quote:Dat laatste lijkt me zeer leuk om te zien, zelfs als United fan, maar ik ben bang dat Wenger in de toekomst Henry liever aan Trezeguet wil koppelen. Trezeguet is in het verleden, en recent, nog met Arsenal in verband gebracht, en Wenger maakt er geen geheim van dat hij hem graag wil hebben. Kluivert is daarentegen nog nooit met Arsenal in verband gebracht, op zijn uitspraak (als hij die uitspraak al zelf heeft gedaan) dat hij graag naar Arsenal wil na.
Op zondag 29 juni 2003 17:27 schreef DutchGooner het volgende:[..]
was ook maar een geintje.
Overigens is mijn mening dat wij Jeffers en Kau makkelijk kunnen missen en van Wiltord heb ik nog steeds geen hoge hoed op
Zat er meer aan te denken Kluivert met Henry in de spits met Bergkamp erachter
quote:ik "vrees" het ook maar als Trezeguet dan gewoon zijn werk doet vind ik het uiteraard niet erg.
Op zondag 29 juni 2003 17:34 schreef Qi het volgende:[..]
Dat laatste lijkt me zeer leuk om te zien, zelfs als United fan, maar ik ben bang dat Wenger in de toekomst Henry liever aan Trezeguet wil koppelen. Trezeguet is in het verleden, en recent, nog met Arsenal in verband gebracht, en Wenger maakt er geen geheim van dat hij hem graag wil hebben. Kluivert is daarentegen nog nooit met Arsenal in verband gebracht, op zijn uitspraak (als hij die uitspraak al zelf heeft gedaan) dat hij graag naar Arsenal wil na.
Klopt,de enige waarvan ik het gelezen heb is van de vice-president van Barca maar in hoeverre moet je dat serieus nemen?
quote:Kluivert is een 'mercenary', althans, zo noemen ze hem in Engeland. Het is iemand die voor het geld gaat, en dan kan hij beter naar United gaan. Het lijkt me bijzonder sterk dat Arsenal akkoord gaat met zijn gigantische salaris eisen. United gaat hier ook niet zondermeer mee akkoord, maar die hebben toch een groter budget en kunnen hem meer bieden op financieel vlak.
Op zondag 29 juni 2003 17:35 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Kluivert gaat vanaf nu vechten voor Arsenal ....
quote:Financieel gezien zal SCUM idd meer kunnen neerleggen dan Arsenal op het moment,dat komt mede omdat Arsenal nog steeds bezig is over de financiering van Ashburton Grove (
Op zondag 29 juni 2003 17:41 schreef Qi het volgende:[..]
Kluivert is een 'mercenary', althans, zo noemen ze hem in Engeland. Het is iemand die voor het geld gaat, en dan kan hij beter naar United gaan. Het lijkt me bijzonder sterk dat Arsenal akkoord gaat met zijn gigantische salaris eisen. United gaat hier ook niet zondermeer mee akkoord, maar die hebben toch een groter budget en kunnen hem meer bieden op financieel vlak.
MAAR als Kluivert zelf gezegd zou hebben dat ie wel naar Arsenal zou willen neemt ie vast wel met een miljoentje minder genoegen
quote:Misschien wel, we zullen zien. Zelf denk ik dat Kluivert gewoon bij Barcelona blijft, ik weet niet waarom, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij vertrekt. En als hij al vertrekt zal hij wel naar Italie (
Op zondag 29 juni 2003 17:48 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Financieel gezien zal SCUM idd meer kunnen neerleggen dan Arsenal op het moment,dat komt mede omdat Arsenal nog steeds bezig is over de financiering van Ashburton Grove (
) ,het nieuwe stadion wat er in mijn ogen nooit en te nimmer mag komen.
MAAR als Kluivert zelf gezegd zou hebben dat ie wel naar Arsenal zou willen neemt ie vast wel met een miljoentje minder genoegen
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:53 schreef Qi het volgende:[..]
Misschien wel, we zullen zien. Zelf denk ik dat Kluivert gewoon bij Barcelona blijft, ik weet niet waarom, maar ik kan me haast niet voorstellen dat hij vertrekt. En als hij al vertrekt zal hij wel naar Italie (
) gaan.
quote:Die shirt past hem wel
Op zondag 29 juni 2003 17:59 schreef mat_herben het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:ja hé
Op zondag 29 juni 2003 18:04 schreef EmreBelezoglu het volgende:[..]
Die shirt past hem wel
jullie meningen?
quote:niet mee eens.
Op zondag 29 juni 2003 18:07 schreef marlboro3 het volgende:
ik denk dat het beter is als Kluivert naar Manchester united gaat..
speelt ie met Van Nistelrooy in de spits..
ook beter voor het nederlands elftal..jullie meningen?
Ze hebben in het verleden al bewezen dat ze niet echt met elkaar in de spits kunnen spelen bij het NL elftal.
Den dat ie wat dat betrefd beter bij Henry past
quote:Hier ben ik het weer niet mee eens. Ze doen het op dit moment niet goed in het Nederlands elftal, maar dit kan natuurlijk alleen maar beter worden als ze samen spelen bij United. Voor het Nederlands elftal is dit dus zeker beter naar mijn mening.
Op zondag 29 juni 2003 18:11 schreef DutchGooner het volgende:[..]
niet mee eens.
Ze hebben in het verleden al bewezen dat ze niet echt met elkaar in de spits kunnen spelen bij het NL elftal.
Den dat ie wat dat betrefd beter bij Henry past
quote:misselijkmakend plaatje
Op zondag 29 juni 2003 18:31 schreef Qi het volgende:[..]
Hier ben ik het weer niet mee eens. Ze doen het op dit moment niet goed in het Nederlands elftal, maar dit kan natuurlijk alleen maar beter worden als ze samen spelen bij United. Voor het Nederlands elftal is dit dus zeker beter naar mijn mening.
quote:Dat komt door het shirt
Op zondag 29 juni 2003 19:08 schreef mat_herben het volgende:
ziet er iig wel beter uit dan die van mij
quote:ja klopt!!
Op zondag 29 juni 2003 19:14 schreef Qi het volgende:[..]
Dat komt door het shirt
ik vind Man U ook veel beter dan Arsenal
quote:Waarschijnlijk heeft-ie die uitspraak wel gedaan. In een dubbel interview met ook Van Nistelrooy in Het Parool van 7 juni staat wordt het ook gesuggereerd...
Op zondag 29 juni 2003 17:34 schreef Qi het volgende:Kluivert is daarentegen nog nooit met Arsenal in verband gebracht, op zijn uitspraak (als hij die uitspraak al zelf heeft gedaan) dat hij graag naar Arsenal wil na.
quote:
Of binnekort bij Manchester United natuurlijk hoewel hij meer iemand voor Londen is. Kluivert lacht.
quote:Kijk, dat is nou een goede instelling. Daar zul je veel vrienden mee maken hier op het forum
Op zondag 29 juni 2003 19:15 schreef mat_herben het volgende:[..]
ja klopt!!
ik vind Man U ook veel beter dan Arsenal
quote:Als hij Arsenal echt veel leuker vindt dan Manchester United dan moet hij daar maar naartoe gaan. Ik zou het leuk vinden als hij bij United komt spelen, maar als hij bij Arsenal speelt vind ik het ook geen ramp. In de eerste plaats ben ik liefhebber van Nederlands voetbal, en ik zou een Kluivert weleens in de Premier League willen zien spelen.
Op zondag 29 juni 2003 19:24 schreef Doc het volgende:[..]
Waarschijnlijk heeft-ie die uitspraak wel gedaan. In een dubbel interview met ook Van Nistelrooy in Het Parool van 7 juni staat wordt het ook gesuggereerd...
[..]
quote:Overduidelijk Ruud van Nistelrooy. Kluivert is ook niet echt een spits, hij is meer een combinatie tussen een middenvelder en spits.
Op zondag 29 juni 2003 19:28 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Patrick bij Arsenal
Nistelrooy bij Man U
Wie zou er meer scoren???
Dan nog vind ik Kluivert een goeie afmaker.
quote:Uiteraard, maar niet zo'n echte killer als Van Nistelrooy. Begrijp me niet verkeerd, Kluivert is een fantastische voetballer, maar hij zal niet meer dan 20 goals in één seizoen maken. Voor Ruud van Nistelrooy geldt dat hij meer doelpunten maakt, maar daar tegenover staat wel dat hij veel minder assists zal geven.
Op zondag 29 juni 2003 19:38 schreef EmreBelezoglu het volgende:
Dan nog vind ik Kluivert een goeie afmaker.
quote:Euh hoeveel penals heeft nistelrooy vorig jaar gescoort??
Op zondag 29 juni 2003 19:42 schreef Qi het volgende:[..]
Uiteraard, maar niet zo'n echte killer als Van Nistelrooy. Begrijp me niet verkeerd, Kluivert is een fantastische voetballer, maar hij zal niet meer dan 20 goals in één seizoen maken. Voor Ruud van Nistelrooy geldt dat hij meer doelpunten maakt, maar daar tegenover staat wel dat hij veel minder assists zal geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |