quote:Ruud kan tenminste penalties scoren... veel andere Nederlanders gaat het slechter af!!
Op zondag 29 juni 2003 19:53 schreef EmreBelezoglu het volgende:[..]
Euh hoeveel penals heeft nistelrooy vorig jaar gescoort??
quote:Ja dat hadden ze bewezen tegen Italie
Op zondag 29 juni 2003 19:56 schreef Knaller het volgende:[..]
Ruud kan tenminste penalties scoren... veel andere Nederlanders gaat het slechter af!!
quote:Acht penalties over het hele seizoen (PL & CL), maar wat doet dit ertoe? Een penalty is ook een goal.
Op zondag 29 juni 2003 19:53 schreef EmreBelezoglu het volgende:[..]
Euh hoeveel penals heeft nistelrooy vorig jaar gescoort??
Van Nistelrooy - 39 doelpunten, 8 penalties
Henry - 31 doelpunten, 3 penalties
Kluivert - 21 doelpunten, 1 penalty
Zoals je ziet ontloopt het elkaar niet zo. Van Nistelrooy maakt meer doelpunten, en dus ook meer penalties. Henry en Kluivert maken minder doelpunten, en dus ook minder penalties.
quote:Een linkje had er wel bij gemogen hoor.
Op zondag 29 juni 2003 17:29 schreef DutchGooner het volgende:
En hier verder
quote:FOK! You
Op zondag 29 juni 2003 20:27 schreef tong80 het volgende:[..]
Een linkje had er wel bij gemogen hoor.
We're CARLISLE
quote:
Op zondag 29 juni 2003 20:28 schreef DutchGooner het volgende:[..]
FOK! You
We're CARLISLE
hij maakt af en toe ook een goal
Als hij naar arsenal gaat dan zal hij hopelijk weer met Bergkamp spelen, en ik denk dat Kluivert in het NL-elftal meer scoorde met Bergkamp aan zijn zijde dan met wie dan ook Dus wie weet wat er zal gebeuren als hij toch naar arsenal gaat
Of naar manU kan hij beter leren samenwerken met Ruud
Zolang hij maar niet naar Italië gaat is alles goed voor mij
we kunnen hem hier in Apeldoorn wel gebruiken
quote:bekende discussie..........................
Op zondag 29 juni 2003 20:02 schreef Qi het volgende:[..]
Acht penalties over het hele seizoen (PL & CL), maar wat doet dit ertoe? Een penalty is ook een goal.
Van Nistelrooy - 39 doelpunten, 8 penalties
Henry - 31 doelpunten, 3 penalties
Kluivert - 21 doelpunten, 1 penaltyZoals je ziet ontloopt het elkaar niet zo. Van Nistelrooy maakt meer doelpunten, en dus ook meer penalties. Henry en Kluivert maken minder doelpunten, en dus ook minder penalties.
1/7/2003 8 :34
Patrick Kluivert staat niet alleen in de belangstelling van Barcelona, Manchester United en Arsenal. Ook Zwolle wil de Oranje-topscorer aller tijden vastleggen. De gemeente Zwolle welteverstaan.
Het idee is van de Zwolse wethouder Sport, Jaap Hagendoorn. Nadat hij vernam dat de Nederlandse spits voor 'slechts' 1,8 miljoen euro weg mag bij Barcelona, kwam hij met dit opvallende plan om Kluivert te kopen. De PvdA-wethouder wil Kluivert in dienst nemen als ambassadeur van Zwolle.
Als ambassadeur van deze gemeente zou hij werk kunnen verrichten in het kader van promotie, breedtesport en fair play. En natuurlijk zou de gemeente Zwolle de topspits voor een aantal uren kunnen verhuren aan FC Zwolle.
Hagendoorn zou zijn afdeling communicatie al hebben ingezet om contact te zoeken met de 27-jarige aanvaller. Dinsdag, toevallig de verjaardag van de international, vergadert de Zwolse gemeenteraad over het voorstel.
Hagendoorn in de Zwolse Courant: 'Patrick is te zijner tijd altijd weer met winst aan een voetbalclub te verkopen. Dat geld kunnen we weer gebruiken voor andere zaken. En als je niets onderzoekt, kun je ook niets uitvinden.'
Overigens, zou wethouder Hagendoorn weten dat het jaarsalaris van Patrick Kluivert bijna net zo hoog is als de totale begroting van FC Zwolle?
Kluivert niet naar Zwolle: 'Ik wil blijven'
2/7/2003 9 :57
Geen Patrick Kluivert voor FC Zwolle. Het college van de gemeente Zwolle weigert geld uit te trekken voor de transfer van de aanvaller van Barcelona. De speler zelf zegt graag bij Barça te willen blijven.
De Zwolse wethouder Jaap Hagendoorn dacht een fraai plan te hebben bedacht om de sport in de hoofdstad van Overijssel te promoten én om de lokale voetbaltrots te versterken. Maar zijn collega's in het Zwolse college zien niets in het aantrekken van de 27-jarige spits.
Woensdag zal in Barcelona Kluiverts zaakwaarnemer Sigi Lens om tafel gaan zitten met het bestuur van de Spaanse club om te praten over de toekomst van de Nederlander. Club en speler willen beide hetzelfde. Zo verklaarde technisch directeur Txiki Beguiristain op de website van Barcelona: 'Ik hoop dat Kluivert blijft'. En de 69-voudig international vertelt op zijn eigen website: 'Ik wens Camp Nou niet te verlaten. Maar de club wil in alles zijn zin hebben en dat is een probleem.'
'Mijn situatie bij Barcelona is moeilijk. De club wil opnieuw onderhandelen over mijn contract, maar in zijn voordeel.' Barcelona zou het salaris van Kluivert met vier tot zes miljoen euro per jaar terugbrengen, tot een bedrag van zes à acht miljoen euro. En waarschijnlijk zal een aanzienlijk deel van dat salaris nog verpakt worden in een prestatiecontract. 'Hoewel ik begrijp en sympathie heb voor de financiële situatie, weet ik niet zo zeker of ik hun aanbod wel kan accepteren.'
Verhalen in voornamelijk Britse media dat Kluivert in de belangstelling zou staan van vele clubs, wimpelt hij af. 'Er zit weinig waarheid in deze geruchten. Noch ik noch mijn agent heeft contact gehad met welke club dan ook en quotes in media, waarin ik verklaar dat er wel contact is geweest, zijn pure fictie.'
De international, die door een clausule in zijn contract voor een transfersom van 1,8 miljoen euro kan vertrekken bij Barça, had met de Catalanen afgesproken afgelopen woensdag te beslissen over zijn toekomst. Lens liet de club echter weten dat de oud-Ajacied meer tijd nodig heeft. Kluivert was eerder al zeer geïnteresseerd in een overgang naar de FA Premiership. Zelf flirtte hij vorige week openlijk met Arsenal.
voetbal.nl
quote:Dan denk ik dat je Kluivert mag uitzwaaien.
Op donderdag 3 juli 2003 13:46 schreef El_Catalan het volgende:
Kluivert heeft 48 uur gekregen van Barça om duidelijk te zijn en 1 tot een overeenstemming te komen
quote:als hij niet blijft in barça dan hoop ik dat hij naar Engeland gaat, niet naar Frankrijk
Op donderdag 3 juli 2003 12:23 schreef Harry het volgende:
Newcastle United doet een poging Patrick Kluivert over te nemen van FC Barcelona, zo meldt het Engelse Sky Sports. Kluiverts zaakwaarnemer Sigi Lens praatte woensdag over een nieuwe verbintenis bij Barcelona, maar tot concrete afspraken leidde dat gesprek niet. Newcastle acht de kans fifty-fifty dat Kluivert naar St. James' Park komt.De international, die door een clausule in zijn contract voor een transfersom van 1,8 miljoen euro kan vertrekken bij Barça, had met de Catalanen afgesproken afgelopen woensdag te beslissen over zijn toekomst. Lens liet de club echter weten dat de oud-Ajacied meer tijd nodig heeft. Kluivert was eerder al zeer geïnteresseerd in een overgang naar de FA Premiership. Zelf flirtte hij vorige week openlijk met Arsenal.
voetbal.nl
quote:Net zoals, Maradona, Romario en Ronaldo deden ?
Op donderdag 3 juli 2003 23:05 schreef El_Catalan het volgende:
'k Hoop dat ie optieft
Ik hoop het.
Nederland wordt wereldkampioen dankzij Kluivert.
Kluivert ga, ajb ?
quote:Ik vind het geen slechte speler alleen ik zie liever een Aimar op zijn plek
Op donderdag 3 juli 2003 23:10 schreef tong80 het volgende:[..]
Net zoals, Maradona, Romario en Ronaldo deden ?
Ik hoop het.
Nederland wordt wereldkampioen dankzij Kluivert.
Kluivert ga, ajb ?
quote:Als Kluivert weggaat, dan moet makaay komen (vind ik)
Op donderdag 3 juli 2003 23:22 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Ik vind het geen slechte speler alleen ik zie liever een Aimar op zijn plek
quote:Die wilt volgensmij niet
Op donderdag 3 juli 2003 23:26 schreef ASSpirine het volgende:[..]
Als Kluivert weggaat, dan moet makaay komen (vind ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |