| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:11 |
Welkom!  Dit is een vervolgreeks! Een van de weinigen nog toegestaan in ONZ. Ons vorige deeltje was: Nachtbar deel 823 in de ban van de meetDe nachtbardurs en nachtbardurinnen die hier vaker komen:   
  
  
  
  


We hebben een meet! En wel 31 juli in SixFlags Iedereen is welkom, ook niet-nachtbardurs  
Zie ook het meetingtopic Meeting!! En wel 31 juli, in SixFlags! Veel plezier!  prrrrrr |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 14:14 |
En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:16 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende: En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon 
En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!  goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij! prrrrrr |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 14:18 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:14 schreef DJKoster het volgende: En de benedenverdieping is weer opgeruimd en schoon 
bovenverdieping is nog steeds niet in orde?  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 14:19 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:16 schreef Pridemeid het volgende:[..] En dat terwijl je vandaag weer aan de beurt bent met afwassen!  goed he, jouw icoontje staat r ook goed bij! prrrrrr
Het leven is hard...  Yep, dank je |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 14:20 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 13:40 schreef Pridemeid het volgende: Euhhh  Ik ben weer es goed in de war  Sorry  ik was in de war met de pijnlijke beugel van DaMSWer prrrrrr
iemand die aan me denkt  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:24 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:20 schreef DaMSWer het volgende:[..] iemand die aan me denkt 
Twas alleen foutief  prrrrr |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 14:24 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:18 schreef Bhorka het volgende:[..] bovenverdieping is nog steeds niet in orde? 
Ik vraag het me af.. |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 14:25 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:24 schreef Pridemeid het volgende: Twas alleen foutief  prrrrr
Kan niet alles hebben natuurlijk  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:28 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:25 schreef DaMSWer het volgende:[..] Kan niet alles hebben natuurlijk 
Is ook zo  Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen  prrrrr |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 14:29 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende:[..] Is ook zo  Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen  prrrrr
plotseling bezoek is okay  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:29 schreef Bhorka het volgende:[..] plotseling bezoek is okay 
idd  prrrrr |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:32 |
De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?  prrrrr |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 14:34 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:32 schreef Pridemeid het volgende: De afwas meenemen onder de douche, zou dat werken?  prrrrr
 Je kunt het proberen  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:35 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:34 schreef Bhorka het volgende:[..] 
Je kunt het proberen 
Ik heb dan alleen geen plek meer om te staan vrees ik 
prrrrr |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:36 |
Affijn, ik ga dus ff 2x met water spelen  
prrrrr |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 14:38 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:28 schreef Pridemeid het volgende: Is ook zo  Ik ga maar s ff snel douchen zo, krijg plotseling bezoek zometeen  prrrrr
Nou veel plezier dan maar weer. Ik moet nog even wachten op me doesjuh... |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 14:43 |
Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien..  |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 14:44 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende: Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien.. 
Daar had ik er ook een van  hmm, laatste uurtje.. kan ook nog wel. |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 14:49 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:43 schreef DJKoster het volgende: Mijn huisgenoot snapt blijkbaar niet dat je groen brood moet weggooien.. 
Is een nieuwe specialiteit  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 14:50 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:49 schreef DaMSWer het volgende:[..] Is een nieuwe specialiteit 
 Maar hij eet dan ook bijna geen brood.. |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 14:51 |
Tingelingeling  |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 14:51 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende: Tingelingeling 
Hoor ik daar Klaus komen? |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:51 schreef D3nn15 het volgende: Tingelingeling 
Ah De tussenbel  prrrrrr |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:56 |
Mag ik eenieder hier erop wijzen dat ik géén zin heb om af te wassen?  Danku  prrrrr |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 14:57 |
een goede middag  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 14:57 |
| Echt kut dat ik het overnieuw moet doen vrijdag 5 voor 1 ik ben dus nu ff leren |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 14:57 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende: een goede middag 
Hoi  prrrrr |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 15:00 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef jackson het volgende: een goede middag 
Eentje maar?  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 15:00 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende: Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1 ik ben dus nu ff leren
Leerze  Ik ben ff afwassen  prrrrr |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:01 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende: Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1 ik ben dus nu ff leren
Succes  Komt wel goed  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 15:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:00 schreef Bhorka het volgende:[..] Eentje maar? 
Vandaag eentje ja. Morgen weer 1  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 15:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende: Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1 ik ben dus nu ff leren
Leerze enzo  |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 15:06 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:03 schreef jackson het volgende:[..] Vandaag eentje ja. Morgen weer 1 
Ik hoop het!  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 15:07 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:[..] Ik hoop het! 
Wel behoorlijk wat regen vandaag hier  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 15:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:[..] Wel behoorlijk wat regen vandaag hier 
Hier dus ook  prrrrr |
| Minkeltje | maandag 30 juni 2003 @ 15:14 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 13:47 schreef Pridemeid het volgende:[..] In je hoofd misschien  prrrrr
Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 15:14 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:09 schreef Pridemeid het volgende:[..] Hier dus ook  prrrrr
TIs hier ook depressief weer  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 15:14 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:06 schreef Bhorka het volgende:[..] Ik hoop het! 
Ben je nou wel of niet op je werk gebleven?prrrr |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:14 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:07 schreef jackson het volgende:[..] Wel behoorlijk wat regen vandaag hier 
Zelfde hier..  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 15:14 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Minkeltje het volgende:[..] Jep inderdaad, kom je er wat herrie in schoppen ? LOL
Dat heb ik al veel teveel gedaan  prrrrr |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 15:17 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:[..] Ben je nou wel of niet op je werk gebleven? prrrr
Wel.Schuldgevoel van weer niet nuttig op mn werk kunnen zijn won het van mn pijn  |
| Minkeltje | maandag 30 juni 2003 @ 15:18 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:14 schreef Pridemeid het volgende:[..] Dat heb ik al veel teveel gedaan  prrrrr
In mijne kop? nee hoor Te weinig hehe |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 15:21 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:18 schreef Minkeltje het volgende:[..] In mijne kop? nee hoor Te weinig hehe
Geloof mij nou maar  Ik ben boodschappen doen! Doeiiii  prrrrr
|
| Buzzzz | maandag 30 juni 2003 @ 15:39 |
| Riann, MrLucca? Leven jullie nog? |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:40 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:39 schreef Buzzzz het volgende: Riann, MrLucca? Leven jullie nog?
Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer... |
| Buzzzz | maandag 30 juni 2003 @ 15:42 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:40 schreef DJKoster het volgende:[..] Riann is hard aan het leren en MrLucca komt hier al tijden niet meer...
Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien? |
| ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 15:42 |
Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:45 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef Buzzzz het volgende:[..] Ahaaaa.. thanks, MrLucca lang niet meer gezien?
Hij zit volgens mij nu op www.nachtbar.nl ... |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:50 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:42 schreef ArmaniMania het volgende: Keb nog steeds honger omdat ik niet weet wat ikmoet eten plus dat het regent 
knakworstjes pizza koekjes.. |
| ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 15:51 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:50 schreef DJKoster het volgende:[..] knakworstjes pizza koekjes..
Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs !  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:54 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:51 schreef ArmaniMania het volgende:[..] Hmm knakworstjes met een broodje.. Hotdogs ! 
Ga je gang  |
| ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 15:56 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:54 schreef DJKoster het volgende:[..] Ga je gang 
Moet eerst wachten totdat ik thuis ben  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 15:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:56 schreef ArmaniMania het volgende:[..] Moet eerst wachten totdat ik thuis ben 
Dat is een probleem...  |
| ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 16:00 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 15:59 schreef DJKoster het volgende:[..] Dat is een probleem... 
Probleem duurt nog maar een uurtje  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 16:29 |
* D3nn15 is naar huis  |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 16:30 |
We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????  Tis slecht gesteld met de nachtbar  prrrrr |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 16:30 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:29 schreef D3nn15 het volgende: * D3nn15 is naar huis 
Doei  prrrrr |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 16:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende: We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????  Tis slecht gesteld met de nachtbar  prrrrr
Ik had wat andere dingen te doen op Fok!.. |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 16:32 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:31 schreef DJKoster het volgende:[..] Ik had wat andere dingen te doen op Fok!..
De rest ook apparantly  prrrrr |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:34 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 14:57 schreef Riann het volgende: Echt kut dat ik het overnieuw moet doenvrijdag 5 voor 1 ik ben dus nu ff leren
ik heb tot nu geleerdik ken het al redelijk goed had ik nu maar eerder geleerd  maar ja ik ben zo dom om dat niet te doen het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel over wetten enzo allemaal |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:34 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende: We zijn een uur verder en er zitten maar 11 posts nadat ik wegging????  Tis slecht gesteld met de nachtbar  prrrrr
Ik was leren  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 16:35 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:[..] - eng huiswerkverhaal -
Wat voor cijfer had je dan gehaald? Heel slecht? |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 16:35 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende: het is saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai en veeeeeeeeel over wetten enzo allemaal
Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt  prrrrrr |
| Pridemeid | maandag 30 juni 2003 @ 16:36 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:34 schreef Riann het volgende:[..] Ik was leren 
Dat zeg ik:quote: Op maandag 30 juni 2003 16:30 schreef Pridemeid het volgende: Tis slecht gesteld met de nachtbar 
prrrrrr |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:42 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef DJKoster het volgende:[..] Wat voor cijfer had je dan gehaald? Heel slecht?
Ik had deze al herkanstmoest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan maar ik had er een 4.3 voor gehaald * Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren daarom ga ik er nu voor leren... |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 16:43 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:42 schreef Riann het volgende:[..] Ik had deze al herkanst moest er een 5.2 voor halen om een 5.5 gemiddeld voor komen te staan maar ik had er een 4.3 voor gehaald * Riann dacht wel een 5.2 te kunnen halen zonder te leren daarom ga ik er nu voor leren...
1 puntje erbij halen dus, moet lukken  Veel succes  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:43 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:35 schreef Pridemeid het volgende:[..] Jah, dat is MIJ..... Wel dapper dat je maar ff geleerd hebt  prrrrrr
jij ben leukkkkkkkkkkja vond ik ook wel goed van mezelf maar van smam MOEST ik nu toch wel gaan leren en morgen ook nog eventjes woensdag is het efteling dus dan 's avonds even bekijken en donderdags ff leren of overkijken ligt eraan hoe goed ik het ken en vrijdag morgen even overkijken en dan lukt het mij  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:44 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:43 schreef DJKoster het volgende:[..] 1 puntje erbij halen dus, moet lukken  Veel succes 
lukt me ook wel als ik maar leer  maar ik word al moe als ik het woord leren al hooren dankjewel  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 16:50 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:44 schreef Riann het volgende:[..] lukt me ook wel als ik maar leer  maar ik word al moe als ik het woord leren al hoor en dankjewel 
Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:52 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:50 schreef DJKoster het volgende:[..] Tsja, leren is erg vermoeiend, maar als je er eenmaal mee bezig bent ben je zo 2 uur bezig 
dat wel dat zie je nou wel aan mij |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 16:56 |
Ik begin ff met koken  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 16:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 16:56 schreef Riann het volgende: Ik begin ff met koken 
* DJKoster wacht tot z'n huisgenoot spaghetti heeft gemaakt  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 17:38 |
halloo  dit was weer een vermoeiend dagje  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 18:34 |
en ineens is het dood hier  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 18:40 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:34 schreef Eon het volgende: en ineens is het dood hier 
Ik had een klein internetprobleempje.. |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 18:50 |
| zo hehehe ik heb lekker gegeten en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken dus dat komt vrijdag wel goed met mij  dat word gewoon een dikke 8  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 18:51 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:40 schreef DJKoster het volgende:[..] Ik had een klein internetprobleempje..
alweer  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 18:52 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:50 schreef Riann het volgende: zo hehehe ik heb lekker gegeten en net nog ff geleerd ik begin het een beetje te snappen en een beetje logischer na te denken dus dat komt vrijdag wel goed met mij  dat word gewoon een dikke 8 
das wel beter dan ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van... |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 18:54 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:52 schreef Eon het volgende:[..] das wel beter dan ik zit nu ook te leren maar ik snap er toch niks van...
Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 18:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:51 schreef Eon het volgende:[..] alweer 
Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen ) |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:01 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:54 schreef Riann het volgende:[..] Weet je wat helpt het je moeder of je broer weet ik veel wat goed laten uitleggen en je laten overhoren zo heb ik het ook gedaan
ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt.... is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:02 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 18:55 schreef DJKoster het volgende:[..] Lag dit keer niet aan @home, plaatselijk probleempje (wat binnen 5 min. opgelost was, de rest van de tijd was ik wat anders aan het doen )
aah okee...  @home kan soms ook behoorlijk irritant doen  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:01 schreef Eon het volgende:[..] ik heb alleen maar wat sheets waar in korte zinnen wat onduidelijks wordt uitgelegd dus overhoren gaat dan niet echt.... is ook alweer zowat 4 maanden geleden dat ik hier les over heb gehad volgens mij 
bij mij meer dan een jaar geleden  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:07 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:02 schreef Eon het volgende:[..] aah okee...  @home kan soms ook behoorlijk irritant doen 
Het valt mee hier.. * DJKoster is ff afwassen. |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:07 schreef DJKoster het volgende:[..] Het valt mee hier.. * DJKoster is ff afwassen.
* Riann is blij dat we een vaatwasser hebben |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:10 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:03 schreef Riann het volgende:[..] bij mij meer dan een jaar geleden 
dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:12 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:10 schreef Eon het volgende:[..] dan wordt het helemaal moeilijk lijkt me
Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen heb het een jaar niet gehad  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:15 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:12 schreef Riann het volgende:[..] Ja idd ook belachelijk dat ze er nu pas mee aankomen zetten dat ik het moet herkansen heb het een jaar niet gehad 
scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen.. blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:18 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:15 schreef Eon het volgende:[..] scholen kunnen nou eenmaal niks goed regelen.. blijkt telkens wel weer door al die grove fouten die er worden gemaakt 
Ja iddwij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen. |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:21 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:18 schreef Riann het volgende:[..] Ja idd wij hebben een keer gehad dat vrijdags het toetsrooster nog niet klaar was en dat smaandags toetsweek begon ze zouden het opsturen dus we kregen zaterdag wel mooi toetsrooster binnen dus ze hadden het die vrijdag eind van de middag nog wel afgekregen.
slechte planning dus  maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:29 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:21 schreef Eon het volgende:[..] slechte planning dus  maar aan de ene kant ben ik wel blij dat ik zelf niet al die roosters, tentamens en andere dingen in elkaar hoef te zetten 
Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:30 |
| wel raar dat er nu geen soaps zijn |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:29 schreef Riann het volgende:[..] Ja okay dat wel maar ja dan hadden hun het ook niet moeten gaan doen
dat is ook wel weer waar ja  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:30 schreef Riann het volgende: wel raar dat er nu geen soaps zijn
ik merk er weinig van eigenlijk  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:[..] dat is ook wel weer waar ja 
ach het gaat allemaal goed komenik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:32 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Eon het volgende:[..] ik merk er weinig van eigenlijk 
jij keek het nooit |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:38 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:31 schreef Riann het volgende:[..] ach het gaat allemaal goed komen
ik met mijn toets en jij ook met wat je aan het leren bent
ik hoop het maar is al de derde keer dat ik dit moet maken  quote: Op maandag 30 juni 2003 19:32 schreef Riann het volgende:[..] jij keek het nooit
niet elke dag nee alleen als ik is een keer niks te doen had wel  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:42 |
Avond  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:46 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende: Avond 
Jaja, het is al weer avond.. |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 19:48 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:42 schreef jackson het volgende: Avond 
hoi  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:51 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:46 schreef DJKoster het volgende:[..] Jaja, het is al weer avond..
Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:51 |
*Zucht.. Mensen die lopen te slapen op MSN... |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:52 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:51 schreef jackson het volgende:[..] Zeker zeker ... beetje jammer dat ik vanmiddag las dat de zuurste user allertijde mod is geworden. Achja, shit happends
Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed..  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:52 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:48 schreef Eon het volgende:[..] hoi 
Alles lekker hier ?Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:53 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef DJKoster het volgende:[..] Zolang we nog kunnen nachtbarren is alles goed.. 
Zo ist ook  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:54 |
Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:54 schreef jackson het volgende: Waar kan je tegenwoordig zijn hoeveelste je staat kwa posts op fok 
http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fokcode: 121 Bosbeetle 15899 122 Aneurism 15797 123 Bengeltje 15670 124 jackson 15656 125 ranja 15643 126 Verbal 15540 127 Tally 15494
[Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 19:55] |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 19:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:[..] http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok 121 Bosbeetle 15899 122 Aneurism 15797 123 Bengeltje 15670 124 jackson 15656 125 ranja 15643 126 Verbal 15540 127 Tally 15494
24 Roonaan 31156 25 D3nn15 30826 26 jerney 30193
 |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:56 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef DJKoster het volgende:[..] http://www.fok.nl/~danny/totalsnew.fok code: 121 Bosbeetle 15899 122 Aneurism 15797 123 Bengeltje 15670 124 jackson 15656 125 ranja 15643 126 Verbal 15540 127 Tally 15494
Ik doe goeie zaken zie ik alweer  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:56 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:[..] 24 Roonaan 31156 25 D3nn15 30826 26 jerney 30193

Opschepper  code: 48 Witchfynder 25414 49 GizartFRL 25319 50 DJKoster 25293 51 Knut 25271 52 Cynix ® 25073
Mooi plekje  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 19:57 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:56 schreef DJKoster het volgende:[..] Opschepper  code: 48 Witchfynder 25414 49 GizartFRL 25319 50 DJKoster 25293 51 Knut 25271 52 Cynix ® 25073
Mooi plekje 
Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 19:58 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:55 schreef D3nn15 het volgende:[..] 24 Roonaan 31156 25 D3nn15 30826 26 jerney 30193

what the fuckik sta hier 45 Jordy-B 26061 46 Riann 25850 47 Lord Dreamer 25594 |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 19:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:[..] Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij zieken dagen deed ik er zo 150-200 op een dag 
|
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 19:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:58 schreef Riann het volgende:[..] what the fuck ik sta hier 45 Jordy-B 26061 46 Riann 25850 47 Lord Dreamer 25594
Verschil moet er zijn  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 19:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:57 schreef D3nn15 het volgende:[..] Het gaat alleen niet snel meer hehe In de hoogtij dagen deed ik er zo 150-200 op een dag 
Tsja, druk met andere dingen... |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 19:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef jackson het volgende:[..]
Correct  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 19:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef DJKoster het volgende:[..] Tsja, druk met andere dingen...
Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd... |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:01 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:52 schreef jackson het volgende:[..] Alles lekker hier ? Ik ga even richting tennisbaan kijken of er nog leuke partijen gespeelds worden 
redelijk rustig  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 20:01 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:[..] Verschil moet er zijn 
ik heb op je home page gekekenwat ben jij lekker zeggggggggg en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:01 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:[..] Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...
Aan alles komt een eind  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:02 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:[..] ik heb op je home page gekeken wat ben jij lekker zeggggggggg en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
O ow, Riann is weer op jacht..  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:02 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:[..] ik heb op je home page gekeken wat ben jij lekker zeggggggggg en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
 |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef D3nn15 het volgende:[..] Nee toen liep vrolijk verder als een trein zeg maar Reuze gezellig altijd...
Die mening kan ik delen jah  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:[..] O ow, Riann is weer op jacht.. 
Hoezo weer?  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef Riann het volgende:[..] ik heb op je home page gekeken wat ben jij lekker zeggggggggg en die foto waar je slaapt is lieffffffffffffff
Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:01 schreef DJKoster het volgende:[..] Aan alles komt een eind 
Het is een zomerpauze in principe he  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:03 schreef D3nn15 het volgende:[..] Hoezo weer? 
Eigenlijk continu... |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:[..] Het is een zomerpauze in principe he 
Ik mag et hopen  |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:05 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef jackson het volgende:[..] Hij neukt ook hard zei hij tegen mij vorige week 
Ssssssssst! 
|
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:05 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:04 schreef D3nn15 het volgende:[..] Het is een zomerpauze in principe he 
En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:05 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef D3nn15 het volgende:[..] Ssssssssst! 
oooh ... uhhhhh ... sorry  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 20:06 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:02 schreef DJKoster het volgende:[..] O ow, Riann is weer op jacht.. 
wie ik................ |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:06 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef DJKoster het volgende:[..] En na de zomer zijn alle VV'ers van Fok! af 
Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ? |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:06 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:05 schreef jackson het volgende:[..] oooh ... uhhhhh ... sorry 
 |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:07 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:[..] Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?
Vast wel  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:07 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef Riann het volgende:[..] wie ik................
Volgens mij heet jij Riann... Dus het zal wel zo zijn.. |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:07 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:06 schreef jackson het volgende:[..] Ik ben er dan nog hoor en dennis ook .. toch ?
Ach, slowchatten met z'n 2en is ook leuk..  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 20:08 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:07 schreef DJKoster het volgende:[..] Volgens mij heet jij Riann... Dus het zal wel zo zijn..
Ja ik heet Riannik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:08 |
Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo  
|
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:[..] Ja ik heet Riann ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas
Het is toch wat met ouders, ze kiezen een naam zonder dat jij mag meebepalen..  [Dit bericht is gewijzigd door DJKoster op 30-06-2003 20:10] |
| D3nn15 | maandag 30 juni 2003 @ 20:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende: Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo  
Later  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef Riann het volgende:[..] Ja ik heet Riann ik had eigenlijk liever anders geheten maar ja helaas
Ik vind Robert wel oke  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:08 schreef jackson het volgende: Mensen ik ben er even vandoor ... prettige avond enzo  
Gelukkig maar.. Tot later vanavond  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:10 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef jackson het volgende:[..] Ik vind Robert wel oke 
ozewiezewozekristallix is ook wel okay  |
| jackson | maandag 30 juni 2003 @ 20:11 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:09 schreef DJKoster het volgende:[..] Gelukkig maar.. Tot later vanavond 
Even is relatief  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:12 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:11 schreef jackson het volgende:[..] Even is relatief 
Ik zie het, je bent er weer  Welkom terug  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 20:13 |
10 voor 9 dadelijk costa  het enige leuke nog op de tv |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:22 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:13 schreef Riann het volgende: 10 voor 9 dadelijk costa  het enige leuke nog op de tv
Spongebob is ook leuk ....  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 20:22 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef DJKoster het volgende:[..] Spongebob is ook leuk .... 
nahgtst en onm komen niet meer snik snik snik |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:23 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:22 schreef Riann het volgende:[..] nah gtst en onm komen niet meer snik snik snik
*troost  Ze komen wel weer terug  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:26 |
ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIET  welke randdebiel verzint zoiets dan ook |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:27 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:26 schreef Eon het volgende: ik kan echt 10 uur naar dat 44,1 kHz enzo kijken maar ik zieeeeeeee het gewoon NIET  welke randdebiel verzint zoiets dan ook
Euuuuh  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:29 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:27 schreef DJKoster het volgende:[..] Euuuuh 
jij toevallig ??  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:29 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef Eon het volgende:[..] jij toevallig ?? 
Waar heb je het over  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:29 schreef DJKoster het volgende:[..] Waar heb je het over 
of jij zoiets hebt verzonnen  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:37 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:31 schreef Eon het volgende:[..] of jij zoiets hebt verzonnen 
*ziekenhuis belt... |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:45 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:37 schreef DJKoster het volgende:[..] *ziekenhuis belt...
jaja ik doe vreemd  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:46 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:[..] jaja ik doe vreemd 
Vast te hard geleerd.. * DJKoster gaat ff zappen.. |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 20:47 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:45 schreef Eon het volgende:[..] jaja ik doe vreemd 
ja idden costa begint zo  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:48 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:46 schreef DJKoster het volgende:[..] Vast te hard geleerd.. * DJKoster gaat ff zappen..
misschien wel ja  quote: Op maandag 30 juni 2003 20:47 schreef Riann het volgende:[..] ja idd en costa begint zo 
have fun met kijken dan allebei  |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 20:50 |
Avond  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:51 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende: Avond 
jaja, het is nog steeds avond.. |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 20:54 |
| * DJKoster kijkt Chris Isaak - Wicked Game Topnummer  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 20:56 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 20:50 schreef Bhorka het volgende: Avond 
hallow  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:02 |
Heb geen zin meer  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:02 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DaMSWer het volgende: Heb geen zin meer 
Waarin? |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:02 schreef DJKoster het volgende: Waarin?
php sql geneuzel  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:[..] php sql geneuzel 
Ben je nog aan het werk dan? |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 21:07 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:03 schreef DaMSWer het volgende:[..] php sql geneuzel 
werkt zeker weer niet  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:13 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:04 schreef DJKoster het volgende: Ben je nog aan het werk dan?
Neuh hoor, zit gewoon thuis  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:14 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:07 schreef Eon het volgende: werkt zeker weer niet 
Jawel  alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:15 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:13 schreef DaMSWer het volgende:[..] Neuh hoor, zit gewoon thuis 
Dan kun je tenminste ophouden..  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:20 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:15 schreef DJKoster het volgende: Dan kun je tenminste ophouden.. 
Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 21:21 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:14 schreef DaMSWer het volgende:[..] Jawel  alleen nog niet helemaal goed zoals ik het wil hebben
eventjes doorwerken dan nog  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:21 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:20 schreef DaMSWer het volgende:[..] Heb ik ook gedaan.. ook echt mega pijn in me kies op het moment 
Dat is wat minder..  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:25 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef Eon het volgende: eventjes doorwerken dan nog 
Neuh, morgen weer een dag Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:25 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:21 schreef DJKoster het volgende: Dat is wat minder.. 
Ja inderdaad... klere beugel *Tang pakt  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:28 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:[..] Ja inderdaad... klere beugel *Tang pakt 
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:28 schreef DJKoster het volgende: Wie mooi wil zijn moet pijn lijden 
Ja, maar had het niet zo erg verwacht hoor... tis net of ie er zo uit gaat vallen maargoed, het zal wel goed zijn |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:33 |
| Laat ik maar eens stemmen.. |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 21:33 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:25 schreef DaMSWer het volgende:[..] Neuh, morgen weer een dag Heb er gewoon ffies geen zin meer in. Heeft geen haast, dus dat scheelt. Site draaid verder wel weer, alleen nog hoop wat het niet doet enzo. Maar altijd beter dan een "Under Construction" gifje op je scherm denk ik maar
dat had ik net nou ook met leren dus ook maar gestopt  zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja anders rent iedereen meteen weer weg  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:35 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef Eon het volgende: dat had ik net nou ook met leren dus ook maar gestopt  zolang er maar iets te zien is wat er redelijk goed uitziet ja anders rent iedereen meteen weer weg 
Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh  En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers  spem in het huisje hiero rechtsboven |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:35 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:33 schreef DJKoster het volgende: Laat ik maar eens stemmen..
Uitstellert |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:39 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:[..] Uitstellert
 Op welke man zal ik gaan stemmen  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:40 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:39 schreef DJKoster het volgende:
 Op welke man zal ik gaan stemmen 
Dat vond ik ook zo moeilijke  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 21:41 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:35 schreef DaMSWer het volgende:[..] Achja, soms ben je het gewoon ineens zat eh  En schijnbaar ziet het er wel redelijk uit, toch al een aantal bezoekers  spem in het huisje hiero rechtsboven
ziet er al redelijk netjes uit ja  games en films  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:42 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:40 schreef DaMSWer het volgende:[..] Dat vond ik ook zo moeilijke 
Klaar..Vrouw: Riann Man: Milanese |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:47 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende: Klaar..Vrouw: Riann Man: Milanese
Wel naar het goede adres gemaild  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:48 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:41 schreef Eon het volgende: ziet er al redelijk netjes uit ja  games en films 
Dank je Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel.Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 21:48 |
Costa was weer zo leuk  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 21:49 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:42 schreef DJKoster het volgende:[..] Klaar.. Vrouw: Riann Man: Milanese
 |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:49 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:47 schreef DaMSWer het volgende:[..] Wel naar het goede adres gemaild 
Uiteraard.. |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:50 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:49 schreef Riann het volgende:[..] 
 Welkom terug  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 21:50 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef DJKoster het volgende:[..] 
Welkom terug 
 |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:51 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:50 schreef Riann het volgende:[..] 
Helaas is het een beetje rustig hier.. |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 21:52 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:48 schreef DaMSWer het volgende:[..] Dank je Moet nog een hoop gebeuren hoor. De standaard zwarte randjes worden mooi rond enzo. Zijn nu bezig met foto viewertje, maar die lukt dus nog niet helemaal. En verder zien we wel. Ja, me reviews is eigenlijk hetgeen wat voor de 100% functioneerd op het moment 
kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 21:54 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:51 schreef DJKoster het volgende:[..] Helaas is het een beetje rustig hier..
Helaas wel* Riann roept pridemeid |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 21:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:52 schreef Eon het volgende: kost wel veel tijd, het schrijven van reviews, heb het zelf ook een tijdje gedaan maar ik kreeg het er gewoon te druk voor op een gegeven moment 
Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:54 schreef Riann het volgende:[..] Helaas wel * Riann roept pridemeid
*meeroept  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 21:56 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DJKoster het volgende:[..] *meeroept 
 |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 21:58 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:56 schreef Riann het volgende:[..] 
Eens kijken of het helpt.. Maar wat doen we in de tussentijd? |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 21:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:58 schreef DJKoster het volgende:[..] Eens kijken of het helpt.. Maar wat doen we in de tussentijd?
ik zou het niet weten |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:02 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:59 schreef Riann het volgende:[..] ik zou het niet weten
Neuken?  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 21:55 schreef DaMSWer het volgende:[..] Ik doe me best om het vol te houden. Elke film die ik zie schrijf ik snel een stukje over. Dusver lukt het eigenlijk wel aardig 
zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk  anders niet  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:[..] Neuken? 
hmmmz.....mja  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:03 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:02 schreef DJKoster het volgende:[..] Neuken? 
 |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:04 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Riann het volgende:[..] hmmmz..... mja 
oke  *knuffelt  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 22:10 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:03 schreef Eon het volgende: zolang bezoekers het komen lezen is het wel leuk  anders niet 
nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar  |
| DaMSWer | maandag 30 juni 2003 @ 22:11 |
Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:12 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende: Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen 
truzte alvast  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:12 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende: Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen 
Truste  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:13 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:10 schreef DaMSWer het volgende:[..] nee inderdaad. Naja, flink spemmen dan maar 
dat mag niet  quote: Op maandag 30 juni 2003 22:11 schreef DaMSWer het volgende: Nou ik ga nog ffies spoelen met fluor, en dan weer poging tot slapen doen 
veel plezier met poetsen dan  weltrusten  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:28 |
En niemand post meer..  |
| Bhorka | maandag 30 juni 2003 @ 22:31 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende: En niemand post meer.. 
Ik ga daarom ook slapen  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:33 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:[..] Ik ga daarom ook slapen 
Het is belachelijk..  Truste  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:34 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:28 schreef DJKoster het volgende: En niemand post meer.. 
Ik was beneden |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:34 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:31 schreef Bhorka het volgende:[..] Ik ga daarom ook slapen 
dat is helemaal schandaligmaar truzte  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:34 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef Riann het volgende:[..] Ik was beneden
Tijd om een computer te kopen voor beneden.. |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:42 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:34 schreef DJKoster het volgende:[..] Tijd om een computer te kopen voor beneden..
we hebben er al 3 bovenstaan  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:43 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:42 schreef Riann het volgende:[..] we hebben er al 3 bovenstaan 
In elke kamer 1?  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:44 |
ohwww ik had dit scherm ook nog open staan  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:45 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:44 schreef Eon het volgende: ohwww ik had dit scherm ook nog open staan 
Goed zo  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:47 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:45 schreef DJKoster het volgende:[..] Goed zo 
*verder post
|
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:47 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:43 schreef DJKoster het volgende:[..] In elke kamer 1? 
computerkamer mijn kamer en mijn broer zijn kamer |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:48 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Eon het volgende:[..] *verder post 
Dat is beter  Nog wat te vertellen? |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:48 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:47 schreef Riann het volgende:[..] computerkamer mijn kamer en mijn broer zijn kamer
Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin.. Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 22:53 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:[..] Meer heb je er ook niet nodig met zo'n klein gezin.. Mijn ouders zouden arm zijn als ze idereen een computer geven 
Ja maar jullie hebben veel kinderen  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:53 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:48 schreef DJKoster het volgende:[..] Dat is beter  Nog wat te vertellen?
uhhh  ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:54 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Riann het volgende:[..] Ja maar jullie hebben veel kinderen 
En veel kamers  Maar dan zou iedereen de hele dag op z'n lamer zitten  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 22:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:53 schreef Eon het volgende:[..] uhhh  ik begin best wel moe te worden dat is wat ik nu zo eventjes te vertellen heb 
Stel je niet aan... *glas Pepsi X aangeeft.. |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 22:57 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:55 schreef DJKoster het volgende:[..] Stel je niet aan... *glas Pepsi X aangeeft..
heb je nog wat sterkers???  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:00 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 22:57 schreef Eon het volgende:[..] heb je nog wat sterkers??? 
*deurtje achter de bar openmaakt.. Kiest u maar uit. |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 23:01 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:00 schreef DJKoster het volgende:[..] *deurtje achter de bar openmaakt.. Kiest u maar uit.
hmm... cafeine enzo daar mee haal ik de volgende morgen nog wel  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:02 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:01 schreef Eon het volgende:[..] hmm... cafeine enzo daar mee haal ik de volgende morgen nog wel 
*kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert..Alsjeblieft  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 23:05 |
| ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:06 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:05 schreef Riann het volgende: ik ben benieuwd hoeveel stemmen ik krijg ik weet dat ik van 3 mensen hem gekregen heb
Blijf je wakker tot de uitslag?  |
| Eon | maandag 30 juni 2003 @ 23:08 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:02 schreef DJKoster het volgende:[..] *kopje halfvol schept met caffeine, water erbij doet en roert.. Alsjeblieft 
zowww  maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzo  weltrusten  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 23:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:06 schreef DJKoster het volgende:[..] Blijf je wakker tot de uitslag? 
Ja jij ook dan?  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:09 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:08 schreef Eon het volgende:[..] zowww  maar ik ga nu maar is stoppen morgen her enzo  weltrusten 
*kopje weer terugneemt en zelf opdrinkt..Truste  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:10 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:09 schreef Riann het volgende:[..] Ja jij ook dan? 
Als jij ook wakker blijft..  |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 23:20 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:10 schreef DJKoster het volgende:[..] Als jij ook wakker blijft.. 
zullen we maar doen* Riann is make up afhalen |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:21 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:20 schreef Riann het volgende:[..] zullen we maar doen * Riann is make up afhalen
oke dan  Tot zo.. |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 23:24 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:21 schreef DJKoster het volgende:[..] oke dan  Tot zo..
Back  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:26 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:24 schreef Riann het volgende:[..] Back 
En wat nu? |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 23:48 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:26 schreef DJKoster het volgende:[..] En wat nu?
wik nie ik zit in B&H |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:49 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:48 schreef Riann het volgende:[..] wik nie ik zit in B&H
Nog wat te beleven daar? |
| ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 23:52 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:[..] Nog wat te beleven daar?
Neeeh, weinig hoor  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:55 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:52 schreef ArmaniMania het volgende:[..] Neeeh, weinig hoor [afbeelding]
Hier wel? |
| Riann | maandag 30 juni 2003 @ 23:56 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:49 schreef DJKoster het volgende:[..] Nog wat te beleven daar?
in dat slowchattopic  |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:57 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:56 schreef Riann het volgende:[..] in dat slowchattopic 
Eens kijken.. |
| ArmaniMania | maandag 30 juni 2003 @ 23:58 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:55 schreef DJKoster het volgende:[..] Hier wel?
Ik weet niet Het lijkt hier in ieder geval rustig |
| DJKoster | maandag 30 juni 2003 @ 23:59 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:58 schreef ArmaniMania het volgende:[..] Ik weet niet [afbeelding] Het lijkt hier in ieder geval rustig
Het is al laat... Maak jij de volgende? |
| ArmaniMania | dinsdag 1 juli 2003 @ 00:06 |
quote: Op maandag 30 juni 2003 23:59 schreef DJKoster het volgende:[..] Het is al laat... Maak jij de volgende?
Uuuhh, nee  |
| DJKoster | dinsdag 1 juli 2003 @ 00:07 |
quote: Op dinsdag 1 juli 2003 00:06 schreef ArmaniMania het volgende:[..] Uuuhh, nee [afbeelding]
Dan doe ik het wel, of Riann.. |
| DJKoster | dinsdag 1 juli 2003 @ 00:22 |
| Volgende doe ik wel.. |