Nog een gedachte van mij;
iets met 'donut'... iedereen op Murphyz heeft het namelijk over 'going round in circles' en in 'donut' zit de imperatief 'Do not!' verborgen.
quote:Mijn kennis van de Engelse taal schiet dusdanig tekort, dat ik niet eens weet wat good old Murph daar mee bedoelt.
Op maandag 4 augustus 2003 17:11 schreef Hadewych het volgende:
En wat heeft hindsight 20/20 ermee te maken?
dacht aan een stempel of zoiets, maar heb al alle soorten geprobeerd
heeft er al iemand naar die filmspotting gezien ??
![]()
edit: flauw. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Elevation op 04-08-2003 19:42]
quote:Ja. Bij filmspotting ben ik momenteel aanbeland bij opgave 5 en bij Meneft ben ik in level 10 blijven steken.
Op maandag 4 augustus 2003 19:27 schreef 4x4 het volgende:
heeft er al iemand naar die filmspotting gezien ??
quote:Uncle_Sam, zou je een zetje de goede richting in willen geven wat betreft 1.7? Ik zit hier gewoon op vast
Op maandag 4 augustus 2003 22:02 schreef Uncle_Sam het volgende:
Een erg makkelijke, inderdaad.
quote:Ehm, refresh my memory s.v.p. Welk raadsel was dat ook alweer?
Op maandag 4 augustus 2003 22:21 schreef qyn het volgende:[..]
Uncle_Sam, zou je een zetje de goede richting in willen geven wat betreft 1.7? Ik zit hier gewoon op vast
.. Dan kan ik ook weer meedoen met wat inhaalwerk
(o ja, ben ik de enige die een antwoord steeds twee keer in moet vullen eer het als correct wordt aangezien?)
Edit; ben er zelf al achter om welk raadsel het hier gaat... okay, een hele makkelijke hint; "Rembrandtplein 20".
quote:deze:
Op maandag 4 augustus 2003 22:31 schreef Uncle_Sam het volgende:Ehm, refresh my memory s.v.p. Welk raadsel was dat ook alweer?
(o ja, ben ik de enige die een antwoord steeds twee keer in moet vullen eer het als correct wordt aangezien?)
Moet er duidelijk weer inkomen, dat ik deze niet weet ![]()
stilts, glasses, isniegoe .. En met Eddy Izzard kom ik vooralsnog niet verder ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |