Ik denk dat de goal tegen Duitsland Ruud's redding is geweest.quote:Op zondag 4 juli 2004 13:41 schreef twi het volgende:
Kluivert had gewoon op z'n minst een halve wedstrijd kunnen spelen. Ik zeg niet dat Kluivert heilig is, maar van Nistelrooij is ook lang niet zo heilig als velen denken.
zeker weten,anders had die kut gewoon de volgende wedstrijd terecht op de bank mogen plaatsnemenquote:Op zondag 4 juli 2004 15:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik denk dat de goal tegen Duitsland Ruud's redding is geweest.
alsof die laffe Advocaat hem ooit zou wisselenquote:Op zondag 4 juli 2004 15:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
zeker weten,anders had die kut gewoon de volgende wedstrijd terecht op de bank mogen plaatsnemen
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 4 juli 2004 20:24 schreef The_Coach het volgende:
Ik vraag me toch echt af als Ajax nou eens interesse gaat tonen in Patrick of die dan niet over te halen valt. hij is notabene ook al 28, tevens schat ik Ajax hoger in dan Atletico.
Mooie club voor Patrickquote:Ook Liverpool toont interesse voor Patrick Kluivert
LIVERPOOL, 13 juli 2004 12:45 - Rafa Benitez, manager van Liverpool, heeft zijn directie opdracht gegeven besprekingen te openen met Patrick Kluivert. Benitez denkt dat het gevraagde salaris van zo'n ¤ 100 duizend per week haalbaar moet zijn, vanwege het feit dat Barcelona geen transfersom zal vragen voor de spits. De coach van Liverpool is er van overtuigd dat de spits een versterking zal zijn voor Liverpool.
quote:Kluivert vliegt volgende week naar Newcastle
Newcastle United is nog altijd de grootste kanshebber Barcelona-spits Patrick Kluivert te contracteren. Van een transfer zal het echter pas komen als trainer Bobby Robson en voorzitter Freddy Shepherd zijn teruggekeerd uit Hong-Kong, waar Newcastle zondag oefent tegen FC Kitchee.
Daarom vliegt Kluivert pas komende week naar Newcastle. Zijn zaakwaarnemer Paul Foortse was begin deze week al in Noord-Engeland om voorbesprekingen te voeren.
Ik heb meer medelijden met z'n vrouw!quote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:38 schreef CANARIS het volgende:
Arme Patrick
MOet je van Barcelona naar New Castle verhuizen.
Ik ken beide steden goed en kan daarom alleenmaar hopen dat Patricjk een goede psychiater heeft want in New Castle wordt iedereen despressief.
Daarom verhuisde zij pas geleden naar Amsterdamquote:Op dinsdag 20 juli 2004 09:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik heb meer medelijden met z'n vrouw!
Denk ik ook ja, volgens mij is de EPL ideaal voor een speler als Kluivert.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 18:08 schreef gras het volgende:
Hij gaat het helemaal maken daar, mits ze hem wel consequent opstellen en vooral vertrouwen geven. Minimaal 15 goals en vele assists.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |