de kracht van worms zit m juist in het 2D, tenminste da vinnik dan
En worms speel je niet alleen, maar met vrienden.
Kan je es goed lachen
Maar idd, gameplay is the key here.
Wat ik wel heel raar vind is dat de wormpies geen schaduw hebben, het is een klein detail maar het voegt zoooveel toe...
maar laten we het zo stellen
ik huil van blijdschap omdat dit spel eraan komt
quote:Moet je even op de site kijken, de laatste keer dat ik keek, hadden ze het over 3de of 4de kwartaal 2003.
Op woensdag 9 juli 2003 08:17 schreef Boggy_B het volgende:
Wanneer komt worms 3d uit?
Ik kan trouwens niet wachten tot hij uitkomt, Worms Blast was werkelijk overbodig....gelukkig hebben we Worms World Party nog voor de LANparties deze zomer
quote:Ik had eerst zowat alle worms, maar toen was er iets met de computer aan de hand, allemaal weg
Op woensdag 9 juli 2003 08:23 schreef Kptelmo het volgende:[..]
Moet je even op de site kijken, de laatste keer dat ik keek, hadden ze het over 3de of 4de kwartaal 2003.
Ik kan trouwens niet wachten tot hij uitkomt, Worms Blast was werkelijk overbodig....gelukkig hebben we Worms World Party nog voor de LANparties deze zomer
Ik had wel dat beginner plaatjes gedoe gezien, met coming Q4 2003. Maar ik vind het eigenlijk niet duidelijk genoeg, kijk maar is naar Tomb raider angel of darkness, daar werd er ook steeds uitgesteld.
quote:Maar gelukkig wordt bij elk spel zo'n fantastisch rond schijfje genaamd ORIGINELE CD meegeleverd, dus toen kon je ze weer allemaal installeren!
Op woensdag 9 juli 2003 08:33 schreef Boggy_B het volgende:
Ik had eerst zowat alle worms, maar toen was er iets met de computer aan de hand, allemaal weg.
quote:Nu heb ik Windows 2000, en dus doet hij het op 1 of ander manier niet meer , ik denk dat op windows 2000 MS-DOS spellen niet zo goed gaan, ik kijk nu ff naar de systeem eisen op de doos van worms 2, en daar staat op:
Op woensdag 9 juli 2003 09:36 schreef twi het volgende:[..]
Maar gelukkig wordt bij elk spel zo'n fantastisch rond schijfje genaamd ORIGINELE CD meegeleverd, dus toen kon je ze weer allemaal installeren!
Windows 95 / 98 / Me / XP. (Dus geen 2000!:N)
Weet iemand of je Worms 3D ook op windows 2000 kan spelen? (als hij uit is )
quote:Ik heb nu nog maar 3 gezichtsuitdrukking gezien, 1 daarvan dan staat er een worm erg bang te kijken en houdt zijn handen in de lucht, net als deze smiley:
Op woensdag 9 juli 2003 08:39 schreef ArmaniMania het volgende:
Het concept hebben ze een beetje van The Lemmings, heel origineel is het niet. Worms was al lachen geblazen, en worms 2 met die kamikaze-worm. Wormd 3d belooft nog hilarischer te worden, vooral je nu gezichtsuitdrukkigen kunt zien
[Dit bericht is gewijzigd door Boggy_B op 09-07-2003 15:26]
quote:Dualboot met xp
Op woensdag 9 juli 2003 14:08 schreef Boggy_B het volgende:[..]
Nu heb ik Windows 2000, en dus doet hij het op 1 of ander manier niet meer , ik denk dat op windows 2000 MS-DOS spellen niet zo goed gaan, ik kijk nu ff naar de systeem eisen op de doos van worms 2, en daar staat op:
Windows 95 / 98 / Me / XP. (Dus geen 2000!:N)
quote:Daar kun je denk ik wel vanuit gaan. Windows XP is niet veel anders dan Windows 2000. En nieuwe software wordt gemaakt voor XP tegenwoordig.
Op woensdag 9 juli 2003 14:08 schreef Boggy_B het volgende:[..]
Nu heb ik Windows 2000, en dus doet hij het op 1 of ander manier niet meer , ik denk dat op windows 2000 MS-DOS spellen niet zo goed gaan, ik kijk nu ff naar de systeem eisen op de doos van worms 2, en daar staat op:
Windows 95 / 98 / Me / XP
Worms 2 had ik ook problemen mee op 2000 en XP, Ik zou in jouw situatie eens kijken wat Worms World Party nog kost. Dat zal niet veel zijn en die draait netjes op XP.
[Dit bericht is gewijzigd door Kptelmo op 09-07-2003 18:09]
[Dit bericht is gewijzigd door Boggy_B op 10-07-2003 15:24]
quote:bl@@t dit spel wordt echt vet
Op maandag 14 juli 2003 10:30 schreef nlboy het volgende:
ik wil 2D Wormsen geen lelijke 3D Worms
quote:kijk is op www.worms3.com , naar de screenshots.
Op maandag 14 juli 2003 10:30 schreef nlboy het volgende:
ik wil 2D Wormsen geen lelijke 3D Worms
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |