In ieder geval lijkt me de constructie [woord] + (s) = meervoud + (s) = lichaam, lichaamsdeel o.i.d. wel de juiste.
Iemand een idee wat hij daarmee zou willen zeggen ??
Qyn, ben jij inmiddels al aanbeland bij 1.28?
ben morgen terug tss 18:00 en 19:00
van alle geposte mogelijke oplissingen op murphyz was de mijne dichtst bij de juiste oplossing
van alle geposte hints was de die van jou top, namelijk diegene die vrijwel onmiddellijk afgezwakt werd door te zeggen dat MJ er 3 van had ipv 2
quote:Vrrreemd, op het moment dat ik deze post las, schoot het antwoord me te binnen.
Op woensdag 6 augustus 2003 22:55 schreef 4x4 het volgende:
google eens op die kids
.
[Dit bericht is gewijzigd door Uncle_Sam op 07-08-2003 18:47]
it is 'very hard'
is 'a red-line'
'Hiya'
I am 'a fantastic figure to look at'
...
geen succes
quote:Idem dito.
Op donderdag 7 augustus 2003 18:54 schreef 4x4 het volgende:
1.31 Het eerste dat bij mij op kwam was "callgirl" maar dat bleek te eenvoudig. Ook alle 'letterlijke' mogelijkheden al afgetast zoals:it is 'very hard'
is 'a red-line'
'Hiya'
I am 'a fantastic figure to look at'
...geen succes
Dit zinnetje vind ik overigens frappant; " All you need to know is the reason you're not solving this riddle is because it is very hard". Het zegt als het ware dat de rest van het raadsel van generlei waarde is...
uit de 'beste' hints ben ik ervan overtuigd dat het iets met 'exp' te maken heeft: fantastic figure -> e; ex lovers -> exp == log
een log is ook een notatie, een ad ...
Iemand gaf ook de hint: I am a ..... .......... ...
als dat waar is, dat zou dat laatste 'log' kunnen zijn
quote:Na die post van dragontail dacht ik inderdaad ook aan variaties op dat thema (a catalogue girl etcetera). Waar vond je die specifieke hint dan met het aantal benodigde letters - op Murphyz zijn ze namelijk erg strikt met het prijsgeven van dat soort specifieke info.
Op zondag 10 augustus 2003 12:38 schreef 4x4 het volgende:
ha, toch iemand terug van weggeweestuit de 'beste' hints ben ik ervan overtuigd dat het iets met 'exp' te maken heeft: fantastic figure -> e; ex lovers -> exp == log
een log is ook een notatie, een ad ...
Iemand gaf ook de hint: I am a ..... .......... ...
als dat waar is, dat zou dat laatste 'log' kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |