quote:Ben ik zeker al blij om
Op donderdag 25 september 2003 20:10 schreef Evil_Jur het volgende:[..]
Maakt niks, ben maar blij dat jij hem kan spelen.
Kan niet wachten tot ik em kan spelen (Voorledige dan )
Zet de exe gewoon in dezelfde map als de cmd ( of de bat voor Athlon fans ) en start de exe.
En voila .... een heleboel opties. Let op : niet alle wapens die je kunt kiezen werken.
quote:Zeer nice
Op vrijdag 26 september 2003 08:16 schreef Kptelmo het volgende:
Hier nog een interessant progje om de demo mee te tweaken :Zet de exe gewoon in dezelfde map als de cmd ( of de bat voor Athlon fans ) en start de exe.
En voila .... een heleboel opties. Let op : niet alle wapens die je kunt kiezen werken.
quote:idd.. 3d maakt het een wel heel erg ingewikkeld om uberhaubt normaal te richten of te lopen. De 2D versie was al helemaal uitgemolken, dus ze moesten wel iets anders verzinnen, maar dit 3D-worms is iig niet aan mij besteed
Op vrijdag 19 september 2003 17:51 schreef Disorder het volgende:
Ik vind de demo wel leuk, maar ik baal van 3D.
quote:Her hoort ook niet echt in 3d.. maar ja Worms
Op vrijdag 26 september 2003 23:20 schreef BdR het volgende:[..]
idd.. 3d maakt het een wel heel erg ingewikkeld om uberhaubt normaal te richten of te lopen. De 2D versie was al helemaal uitgemolken, dus ze moesten wel iets anders verzinnen, maar dit 3D-worms is iig niet aan mij besteed
quote:multi-platform
Op vrijdag 26 september 2003 16:51 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
voor ps2 is hij er niet of wel??
beter lezen
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2003 21:18 schreef X-GeaR het volgende:
Nog actueel Worms 3D nieuws?
quote:
Worms 3D is gold, nieuwe demo op komstZe zijn roze, bewapend en levensgevaarlijk! De moordadige en minstens zo suicidale Worms natuurlijk! Op 31 oktober zullen ze eindelijk in 3D hun opwachting maken en zullen we kunnen beoordelen of het spel met deze conversie haar essentie niet verloren is. Het destructieve landschap, de schattige graphics en het grote arsenaal aan wapens zijn in ieder geval nog steeds van de partij.
Worms 3D is dit weekend gold gegaan, wat inhoudt dat het spel klaar is en enkel nog gedrukt moet worden en in doosjes moet worden gestopt, voordat het naar de winkels verscheept kan worden. Men werkt momenteel hard aan een nieuwe speelbare demo welke gebaseerd is op de finale code van het spel en dus op elke PC normaal op zou moeten starten.
..::bron: Bron: http://www.gamer.nl/nieuws/19435 ::..
quote:Er is idd een demo uit, alleen er komt een nieuwe demo aan
Op zondag 12 oktober 2003 15:54 schreef Seal_force het volgende:
Had je hier nou een demo voor?
kijk maar op de site, daar laten ze je zo snel mogelijk weten wanneer de volgende demo eraan komt, het word zelfs al aangekondigd
quote:
Op zondag 12 oktober 2003 23:13 schreef ASSpirine het volgende:
er is idd een demo uitgekomen, maar bij mij werkt het nietkijk maar op de site, daar laten ze je zo snel mogelijk weten wanneer de volgende demo eraan komt, het word zelfs al aangekondigd
quote:
Men werkt momenteel hard aan een nieuwe speelbare demo welke gebaseerd is op de finale code van het spel en dus op elke PC normaal op zou moeten starten.
Ik hou de boel in de gaten, zodra hij uit is horen jullie het van me
ik ga hem zeker kopen! en de demo downloaden
Hij is te downloaden op:
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53609
Kijk ook even bij comments, er vindt daar een leuke discussie plaats tussen een developer van de game en de reviewer. Interessant om te lezen, jammer dat die niet vaker bij Gamessites plaatsvindt.
quote:Eurogamer vind ik niet echt zo super
Op dinsdag 28 oktober 2003 08:40 schreef Strolie75 het volgende:
Een van de eerste reviews is online:http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=53609
Kijk ook even bij comments, er vindt daar een leuke discussie plaats tussen een developer van de game en de reviewer. Interessant om te lezen, jammer dat die niet vaker bij Gamessites plaatsvindt.
Ik heb het wel, maar toch beetje te hoog voor Worms spel
quote:hoe zou de besturing zijn op de console versie
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:16 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb de nieuwe demo gespeeld en vind de besturing nog steed zuigen
quote:ik ook
Op dinsdag 28 oktober 2003 15:16 schreef Hellrazor het volgende:
ik heb de nieuwe demo gespeeld en vind de besturing nog steed zuigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |