abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 00:44:28 #76
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11549547
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:42 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Een echte haat dat ze hebben...

Maar ik neem aan dat er toen ook wat catalanen meededen met de spaanse elftal ?

Meer dan nu.

Nu is het Spaanse elftal gewoon Real Madrid

Kerel,Ik ga eens slapen moet er morgen ochtend weer om 7 uur uit

L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11549602
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 00:44 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Meer dan nu.

Nu is het Spaanse elftal gewoon Real Madrid

Kerel,Ik ga eens slapen moet er morgen ochtend weer om 7 uur uit

Wie vertegenwoordigt de Catalanen dan ?
Puyol
Tellen we Luis Enrique er bij ?
Want hij heeft Real verruild voor barça

en voor de rest kom ik er niet op

slaapwel

pi_11562257
Wacht even jongens, dan ga ik ff pinnen. Kan Kluivert bij mij in de achtertuin z'n kunsten komen vertonen. Geen geld natuurlijk, ¤ 1.8 miljoen
All good things must come to an end...
pi_11569027
Zozo, ze hebben Kluivert nu wel een leuke aanbieding gedaan:
quote:
Kluivert wordt één van de best betaalde voetballers ter wereld

BARCELONA, 4 juli 2003 10:32 - Barcelona heeft Patrick Kluivert voor volgend seizoen een aanbieding gedaan, die de spits bijna niet naast zich neer kan leggen. Hoe goed zijn zaakweaarenemer Sigi Lens ook z'n best doet, het aanbod van Barcelona is nauwelijks te verbeteren. De Catalaanse club heeft hem een gegarandeerd salaris geboden van ¤ 4 miljoen plus een premiestelsel waardoor hij er mogelijk zelfs nog eens ¤ 3, 9 miljoen bij kan verdienen. Even afhankelijk van het aantal wedstrijden dat hij speelt, het aantal doelpunten hij maakt en het aantal prijzen dat Barcelona in de wacht weet te slepen.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat de nieuw gekozen president van Barcelona, Joan Laporta, zich flink begint te irriteren aan het feit dat hij taal noch teken hoort op het voorstel. "Ik vraag mij af of zijn zaakwaarnemers wel beseffen dat ze dealen met een serieuze club die al 103 jaar bestaat. Wij pikken deze behandeling niet en zeker niet het sprookje dat ze ons vertellen niet met Kluivert in kontakt te kunnen komen.

Bron: www.voetbalonline.nl

Het is niet helemaal duidelijk hoe hij die overige 3,9 miljoen kan verdienen, maar het lijkt mij een hele mooie aanbieding. Wel vreemd dat Kluivert nog steeds niets heeft laten horen, wil hij soms weg i.t.t. wat hij beweert?
  vrijdag 4 juli 2003 @ 21:02:34 #80
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11569083
Belachelijk zoveel geld willen neerleggen voor zo'n speler
L'Unic Equip Catala es El Barça! L'Espanyol a la merda ! No volem fatxas ,las volem lluny!El Barça Guanyará tot aquest any!
pi_11569198
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:02 schreef El_Catalan het volgende:
Belachelijk zoveel geld willen neerleggen voor zo'n speler
Wat is er mis met Kluivert? Ik denk dat Kluivert in Spanje behoorlijk onderschat is. Ik zal niet zeggen dat hij even goed is al Raul, maar hij zit er zeker dicht tegenaan.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 21:11:59 #82
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11569259
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:08 schreef Qi het volgende:

[..]

Wat is er mis met Kluivert? Ik denk dat Kluivert in Spanje behoorlijk onderschat is. Ik zal niet zeggen dat hij even goed is al Raul, maar hij zit er zeker dicht tegenaan.

deze kan echt niet je wilt Werelds beste spits Raul met 1 Kluivert gaan vergelijken die amper heeft gescoord de laatste paar jaren voor Barça
Mischien was hij in ze jongere jaren in de buurt had kunnen komen van wat Raul is Kluivert is juist een hartstikke overschatte voetballer als je naam hoort denk je aan 1 van de beste europeese voetballers maar als je hem ziet spelen valt het je zwaar tegen.
Kluivert komt nog geen eens in de buurt van Raul

vrijdag 4 juli 2003 @ 21:17:04 #83
30919 mitt
Michael Corleone
pi_11569340
Raul
code:
1998/99 Real Madrid 37 25 Primera Division  
1999/00 Real Madrid 33 17 Primera Division  
2000/01 Real Madrid 36 24 Primera Division  
2001/02 Real Madrid 35 14 Primera Division  
2002/03 Real Madrid 31 16 Primera Division  

Patrick Kluivert
code:
1998/99 Barcelona 35 15 Primera Division  
1999/00 Barcelona 26 15 Primera Division  
2000/01 Barcelona 31 17 Primera Division  
2001/02 Barcelona 33 18 Primera Division  
2002/03 Barcelona 36 16 Primera Division  

Feit is wel dat Raul 5 jaar in een wereldelftal speelt.
Kluivert loopt daar voor niks rond.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_11569595
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:11 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

deze kan echt niet je wilt Werelds beste spits Raul met 1 Kluivert gaan vergelijken die amper heeft gescoord de laatste paar jaren voor Barça
Mischien was hij in ze jongere jaren in de buurt had kunnen komen van wat Raul is Kluivert is juist een hartstikke overschatte voetballer als je naam hoort denk je aan 1 van de beste europeese voetballers maar als je hem ziet spelen valt het je zwaar tegen.
Kluivert komt nog geen eens in de buurt van Raul

Je zit fout, en dat is simpel te bewijzen als ik wat cijfers erbij pak. Kluivert is onderschat, en wel hierom. Jij zegt dat Kluivert amper heeft gescoord voor Barca, Raul zeker ook voor Madrid dan? Zie hier:

-Raul:

1999/2000 - 17 doelpunten competitie, 8 doelpunten CL
2000/2001 - 24 doelpunten competitie, 8 doelpunten CL
2001/2002 - 14 doelpunten competitie, 6 doelpunten CL
2002/2003 - 16 doelpunten competitie, 9 doelpunten CL

Totaal: 102

-Patrick:

1999/2000 - 15 doelpunten competitie, 7 doelpunten CL
2000/2001 - 17 doelpunten competitie, 3 doelpunten CL/UEFAC
2001/2002 - 18 doelpunten competitie, 7 doelpunten CL
2002/2003 - 16 doelpunten competitie, 5 doelpunten CL

Totaal: 88

Het doelpunten verschil is 14, en dat is zeer gering als je beseft dat Raul steeds betere spelers om zich heen heeft. Natuurlijk is Barcelona een Spaanse topclub, maar Real Madrid is van een andere klasse. Real Madrid heeft een groter budget en hierdoor vaak een beter team, dit kan het verschil van slechts 14 doelpunten in 4 seizoenen verklaren. Wellicht is Raul ook iets beter, maar dat gaf ik eerder al toe.

vrijdag 4 juli 2003 @ 21:36:52 #85
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11569701
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:30 schreef Qi het volgende:

[..]

Je zit fout, en dat is simpel te bewijzen als ik wat cijfers erbij pak. Kluivert is onderschat, en wel hierom. Jij zegt dat Kluivert amper heeft gescoord voor Barca, Raul zeker ook voor Madrid dan? Zie hier:

-Raul:

1999/2000 - 17 doelpunten competitie, 8 doelpunten CL
2000/2001 - 24 doelpunten competitie, 8 doelpunten CL
2001/2002 - 14 doelpunten competitie, 6 doelpunten CL
2002/2003 - 16 doelpunten competitie, 9 doelpunten CL

Totaal: 102

-Patrick:

1999/2000 - 15 doelpunten competitie, 7 doelpunten CL
2000/2001 - 17 doelpunten competitie, 3 doelpunten CL/UEFAC
2001/2002 - 18 doelpunten competitie, 7 doelpunten CL
2002/2003 - 16 doelpunten competitie, 5 doelpunten CL

Totaal: 88

Het doelpunten verschil is 14, en dat is zeer gering als je beseft dat Raul steeds betere spelers om zich heen heeft. Natuurlijk is Barcelona een Spaanse topclub, maar Real Madrid is van een andere klasse. Real Madrid heeft een groter budget en hierdoor vaak een beter team, dit kan het verschil van slechts 14 doelpunten in 4 seizoenen verklaren. Wellicht is Raul ook iets beter, maar dat gaf ik eerder al toe.

Mm zoals ik het zie gaat het ook om individueel en dan maken die 14 doelpunten niet uit ga maar eens het aantal gemisten kansen van kluivert tellen in 1 op 1 sitauties als het makkelijk kan doet hij het altijd moeilijk en mist hij het.
Dan nog iets ik volg het nederlanders elftal niet echt maar volgensmij presteert hij daar ook niet super,super,super veel dat is wat ik heb gezien en daar heeft hij toch aardig wat spelers met kwaliteiten omzich heen lopen in tegenstelling tot Raul bij Real heeft hij de "beste s-pelers van de wereld bijzich,maar in het spaanse elftal zeker niet en toch is raul in het spaanse elftal de grootste doelpuntenmaker ooit bijna als hij het al niet is
Kluivert is ook trouwens volgensmij toch bijna top-scoorder bij NL in de geschiedenis schiet me net te binnen of niet?

Iedergeval ik vind dat dat kluivert in de buurt komt van Raul want ook voordat Figo en Zindane etc etc er waren was Raul al een wereldspits

pi_11569937
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:36 schreef El_Catalan het volgende:

[..]
Dan nog iets ik volg het nederlanders elftal niet echt maar volgensmij presteert hij daar ook niet super,super,super veel dat is wat ik heb gezien en daar heeft hij toch aardig wat spelers met kwaliteiten omzich heen lopen

Kluivert heeft het lange tijd prima gedaan in het Nederlands elftal, alleen gaat het de laatste tijd wat stroef. Vooral de samenwerking met Van Nistelrooy loopt niet best. Maarja, echt veel zegt dit niet, Kluivert, en het hele Nederlandse elftal, doen het meestal slecht in de kwalificatie, maar op het eindtoernooi staan ze er bijna altijd.
quote:
in tegenstelling tot Raul bij Real heeft hij de "beste s-pelers van de wereld bijzich,maar in het spaanse elftal zeker niet en toch is raul in het spaanse elftal de grootste doelpuntenmaker ooit bijna als hij het al niet is
Dit is niet zo. Ik dacht dat Hierro (echt waar!) Spaans topscorer allertijden was.
quote:
Kluivert is ook trouwens volgensmij toch bijna top-scoorder bij NL in de geschiedenis schiet me net te binnen of niet?
Dat is hij al. Hij is laatst Bergkamp gepasseerd.
  vrijdag 4 juli 2003 @ 21:56:57 #87
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11570101
Ja Hierro heeft nog de meeste maar Raúl zat hem al in ze rug en nu Hierro is gestopt zal raúl hem wel in gaan halen.
pi_11570263
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 21:56 schreef El_Catalan het volgende:
Ja Hierro heeft nog de meeste maar Raúl zat hem al in ze rug en nu Hierro is gestopt zal raúl hem wel in gaan halen.
Ik volg het Spaans elftal niet goed, dus voor mij, als buitenstaander, is het niet echt goed te begrijpen dat een verdediger Spaans topscorer allertijden is. Kun jij mij, als Spanjaard (of beledig ik je nu, en moet ik Catalaan zeggen?), uitleggen hoe dit kan? Heeft Spanje geen andere goede spitsen gehad dan?
  vrijdag 4 juli 2003 @ 22:14:54 #89
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11570487
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 22:04 schreef Qi het volgende:

[..]

Ik volg het Spaans elftal niet goed, dus voor mij, als buitenstaander, is het niet echt goed te begrijpen dat een verdediger Spaans topscorer allertijden is. Kun jij mij, als Spanjaard (of beledig ik je nu, en moet ik Catalaan zeggen?), uitleggen hoe dit kan? Heeft Spanje geen andere goede spitsen gehad dan?

Je beledigt me niet door spanjaard te zeggen

Tis een goede vraag Spanje heeft wel goede spitsen gehad denk ik maar mischien voor mij tijd ik ben nog een Jonkie ik weet ook niet exact alles of van Spaans voetbal ofzo wat ik denk is ik kijk altijd het Spaanse elftal en wat ik daarin zie is dat in de Selectie heeft Hierro er een handje van om meer mee naar voren te gaan dan dat hij bij Real Madrid doet mischien dat je dit in Zuid/Korea Japan is opgevallen?
En Spaanse Spitsen zijn er idd niet in Overvloed kijk maar naar de Primera Division de topscoorders lijstjes worden vaak aangevoerd door Buitenlanders zoals Nihat,Saviola,Makaay en dan mischien ergens Raúl ertussen

Trouwste user 2022 vrijdag 4 juli 2003 @ 22:44:43 #90
7889 tong80
Spleenheup
pi_11571220
Ik heb moeite om echt legendarische Spaanse spitsen te vinden. Salinas, El Butre, Raul en Juanito. Dan houdt het wel op.

Het waren altijd buitenlanders die de show stalen. Zelfs het grote Real uit de jaren 50 moest het van Di Stefano, Puskas en co. hebben. Hoewel Di Stefano later Spanjaard werd.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11572753
Maareh, catalan

Zou het mogelijk zijn een shirtje te kopen en als je eenmaal terug bent in nl dat op te sturen ?

Kosten zijn voor jou uiteraard

zaterdag 5 juli 2003 @ 00:07:59 #92
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11572925
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 23:55 schreef ASSpirine het volgende:
Maareh, catalan

Zou het mogelijk zijn een shirtje te kopen en als je eenmaal terug bent in nl dat op te sturen ?

Kosten zijn voor jou uiteraard

pi_11573029
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:07 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

wat had je anders gedacht ?

Van welke spelers heb je allemaal een shirt ?

zaterdag 5 juli 2003 @ 00:20:50 #94
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11573118
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:14 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

wat had je anders gedacht ?

Van welke spelers heb je allemaal een shirt ?

Ik heb uit 1992 1 Guardiola liggen 1 Stoichkov en hele oude Cruyff nog van me pa geweest
Verder het tenue van dit jaar met Xavi op de achterkant en het uit tenue van vorig jaar die mooie goude achtige met Puyol erop.

Dit jaar word het waarschijnlijk geen shirtje kopen nieuwe

Zit krap bij kas

pi_11573251
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:20 schreef El_Catalan het volgende:

[..]

Ik heb uit 1992 1 Guardiola liggen 1 Stoichkov en hele oude Cruyff nog van me pa geweest
Verder het tenue van dit jaar met Xavi op de achterkant en het uit tenue van vorig jaar die mooie goude achtige met Puyol erop.

Dit jaar word het waarschijnlijk geen shirtje kopen nieuwe

Zit krap bij kas

damn, dan lijk het erop dat ik het toch zelf moet betalen

Dat van Puyol, is dat van het 100-jarig bestaan van Barça ?

zaterdag 5 juli 2003 @ 00:33:15 #96
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11573264
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:31 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Geen idee eerlijk gezegd ik ga eens even googelen om een plaatje te zoeken
  Trouwste user 2022 zaterdag 5 juli 2003 @ 00:38:20 #97
7889 tong80
Spleenheup
pi_11573329
Ik ben ooit de starter geweest van het eerste deel van dit topic.

Ik hoop dat mensen zich dat ook herinneren na het 8ste deel.

Hij is nu al topscorer van het Nederlands elftal.

Hij kan nog dingen doen, die zijn enige evenknie op latere leeftijd niet meer kon.

van Basten en Kluivert worden in de historie van het Nederlandse voetbal in één adem genoemd.

Met één verschil, Kluivert was wereldkampioen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11573354
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:38 schreef tong80 het volgende:

Hij kan nog dingen doen, die zijn enige evenknie op latere leeftijd niet meer kon.

van Basten en Kluivert worden in de historie van het Nederlandse voetbal in één adem genoemd.

ik ook Kluivert-fan bent

Alleen catalan doet er moeilijk over

zaterdag 5 juli 2003 @ 00:42:41 #99
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11573367
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:31 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Hij werkt niet echt vandaag maar je hebt denk ik wel gelijk het is met die goud/zalme zijkant
  zaterdag 5 juli 2003 @ 00:43:36 #100
42963 El_Catalan
Visca Catalunya!
pi_11573382
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 00:38 schreef tong80 het volgende:

Tong wat bedoel je met die laatste zin

Wereldkampioen met clubs ofzo ?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')