abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20407423
quote:
Op zondag 4 juli 2004 13:41 schreef twi het volgende:
Kluivert had gewoon op z'n minst een halve wedstrijd kunnen spelen. Ik zeg niet dat Kluivert heilig is, maar van Nistelrooij is ook lang niet zo heilig als velen denken.
Ik denk dat de goal tegen Duitsland Ruud's redding is geweest.
  zondag 4 juli 2004 @ 15:35:17 #277
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_20407522
quote:
Op zondag 4 juli 2004 15:29 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Ik denk dat de goal tegen Duitsland Ruud's redding is geweest.
zeker weten,anders had die kut gewoon de volgende wedstrijd terecht op de bank mogen plaatsnemen
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_20413313
Ik vraag me toch echt af als Ajax nou eens interesse gaat tonen in Patrick of die dan niet over te halen valt. hij is notabene ook al 28, tevens schat ik Ajax hoger in dan Atletico.
pi_20424541
quote:
Op zondag 4 juli 2004 15:35 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

zeker weten,anders had die kut gewoon de volgende wedstrijd terecht op de bank mogen plaatsnemen
alsof die laffe Advocaat hem ooit zou wisselen
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_20424738
Schandalig dat Kluivert géén enkele minuut heeft mogen meedoen. Vooral als je bekijkt wie er 5 wedstrijden op rij mocht stuntelen. Van Nisltelrooij is echt niets vergeleken met Kluivert.
pi_20426103
quote:
Op zondag 4 juli 2004 20:24 schreef The_Coach het volgende:
Ik vraag me toch echt af als Ajax nou eens interesse gaat tonen in Patrick of die dan niet over te halen valt. hij is notabene ook al 28, tevens schat ik Ajax hoger in dan Atletico.
Dat zou mooi zijn
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_20602962
quote:
Ook Liverpool toont interesse voor Patrick Kluivert

LIVERPOOL, 13 juli 2004 12:45 - Rafa Benitez, manager van Liverpool, heeft zijn directie opdracht gegeven besprekingen te openen met Patrick Kluivert. Benitez denkt dat het gevraagde salaris van zo'n ¤ 100 duizend per week haalbaar moet zijn, vanwege het feit dat Barcelona geen transfersom zal vragen voor de spits. De coach van Liverpool is er van overtuigd dat de spits een versterking zal zijn voor Liverpool.
Mooie club voor Patrick
pi_20681749
quote:
Kluivert vliegt volgende week naar Newcastle

Newcastle United is nog altijd de grootste kanshebber Barcelona-spits Patrick Kluivert te contracteren. Van een transfer zal het echter pas komen als trainer Bobby Robson en voorzitter Freddy Shepherd zijn teruggekeerd uit Hong-Kong, waar Newcastle zondag oefent tegen FC Kitchee.
Daarom vliegt Kluivert pas komende week naar Newcastle. Zijn zaakwaarnemer Paul Foortse was begin deze week al in Noord-Engeland om voorbesprekingen te voeren.
pi_20682398
quote:
Op zaterdag 17 juli 2004 07:49 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Shearer
pi_20737460
Arme Patrick

MOet je van Barcelona naar New Castle verhuizen.

Ik ken beide steden goed en kan daarom alleenmaar hopen dat Patricjk een goede psychiater heeft want in New Castle wordt iedereen despressief.
  dinsdag 20 juli 2004 @ 09:46:13 #286
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20737547
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 09:38 schreef CANARIS het volgende:
Arme Patrick

MOet je van Barcelona naar New Castle verhuizen.

Ik ken beide steden goed en kan daarom alleenmaar hopen dat Patricjk een goede psychiater heeft want in New Castle wordt iedereen despressief.
Ik heb meer medelijden met z'n vrouw!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
  dinsdag 20 juli 2004 @ 10:18:00 #287
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_20737950
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 09:46 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Ik heb meer medelijden met z'n vrouw!
Daarom verhuisde zij pas geleden naar Amsterdam
wordt aan gewerkt....ben net terug
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 20 juli 2004 @ 12:39:48 #288
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_20740878
Ik denk dat Pat het niet gaat redden in Newcastle. Het is een stad en een club voor harde werkers en gasten die die mentaliteit moeten uitstralen. Daarnaast zal de overgang qua leefomgeving te groot zijn denk ik. Ik vermoed dat-ie er minder dan 10 in totaal (PL, UEFA en FAC) er in tikt en als mislukking beschouwd gaat worden. Vermoed dat-ie vervolgens weernaar een andere club vetrekt waarhij wel slaagt want voetballen kan-ie volgens mij nog steeds wel ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_20745873
Ik geef doc gelijk

Ik zie patje daar ook niet slagen

New Castle is een soort Roterdam- Feijenoord met een verwijfd accent.

In Barcelona leef je als God in Frankrijk. InNew Castle als Zwiebertje in een boomhutje.
IK denk niet dat Patje over zo´n sterk karakter beschikt , dat hij daar doorheen gaat bijten. Ik vermoed veel meer ,dat patje met hangende armpjes bij Koeman op de stoep zal staan.

Jammer , want met een beetje en coach a la Hiddink, was Patje wel een wereld voetballer geworden.
pi_20746682
Aan de andere kant is Engels voetbal perfect voor Patrick.

En Ginola werd er ook een succes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_20747368
Ik denk dat hij het makkelijk zal redden.
pi_20747398
Newcastle zou een verkeerde keuze zijn. Het kick and rush voetbal dat zij spelen ligt Patrick totaal niet.

Ik denk dat hij beter moet gaan voor de grotere clubs
pi_20747561
Als anderen voor hem lopen hoeft hij niet echt veel te lopen. Hij zal daar vooral zijn om de aandacht af te leiden van Shearer en voor de aansluiting omdat hij balvast is.
pi_20747581
Precies, wellicht wordt ie zelfs de geniale spelverdeler.
www.thuisuiteten.nl
pi_20747766
Hij gaat het helemaal maken daar, mits ze hem wel consequent opstellen en vooral vertrouwen geven. Minimaal 15 goals en vele assists.
pi_20768409
quote:
Op dinsdag 20 juli 2004 18:08 schreef gras het volgende:
Hij gaat het helemaal maken daar, mits ze hem wel consequent opstellen en vooral vertrouwen geven. Minimaal 15 goals en vele assists.
Denk ik ook ja, volgens mij is de EPL ideaal voor een speler als Kluivert.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
  Trouwste user 2022 woensdag 21 juli 2004 @ 16:58:57 #297
7889 tong80
Spleenheup
pi_20769266
Leuk dat ie in Engeland gaat spelen. Ik voorspel hem daar een mooie toekomst. Welliswaar bij een kutclub, maar ach dat kan Kluivert natuurlijk veranderen in een elftal dat wel mooi voetbal speelt.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 21 juli 2004 @ 18:23:02 #298
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_20770952
Mijn NUFC collega belde net op, hij was redelijk tevreden met de aankoop. Zolang Kluivert gewoon doet wat hij moet: scoren! dan zal hij een mooie tijd tegenmoet gaan daar!

Behalve op het vriendschappelijke toernooi in Newcastle begin augustus!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_20771445
Alleen weet ik niet of Patrick nog wel de doelpuntenmaker van weleer is en niet meer is veranderd in een passing player, zoals de Engelsen dat noemen. Dus meer een Bergkamp dan een Makaay.
www.thuisuiteten.nl
pi_20771556
Hij gaat zelf voor de spitsen positie.

Hij is dus niet gehaald als 10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')