het juiste boek bij me had), en die klootzak van een docent weer zo onmenselijk(maar daar val ik jullie niet mee lastig).
Net een tel interview gedaan met iemand van de kerk, ik kon maar niemand bereiken.
De deadline van opdrachten was afeglopen vrijdag voor school, dat wist ik niet, maar ik doe nu maar gewoon mijn werk. Ik ben het gewoon helemaal zat
maar stoppen never ever. Waarom is het altijd op de verkeerde momenten vakantie? Gelukkig heb ik de hele vakantie avondwerk en kan ik ondertussen overdag de rest van school inhalen....
btw. klote van dat tentamen
[Dit bericht is gewijzigd door Vlarp op 30-06-2003 18:38]
quote:ik wil mijn diploma....
Op maandag 30 juni 2003 18:37 schreef Vlarp het volgende:[..]
Werken is leuker dan school hoor
quote:Ik wil ook best een diploma, maar ik ga er helemaal niks meer voor doen. En helaas krijg je daar geen diploma voor. Dus dan ga je maar werken
Op maandag 30 juni 2003 18:38 schreef Waxxer het volgende:[..]
ik wil mijn diploma....
En het was een open boek tentamen. Dan staat er het volgende: je mag dit en dit boek gebruiken, die en die readers, hand-outs, aantekeningen enzovoort. Hij zegt, omdat er enzovoort staat, dat ik dan ook de boeken die ik had en waaruit les werd gegeven(nu dus niet meer) op basis van dat enzovoort gewoon had mogen gebruiken.
quote:De meeste docenten aan hogescholen enzo zijn te belazerd om ook maar iets extra te doen voor een student. Ik denk dat bij mijn opleiding van de 25 docenten die ik heb gehad er hooguit 5 tussen zaten die echt moeite voor je wilden doen.
Op maandag 30 juni 2003 18:43 schreef Waxxer het volgende:
J dat is zeker klote. Ik had mijn coming out in de tweede (was er iig mee bezig en in de vak de com out), en alles ging mis en overmacht. Nu heb ik al die jaren een propedeusevak recht laten liggen. Het is een open boek tentamen. Nu worden er andere boeken gebruikt en dat heeft de docent niet tegen mij gezegd, en vindt (zo zei hij vandaag) dat ik dat zelf had moeten uitzoeken. Vraag ik me weer af: waarom zou ik het uitzoeken, als hij zegt dat alles nog hetzelfde is??En het was een open boek tentamen. Dan staat er het volgende: je mag dit en dit boek gebruiken, die en die readers, hand-outs, aantekeningen enzovoort. Hij zegt, omdat er enzovoort staat, dat ik dan ook de boeken die ik had en waaruit les werd gegeven(nu dus niet meer) op basis van dat enzovoort gewoon had mogen gebruiken.
![]()
![]()
quote:Klopt, hij zei ook letterlijk tegen mij, toen ik vroeg of ik echt geen vervangende opdracht mocht maken: ,,ik heb er geen zin in, om dat te doen. Dat kost me veel te veel werk, dan moet ik helemaal een opdracht bedenken."
Op maandag 30 juni 2003 18:51 schreef Vlarp het volgende:[..]
De meeste docenten aan hogescholen enzo zijn te belazerd om ook maar iets extra te doen voor een student. Ik denk dat bij mijn opleiding van de 25 docenten die ik heb gehad er hooguit 5 tussen zaten die echt moeite voor je wilden doen.
quote:Echt een standaard docent.. op de Hogeschool Rotterdam wemelt het er van.
Op maandag 30 juni 2003 19:00 schreef Waxxer het volgende:[..]
Klopt, hij zei ook letterlijk tegen mij, toen ik vroeg of ik echt geen vervangende opdracht mocht maken: ,,ik heb er geen zin in, om dat te doen. Dat kost me veel te veel werk, dan moet ik helemaal een opdracht bedenken."
Ze zijn toch echt docent geworden om je een beetje waar het kan te helpen. Ik
echt op hem hoor, hij heeft wel ergens gelijk, maar zijn hele manier van doen: driewerf
![]()
![]()
![]()
Echt te walgelijk voor woorden, zijn hele gedrag!
quote:Het erge is nog, dat destijds een collegadocent die bij hem in hetzelfde kantoortje zit, mij WEL een opdracht gaf uit hetzelfde jaar. En dan is hij opeens oostindisch doof en hoort niks, zegt dan toch maar iets toe en trekt zich later terug (ok veel later, te veel later, maar ik ben erg principieel in dat soort dingen)
Op maandag 30 juni 2003 19:02 schreef Vlarp het volgende:[..]
Echt een standaard docent.. op de Hogeschool Rotterdam wemelt het er van.
quote:Sla terug. Jij wil dat tentamen halen, dus vraag je hem om hulp. Kom tot het volgende tentamen langs met vragen. Veel vragen. Heel veel vragen. Dan merkt-ie vanzelf dat die opdracht minder werk was geweest. Ok, het is voor jou ook even werk, maar je leert er wel voor voor je tentamen...
Op maandag 30 juni 2003 19:13 schreef Waxxer het volgende:
Het erge is nog, dat destijds een collegadocent die bij hem in hetzelfde kantoortje zit, mij WEL een opdracht gaf uit hetzelfde jaar. En dan is hij opeens oostindisch doof en hoort niks, zegt dan toch maar iets toe en trekt zich later terug (ok veel later, te veel later, maar ik ben erg principieel in dat soort dingen)
quote:Dan doet hij zijn werk niet. Want ik neem aan dat er ook gewoon herkansingen zijn zonder voorafgaande colleges?
Op maandag 30 juni 2003 19:38 schreef Waxxer het volgende:
dan wil hij ze niet beantwoorden en zegt hij dat ik maar naar de colleges moet gaan....
ik keek daarstraks op me telefoon (die lag boven dus die had ik de hele dag nie gezien) en zag 5 oproepen gemist. het nummer was me totaal onbekend. toen kreeg ik voicemail, en daarop stond het volgende: hallo met .... van der berg, zou je me terug kunnen bellen, me nummer is blablabla, me mobiele nummer is blablabla. ik hoor je wel houdoe. de stem was van een oudere man, nogal zenuwachtig.
dus ik denk, ik bel es da nummer, kijken wa ik krijg. nam er eerst een jongen op, die zou ze vader zoeken, maar die was nie thuis, dus kreeg ik z emoeder, dus ik uitleggen van het telefoontje, zei ze da da vorige week ook al een jongen had gebeld met hetzelfde... zij dacht da zijn telefoon da deed. maar hoe komt die vent aan mijn nummer? en waarom gebeurde het vorige week ook al een wildvreemde jongen?
ik vind het maar bizar...
quote:Misschien is dat via www.gay.nl? Via die site kan men nl. ook voicemail van jou inspreken... (Lees maar eens op http://www.gay.nl/mijnvoice.html)
Op maandag 30 juni 2003 20:30 schreef Jerruh het volgende:
net iets bizars meegemaakt....ik keek daarstraks op me telefoon (die lag boven dus die had ik de hele dag nie gezien) en zag 5 oproepen gemist. het nummer was me totaal onbekend. toen kreeg ik voicemail, en daarop stond het volgende: hallo met .... van der berg, zou je me terug kunnen bellen, me nummer is blablabla, me mobiele nummer is blablabla. ik hoor je wel houdoe. de stem was van een oudere man, nogal zenuwachtig.
dus ik denk, ik bel es da nummer, kijken wa ik krijg. nam er eerst een jongen op, die zou ze vader zoeken, maar die was nie thuis, dus kreeg ik z emoeder, dus ik uitleggen van het telefoontje, zei ze da da vorige week ook al een jongen had gebeld met hetzelfde... zij dacht da zijn telefoon da deed. maar hoe komt die vent aan mijn nummer? en waarom gebeurde het vorige week ook al een wildvreemde jongen?
quote:Kun je nagaan wat die vrouw er van vindt...
Op maandag 30 juni 2003 20:30 schreef Jerruh het volgende:
Wel irritant voor jou.
quote:Die voicemail moet je dan via het nummer van hun à 50ct/min afluisteren
Op maandag 30 juni 2003 20:35 schreef Twoflower het volgende:[..]
Misschien is dat via www.gay.nl? Via die site kan men nl. ook voicemail van jou inspreken... (Lees maar eens op http://www.gay.nl/mijnvoice.html)
quote:Ah, dat weet ik dan weer niet...
Op maandag 30 juni 2003 20:36 schreef KrnKje het volgende:[..]
Die voicemail moet je dan via het nummer van hun à 50ct/min afluisteren
quote:Stelletje uitzuigers...
Op maandag 30 juni 2003 20:36 schreef KrnKje het volgende:
Die voicemail moet je dan via het nummer van hun à 50ct/min afluisteren
quote:Je hoeft toch niet... Ik vind het een heel slimme aanpak om geld te verdienen met die site... Net als die smsjes, dat vind ik ook heel slim.
Op maandag 30 juni 2003 20:36 schreef NathaN het volgende:[..]
Stelletje uitzuigers...
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:40 schreef KrnKje het volgende:
Je hoeft toch niet... Ik vind het een heel slimme aanpak om geld te verdienen met die site... Net als die smsjes, dat vind ik ook heel slim.
quote:Oftewel, je wordt sowieso met die smsjes dat je voicemail hebt lastiggevallen...
Nee, ik wil alleen dat andere GAY.NL leden een voicemail kunnen inspreken en mij dus NIET direct kunnen bellen.
quote:Eh, moet je dan niet gewoon een ander mobiel nummer nemen
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef NathaN het volgende:[..]
[..]Oftewel, je wordt sowieso met die smsjes dat je voicemail hebt lastiggevallen...
*stug weiger een keuze te maken*
quote:Eerst weten waar het over gaat, schat. Dan pas met de drastische oplossingen komen.
Op maandag 30 juni 2003 20:48 schreef Tizmo het volgende:
Eh, moet je dan niet gewoon een ander mobiel nummer nemen.
quote:Ohw, ik dacht al,
Op maandag 30 juni 2003 20:53 schreef NathaN het volgende:[..]
Eerst weten waar het over gaat, schat. Dan pas met de drastische oplossingen komen.
quote:con dios!
Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef onetouch het volgende:
vamos a la playa
quote:black fists unite!!!
Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef Tizmo het volgende:[..]
con dios!
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:05 schreef onetouch het volgende:[..]
black fists unite!!!
meest agressieve smilie geloof ik
quote:¿hola Tizmo, qué la cogida usted está hablando?
Op maandag 30 juni 2003 21:05 schreef Tizmo het volgende:
¿Hola Onetouch, usted habla el menos pedacito del español? Cuál ciertamente no cuento con.
quote:No tengo una pista, yo soy el traducir justo
Op maandag 30 juni 2003 21:07 schreef onetouch het volgende:[..]
¿hola Tizmo, qué la cogida usted está hablando?
quote:¿una vaca agressive? cómo es delicioso
Op maandag 30 juni 2003 21:06 schreef Tizmo het volgende:[..]
, es ma's agressive en mi opinión.
quote:Una vaca es deliciosa de hecho, pero también tengo gusto de cerdos
Op maandag 30 juni 2003 21:09 schreef onetouch het volgende:[..]
¿una vaca agressive? cómo es delicioso
quote:vast geen meewerkend voorwerp op deze manier
Op maandag 30 juni 2003 21:09 schreef Tizmo het volgende:
¿Pero Nathan, cuál era el tema de todos modos?
quote:zeug!
Op maandag 30 juni 2003 21:10 schreef Tizmo het volgende:[..]
Una vaca es deliciosa de hecho, pero también tengo gusto de cerdos
!
quote:Bem, eu estou fazendo Portugese agora
Op maandag 30 juni 2003 21:11 schreef onetouch het volgende:[..]
zeug!
quote:Het wil niet
Op maandag 30 juni 2003 21:14 schreef onetouch het volgende:[..]
nee dankje!
quote:heb je daar vker "last" van dan?
Op maandag 30 juni 2003 21:15 schreef Tizmo het volgende:[..]
Het wil niet
.
quote:ik reed niet door arnhem vanmiddag
Op maandag 30 juni 2003 21:17 schreef boebiedoe het volgende:.
quote:Neen, mij computer heeft niet zovaak kuren
Op maandag 30 juni 2003 21:17 schreef onetouch het volgende:[..]
heb je daar vker "last" van dan?
quote:Há o slut do tópico outra vez!
quote:Aquele era um gracejo
Op maandag 30 juni 2003 21:19 schreef Tizmo het volgende:[..]
Há o slut do tópico outra vez!
quote:Bah dit is stom
Op maandag 30 juni 2003 21:19 schreef Tizmo het volgende:[..]
Aquele era um gracejo
.
quote:Verzin es iets leuks
Op maandag 30 juni 2003 21:23 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:Denk het wel
Op maandag 30 juni 2003 21:26 schreef NathaN het volgende:
Is het weer veilig hier?
quote:er was eens een lieve kat....
Op maandag 30 juni 2003 21:26 schreef Tizmo het volgende:[..]
Verzin es iets leuks
.
quote:ik heb zin in kauwgomballe
Op maandag 30 juni 2003 21:26 schreef Tizmo het volgende:[..]
Verzin es iets leuks
.
quote:pakje stimorol richting eindhoven werp
Op maandag 30 juni 2003 21:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb zin in kauwgomballe
.
quote:die op mijn schoot lag
Op maandag 30 juni 2003 21:27 schreef onetouch het volgende:[..]
er was eens een lieve kat....
quote:hoe spreek je dat uit?
Op maandag 30 juni 2003 21:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik heb zin in kauwgomballe
.
quote:maar toen kwam er een olifant met een lange snuit
Op maandag 30 juni 2003 21:29 schreef Tizmo het volgende:[..]
die op mijn schoot lag
.
quote:zo doet mijn neef het namelijk
Op maandag 30 juni 2003 21:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
hoe spreek je dat uit?
Khaûwghômbàlleééé?
quote:Toen liep de olifant nog even door,
Op maandag 30 juni 2003 21:30 schreef onetouch het volgende:[..]
maar toen kwam er een olifant met een lange snuit
en die blies die kat de voordeur uit
quote:meer zo:
Op maandag 30 juni 2003 21:30 schreef Tizmo het volgende:[..]
hoe spreek je dat uit?
Khaûwghômbàlleééé?
kaauwgombaaluhhhhhhhhhhhhhhhh .
quote:dat dacht ik al
Op maandag 30 juni 2003 21:36 schreef Jerruh het volgende:[..]
meer zo:
kaauwgombaaluhhhhhhhhhhhhhhhh
.
quote:doe voor mij ook een rondje
Op maandag 30 juni 2003 21:37 schreef Tizmo het volgende:
En ik ben lopen.
quote:en voor mijn enkel ook nog maar twee
Op maandag 30 juni 2003 21:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
doe voor mij ook een rondje
.
quote:ik ben echt sporty, fitnesse enzo, whoei
Op maandag 30 juni 2003 21:38 schreef onetouch het volgende:[..]
en voor mijn enkel ook nog maar twee
![]()
Hebben jullie ook wel eens zo'n dag, dat je denkt, had ik maar een grote lege container onder m'n raam staan, zodat je alle troep op je kamer erin kon gooien???? Ik wel namelijk.... nu dus...
quote:dagelijks
Op maandag 30 juni 2003 21:43 schreef Waxxer het volgende:
haiHebben jullie ook wel eens zo'n dag, dat je denkt, had ik maar een grote lege container onder m'n raam staan, zodat je alle troep op je kamer erin kon gooien???? Ik wel namelijk.... nu dus...
quote:Goed dat je 't zegt, moet het vuilnis nog buiten zetten.
haiHebben jullie ook wel eens zo'n dag, dat je denkt, had ik maar een grote lege container onder m'n raam staan, zodat je alle troep op je kamer erin kon gooien???? Ik wel namelijk.... nu dus...
Wel apart, dit is de eerste keer dat er iets fout ging tijdens een installatie.
quote:Jij?
Op maandag 30 juni 2003 22:00 schreef Twoflower het volgende:
Wie had het hier laatst nou over de Rini Valentijn? Hij is nu op RTL4
quote:Nee, het was geloof ik iemand uit Zwolle...
Op maandag 30 juni 2003 22:04 schreef NathaN het volgende:[..]
Jij?
quote:Zwolle?
Op maandag 30 juni 2003 22:06 schreef Twoflower het volgende:
Nee, het was geloof ik iemand uit Zwolle...
quote:Moet ik je anders een keer oppikken als je weer naar school moet?
quote:Hahhaa LOL (voor de eerste keer vandaag...) dat was ik!!
Op maandag 30 juni 2003 22:00 schreef Twoflower het volgende:
Wie had het hier laatst nou over de Rini Valentijn? Hij is nu op RTL4
Leuke man he?
quote:Idd... En nu heeft 'ie een platencontract, dus iedereen kan van 'm gaan genieten...
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef Waxxer het volgende:[..]
Leuke man he?
quote:Zeg Waxxer, had jij mijn proefballonnetje al eens gelezen?
Op maandag 30 juni 2003 22:30 schreef Waxxer het volgende:
Zwolluuhhh de bestuhhhh![]()
quote:neen? vertel?
Op maandag 30 juni 2003 22:32 schreef Twoflower het volgende:[..]
Zeg Waxxer, had jij mijn proefballonnetje al eens gelezen?
quote:[HOMO] 414 - Wat zullen we vandaag eens doen...
Op maandag 30 juni 2003 22:35 schreef Waxxer het volgende:[..]
neen? vertel?
Ik weet niet of ik dan kan, en ik ben afhankelijk van het OV...
quote:Je ziet maar. Je bent iig van harte welkom...
Op maandag 30 juni 2003 22:49 schreef Waxxer het volgende:
Geen meet?begint er zo wel aardig op te lijken
quote:Rood kruisje... Gaat dat over He-Man of zo?
Op maandag 30 juni 2003 22:50 schreef Cazman het volgende:
rowr
quote:Oe, Battle-Caz
Op maandag 30 juni 2003 22:50 schreef Cazman het volgende:
rowr
quote:*lees*
Op maandag 30 juni 2003 22:37 schreef Twoflower het volgende:
[HOMO] 414 - Wat zullen we vandaag eens doen...
En Nate mag het ook wel lezen als 'ie het nog niet gedaan heeft. (En er ook op reageren natuurlijk.)
quote:Ziet er idd erg goed uit. Heb de eerste 15 afleveringen ofzo gezien. Verhalen zijn ook beter dan vroeger, al is het nog wel redelijk kinds, soms. Maar da's logisch voor een kinderserie, natuurlijk
Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef Cazman het volgende:
De remake van Battle Cat is echt ZO vet. Ben bezig alle episodes te downloaden. He Man is back
quote:Soms ja.. heel soms. Nou ja, eigenlijk al een jaar. Ik moet hoognodig m'n kamer helemaal leeghalen, schoonmaken en opnieuw inrichten en heel veel wegdoen.
quote:Stoptrein Zwolle - Enschede
Gezellig in het boemeltje dat op diesel door het Overijsselse landschap tuft. Getver wat een niet zo fijne rit is dat Al veel te vaak ingezeten omdat er bij Hengelo weer iets mis was waardoor je niet rechtstreeks naar Enschede kon....
quote:*diepe zucht*....
Op maandag 30 juni 2003 23:08 schreef Vlarp het volgende:[..]
Soms ja.. heel soms. Nou ja, eigenlijk al een jaar. Ik moet hoognodig m'n kamer helemaal leeghalen, schoonmaken en opnieuw inrichten en heel veel wegdoen.
Samen doen? Help ik jou en jij mij, oke?
quote:Oke, ik ben vrij morgen
Op maandag 30 juni 2003 23:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
*diepe zucht*....
Samen doen? Help ik jou en jij mij, oke?
quote:Of je rijdt met iemand mee
quote:Misschien als Fulco- komt, en iets omrijdt...
Op maandag 30 juni 2003 23:14 schreef KrnKje het volgende:
Als iemand me op komt halen in Biddinghuizen en weer terugbrengt kan ik er zijn
Nu zonder rijbewijs is t allemaal maar moeilijk
quote:Biddinghuizen? waar de neuk is dat?
Op maandag 30 juni 2003 23:14 schreef KrnKje het volgende:
Als iemand me op komt halen in Biddinghuizen en weer terugbrengt kan ik er zijn
Nu zonder rijbewijs is t allemaal maar moeilijk
quote:you've got my douze points...
Op maandag 30 juni 2003 23:10 schreef Jerruh het volgende:
kut, over drie kwartier word de mailbox van miss bleu gesloten. en dan wordt bekend welke drie mensen doorgaan
.
aan de ene kant kan het me geen reet schele, aan de andere kant ben ik best benieuwd hahaha!.
quote:LOL
Op maandag 30 juni 2003 23:16 schreef onetouch het volgende:[..]
you've got my douze points...
quote:Sixflags
Op maandag 30 juni 2003 23:16 schreef NathaN het volgende:[..]
Biddinghuizen? waar de neuk is dat?
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:16 schreef onetouch het volgende:
you've got my douche points...
quote:Da's zeg maar... om...
Op maandag 30 juni 2003 23:18 schreef KrnKje het volgende:
Sixflags
Harderwijk, maar dan iets verder... Tussen Harderwijk en Elburg...
quote:ik ga toch nie door
Op maandag 30 juni 2003 23:53 schreef Twoflower het volgende:
Jerruh, nog 7 minuten!
quote:Niks uitsluiten! Het kan nog...
Op maandag 30 juni 2003 23:59 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ga toch nie door
.
quote:Omdat het echoed
Op dinsdag 1 juli 2003 00:10 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ja hoor, hoezo?
quote:Nee okay, ik ben ongeduldig, maar goed
Op dinsdag 1 juli 2003 00:11 schreef Tizmo het volgende:[..]
Omdat het echoed
.
quote:Dat lijkt maar zo. Een echte echo klinkt heel anders...
Op dinsdag 1 juli 2003 00:11 schreef Tizmo het volgende:[..]
Omdat het echoed
.
quote:Hoe dan
Op dinsdag 1 juli 2003 00:12 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat lijkt maar zo. Een echte echo klinkt heel anders...
quote:Dat is in tekst niet na te doen. Elke poging daartoe zou een parodie zijn...
Op dinsdag 1 juli 2003 00:12 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hoe dan
?
quote:Parodie, je maakt een grap he
Op dinsdag 1 juli 2003 00:13 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat is in tekst niet na te doen. Elke poging daartoe zou een parodie zijn...
quote:Terence Hill
Op dinsdag 1 juli 2003 00:15 schreef DennisMoore het volgende:[..]
quote:Goed zo Jerruh!
Op dinsdag 1 juli 2003 00:16 schreef miss_bleu het volgende:
...Mannen
1 Opa 24
2 Jerruh 14
3 Dirk 13
Deze gaan mee naar crew ronde...
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:17 schreef Twoflower het volgende:Terence Hill
En dan vooral samen met Bud Spencer!
En dan natuurlijk in het Duits!
"Hände hoch! Und hier mit dem Kanone oder er geht los!"
quote:Idd
Op dinsdag 1 juli 2003 00:19 schreef Twoflower het volgende:[..]
Goed zo Jerruh!
quote:Wel typisch dat er twee homo's (ok, 1 homo en 1 bi) in de top 3 staan...
Goed zo Jerruh!
quote:Kanonne, waar is dat ook weer van,
Op dinsdag 1 juli 2003 00:20 schreef DennisMoore het volgende:[..]
En dan natuurlijk in het Duits!
"Hände hoch! Und hier mit dem Kanone oder er geht los!"
quote:
Goed zo Jerruh!
quote:Wat issie moooooooooooi
Op dinsdag 1 juli 2003 00:22 schreef Jerruh het volgende:[..]
.
quote:Ben ik nou gek, of is de rest van fok het? (Of iig dat deel dat op die vent heeft gestemd?)
Op dinsdag 1 juli 2003 00:28 schreef Tizmo het volgende:
degene die jerre verslagen heeft:
[afbeelding]
quote:Ik vindt dat je hierop kan aannemen dat fok! nog voldoende humor heeft
Op dinsdag 1 juli 2003 00:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ben ik nou gek, of is de rest van fok het? (Of iig dat deel dat op die vent heeft gestemd?)
quote:Da's nou niet aardig voor Jerruh dat je dat zegt...
Op dinsdag 1 juli 2003 00:54 schreef Tizmo het volgende:[..]
Ik vindt dat je hierop kan aannemen dat fok! nog voldoende humor heeft
.
quote:Jawel, hij kon de humor er ook wel van inzien namelijk
Op dinsdag 1 juli 2003 00:56 schreef Twoflower het volgende:[..]
Da's nou niet aardig voor Jerruh dat je dat zegt...
quote:Mogguh Andy. Zeg, je had nog geen reactie gegeven op mijn proefballonnetje nadat ik had uitgelegd wat een American Party is...
Op dinsdag 1 juli 2003 07:21 schreef Andyvie het volgende:
Goeiemorgen!
quote:Het heterodeel van de mannelijke Fok!kers misgunt een ander de Mr. Fok titel, vandaar het grote aantal stemmen voor opa. Gok ik.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:52 schreef Twoflower het volgende:[..]
Ben ik nou gek, of is de rest van fok het? (Of iig dat deel dat op die vent heeft gestemd?)
quote:O ja
Op dinsdag 1 juli 2003 07:25 schreef Twoflower het volgende:[..]
Mogguh Andy. Zeg, je had nog geen reactie gegeven op mijn proefballonnetje nadat ik had uitgelegd wat een American Party is...
Euhmm, ik weet niet wanneer mijn zusje haar verjaardag viert, want die is ook die week jarig, maar die doet het misschien het weekend ervoor.
Dus ik weet het nog niet
Ik laat het je zo snel mogelijk weten, oke?
quote:Prima, dan voeg ik je voorlopig toe aan het 'misschien-lijstje'...
Op dinsdag 1 juli 2003 07:31 schreef Andyvie het volgende:[..]
O ja
Euhmm, ik weet niet wanneer mijn zusje haar verjaardag viert, want die is ook die week jarig, maar die doet het misschien het weekend ervoor.
Dus ik weet het nog niet
Ik laat het je zo snel mogelijk weten, oke?
quote:Oke, das prima
Op dinsdag 1 juli 2003 07:39 schreef Twoflower het volgende:[..]
Prima, dan voeg ik je voorlopig toe aan het 'misschien-lijstje'...
Ik zit weer in de tent
quote:Ik zit ook weer op mijn vertrouwde bureaustoel. *zucht* Vanmiddag weer eens een cursusje geven. Nu voor het eerst alleen, dus ben best wel een beetje zenuwachtig...
Op dinsdag 1 juli 2003 08:35 schreef Andyvie het volgende:[..]
Oke, das prima
Ik zit weer in de tent
quote:Als je steeds hoort dat ze vakantie hebben, dan zou me dat idd niks verbazen...
Op dinsdag 1 juli 2003 09:38 schreef NathaN het volgende:
Ligt dit stelletje mietjes verder nog te pitten ofzo?
quote:kwestie van selectief lezen
Op dinsdag 1 juli 2003 09:40 schreef Twoflower het volgende:
Als je steeds hoort dat ze vakantie hebben, dan zou me dat idd niks verbazen...
quote:Ik begin pas om 9:45 met werken
Op dinsdag 1 juli 2003 09:38 schreef NathaN het volgende:
Ligt dit stelletje mietjes verder nog te pitten ofzo?
quote:Luilak...
Op dinsdag 1 juli 2003 09:59 schreef raptorix het volgende:
Ik begin pas om 9:45 met werken
quote:Ik werk wel tot kwart over 6
Op dinsdag 1 juli 2003 10:00 schreef NathaN het volgende:[..]
Luilak...
quote:Doet me denken aan die mazda reclame met die springende kabouters
Op dinsdag 1 juli 2003 10:15 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
'morge trouwens
quote:Eens kijken of ze ook achter elkaar geplaatst kunnen worden...
Op dinsdag 1 juli 2003 10:15 schreef Doffy het volgende:
[afbeelding]
Ik vind ze cute Niet die kabouters, dus, maar deze happy-happy-oh-wat-zijn-we-gay stuiterballen
Niet dat ik zo ben, natuurlijk, maar ik voel me wel happy vandaag.
en een tikje gay, moet ik toegeven
quote:Ja dus, ge-wel-dig!
Op dinsdag 1 juli 2003 10:22 schreef Twoflower het volgende:
Eens kijken of ze ook achter elkaar geplaatst kunnen worden...[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Mogguh
Op dinsdag 1 juli 2003 10:23 schreef Doffy het volgende:
Ja dus, ge-wel-dig!
eerst lekker uitslapen en aan het einde van de middags nog eens beginnen met werken is vroeg genoeg voor mij
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:27 schreef XMN8R het volgende:
moggeheerst lekker uitslapen en aan het einde van de middags nog eens beginnen met werken is vroeg genoeg voor mij
quote:Mogguh!
Op dinsdag 1 juli 2003 10:26 schreef NathaN het volgende:
Mogguh
quote:we know
Op dinsdag 1 juli 2003 10:39 schreef Vlarp het volgende:
ik ben lui
quote:Iedereen blijkbaar, gezien het tempo van het topic vandaag...
Op dinsdag 1 juli 2003 10:39 schreef Vlarp het volgende:
ik ben lui
quote:*hard werk*
Op dinsdag 1 juli 2003 11:12 schreef Twoflower het volgende:
Iedereen blijkbaar, gezien het tempo van het topic vandaag...
*en Radiohead luister*
quote:*ook*
Op dinsdag 1 juli 2003 11:13 schreef Doffy het volgende:[..]
*hard werk*
quote:*niet*
*en Radiohead luister*
quote:*niet*
Op dinsdag 1 juli 2003 11:13 schreef Doffy het volgende:
*hard werk*
quote:*ook niet*
*en Radiohead luister*
quote:ehm... not
Op dinsdag 1 juli 2003 11:13 schreef Doffy het volgende:
*hard werk*
voorlopig nog niet in ieder geval
quote:*knuffol*
Op dinsdag 1 juli 2003 11:32 schreef Waxxer het volgende:
nou, gelukkig gaat het weer ergens over, he?mogguh...
quote:Waxx!!
Op dinsdag 1 juli 2003 11:32 schreef Waxxer het volgende:
nou, gelukkig gaat het weer ergens over, he?mogguh...
Gaat het hier wel eens ergens over? Het is hier net een soap: als je het drie maanden niet kijkt zit je er toch binnen 2 minuten weer 'in'.
Ik ga zo wel douchen en alles want ik heb een afspraak met mijn stagebegeleider... Bah, ik baal dat het vakantie is, want nu zijn alle docenten weg en kan ik moeilijk iets vragen tijdens het inhalen van opdrachten... Maargoed, dan is er altijd fok nog
Maar alles goed dan, met iedereen?
quote:Zelfs daar zijn ze hier te dom voor
Op dinsdag 1 juli 2003 11:37 schreef Waxxer het volgende:
een soap?? nou ik zie nog geen ruzie, nog geen problemen, nog geen ellende en weet ik allemaal wat (maarja dat houdt iedereen voor zichzelf he)
quote:Jaaaaaaaaaaaa prima hoor. Zeker nu jij er ook bent!
Maar alles goed dan, met iedereen?
Want ik ben nu helaas ook weer weg, ik moet echt naar die afspraak hem heb ff veel te doen, maar straks ben ik er weer hoor! Vreescht niet, oh medemensch!
Tot straks!
quote:En dan vergeet je nog het nummer in de titel ook!
Op dinsdag 1 juli 2003 11:56 schreef fulco- het volgende:
Er gebeurt wat stoms met fok! Ik heb al een nieuw topic aangemaakt, omdat de "reageer" mogelijkheid zojuist weg was. Dus ik dacht... topic is vol... Doe ik een refresh en hup... de mogelijkheid bestaat weer
quote:Even 14 berichtjes bijkloppen doe ik ook niet "eventjes"
Op dinsdag 1 juli 2003 11:56 schreef fulco- het volgende:
Er gebeurt wat stoms met fok! Ik heb al een nieuw topic aangemaakt, omdat de "reageer" mogelijkheid zojuist weg was. Dus ik dacht... topic is vol... Doe ik een refresh en hup... de mogelijkheid bestaat weer
quote:Ja, herinner er me eventjes aan
Op dinsdag 1 juli 2003 11:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
En dan vergeet je nog het nummer in de titel ook!
quote:Dat deed ik dus. Maar ik wil het nog wel een keer doen hoor...
Op dinsdag 1 juli 2003 11:59 schreef fulco- het volgende:[..]
Ja, herinner er me eventjes aan
quote:Je hebt gewoon je dag niet, laten we het daar op houden...
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef fulco- het volgende:
En rekenen kan ik ook nietWe staan nu op 234 posts... kan dus 255 worden. Dus 21 te gaan voor een topic slotje (minus 1, want deze is dan nog niet meegerekend).
quote:En nu ben ik dat smiley ding met een grote hamer kwijt
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef Twoflower het volgende:[..]
Dat deed ik dus. Maar ik wil het nog wel een keer doen hoor...
De hamer zelf is terecht
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 01-07-2003 12:04]
quote:Je bedoelt
Op dinsdag 1 juli 2003 12:03 schreef fulco- het volgende:[..]
En nu ben ik dat smiley ding met een grote hamer kwijt
quote:Deze?
Op dinsdag 1 juli 2003 12:03 schreef fulco- het volgende:
En nu ben ik dat smiley ding met een grote hamer kwijt
quote:Nee, ik bedoelde zo'n Jack Spijkerman superhamer
Op dinsdag 1 juli 2003 12:04 schreef Twoflower het volgende:[..]
Je bedoelt
? Of een andere?
quote:Ah, daar kan ik je niet aan helpen gelukkig...
Op dinsdag 1 juli 2003 12:05 schreef fulco- het volgende:[..]
Nee, ik bedoelde zo'n Jack Spijkerman superhamer
(een Kop van Jut hamer)
quote:He ja, ga hem een handje helpen zeg!
Op dinsdag 1 juli 2003 12:08 schreef Doffy het volgende:
Deze dan?
quote:Het lijkt er aardig op. En TwoFlower is zo lang... voordat je die de grond inslaat
Op dinsdag 1 juli 2003 12:08 schreef Doffy het volgende:
Deze dan?
quote:En bedankt!
Op dinsdag 1 juli 2003 12:10 schreef fulco- het volgende:[..]
Het lijkt er aardig op. En TwoFlower is zo lang... voordat je die de grond inslaat
quote:Samen dan? Omstebeurt slaan?!
Op dinsdag 1 juli 2003 12:10 schreef fulco- het volgende:
Het lijkt er aardig op. En TwoFlower is zo lang... voordat je die de grond inslaat
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:11 schreef Doffy het volgende:[..]
Samen dan? Omstebeurt slaan?!
quote:Hoe moet ik dit nu interpreteren? Ik zou er gek van worden...
Op dinsdag 1 juli 2003 12:12 schreef Doffy het volgende:[..]
Awwwww
![]()
![]()
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 12:14 schreef Twoflower het volgende:
Hoe moet ik dit nu interpreteren? Ik zou er gek van worden...
quote:Dat doe je jezelf aan. Dat heet automutilatie
Op dinsdag 1 juli 2003 12:14 schreef Twoflower het volgende:[..]
[..]Hoe moet ik dit nu interpreteren? Ik zou er gek van worden...
Almere wordt een dure stad overigens .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |