Ik heb gister de hele dag hiernaar gekeken en het is echt briljant en super om te kijken.
Het gaat over de diersoorten in de toekomst, dus hoe dieren zich zouden kunnen evolueren in een periode van 5, 100 en 200 miljoen jaar. Een aantal professoren geeft hierbij uitleg, dus het is echt niet zomaar giswerk.
Soms zie je een dier en denk je van, ja, dat kan dus echt nooit. Maar als je dan de uitleg hoort zie je de link
Bijvoorbeeld, op het gegeven moment lieten ze een soort slak zien die zich op 1 poot vooruit beweegt door te springen. Ja, vast, was mijn gedachte Maar toen begon zon prof. uit te leggen dat er nu ook slakken op de zeebodem zijn die met 1 poot aan roofdieren ontsnappen
Weet iemand of dit programma vaker komt? En zo ja, wanneer?
Voor meer info: www.thefutureiswild.com
[Dit bericht is gewijzigd door Solomon op 30-06-2003 16:14]
quote:Moet het niet "Animal Planet" zijn?
Op maandag 30 juni 2003 16:07 schreef Solomon het volgende:
HeyAnimal plant moest "Animal Planet zijn"
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:09 schreef Stranger het volgende:[..]
Moet het niet "Animal Planet" zijn?
ik heb me ook nog verbaasd hoevaak dezelfde reclames van E.C.O tussendoor werden herhaald we hebben hidden city 9 keer geteld en mother earth 10 keer, en toen kwamen de herhalingen.
quote:gister was het echt zo achterlijk warm buiten.
Op maandag 30 juni 2003 16:07 schreef Solomon het volgende:
Wie kijkt hier naar?Ik heb gister de hele dag hiernaar gekeken en het is echt briljant en super om te kijken.
quote:dan ga je toch juist dingen doen waarvoor je weinig inspanningen hoeft te leveren. zoals tv kijken. sim-pel
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef _GdR_ het volgende:[..]
gister was het echt zo achterlijk warm buiten.
ga je toch geen TV kijken?!
quote:Ja in een lekker koele huiskamer op de bank liggen
Op maandag 30 juni 2003 16:37 schreef F1908 het volgende:[..]
dan ga je toch juist dingen doen waarvoor je weinig inspanningen hoeft te leveren. zoals tv kijken. sim-pel
quote:Neuh, had een enorme kater van de dag ervoor, dus ging wat relaxen
quote:Rot toch op, waarom zou je als het warm is naar buiten moeten, laat iedereen toch gewoon doen waar die zin in heeft
ontopic:
idd leuke doco
Tsja, ik vind het allemaal maar speculatie, het lijkt me allemaal een beetje sterk...
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me wel interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |