FOK!forum / Onzin voor je leven! / Nachtbar #824 - geheugenstoornis, pijn en kwalen
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:11
Welkom!
Dit is een vervolgreeks! Een van de weinigen nog toegestaan in ONZ. Ons vorige deeltje was:
Nachtbar deel 823 in de ban van de meet

De nachtbardurs en nachtbardurinnen die hier vaker komen:






We hebben een meet!

En wel 31 juli in SixFlags
Iedereen is welkom, ook niet-nachtbardurs

Zie ook het meetingtopic Meeting!! En wel 31 juli, in SixFlags!

Veel plezier!

prrrrrr

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 14:14
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:16
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!

goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!

prrrrrr

Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 14:18
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende:
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon
bovenverdieping is nog steeds niet in orde?
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 14:19
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:16 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!

goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij!

prrrrrr


Het leven is hard...

Yep, dank je

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 14:20
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:40 schreef Pridemeid het volgende:
Euhhh
Ik ben weer es goed in de war

Sorry

ik was in de war met de pijnlijke beugel van DaMSWer

prrrrrr


iemand die aan me denkt
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:24
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:20 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

iemand die aan me denkt


Twas alleen foutief

prrrrr

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 14:24
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:18 schreef Bhorka het volgende:

[..]

bovenverdieping is nog steeds niet in orde?


Ik vraag het me af..
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 14:25
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:24 schreef Pridemeid het volgende:
Twas alleen foutief

prrrrr


Kan niet alles hebben natuurlijk
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:28
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:25 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Kan niet alles hebben natuurlijk


Is ook zo

Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen

prrrrr

Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 14:29
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Is ook zo

Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen

prrrrr


plotseling bezoek is okay
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:29 schreef Bhorka het volgende:

[..]

plotseling bezoek is okay


idd

prrrrr

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:32
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?

prrrrr

Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 14:34
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:32 schreef Pridemeid het volgende:
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?

prrrrr


Je kunt het proberen

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:35
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Je kunt het proberen


Ik heb dan alleen geen plek meer om te staan vrees ik

prrrrr

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:36
Affijn, ik ga dus ff 2x met water spelen

prrrrr

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 14:38
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:
Is ook zo

Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen

prrrrr


Nou veel plezier dan maar weer. Ik moet nog even wachten op me doesjuh...
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 14:43
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 14:44
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
Daar had ik er ook een van

hmm, laatste uurtje.. kan ook nog wel.

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 14:49
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende:
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..
Is een nieuwe specialiteit
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 14:50
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:49 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Is een nieuwe specialiteit



Maar hij eet dan ook bijna geen brood..
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 14:51
Tingelingeling
Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 14:51
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
Hoor ik daar Klaus komen?
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende:
Tingelingeling
Ah De tussenbel

prrrrrr

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:56
Mag ik eenieder hier erop wijzen dat ik géén zin heb om af te wassen?

Danku

prrrrr

jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 14:57
een goede middag
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 14:57
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 14:57
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende:
een goede middag
Hoi

prrrrr

Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 15:00
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende:
een goede middag
Eentje maar?
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 15:00
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


Leerze

Ik ben ff afwassen

prrrrr

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:01
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


Succes
Komt wel goed
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 15:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:00 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Eentje maar?


Vandaag eentje ja. Morgen weer 1
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 15:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


Leerze enzo
Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 15:06
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:03 schreef jackson het volgende:

[..]

Vandaag eentje ja. Morgen weer 1


Ik hoop het!
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 15:07
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik hoop het!


Wel behoorlijk wat regen vandaag hier
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 15:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Wel behoorlijk wat regen vandaag hier


Hier dus ook

prrrrr

Minkeltjemaandag 30 juni 2003 @ 15:14
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:47 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

In je hoofd misschien

prrrrr


Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL
Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 15:14
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:09 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Hier dus ook

prrrrr


TIs hier ook depressief weer
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 15:14
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik hoop het!


Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?

prrrr

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:14
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:

[..]

Wel behoorlijk wat regen vandaag hier


Zelfde hier..
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 15:14
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL


Dat heb ik al veel teveel gedaan

prrrrr

Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 15:17
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?

prrrr


Wel.

Schuldgevoel van weer niet nuttig op mn werk kunnen zijn won het van mn pijn

Minkeltjemaandag 30 juni 2003 @ 15:18
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Dat heb ik al veel teveel gedaan

prrrrr


In mijne kop? nee hoor Te weinig hehe
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 15:21
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef Minkeltje het volgende:

[..]

In mijne kop? nee hoor Te weinig hehe


Geloof mij nou maar

Ik ben boodschappen doen! Doeiiii


prrrrr

Buzzzzmaandag 30 juni 2003 @ 15:39
Riann, MrLucca? Leven jullie nog?
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:40
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:39 schreef Buzzzz het volgende:
Riann, MrLucca? Leven jullie nog?
Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...
Buzzzzmaandag 30 juni 2003 @ 15:42
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:40 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...


Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?
ArmaniManiamaandag 30 juni 2003 @ 15:42
Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:45
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef Buzzzz het volgende:

[..]

Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?


Hij zit volgens mij nu op www.nachtbar.nl ...
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:50
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef ArmaniMania het volgende:
Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent
knakworstjes
pizza
koekjes..
ArmaniManiamaandag 30 juni 2003 @ 15:51
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

knakworstjes
pizza
koekjes..


Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:54
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:51 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !


Ga je gang
ArmaniManiamaandag 30 juni 2003 @ 15:56
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:54 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ga je gang


Moet eerst wachten totdat ik thuis ben
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 15:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:56 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Moet eerst wachten totdat ik thuis ben


Dat is een probleem...
ArmaniManiamaandag 30 juni 2003 @ 16:00
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Dat is een probleem...


Probleem duurt nog maar een uurtje
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 16:29
* D3nn15 is naar huis
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 16:30
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????

Tis slecht gesteld met de nachtbar

prrrrr

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 16:30
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:29 schreef D3nn15 het volgende:
* D3nn15 is naar huis
Doei

prrrrr

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 16:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????

Tis slecht gesteld met de nachtbar

prrrrr


Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 16:32
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:31 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..


De rest ook apparantly

prrrrr

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:34
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende:
Echt kut dat ik het overnieuw moet doen

vrijdag 5 voor 1

ik ben dus nu ff leren


ik heb tot nu geleerd

ik ken het al redelijk goed

had ik nu maar eerder geleerd

maar ja ik ben zo dom om dat niet te doen
het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel
over wetten enzo allemaal

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:34
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????

Tis slecht gesteld met de nachtbar

prrrrr


Ik was leren
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 16:35
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:

[..]

- eng huiswerkverhaal -


Wat voor cijfer had je dan gehaald?
Heel slecht?
Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 16:35
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:
het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel
over wetten enzo allemaal
Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt

prrrrrr

Pridemeidmaandag 30 juni 2003 @ 16:36
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik was leren


Dat zeg ik:
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende:
Tis slecht gesteld met de nachtbar
prrrrrr
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:42
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Wat voor cijfer had je dan gehaald?
Heel slecht?


Ik had deze al herkanst

moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan
maar ik had er een 4.3 voor gehaald

* Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren

daarom ga ik er nu voor leren...

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 16:43
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:42 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik had deze al herkanst

moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan
maar ik had er een 4.3 voor gehaald

* Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren

daarom ga ik er nu voor leren...


1 puntje erbij halen dus, moet lukken
Veel succes
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:43
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef Pridemeid het volgende:

[..]

Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt

prrrrrr


jij ben leukkkkkkkkkk

ja vond ik ook wel goed van mezelf
maar van smam MOEST ik nu toch wel gaan leren
en morgen ook nog eventjes woensdag is het efteling dus dan 's avonds even bekijken
en donderdags ff leren of overkijken ligt eraan hoe goed ik het ken en vrijdag morgen even overkijken
en dan lukt het mij

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:44
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:43 schreef DJKoster het volgende:

[..]

1 puntje erbij halen dus, moet lukken
Veel succes


lukt me ook wel als ik maar leer
maar ik word al moe als ik het woord leren al hoor

en dankjewel

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 16:50
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:44 schreef Riann het volgende:

[..]

lukt me ook wel als ik maar leer
maar ik word al moe als ik het woord leren al hoor

en dankjewel


Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:52
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig


dat wel dat zie je nou wel aan mij
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 16:56
Ik begin ff met koken
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 16:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:56 schreef Riann het volgende:
Ik begin ff met koken
* DJKoster wacht tot z'n huisgenoot spaghetti heeft gemaakt
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 17:38
halloo

dit was weer een vermoeiend dagje

Eonmaandag 30 juni 2003 @ 18:34
en ineens is het dood hier
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 18:40
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:34 schreef Eon het volgende:
en ineens is het dood hier
Ik had een klein internetprobleempje..
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 18:50
zo hehehe

ik heb lekker gegeten

en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken
dus dat komt vrijdag wel goed met mij
dat word gewoon een dikke 8

Eonmaandag 30 juni 2003 @ 18:51
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:40 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Ik had een klein internetprobleempje..


alweer
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 18:52
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:50 schreef Riann het volgende:
zo hehehe

ik heb lekker gegeten

en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken
dus dat komt vrijdag wel goed met mij
dat word gewoon een dikke 8


das wel beter dan
ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van...
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 18:54
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:52 schreef Eon het volgende:

[..]

das wel beter dan
ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van...


Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 18:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:51 schreef Eon het volgende:

[..]

alweer


Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen )
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:01
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan


ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt....
is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:02
quote:
Op maandag 30 juni 2003 18:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen )


aah okee...
@home kan soms ook behoorlijk irritant doen
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:01 schreef Eon het volgende:

[..]

ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt....
is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij


bij mij meer dan een jaar geleden
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:07
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:02 schreef Eon het volgende:

[..]

aah okee...
@home kan soms ook behoorlijk irritant doen


Het valt mee hier..
* DJKoster is ff afwassen.
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:07 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Het valt mee hier..
* DJKoster is ff afwassen.


* Riann is blij dat we een vaatwasser hebben
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:10
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:03 schreef Riann het volgende:

[..]

bij mij meer dan een jaar geleden


dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:12
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:10 schreef Eon het volgende:

[..]

dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me


Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen
heb het een jaar niet gehad
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:15
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:12 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen
heb het een jaar niet gehad


scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen..
blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:18
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:15 schreef Eon het volgende:

[..]

scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen..
blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt


Ja idd

wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.

Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:21
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:18 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja idd

wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.


slechte planning dus
maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:29
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:21 schreef Eon het volgende:

[..]

slechte planning dus
maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten


Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:30
wel raar dat er nu geen soaps zijn
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:29 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen


dat is ook wel weer waar ja
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:30 schreef Riann het volgende:
wel raar dat er nu geen soaps zijn
ik merk er weinig van eigenlijk
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:

[..]

dat is ook wel weer waar ja


ach het gaat allemaal goed komen

ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:32
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:

[..]

ik merk er weinig van eigenlijk


jij keek het nooit
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:38
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Riann het volgende:

[..]

ach het gaat allemaal goed komen

ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent


ik hoop het maar is al de derde keer dat ik dit moet maken
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:32 schreef Riann het volgende:

[..]

jij keek het nooit


niet elke dag nee alleen als ik is een keer niks te doen had wel
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:42
Avond
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:46
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende:
Avond
Jaja, het is al weer avond..
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 19:48
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende:
Avond
hoi
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:51
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Jaja, het is al weer avond..


Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:51
*Zucht..
Mensen die lopen te slapen op MSN...
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:52
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:51 schreef jackson het volgende:

[..]

Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends


Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:52
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:48 schreef Eon het volgende:

[..]

hoi


Alles lekker hier ?

Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden

jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:53
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..


Zo ist ook
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:54
Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:54 schreef jackson het volgende:
Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok
http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok
code:
121 Bosbeetle 15899 
122 Aneurism  15797 
123 Bengeltje 15670 
124 jackson   15656 
125 ranja     15643 
126 Verbal    15540 
127 Tally     15494

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 19:55]

D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 19:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok

121 Bosbeetle 15899
122 Aneurism 15797
123 Bengeltje 15670
124 jackson 15656
125 ranja 15643
126 Verbal 15540
127 Tally 15494


24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:56
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok

code:
121 Bosbeetle 15899 
122 Aneurism  15797 
123 Bengeltje 15670 
124 jackson   15656 
125 ranja     15643 
126 Verbal    15540 
127 Tally     15494


Ik doe goeie zaken zie ik alweer
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:56
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193


Opschepper
code:
48 Witchfynder 25414 
49 GizartFRL   25319 
50 DJKoster    25293 
51 Knut        25271 
52 Cynix ®     25073 

Mooi plekje
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 19:57
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:56 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Opschepper

code:
48 Witchfynder 25414 
49 GizartFRL   25319 
50 DJKoster    25293 
51 Knut        25271 
52 Cynix ®     25073 

Mooi plekje
Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 19:58
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

24 Roonaan 31156
25 D3nn15 30826
26 jerney 30193


what the fuck

ik sta hier

45 Jordy-B 26061
46 Riann 25850
47 Lord Dreamer 25594

jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 19:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij zieken dagen deed ik er zo 150-200 op een dag


D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 19:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:58 schreef Riann het volgende:

[..]

what the fuck

ik sta hier

45 Jordy-B 26061
46 Riann 25850
47 Lord Dreamer 25594


Verschil moet er zijn
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 19:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag


Tsja, druk met andere dingen...
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 19:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef jackson het volgende:

[..]


Correct
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 19:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tsja, druk met andere dingen...


Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:01
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef jackson het volgende:

[..]

Alles lekker hier ?

Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden


redelijk rustig
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 20:01
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Verschil moet er zijn


ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:01
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...


Aan alles komt een eind
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:02
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff


O ow, Riann is weer op jacht..
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:02
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff


jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...


Die mening kan ik delen jah
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

O ow, Riann is weer op jacht..


Hoezo weer?
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:

[..]

ik heb op je home page gekeken

wat ben jij lekker zeggggggggg

en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff


Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Aan alles komt een eind


Het is een zomerpauze in principe he
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:03 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Hoezo weer?


Eigenlijk continu...
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het is een zomerpauze in principe he


Ik mag et hopen
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:05
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef jackson het volgende:

[..]

Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week


Ssssssssst!

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:05
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Het is een zomerpauze in principe he


En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:05
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef D3nn15 het volgende:

[..]

Ssssssssst!


oooh ... uhhhhh ... sorry
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 20:06
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

O ow, Riann is weer op jacht..


wie ik................
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:06
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef DJKoster het volgende:

[..]

En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af


Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?
D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:06
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef jackson het volgende:

[..]

oooh ... uhhhhh ... sorry


D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:07
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?


Vast wel
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:07
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef Riann het volgende:

[..]

wie ik................


Volgens mij heet jij Riann...
Dus het zal wel zo zijn..
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:07
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?


Ach, slowchatten met z'n 2en is ook leuk..
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 20:08
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:07 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Volgens mij heet jij Riann...
Dus het zal wel zo zijn..


Ja ik heet Riann

ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas

jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:08
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja ik heet Riann

ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas



Het is toch wat met ouders, ze kiezen een naam zonder dat jij mag meebepalen..

[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 20:10]

D3nn15maandag 30 juni 2003 @ 20:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende:
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo


Later
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja ik heet Riann

ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas


Ik vind Robert wel oke
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende:
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo


Gelukkig maar..
Tot later vanavond
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:10
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef jackson het volgende:

[..]

Ik vind Robert wel oke


ozewiezewozekristallix is ook wel okay
jacksonmaandag 30 juni 2003 @ 20:11
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Gelukkig maar..
Tot later vanavond


Even is relatief
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:12
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:11 schreef jackson het volgende:

[..]

Even is relatief


Ik zie het, je bent er weer
Welkom terug
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 20:13
10 voor 9 dadelijk costa

het enige leuke nog op de tv

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:22
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:13 schreef Riann het volgende:
10 voor 9 dadelijk costa

het enige leuke nog op de tv


Spongebob is ook leuk ....
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 20:22
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Spongebob is ook leuk ....


nah

gtst en onm komen niet meer

snik snik snik

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:23
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef Riann het volgende:

[..]

nah

gtst en onm komen niet meer

snik snik snik


*troost
Ze komen wel weer terug
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:26
ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIET

welke randdebiel verzint zoiets dan ook

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:27
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:26 schreef Eon het volgende:
ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIET

welke randdebiel verzint zoiets dan ook


Euuuuh
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:29
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:27 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Euuuuh


jij toevallig ??
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:29
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef Eon het volgende:

[..]

jij toevallig ??


Waar heb je het over
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Waar heb je het over


of jij zoiets hebt verzonnen
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:37
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:31 schreef Eon het volgende:

[..]

of jij zoiets hebt verzonnen


*ziekenhuis belt...
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:45
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:37 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*ziekenhuis belt...


jaja ik doe vreemd
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:46
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:

[..]

jaja ik doe vreemd


Vast te hard geleerd..
* DJKoster gaat ff zappen..
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 20:47
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:

[..]

jaja ik doe vreemd


ja idd

en costa begint zo

Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:48
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Vast te hard geleerd..
* DJKoster gaat ff zappen..


misschien wel ja
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:47 schreef Riann het volgende:

[..]

ja idd

en costa begint zo


have fun met kijken dan allebei
Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 20:50
Avond
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:51
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende:
Avond
jaja, het is nog steeds avond..
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 20:54
* DJKoster kijkt Chris Isaak - Wicked Game

Topnummer

Eonmaandag 30 juni 2003 @ 20:56
quote:
Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende:
Avond
hallow
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:02
Heb geen zin meer
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:02
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DaMSWer het volgende:
Heb geen zin meer
Waarin?
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DJKoster het volgende:
Waarin?
php sql geneuzel
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

php sql geneuzel


Ben je nog aan het werk dan?
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 21:07
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

php sql geneuzel


werkt zeker weer niet
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:13
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef DJKoster het volgende:
Ben je nog aan het werk dan?
Neuh hoor, zit gewoon thuis
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:14
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:07 schreef Eon het volgende:
werkt zeker weer niet
Jawel
alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:15
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:13 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Neuh hoor, zit gewoon thuis


Dan kun je tenminste ophouden..
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:20
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:15 schreef DJKoster het volgende:
Dan kun je tenminste ophouden..
Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 21:21
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:14 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Jawel
alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben


eventjes doorwerken dan nog
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:21
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:20 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment


Dat is wat minder..
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:25
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef Eon het volgende:
eventjes doorwerken dan nog
Neuh, morgen weer een dag Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:25
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef DJKoster het volgende:
Dat is wat minder..
Ja inderdaad... klere beugel
*Tang pakt
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:28
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Ja inderdaad... klere beugel
*Tang pakt


Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:28 schreef DJKoster het volgende:
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Ja, maar had het niet zo erg verwacht hoor... tis net of ie er zo uit gaat vallen maargoed, het zal wel goed zijn
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:33
Laat ik maar eens stemmen..
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 21:33
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Neuh, morgen weer een dag Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar


dat had ik net nou ook met leren dus ook maar gestopt

zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja anders rent iedereen meteen weer weg

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:35
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef Eon het volgende:
dat had ik net nou ook met leren dus ook maar gestopt

zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja anders rent iedereen meteen weer weg


Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh

En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers
spem in het huisje hiero rechtsboven

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:35
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef DJKoster het volgende:
Laat ik maar eens stemmen..
Uitstellert
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:39
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Uitstellert


Op welke man zal ik gaan stemmen

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:40
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:39 schreef DJKoster het volgende:

Op welke man zal ik gaan stemmen


Dat vond ik ook zo moeilijke
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 21:41
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh

En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers
spem in het huisje hiero rechtsboven


ziet er al redelijk netjes uit ja
games en films
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:42
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:40 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Dat vond ik ook zo moeilijke


Klaar..

Vrouw: Riann
Man: Milanese

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:47
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:
Klaar..

Vrouw: Riann
Man: Milanese


Wel naar het goede adres gemaild
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:48
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef Eon het volgende:
ziet er al redelijk netjes uit ja
games en films
Dank je Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel.

Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 21:48
Costa was weer zo leuk
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 21:49
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Klaar..

Vrouw: Riann
Man: Milanese


DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:49
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:47 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Wel naar het goede adres gemaild


Uiteraard..
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:50
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:49 schreef Riann het volgende:

[..]


Welkom terug

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 21:50
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Welkom terug


DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:51
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef Riann het volgende:

[..]


Helaas is het een beetje rustig hier..
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 21:52
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:48 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Dank je Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel.

Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment


kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 21:54
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:51 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Helaas is het een beetje rustig hier..


Helaas wel

* Riann roept pridemeid

DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 21:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:52 schreef Eon het volgende:
kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment
Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef Riann het volgende:

[..]

Helaas wel

* Riann roept pridemeid


*meeroept
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 21:56
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*meeroept


DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 21:58
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:56 schreef Riann het volgende:

[..]


Eens kijken of het helpt..
Maar wat doen we in de tussentijd?
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 21:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:58 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Eens kijken of het helpt..
Maar wat doen we in de tussentijd?


ik zou het niet weten
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:02
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:59 schreef Riann het volgende:

[..]

ik zou het niet weten


Neuken?
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig


zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk
anders niet
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Neuken?


hmmmz.....

mja

Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:03
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Neuken?


DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:04
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Riann het volgende:

[..]

hmmmz.....

mja


oke
*knuffelt
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 22:10
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Eon het volgende:
zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk
anders niet
nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar
DaMSWermaandag 30 juni 2003 @ 22:11
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:12
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
truzte alvast
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:12
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
Truste
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:13
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:10 schreef DaMSWer het volgende:

[..]

nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar


dat mag niet
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende:
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen
veel plezier met poetsen dan

weltrusten

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:28
En niemand post meer..
Bhorkamaandag 30 juni 2003 @ 22:31
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende:
En niemand post meer..
Ik ga daarom ook slapen
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:33
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik ga daarom ook slapen


Het is belachelijk..

Truste

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:34
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende:
En niemand post meer..
Ik was beneden
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:34
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:

[..]

Ik ga daarom ook slapen


dat is helemaal schandalig

maar truzte

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:34
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef Riann het volgende:

[..]

Ik was beneden


Tijd om een computer te kopen voor beneden..
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:42
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Tijd om een computer te kopen voor beneden..


we hebben er al 3 bovenstaan
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:43
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:42 schreef Riann het volgende:

[..]

we hebben er al 3 bovenstaan


In elke kamer 1?
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:44
ohwww ik had dit scherm ook nog open staan
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:45
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:44 schreef Eon het volgende:
ohwww ik had dit scherm ook nog open staan
Goed zo
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:47
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:45 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Goed zo


*verder post

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:47
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:43 schreef DJKoster het volgende:

[..]

In elke kamer 1?


computerkamer
mijn kamer
en mijn broer zijn kamer
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:48
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Eon het volgende:

[..]

*verder post


Dat is beter
Nog wat te vertellen?
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:48
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Riann het volgende:

[..]

computerkamer
mijn kamer
en mijn broer zijn kamer


Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin..
Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 22:53
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin..
Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven


Ja maar jullie hebben veel kinderen
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:53
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Dat is beter
Nog wat te vertellen?


uhhh

ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:54
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja maar jullie hebben veel kinderen


En veel kamers
Maar dan zou iedereen de hele dag op z'n lamer zitten
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 22:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Eon het volgende:

[..]

uhhh

ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb


Stel je niet aan...
*glas Pepsi X aangeeft..
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 22:57
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Stel je niet aan...
*glas Pepsi X aangeeft..


heb je nog wat sterkers???
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:00
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:57 schreef Eon het volgende:

[..]

heb je nog wat sterkers???


*deurtje achter de bar openmaakt..
Kiest u maar uit.
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 23:01
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*deurtje achter de bar openmaakt..
Kiest u maar uit.


hmm...
cafeine enzo
daar mee haal ik de volgende morgen nog wel
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:02
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:01 schreef Eon het volgende:

[..]

hmm...
cafeine enzo
daar mee haal ik de volgende morgen nog wel


*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..

Alsjeblieft

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 23:05
ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:06
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:05 schreef Riann het volgende:
ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb
Blijf je wakker tot de uitslag?
Eonmaandag 30 juni 2003 @ 23:08
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:02 schreef DJKoster het volgende:

[..]

*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..

Alsjeblieft


zowww
maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzo

weltrusten

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 23:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:06 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Blijf je wakker tot de uitslag?


Ja jij ook dan?
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:09
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:08 schreef Eon het volgende:

[..]

zowww
maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzo

weltrusten


*kopje weer terugneemt en zelf opdrinkt..

Truste

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:10
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:09 schreef Riann het volgende:

[..]

Ja jij ook dan?


Als jij ook wakker blijft..
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 23:20
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:10 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Als jij ook wakker blijft..


zullen we maar doen

* Riann is make up afhalen

DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:21
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:20 schreef Riann het volgende:

[..]

zullen we maar doen

* Riann is make up afhalen


oke dan

Tot zo..

Riannmaandag 30 juni 2003 @ 23:24
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:21 schreef DJKoster het volgende:

[..]

oke dan

Tot zo..


Back
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:26
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:24 schreef Riann het volgende:

[..]

Back


En wat nu?
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 23:48
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:26 schreef DJKoster het volgende:

[..]

En wat nu?


wik nie ik zit in B&H
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:49
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:48 schreef Riann het volgende:

[..]

wik nie ik zit in B&H


Nog wat te beleven daar?
ArmaniManiamaandag 30 juni 2003 @ 23:52
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nog wat te beleven daar?


Neeeh, weinig hoor
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:55
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:52 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Neeeh, weinig hoor [afbeelding]


Hier wel?
Riannmaandag 30 juni 2003 @ 23:56
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Nog wat te beleven daar?


in dat slowchattopic
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:57
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:56 schreef Riann het volgende:

[..]

in dat slowchattopic


Eens kijken..
ArmaniManiamaandag 30 juni 2003 @ 23:58
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:55 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Hier wel?


Ik weet niet Het lijkt hier in ieder geval rustig
DJKostermaandag 30 juni 2003 @ 23:59
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:58 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Ik weet niet [afbeelding] Het lijkt hier in ieder geval rustig


Het is al laat...
Maak jij de volgende?
ArmaniManiadinsdag 1 juli 2003 @ 00:06
quote:
Op maandag 30 juni 2003 23:59 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Het is al laat...
Maak jij de volgende?


Uuuhh, nee
DJKosterdinsdag 1 juli 2003 @ 00:07
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 00:06 schreef ArmaniMania het volgende:

[..]

Uuuhh, nee [afbeelding]


Dan doe ik het wel, of Riann..
DJKosterdinsdag 1 juli 2003 @ 00:22
Volgende doe ik wel..