quote:Nee
Op maandag 30 juni 2003 11:51 schreef meikever het volgende:
Als ik masturbeer lukt het alleen wanneer ik m'n volledige lichaam aanspan, en dan met name m'n benen, als ik dit niet doe dan voel ik helemaal niets, is dit normaal?
[Dit bericht is gewijzigd door extreme op 30-06-2003 11:58]
quote:Was ook absoluut niet grappig bedoeld...
Op maandag 30 juni 2003 11:57 schreef fuct het volgende:
edit: niet grappig
Maar misschien moet je je wat meer in seks verdiepen...
ik lees nu een boek over 'de multi-orgastische man'
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start;sid=W-JzTGu4Ax1zVVS4UCNNe4tqt-XD_wLnOic=?BOL_OWNER_ID=1001004001650442&Section=BOOK&lgl=1&plid=&lgl_BOL_OWNER_ID=1
Echt dat boek ROCKED your world...
wat nou 1 keer klaarkomen....
een aanrader voor ELKE man maar eigenlijk ook voor de vrouw
Kan ook iets psychisch zijn, dat je jezelf dat zo (on)bewust hebt aangeleerd.
Of het normaal is of niet valt niet te zeggen. Het is normaal als je het zelf niet erg vindt. Ik bedoel, een ander komt alleen klaar met een luier of panty aan. Dat is net zo normaal/abnormaal....
quote:Same here.
Op maandag 30 juni 2003 12:25 schreef Rano het volgende:
Als ik mijn benen aanspan gaat het wel velen malen sneller...
quote:Same here. Vele vele keren makkelijker. Zonder gaat het gewoon moeilijker.
quote:bij mij ook, is af en toe wel handig
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:59 schreef Vivi het volgende:
Kunnen jullie ophouden met woorden als "Dinnetje"..ik krijg er echt braakneigingen van
quote:Was het volgens Freud niet een onderdeel van neurose?
Op maandag 30 juni 2003 12:11 schreef ajay het volgende:Kan ook iets psychisch zijn
De theorie is dat neurotische mensen in feite bang zijn om te voelen (vanwege een traumatische ervaring). Want op deze manier wordt het orgasme niet echt beleefd, men geeft er niet echt aan toe. Angst om de controle te verliezen, komt op hetzelfde neer.
Bij deze mannen is vlak na het orgasme vaak ook de eikel (of bij vrouwen de clitoris) "te gevoelig" om nog verder gestimuleerd te worden. Kortom men kan (of durft) zich niet over te geven aan het gevoel.
quote:Is wel goed voor je buik en beenspieren
Op dinsdag 1 juli 2003 03:00 schreef sano het volgende:
Ik heb het zelf ook, het zijn vooral m'n bovenbenen en buikspieren die ik moet aanspannen.
Soms wel lastig, het is me namelijk nog nooit gelukt om klaar te komen als ik op m'n rug lig en gepijpt word...dat zelfde geld ook als ik zit
Door spierspanning maak je jezelf gespannender, komt dus sneller
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |