abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juni 2003 @ 17:29:24 #1
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11447977
En hier verder
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11448038
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:27 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

was ook maar een geintje.

Overigens is mijn mening dat wij Jeffers en Kau makkelijk kunnen missen en van Wiltord heb ik nog steeds geen hoge hoed op

Zat er meer aan te denken Kluivert met Henry in de spits met Bergkamp erachter

Dat laatste lijkt me zeer leuk om te zien, zelfs als United fan, maar ik ben bang dat Wenger in de toekomst Henry liever aan Trezeguet wil koppelen. Trezeguet is in het verleden, en recent, nog met Arsenal in verband gebracht, en Wenger maakt er geen geheim van dat hij hem graag wil hebben. Kluivert is daarentegen nog nooit met Arsenal in verband gebracht, op zijn uitspraak (als hij die uitspraak al zelf heeft gedaan) dat hij graag naar Arsenal wil na.
pi_11448050
Kluivert gaat vanaf nu vechten voor Arsenal ....
  zondag 29 juni 2003 @ 17:37:05 #4
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11448075
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:34 schreef Qi het volgende:

[..]

Dat laatste lijkt me zeer leuk om te zien, zelfs als United fan, maar ik ben bang dat Wenger in de toekomst Henry liever aan Trezeguet wil koppelen. Trezeguet is in het verleden, en recent, nog met Arsenal in verband gebracht, en Wenger maakt er geen geheim van dat hij hem graag wil hebben. Kluivert is daarentegen nog nooit met Arsenal in verband gebracht, op zijn uitspraak (als hij die uitspraak al zelf heeft gedaan) dat hij graag naar Arsenal wil na.

ik "vrees" het ook maar als Trezeguet dan gewoon zijn werk doet vind ik het uiteraard niet erg.

Klopt,de enige waarvan ik het gelezen heb is van de vice-president van Barca maar in hoeverre moet je dat serieus nemen?

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11448156
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:35 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Kluivert gaat vanaf nu vechten voor Arsenal ....
Kluivert is een 'mercenary', althans, zo noemen ze hem in Engeland. Het is iemand die voor het geld gaat, en dan kan hij beter naar United gaan. Het lijkt me bijzonder sterk dat Arsenal akkoord gaat met zijn gigantische salaris eisen. United gaat hier ook niet zondermeer mee akkoord, maar die hebben toch een groter budget en kunnen hem meer bieden op financieel vlak.
  zondag 29 juni 2003 @ 17:48:21 #6
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11448242
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:41 schreef Qi het volgende:

[..]

Kluivert is een 'mercenary', althans, zo noemen ze hem in Engeland. Het is iemand die voor het geld gaat, en dan kan hij beter naar United gaan. Het lijkt me bijzonder sterk dat Arsenal akkoord gaat met zijn gigantische salaris eisen. United gaat hier ook niet zondermeer mee akkoord, maar die hebben toch een groter budget en kunnen hem meer bieden op financieel vlak.

Financieel gezien zal SCUM idd meer kunnen neerleggen dan Arsenal op het moment,dat komt mede omdat Arsenal nog steeds bezig is over de financiering van Ashburton Grove ( ) ,het nieuwe stadion wat er in mijn ogen nooit en te nimmer mag komen.

MAAR als Kluivert zelf gezegd zou hebben dat ie wel naar Arsenal zou willen neemt ie vast wel met een miljoentje minder genoegen

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11448324
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:48 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Financieel gezien zal SCUM idd meer kunnen neerleggen dan Arsenal op het moment,dat komt mede omdat Arsenal nog steeds bezig is over de financiering van Ashburton Grove ( ) ,het nieuwe stadion wat er in mijn ogen nooit en te nimmer mag komen.

MAAR als Kluivert zelf gezegd zou hebben dat ie wel naar Arsenal zou willen neemt ie vast wel met een miljoentje minder genoegen

Misschien wel, we zullen zien. Zelf denk ik dat Kluivert gewoon bij Barcelona blijft, ik weet niet waarom, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij vertrekt. En als hij al vertrekt zal hij wel naar Italie () gaan.
  zondag 29 juni 2003 @ 17:55:14 #8
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11448362
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:53 schreef Qi het volgende:

[..]

Misschien wel, we zullen zien. Zelf denk ik dat Kluivert gewoon bij Barcelona blijft, ik weet niet waarom, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij vertrekt. En als hij al vertrekt zal hij wel naar Italie () gaan.

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11448443

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  zondag 29 juni 2003 @ 18:01:12 #10
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11448465
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:59 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11448513
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:59 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]

Die shirt past hem wel
pi_11448555
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:04 schreef EmreBelezoglu het volgende:

[..]

Die shirt past hem wel

ja hé
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11448568
ik denk dat het beter is als Kluivert naar Manchester united gaat..
speelt ie met Van Nistelrooy in de spits..
ook beter voor het nederlands elftal..

jullie meningen?

weet je...
  zondag 29 juni 2003 @ 18:11:29 #14
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11448633
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:07 schreef marlboro3 het volgende:
ik denk dat het beter is als Kluivert naar Manchester united gaat..
speelt ie met Van Nistelrooy in de spits..
ook beter voor het nederlands elftal..

jullie meningen?

niet mee eens.

Ze hebben in het verleden al bewezen dat ze niet echt met elkaar in de spits kunnen spelen bij het NL elftal.

Den dat ie wat dat betrefd beter bij Henry past

NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11448935
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:11 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

niet mee eens.

Ze hebben in het verleden al bewezen dat ze niet echt met elkaar in de spits kunnen spelen bij het NL elftal.

Den dat ie wat dat betrefd beter bij Henry past

Hier ben ik het weer niet mee eens. Ze doen het op dit moment niet goed in het Nederlands elftal, maar dit kan natuurlijk alleen maar beter worden als ze samen spelen bij United. Voor het Nederlands elftal is dit dus zeker beter naar mijn mening.

zondag 29 juni 2003 @ 19:01:16 #16
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11449384
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:31 schreef Qi het volgende:

[..]

Hier ben ik het weer niet mee eens. Ze doen het op dit moment niet goed in het Nederlands elftal, maar dit kan natuurlijk alleen maar beter worden als ze samen spelen bij United. Voor het Nederlands elftal is dit dus zeker beter naar mijn mening.

[afbeelding]

misselijkmakend plaatje
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_11449489
ziet er iig wel beter uit dan die van mij
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11449584
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:08 schreef mat_herben het volgende:
ziet er iig wel beter uit dan die van mij
Dat komt door het shirt
pi_11449600
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:14 schreef Qi het volgende:

[..]

Dat komt door het shirt

ja klopt!!

ik vind Man U ook veel beter dan Arsenal

Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 29 juni 2003 @ 19:24:31 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_11449735
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:34 schreef Qi het volgende:

Kluivert is daarentegen nog nooit met Arsenal in verband gebracht, op zijn uitspraak (als hij die uitspraak al zelf heeft gedaan) dat hij graag naar Arsenal wil na.

Waarschijnlijk heeft-ie die uitspraak wel gedaan. In een dubbel interview met ook Van Nistelrooy in Het Parool van 7 juni staat wordt het ook gesuggereerd...
quote:
Of binnekort bij Manchester United natuurlijk hoewel hij meer iemand voor Londen is. Kluivert lacht.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_11449800
Patrick bij Arsenal
Nistelrooy bij Man U
Wie zou er meer scoren???
pi_11449813
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:15 schreef mat_herben het volgende:

[..]

ja klopt!!

ik vind Man U ook veel beter dan Arsenal

Kijk, dat is nou een goede instelling. Daar zul je veel vrienden mee maken hier op het forum
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:24 schreef Doc het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft-ie die uitspraak wel gedaan. In een dubbel interview met ook Van Nistelrooy in Het Parool van 7 juni staat wordt het ook gesuggereerd...
[..]

Als hij Arsenal echt veel leuker vindt dan Manchester United dan moet hij daar maar naartoe gaan. Ik zou het leuk vinden als hij bij United komt spelen, maar als hij bij Arsenal speelt vind ik het ook geen ramp. In de eerste plaats ben ik liefhebber van Nederlands voetbal, en ik zou een Kluivert weleens in de Premier League willen zien spelen.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:28 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Patrick bij Arsenal
Nistelrooy bij Man U
Wie zou er meer scoren???
Overduidelijk Ruud van Nistelrooy. Kluivert is ook niet echt een spits, hij is meer een combinatie tussen een middenvelder en spits.
pi_11449938
Overduidelijk Ruud van Nistelrooy. Kluivert is ook niet echt een spits, hij is meer een combinatie tussen een middenvelder en spits.
[/quote]

Dan nog vind ik Kluivert een goeie afmaker.

pi_11450010
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:38 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Dan nog vind ik Kluivert een goeie afmaker.
Uiteraard, maar niet zo'n echte killer als Van Nistelrooy. Begrijp me niet verkeerd, Kluivert is een fantastische voetballer, maar hij zal niet meer dan 20 goals in één seizoen maken. Voor Ruud van Nistelrooy geldt dat hij meer doelpunten maakt, maar daar tegenover staat wel dat hij veel minder assists zal geven.
pi_11450228
quote:
Op zondag 29 juni 2003 19:42 schreef Qi het volgende:

[..]

Uiteraard, maar niet zo'n echte killer als Van Nistelrooy. Begrijp me niet verkeerd, Kluivert is een fantastische voetballer, maar hij zal niet meer dan 20 goals in één seizoen maken. Voor Ruud van Nistelrooy geldt dat hij meer doelpunten maakt, maar daar tegenover staat wel dat hij veel minder assists zal geven.

Euh hoeveel penals heeft nistelrooy vorig jaar gescoort??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')