abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_12170318
Hm, bridge over troubled water is niet goed...

Uncle_Sam is braindead.

Is it washable?
pi_12178330
Zijn jullie ook al weer verder? Ik ben nu bij 1.22. Op Murphyz wordt gesuggereerd dat het iets met driving te maken heeft, maar driver's license pakt ie niet.
pi_12178740
Wel potv(*@#)!!

Ik kijk een paar dagen niet, NR komt spontaan in de lucht en jullie zitten al bij 1.22!

Toch maar eens kijken dan .. (na 2 maanden eindelijk die update) ..

tssk

'Ee, ah wor 'ungry-loike!
pi_12183479
1.22 heb ik nu, dankzij een PM op Murphyz. Hoe ver zijn jullie?
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 16:33:01 #80
62487 MarthVader
Black is slimming, RIGHT?!
pi_12183924
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:06 schreef Hadewych het volgende:
1.22 heb ik nu, dankzij een PM op Murphyz. Hoe ver zijn jullie?
bij 1.22.. heb hem nog niet.. en ik ga drie weken met vakantie, dus NR kom voor mij stil te liggen... maar kwil 1.22 toch wel even hebben.. Hints?
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't...
pi_12184004
Driver's license was dus niet goed. Het heeft wel met een auto te maken: iets wat er op zit. Hij heeft een gewone ...., want hij kan zich geen ...... ...... veroorloven. Overigens gaat het om iets wat we in Nederland niet hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Hadewych op 02-08-2003 17:11]

pi_12184236
Heeft er iemand nog een goede hint voor 1.19? Shoreditch schijnt een fabuleuze aanwijzing te zijn, maar ik zie het helaas nog niet...
Is it washable?
pi_12184344
"shoreditch" blijkt een engelse "rhyme" te zijn. De titel ervan is belangrijk. (Google)
pi_12184587
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:03 schreef 4x4 het volgende:
"shoreditch" blijkt een engelse "rhyme" te zijn. De titel ervan is belangrijk. (Google)
Pff, de titel van het liedje weet ik nu - ik weet ook dat het vroeger gebruikt werd als remedie tegen zeeziekte.

Maar houdt het dan ook bij op... .

Is it washable?
  zaterdag 2 augustus 2003 @ 17:23:40 #85
62487 MarthVader
pi_12184692
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 17:17 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Pff, de titel van het liedje weet ik nu - ik weet ook dat het vroeger gebruikt werd als remedie tegen zeeziekte.

Maar houdt het dan ook bij op... .

Het gaat volgens mij niet over zeeziekte, maar over een andere ziekte die veel voorkwam bij mensen die maanden op zee zaten.. Had met tekort aan bepaalde voedingsstoffen te maken...
There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't...
pi_12184771
zeer warm !

Op murphyz wees iemand erop dat hier de submit-knop niet zou werken, en dat je moet enteren. Ik ben ervan overtuigd dat je het antwoord hebt !

pi_12185151
ik zit vast bij 1.22, velen blijken moeite te hebben met de correcte schrijfwijze ? 't wordt wel moeilijk als je niet zeker bent, en dan nog alle mogelijke schrijfwijzen moet uitproberen.

ik dacht aan een CB of zoiets maar 't lukt niet ?????

pi_12185262
Wat is een CB?
pi_12185336
CB = citizen band, een communicatie middel (op radio frekwentie), vaak gebruikt in vrachtwagens (vooral in engeland)
pi_12185351
Dat is het niet. Lees ook mijn tip hierboven.
pi_12197105
quote:
Op zaterdag 2 augustus 2003 16:39 schreef Hadewych het volgende:
Driver's license was dus niet goed. Het heeft wel met een auto te maken: iets wat er op zit. Hij heeft een gewone ...., want hij kan zich geen ...... ...... veroorloven. Overigens gaat het om iets wat we in Nederland niet hebben.
Het is dus een (Britse) variant op een license plate?
Is it washable?
pi_12200160
reeds iemand voorbij 1.24 ??
Uncle_sam: nog problemen met die nummerplaat ?
pi_12200317
Ik zit nog steeds bij 1.24. Heeft iemand nog ideeën?
pi_12200556
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 18:44 schreef 4x4 het volgende:
Uncle_sam: nog problemen met die nummerplaat ?
Ja, ik heb geen flauw benul van Engelse terminologieën voor zaken die op de auto vastzitten. En Google helpt me ook niet bepaald verder.

Overigens, zijn er hier ook al mensen bezig met Menheft en Filmspotting (best aardige puzzels zitten daar tussen...)?

Is it washable?
pi_12200916
google eens op "a town called paradise". in een van die sites vertelt "brent" over zijn nieuw snufje.
pi_12201159
quote:
Op zondag 3 augustus 2003 19:36 schreef 4x4 het volgende:
google eens op "a town called paradise". in een van die sites vertelt "brent" over zijn nieuw snufje.
Edit; grr... kutspelling. Je weet vast wel waar ik op doel, .
Is it washable?
pi_12202709
Zou het wat betreft het eten (in 1.24) gewoon om een appel gaan?

Z'n vader (waarschijnlijk een fundamentalistische christen) zegt namelijk; "lifted up the snake in the desert, so the man must be lifted up". Hij doelt hiermee op een bijbelquote, uit John 3; 14,15 wel te verstaan. Het draait hierbij om de volgende gedachte; "In the desert when Israel were cursed with a plague of killing snakes the antidote that God supplied was an image of the very killer and a promise "look at it and live". To look at it was to remind them before God that their rebellion had brought this curse, and to be humble enough to look to God for rescue. On the cross Jesus became sin for us. When we look at Him we see the very image of what caused our separation from God, rebellion and it's price."

Zijn zoon (waarschijnlijk een rebelse tiener) associeert het verhaal van z'n vader meteen met de schaarse bijbelkennis die 'ie heeft (adam en eva, de slang, het eten van een appel etcetera.) en denkt aan het einde - "He said at the end of exchange all he could think of was eating," - alleen nog maar aan het eten van een appel.

Hoe denken jullie over deze gedachte?

[Ik weet overigens nog niet hoe ik van hieruit verder moet werken, maar dat terzijde, .]

Is it washable?
pi_12203171
Ik dacht ook aan manna, bread, bread of life. Allemaal dingen uit de bijbel. Of het laatste avondmaal. En was er niet iets met sprinkhanen? Ik heb ook geen idee hoe je het in moet vullen. Op Murphyz las ik iets over simpele bewoordingen. Waarschijnlijk 1 of 2 woorden.
pi_12207196
hebbes (1.24)
  maandag 4 augustus 2003 @ 09:30:17 #100
62487 MarthVader
pi_12210070
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 00:22 schreef 4x4 het volgende:
hebbes (1.24)
HEBBES?? Please, oh 4x4, enlighten us!!

Wat ik wel gevonden heb, was dat 'get bent' ook kan gaan over de zgn. ' caissonziekte ' ofwel als een duiker te snel van grote diepte naar boven komt en bellen in zijn bloed krijgt.. Dat heet in het engels ook wel 'the bends'...
en bij Murphyz hebben ze het een paar keer over duiken gehad, dus...

[Dit bericht is gewijzigd door MarthVader op 04-08-2003 09:43]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')