quote:Nuecken?
Op zondag 29 juni 2003 22:30 schreef just me het volgende:[..]
hahaha kom maar langs
Kijk maar uit, ik ben heel kritisch.
Blijven we vanaf nu wel on-topic, anders wordt er een mod kwaad en dan straf enzo
Tel de hoeveelheid jongedames van 17 maar eens die na een avondje stappen ( of gewoon een rondje par als je het helemaal op de spits wil drijven ) niet mkeer hguiskomen.
De optie " dan maar verbieden " is idioot, dan hou je ten eerste je dochter bij haar vrienden/ vriendinnen vandaan.. en ten tweede loop je het risico dat ze
( ) dan maar tegen d´r ouders ingaat en de dingen dtiekem doet of gesoonweg niet meer luisterdt
Ophalen vind ik een heel net compromis.
JIJ kan doen wat je wil.. en je komt toch weer heel thuis en niet in een kist.
Ikzelf ben 24.. moeder van bijna 2 kinderen..
mocht ik alleen de hort opgaanik ook niet alleen naar huis. Óf met de auto samen met de ander.. óf een taxi .. en in ieder ander geval haalt mijn man mij op.
Vind ik niet meer dan normaal c.q. redelijk.
( ik woon dan wel in Rotterdam )
quote:Bowling for Columbine gezien?
Op zondag 29 juni 2003 22:45 schreef Mirage het volgende:Tel de hoeveelheid jongedames van 17 maar eens die na een avondje stappen ( of gewoon een rondje par als je het helemaal op de spits wil drijven ) niet mkeer hguiskomen.
Zo nee, dan laat maar.
Zo ja, denk dan eens na over de hoofdgedachte van die film en denk dan eens aan je eigen situatie.
quote:vond jij het leuk dan om door je ouders opgehaald te worden op je 17e?
Op zondag 29 juni 2003 21:51 schreef Lois het volgende:
Wat een veilig idee dat jouw ouders je willen ophalen!
Geweldig hoor maar waarom vind jij het vervelend?
ik weet niet hoe oud je bent en misschien was dat Vroegâh wel cool en hip maar tegenwoordig is het niet prettig als je als 17 jarige word opgehaald door je ouders.
OK, het is in dit geval een meisje en dus "van het zwakke geslacht" maar toch. het meisje in kwestie is vermoedelijik helemaal niet zwak, de meeste meisjes niet, maar ja, ouders zijn over het algemeen TE VOORZICHTIG en willen niet dat het kind 2 meter loopt als het donker is.
dat je bezorgt bent kan ik best begrijpen maar het kind wil ook een eigen leven.
quote:zijn ze wel geweest maar OPEENS was dat TOEN OOK ZO.
Op zondag 29 juni 2003 21:56 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
heb ik gezegt, maar ze reageren geiiriteerd en ze begrijpen me niet!!! zijn ze dan zelf nooti jong geweest ?!?!?!
net zoals bij mijn moeder, TOEN ik zo deed werd ik ook opgehaald.
om maar een voorbeeld te noemen. ja, 35 jaar geleden was dat normaal ja.
quote:Tja, dat die mensen geen hersenen hebben of zew niet gebruiken is allang bekend.
Op zondag 29 juni 2003 22:03 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Nee, echt niet
Bij ons in het durp wonen alleen van die luie vrouwtjes en is dat heel gewoon
een dorp is ook iets wat verderfelijk is als je een normaal leven wilt leiden.
niet alle durpen zijn zo maar de dorpen met het ons kent ons gehalte moet ik van kotsen.
quote:en dat helpt ook echt. jaahaa
Op zondag 29 juni 2003 22:05 schreef apophis4u het volgende:[..]
daar hoef jij je echt niet druk om te maken. Zeg je gewoon dat ze jaloers zijn op de luxe die jij op dat moment geniet en vertel je erbij dat bij kl*t*weer zij ook door de regen terug moeten terwijl jij heerlijk wordt opgehaald
quote:dat zal best maar ik denk dat je dan afsprak ergens ver bij de plek van het feesten vandaan?
Op zondag 29 juni 2003 22:15 schreef just me het volgende:[..]
hahaha dit is voor mij bull-shit van de bovenste plank! Misschien zijn ouders bezorgd om hun dochter? Willen ze gewoon zeker weten dat ze veilig thuiskomt!!
Ik denk niet dat je hier onzekere mensen van krijgt hoor, eerder mensen die later als ze zelf groot zijn denken, fijn dat mijn ouders zo met me omgegaan zijn!
Ja ik ben zelf ook zo'n moeder die de kinderen (toen ze die leeftijd hadden) liever ergens ging ophalen dan afwachten of ze wel veilig thuisgekomen waren. En zeker weten dat mijn kinderen nu grote hele zekere jong volwassenen zijn!
als je kinderen het leuk vonden is prima maar ik zou het echt kut vinden hoor.
quote:Denk niet dat alle ouders er blij mee zijn als hun kind straalbezopen de auto onderkotst
Op zondag 29 juni 2003 21:52 schreef ChatGirl het volgende:
same problem here. maar het voordeel is dat je zo veel kan drinken, omdat je toch opgehaald wordt. en je hoeft niet door de kou naar huis te fietsen, al valt dat in de zomer wel mee.
Het is idd wel makkelijk dat je opgehaald wordt, het enige probleem is dat je ouders je waarschijnlijk komen ophalen als jij nog lang niet weg wilt
.
quote:relluh
Op zondag 29 juni 2003 22:29 schreef Mandytjuhhh het volgende:[..]
heb het er nog nie over gehad met mn vriend misschien strax aan de telefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |