quote:
Thierry Henry heeft aangegeven heel graag een keer te willen samenspelen met Patrick Kluivert.
Na de wedstrijd tegen Wolverhampton Wanderers vertelde hij: "Het is een droom van mij om ooit nog eens met Patrick in een team te spelen." Patrick Kluivert zal deze zomer waarschijnlijk bij Barcelona vertrekken, dus misschien maken Arsenal en daarmee Henry een kans.
Henry zou een overgang toejuichen: "Patrick is de meest complete spits in Europa. Ik hoop dat hij komende zomer van Barcelona overkomt. Hij is ook nog eens heel onzelfzuchtig. Als hij zelf kan scoren, maar een medespeler staat er beter voor, geeft hij de bal af. Dat is een zeldzaamheid in het voetbal. Ik houd van zijn manier van spelen, zijn houding en zijn zelfverzekerheid."
Kluivert was in Oranje niet meer hetzelfde nadat Bergkamp er niet meer was
dus dat kan alleen maar goede dingen opleveren
quote:Zeer zeker.
Op maandag 9 februari 2004 17:26 schreef sqlsmurft het volgende:Als deze 2 spitsen met elkaar klikten dan is dit het beste duo ever.
quote:Wat een zege, de wereld zo simpel zien...
Op maandag 9 februari 2004 18:38 schreef hoi_mensen het volgende:
kluivert vind ik te slecht voor van nistel
en loopt maar wat rond moet je van nistel zien met of zonder kluivert dus het ligt aan kluivert
quote:joa ik weet dat
Op maandag 9 februari 2004 18:39 schreef Suijk het volgende:[..]
Wat een zege, de wereld zo simpel zien...
quote:geld en Frank de Boer in één zin is zelfs een schitterend gevonden spelfout
Op maandag 9 februari 2004 18:42 schreef hoi_mensen het volgende:
ik heb altijd gezegt kluivert moet weg geld ook voor F de Boer en zijn ze weg direct met 5-0 winnen
quote:Kluivert heeft anders heel wat meer laten zien in Oranje dan van Nistelrooy, als Kluivert in de spits staat zonder van Nistelrooy speelt hij altijd goed. Het probleem is dat hij altijd achter van Nistelrooy moet spelen.
Op maandag 9 februari 2004 18:38 schreef hoi_mensen het volgende:
kluivert vind ik te slecht voor van nistel
en loopt maar wat rond moet je van nistel zien met of zonder kluivert dus het ligt aan kluivert
en de mensen rekenen Kluivert af op zijn aantal goals, niet op zijn andere prestaties
quote:Toch, gezien zijn kwaliteiten, zou dat helemaal niet het probleem moeten zijn, maar juist een versterking van het duozijn.
Op maandag 9 februari 2004 19:56 schreef franske19 het volgende:[..]
Kluivert heeft anders heel wat meer laten zien in Oranje dan van Nistelrooy, als Kluivert in de spits staat zonder van Nistelrooy speelt hij altijd goed. Het probleem is dat hij altijd achter van Nistelrooy moet spelen.
Ik had bijvoorbeeld nooit verwacht dat vBasten en Bergkamp zo goed met elkaar konden voetballen, maar vBasten paste zich moeiteloos aan. Vergeet bijvoorbeeld nooit het moment dat vBasten een gat trekt voor Bergkamp en met zijn vinger naar Bergkamp wijst zo van "heeeej daar moet die bal naartoe niet naar mij" want anders had hij op zeker die bal gehad.
Dat soort praktijken zie ik Ruud en Kluivert nog niet doen.
Kennelijk kan Kluivert die switch niet maken, maar het is geen onwil.
ik vind ook dat kluivert wordt voorgetrokken,omdat altijd van nistel werd gewisseld terwijl kluivert bleef staan
en als je een diepe spits moet hebben kies dan maar van nistel met iemand erachter ( geen kluivert ) dan heb je meer doelpunten en dat heb je nodig
quote:Kluivert werd zonder 'Nistel' topscorer van Oranje, niet echt best nee.............
Op dinsdag 10 februari 2004 15:18 schreef hoi_mensen het volgende:
van nistel speelt zonder kluivert beter dan kluivert zonder van nistelik vind ook dat kluivert wordt voorgetrokken,omdat altijd van nistel werd gewisseld terwijl kluivert bleef staan
en als je een diepe spits moet hebben kies dan maar van nistel met iemand erachter ( geen kluivert ) dan heb je meer doelpunten en dat heb je nodig
van nistel haalt kluivert zo in als hij die wedstrijden blijft staan
kluivert presteerd niets meer
PS: let niet op spelfouten
daarover geen post alleen over eerste 2 regels
quote:Nee. Zonder hem had Barcelona toch al gauw weer zevende gestaan.
Op dinsdag 10 februari 2004 20:14 schreef hoi_mensen het volgende:
kluivert presteerd niets meer
quote:omdat hij geblesseerd geweest zijn
Op dinsdag 10 februari 2004 21:02 schreef hoi_mensen het volgende:
waarom zit hij op bank
quote:Aan het begin van het seizoen draaide Kluivert minder en werd hij op de bank gehouden. Sindsdien is hij weer in vorm geraakt en heeft hij al een aardige hoeveelheid belangrijke goals gemaakt voor Barcelona.
Op dinsdag 10 februari 2004 21:07 schreef hoi_mensen het volgende:
aant begin van seizoen zat hij op bank
en ook even geblesseerd, en nu ook
allemaal lichte blessures, maar toch vervelend waardoor hij zijn wedstrijden mist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |