quote:Lijkt mij sterk, er blijft altijd een overdruk in de bus he.
Op maandag 30 juni 2003 16:47 schreef FluxC5 het volgende:
Als je zo'n deofles hebt (AXE bijv.) en je houd er een ansteker bij, kan de vlam dan in de bus 'schieten' . Ik denk van niet maar ik heb hier al verschillende keren discussies over gevoerd.. (ja je moet wat)
lijkt me trouwens wel mogelijk als je hem van buiten verhit door bijvoorbeeld in het vuur te gooien...
c0mKi
Wel kan ik me voorstellen dat het ventiel zo heet word dat deze in zijn geheel uit de bus valt/schiet en dat dit een grote steekvlam tot gevolg heeft.
Als je echter een gaatje in je deofles maakt en deze aansteekt dan wel.
Duurt alleen wel ff.
Geeft wel een cool effect, blijf alleen wel uit de buurt. Stukken metaal slingeren overal in het rond
plakband over de drukknop, aansteken en dan op een afstand staan, uiteindelijk schiet die vlam naar binnen en ontploft ie...
zo doe ik het tenminste...
quote:Oh das wel slim om zo even te testen, hoe lang duurt dat dan volgens jou?
Op maandag 30 juni 2003 17:25 schreef dahood het volgende:
kan wel,plakband over de drukknop, aansteken en dan op een afstand staan, uiteindelijk schiet die vlam naar binnen en ontploft ie...
zo doe ik het tenminste...
En dan ook nog de overdruk. Is hetzelfde als je een gasleiding hebt, de vlam kan toch ook niet IN de leiding gaan, omdat daar A geen zuurstof is en B overdruk.
quote:Waaorm zegt iedereen het dan dat ze het hebben meegemaakt? Ik geloof het persoonlijk trouwens ook nog steeds niet..
Op maandag 30 juni 2003 20:07 schreef bierglas het volgende:
ontploffing = vuur, vuur heeft zuurstof nodig. In busje Axe zit geen zuurstof. Geen zuurstof = geen vuur = geen ontploffing.En dan ook nog de overdruk. Is hetzelfde als je een gasleiding hebt, de vlam kan toch ook niet IN de leiding gaan, omdat daar A geen zuurstof is en B overdruk.
quote:dat zal allemaal best, maar toch ontploft hij
Op maandag 30 juni 2003 20:07 schreef bierglas het volgende:
ontploffing = vuur, vuur heeft zuurstof nodig. In busje Axe zit geen zuurstof. Geen zuurstof = geen vuur = geen ontploffing.En dan ook nog de overdruk. Is hetzelfde als je een gasleiding hebt, de vlam kan toch ook niet IN de leiding gaan, omdat daar A geen zuurstof is en B overdruk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |