Iemand een idee?
Dus, laat maar, even geen zin.
quote:Echt waar? Ik dacht dat die al verder waren!
Op dinsdag 16 december 2003 17:25 schreef SquidNunc het volgende:
Nee, bij Murphyz zitten ze ook nog steeds bij 48...
Maar ja, ben er al in geen maanden meer geweest.
Zal wel weer eens gaan kijken één dezer dagen.
help plz..
quote:Je moet daar 'entet' invullen, geloof ik. Bij de eerste netriddle was het alleen 'ent', maar nu tellen ze door tot de twaalf, als ik het me goed herinner.
Op zaterdag 27 december 2003 16:58 schreef RiddlerMark het volgende:
hmm, ik snap 1.15 niet, heb het antwoord EightNineTen wel, maar hij pakt hem niet als ik hem invul, heb elke manier wel geprobeerd, en jah dat gewow heb ik ook al weggehaald en water ook. maar hij is nog steeds niet goed.help plz..
quote:Wat is de vraag ook al weer. Heb namelijk geen bestand gemaakt met antwoorden. En weet het zo ook niet uit mijn hoofd.
Op zaterdag 27 december 2003 18:16 schreef RiddlerMark het volgende:
jah, ik heb hem al. nu bij 17, maar die doet het nietiig 120 is niet goed
quote:If you wrote all of the numbers from 300 to 400 (333, would count as 3 threes...) on a piece of paper, how many times would you have written the number 3?
Op zaterdag 27 december 2003 19:39 schreef Gia het volgende:[..]
Wat is de vraag ook al weer. Heb namelijk geen bestand gemaakt met antwoorden. En weet het zo ook niet uit mijn hoofd.
quote:5
Op zondag 28 december 2003 15:08 schreef RiddlerMark het volgende:[..]
If you wrote all of the numbers from 300 to 400 (333, would count as 3 threes...) on a piece of paper, how many times would you have written the number 3?
Ik weet het, hij's flauw.
Have you heard this before? - "There are 3 words in the English..argh!
The much talked about GRY riddle! The riddle is said to have begun 20 years ago, there are multiple forms of it's telling, you must decide which is correct and just pop the correct answer in the box below, and yes there is an actual CORRECT answer don't just type in all possible ones, try getting the correct one first off, this riddle is npt hard, honest, but do plz a peak at the ad above while your at it
WAY ONE :
"There are three words in the English language that end in GRY. Two are HUNGRY and ANGRY. The third one everyone uses every day and knows what it stands for. If you listened carefully, I already told you what the word is."
WAY TWO :
"Think of words ending in -GRY. Angry and hungry are two of them. There are only three words in the English language. What is the third word? The word is something that everyone uses every day. If you have listened carefully, I have already told you what it is."
You may now begin, search engines at the ready, go!
quote:Ook ik zit hier nu al een tijdje vast.....ik ben afgelopen dinsdag aan net riddle begonnen......en het ging behoorlijk goed, maar hier loop ik op vast.
Op dinsdag 26 augustus 2003 14:49 schreef Gia het volgende:
Heb dat nummertje gevonden, zit nu vast bij 33, geloof ik.The man's name.
T'is niet Jack, Dusty, Ray of Sunny. Heb verder eigenlijk geen idee.
Ik heb al allerlei synoniemen voor hole gevonden, maar daar kom ik er niet mee....ik lees op het murphyz forum dat ik iets met zen zou moeten doen, maar ik heb geen idee......iemand hier misschien nog een hint ?
As in..hoeveel woorden ? Is het soms een boedhisten-naam ?
(ik zag dat het al een behoorlijk oud topic was, maar ach...wie weet...
)
quote:We hebben hier een computercrash gehad, dus ben mijn netriddelbestand kwijt.
Op donderdag 12 februari 2004 13:40 schreef Jappie het volgende:[..]
Ook ik zit hier nu al een tijdje vast.....ik ben afgelopen dinsdag aan net riddle begonnen......en het ging behoorlijk goed, maar hier loop ik op vast.
Ik heb al allerlei synoniemen voor hole gevonden, maar daar kom ik er niet mee....ik lees op het murphyz forum dat ik iets met zen zou moeten doen, maar ik heb geen idee......iemand hier misschien nog een hint ?
As in..hoeveel woorden ? Is het soms een boedhisten-naam ?
(ik zag dat het al een behoorlijk oud topic was, maar ach...wie weet...
)
Kun je even de vraag posten, want ik ben tot 48 gekomen, zou hier het antwoord dus op moeten weten.
quote:Hee geweldig......er zit dus toch nog leven in het topic.
Op donderdag 12 februari 2004 14:59 schreef Gia het volgende:[..]
We hebben hier een computercrash gehad, dus ben mijn netriddelbestand kwijt.
Kun je even de vraag posten, want ik ben tot 48 gekomen, zou hier het antwoord dus op moeten weten.
De bedoelde vraag is van stage 1 part 33 :
"I have a man's name yet I cannot be held. If you put me in a box it would not get heavier, in fact the opposite. Though I can be seen by eye."
Thanks bij voorbaat
Jappie
http://www.jiskha.com/net_riddle/index.cgi
Zal even voor je zoeken, want wil hem ook weer weten. ![]()
Uh, probeer eens Ray of Light of iets van die strekking.
Zou een song van Madonna moeten zijn, volgens bepaalde oude bronnen. ![]()
(btw. Die Jiskha site krijg ik wel open, maar show alle messages niet)
[Dit bericht is gewijzigd door Gia op 12-02-2004 16:26]
Iets te vroeg gepost....;)
Thanks...kunnen we later op de avond weer ff mee verder borduren...Ray zelf werkt iig niet...dat hadden we in een eerder stadium al geprobeerd.
quote:Kun je effe de url geven van 1.33, kan op mijn eigen nick niet terug daarnaar toe, schijnbaar, dus kan ook geen antwoorden uitproberen.
Op donderdag 12 februari 2004 16:27 schreef Jappie het volgende:
Kee....ben zelf de rest van de avond offline, maar mocht je nog iets te binnen schieten graag.Iets te vroeg gepost....;)
Thanks...kunnen we later op de avond weer ff mee verder borduren...Ray zelf werkt iig niet...dat hadden we in een eerder stadium al geprobeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |