Het album heet "Homegrown". Ik vind het persoonlijk weer een heel goed en relaxed album van UB40, zeker de moeite waard om te luisteren!
Playlist:
Totale tijd: 51 min. 40 sec.
1. UB40 - So Destructive
2. UB40 - I Knew You
3. UB40 - Drop On By
4. UB40 - Someone Like Me
5. UB40 - Freestyler
6. UB40 - Everything Is Better Now
7. UB40 - Just Be Good To Each Other
8. UB40 - Young Guns
9. UB40 - Hand That Rocks The Cradle
10. UB40 - Nothing Without You
11. UB40 - Nothing Without You (Dub Version)
12. UB40 - Swing Low
Persoonlijk vind ik hun concert in Moscow in 1986 (ja, nog voor de val van de muur en als eerste westerse pop band) het aller, aller, allerbeste! En de CD en Video (ebay) zijn nog steeds verkrijgbaar! De photo reportage van die trip is trouwens gemaakt door onze eigen Anton Corbijn.
Echt jammer dat Ali zijn stem is verloren over de jaren... want wat een stem dat was!
Ik kijk uiit naar de concerten op 11 en 12 december in Ahoy.
Nogmaals, als je UB40-fan bent, kun je deze niet missen...
zoals de albums:
*SIGNING OFF (1980)
*PRESENT ARMS (1981)
*PRESENT ARMS IN DUB (1981)
*LIVE (1983)
maar alles na 1983 is echt troep .... wat een drama,,,je hoort echt goed dat de platenbazen zich er mee zijn gaan bemoeien.... ik zou alleen maar naar een concert gaan als ze de ouwe shit doen!!!!!!!
quote:Dat zijn ook verreweg de beste albums van UB40. Ik ben groot fan van ze en vind al hun albums goed, maar de eerste 5 albums waren zo verschrikkelijk goed. Je hebt UB44 vergeten trouwens nog zo'n geweldig album. Hadden ze maar 22 van dat soort albums gemaakt!
Op maandag 6 oktober 2003 21:18 schreef B het volgende:
ik luister al lang ub40 maar In het begin maakte ze echte goeie vette roots Reage/Dub .....zoals de albums:
*SIGNING OFF (1980)
*PRESENT ARMS (1981)
*PRESENT ARMS IN DUB (1981)
*LIVE (1983)
maar alles na 1983 is echt troep.... wat een drama,,,je hoort echt goed dat de platenbazen zich er mee zijn gaan bemoeien.... ik zou alleen maar naar een concert gaan als ze de ouwe shit doen!!!!!!!
quote:En die zijn inmiddels uitverkocht
Op maandag 6 oktober 2003 16:22 schreef -EauRouge- het volgende:Ik kijk uiit naar de concerten op 11 en 12 december in Ahoy.
Er komt dan ook een derde concert in de Ahoy op 10 december
quote:* J.P.Montoya gaat ook 10 dec
Op dinsdag 18 november 2003 23:15 schreef kloosterboy het volgende:
En tuurlijk gaan wij naar het concert op Woensdag 10 DEC! HEUEH!Dat moest ik ff kwijt. ;p
quote:Datis het nou net niet, die oude nummers van hun 1e albums zijn top, daar is niks mis mee, goeie old school reggae!
Op dinsdag 18 november 2003 23:17 schreef newyorkcity het volgende:
Een beetje " net niet" muziek, maar wel oke. Rat in mi kitchen is wel lache.
Die blazers roeleren trouwens echt, strak in pak, met die gouden blaasinstrumenten. Very cool Ook de toegift van vier nummers was helemaal top!
quote:Ik was er ook, ben het helemaal met jou en hans12581 eens
Op vrijdag 12 december 2003 09:58 schreef Hawkwind het volgende:
Gisteren geweest, erg leuke sfeer, er werd een film gemaakt, dus de hele tent was uitgelicht, heel mooi, ook Beef vond ik een leuke band.
Het publiek ging lekker uit zijn/haar bolletje, Top
UB40 zelf vond ik ook goed, nieuwe nummers kon ik niet, maar klonken wel lekker en bij de oude nummers ging het dak eraf, helemaal bij Rat in me Kitchen. Hoop dat die video opnames gebruikt worden voor een DVD.
Al met al heb ik gisteren een prima avond gehad!!!
Present Arms
1 in 10
Keep on Moving
Maybe Tomorrow
So Destructive
Young Guns
Please don't make me cry
Groovin
Someone Like Me
Rudie
Freestyler
I Love It When You Smile
I Knew You
Here I Am
Rat in the Kitchen
Wear you to the Ball
Red Red Wine
Can't help falling in Love
Toegift
Food for Thought
The way you do the things you do
Cherry O Baby
Kingston Town.
Beef is gewoon perfect als voorprogramma vind ik en dat het zolang duurt eer UB40 opkomt is omdat ze ook dat podium nog veranderen.
Die camera`s zijn inderdaad om een dvd te maken van de Homegrown tour,zover ik weet wordt hij van de 3 concerten die ze in Ahoy geven gemaakt.
Op naar vanavond nog een x lekker uit mijn dak HIIIIIIIIIHAAAAA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |