abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12232928
Lastig, lastig.

In ieder geval lijkt me de constructie [woord] + (s) = meervoud + (s) = lichaam, lichaamsdeel o.i.d. wel de juiste.

Is it washable?
pi_12233268
Het valt me op dat een bericht van Misha verwijderd is. Er stond in dat we wel in de richting van 'The Matrix' geduwd werden omdat er meer verwijzingen naar waren in de raadsels.
pi_12239174
Iemand nog een idee? Ik ben nog geen stap verder eerlijk gezegd.
pi_12241210
Nog steeds niks. Michael Jackson schijnt er twee van te hebben...
Is it washable?
pi_12241259
Het valt mij op dat murphyz zegt dat het er niet toe doet of je het eerste of het laatste woord invult. 'Je zal begrijpen wat ik bedoel als je het antwoord weet'

Iemand een idee wat hij daarmee zou willen zeggen ??

pi_12241570
Ik dacht ook aan OS, OS/2, Linux of iets dergelijks, maar misschien zit ik er wel weer helemaal naast. Ja, het schijnt dat ze op Murphyz erg in de buurt zitten te raden.
pi_12241629
ik volg het daar op de voet, voor het geval er een hint komt die later zou geschrapt worden
pi_12241695
Precies, laten we dat maar doen.
pi_12244025
Hm, weinig updates meer op de Murphyz-site en mijn geest heeft ook nog steeds te kampen met een groot 'riddle-block'.

Qyn, ben jij inmiddels al aanbeland bij 1.28?

Is it washable?
pi_12249516
't is al laat, en tijd om te slapen, maar 'k zal goed slapen want +s en +s is voor mij geen geheim meer

ben morgen terug tss 18:00 en 19:00

pi_12251493
Gefeliciteerd 4 x 4. Ben je er toch met de hints van Murphyz uitgekomen? Er staan zoveel hints dat ik niet weet welk draadje ik moet volgen....
pi_12262808
hadewych,

van alle geposte mogelijke oplissingen op murphyz was de mijne dichtst bij de juiste oplossing
van alle geposte hints was de die van jou top, namelijk diegene die vrijwel onmiddellijk afgezwakt werd door te zeggen dat MJ er 3 van had ipv 2

pi_12267436
Aah, (a mister of a mistress) vind ik de enige oplossing die in dit verband lijkt te zijn, maar dat conflicteert dan weer met Hadewych's 'kids'-suggestie... .
Is it washable?
pi_12267667
google eens op die kids
pi_12267816
quote:
Op woensdag 6 augustus 2003 22:55 schreef 4x4 het volgende:
google eens op die kids
Vrrreemd, op het moment dat ik deze post las, schoot het antwoord me te binnen.
Is it washable?
pi_12268949
iemand nog vorderingen gemaakt op filmspotting of meneft ??
ik zit vast bij resp. 6 en 10
pi_12269451
Eindelijk, ik heb 'm ook. Ik ben er vandaag verder niet mee bezig geweest en vannacht verder gegaan. Eindelijk snap ik de link met Michael Jackson.
pi_12275200
De cijferreeks voor 1.29 heb ik wel op Google gevonden, alleen missen daar nog twee cijfers, .
Is it washable?
pi_12278660
Kan iemand mij zeggen hoe ik dat meisje kan bereiken?

.

[Dit bericht is gewijzigd door Uncle_Sam op 07-08-2003 18:47]

Is it washable?
pi_12285599
1.31 Het eerste dat bij mij op kwam was "callgirl" maar dat bleek te eenvoudig. Ook alle 'letterlijke' mogelijkheden al afgetast zoals:

it is 'very hard'
is 'a red-line'
'Hiya'
I am 'a fantastic figure to look at'
...

geen succes

pi_12285787
quote:
Op donderdag 7 augustus 2003 18:54 schreef 4x4 het volgende:
1.31 Het eerste dat bij mij op kwam was "callgirl" maar dat bleek te eenvoudig. Ook alle 'letterlijke' mogelijkheden al afgetast zoals:

it is 'very hard'
is 'a red-line'
'Hiya'
I am 'a fantastic figure to look at'
...

geen succes

Idem dito.

Dit zinnetje vind ik overigens frappant; " All you need to know is the reason you're not solving this riddle is because it is very hard". Het zegt als het ware dat de rest van het raadsel van generlei waarde is...

Is it washable?
pi_12297717
Ik heb het gevoel dat iedereen zowat vast zit. Mijn laatste idee was iets met een cola-flesje: bekend voor zijn 'taille', reklame heeft het over 'enjoy the fun of it' , klopt met de hint dat het 'sweet' is ... maar 't heeft me nog niet tot de oplossing gebracht
pi_12333560
Er zijn toch al heel wat mensen voorbij 1.31, maar ik zie het nog steeds niet...
Is it washable?
pi_12333865
ha, toch iemand terug van weggeweest

uit de 'beste' hints ben ik ervan overtuigd dat het iets met 'exp' te maken heeft: fantastic figure -> e; ex lovers -> exp == log
een log is ook een notatie, een ad ...
Iemand gaf ook de hint: I am a ..... .......... ...
als dat waar is, dat zou dat laatste 'log' kunnen zijn

pi_12334134
quote:
Op zondag 10 augustus 2003 12:38 schreef 4x4 het volgende:
ha, toch iemand terug van weggeweest

uit de 'beste' hints ben ik ervan overtuigd dat het iets met 'exp' te maken heeft: fantastic figure -> e; ex lovers -> exp == log
een log is ook een notatie, een ad ...
Iemand gaf ook de hint: I am a ..... .......... ...
als dat waar is, dat zou dat laatste 'log' kunnen zijn

Na die post van dragontail dacht ik inderdaad ook aan variaties op dat thema (a catalogue girl etcetera). Waar vond je die specifieke hint dan met het aantal benodigde letters - op Murphyz zijn ze namelijk erg strikt met het prijsgeven van dat soort specifieke info.
Is it washable?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')