abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11445484
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:48 schreef quincy het volgende:

[..]

40 uur

Ik vind het nogal een schamel loontje
pi_11445491
quote:

[..]

40 uur

¤ 1086 / 160 uur per week (ongeveer) = 6,75 per uur

niet heel veel, maar secretaressewerk vergt vaak niet erg veel scholing

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  Milf zondag 29 juni 2003 @ 14:52:58 #28
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_11445509
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:51 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

maar secretaressewerk vergt vaak niet erg veel scholing

hang ervanaf welk secretaressewerk je doet. en waarvoor je hebt geleerd natuurlijk
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_11445545
1800 euro per maand, 23 jaar, hbo-niveau werk, 40 uur per week (account manager)

heb moeten inleveren voor nieuwe baan

wel 13e maand, zodat ik 2 weken op wintersport kan

pi_11445548
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:52 schreef nikky het volgende:

[..]

hang ervanaf welk secretaressewerk je doet. en waarvoor je hebt geleerd natuurlijk

waarvoor maakt natuurlijk weinig uit, het gaat erom dat je betaald krijgt naar het werk dat je verricht

maar ok, mn moeder heeft een secretaressebureau...ff kijken wat ze die vrouwtjes per uur dokt

pi_11445564
6,75 p/u voor secretaressewerk op een advocatenkantoor?

Hangt er vanaf wat je doet, maar als je het werk doet wat de meeste secretaresses op een (advocaten)kantoor doen: telefoon opnemen, cliëntenbestand invullen, wetboeken/tijdschriften *invoegen*, en (simpele ) briefjes typen, dan heb je een goed loon hoor.

Ik weet nog dat ik voor 5 hollandsche guldens per uur op een advocatenkantoor werkte en precies datzelfde werk deed.
Was ik wel 16 moet ik er bij vertellen.

[Dit bericht is gewijzigd door MarkzMan_X op 29-06-2003 14:59]

pi_11445595
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:50 schreef WeirdMicky het volgende:
idd, ik snap het probleem ook niet helemaal
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:47 schreef gelly het volgende:
Hallo, het is 28 uur zeg.
Het is wel alleen staan op een groep met 9 ernstig gedragsgestoorde verstandelijk gehandicapten en een crisisplaats, het is bruto, dus er gaat een heleboel af voor het netto is, er zit een hoop zooi bij qua verantwoording voor medicatie ect (foutje maken heeft gewoon ernstige gevolgen) enzovoorts...
de onregelmatigheidstoeslag is ook niet wat je zegt van "wow" (160 % op feestdagen, op zaterdagen en 's nachts maar 140%), overuren worden gewoon betaald, dus geen extra toeslag er op.

Het is gewoon best weinig!

als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_11445644
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:57 schreef Nyame het volgende:

[..]

[..]

Het is wel alleen staan op een groep met 9 ernstig gedragsgestoorde verstandelijk gehandicapten en een crisisplaats, het is bruto, dus er gaat een heleboel af voor het netto is, er zit een hoop zooi bij qua verantwoording voor medicatie ect (foutje maken heeft gewoon ernstige gevolgen) enzovoorts...
de onregelmatigheidstoeslag is ook niet wat je zegt van "wow" (160 % op feestdagen, op zaterdagen en 's nachts maar 140%), overuren worden gewoon betaald, dus geen extra toeslag er op.

wat wil je dan? 300 % op feestdagen? moet natuurlijk wel een beeeetje reeel blijven

tuurlijk willen we allemaal meer, maar als je binnenkort een schaal omhooggaat, en je hoeft 'maar' 28 uur te werken...vind ik niet dat je echt hoeft te klagen

pi_11445647
Verdien 1300 als assistent accountant bij een groot accountantkantoor (ben 23). Kon bij de overheid voor dezelfde functie ongeveer 2000 eur verdienen, Maar ambtenaren is een apart volk en daar moet je van houden, maar niet voor mij weggelegd.
pi_11445666
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:57 schreef Nyame het volgende:

[..]

[..]

En ik vind dat je niks te klagen zou moeten hebben. Het is gewoon een heel redelijk loon voor wat je doet, zeker met al die toeslagen die er nog bij komen.
pi_11446014
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:01 schreef gelly het volgende:

[..]

En ik vind dat je niks te klagen zou moeten hebben. Het is gewoon een heel redelijk loon voor wat je doet, zeker met al die toeslagen die er nog bij komen.

dagje meelopen?
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_11446039
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef Nyame het volgende:

[..]

dagje meelopen?

als je zo zeurt, heb je misschien een verkeerde baan gekozen
pi_11446055
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Inderdaad. Mijn broer doet hetzelfde soort werk, maar voor hem komt geld op de 2e plaats, en plezier in z'n werk op de 1e.
pi_11446122
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:17 schreef Nyame het volgende:

[..]

dagje meelopen?

als het zo erg isga je toch wat anders doen?
pi_11446639
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:18 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Nope, heb echt de perfecte baan, vind het helemaal geweldig. De onregelmatigheid sluit tenminste aan op mijn bio-klok, ik vind die gasten hardstikke leuk, het team is geweldig, geen enkele reden om te veranderen van werk!
Maar als ik dan weer hoor wat anderen verdienen; sja, dan ben ik gewoon snoeihard jaloers. Veel verantwoording is leuk, maar het doet ook goed als je dat terugziet in je salaris.

Maar ja, om er maar weer eens een loesje-quote in te gooien:
Liefde is onbetaalbaar
daarom betalen ze dat in de zorg ook maar niet uit.

pi_11447056
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:52 schreef Nyame het volgende:

[..]

Nope, heb echt de perfecte baan, vind het helemaal geweldig. De onregelmatigheid sluit tenminste aan op mijn bio-klok, ik vind die gasten hardstikke leuk, het team is geweldig, geen enkele reden om te veranderen van werk!
Maar als ik dan weer hoor wat anderen verdienen; sja, dan ben ik gewoon snoeihard jaloers. Veel verantwoording is leuk, maar het doet ook goed als je dat terugziet in je salaris.

Maar ja, om er maar weer eens een loesje-quote in te gooien:
Liefde is onbetaalbaar
daarom betalen ze dat in de zorg ook maar niet uit.

een perfecte baan en dan nog redelijk verdienen...niet zo klagen dus voortaan
  zondag 29 juni 2003 @ 16:27:08 #42
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_11447086
zaterdagpostbode. 5,80 per uur. Op school allerlei dingen, 10 euro per uur.
pi_11447120
1713 euro bruto , 18 jaar , ICT Helpdesk
pi_11448514
quote:

[..]

40 uur per week, werk voor een advocaat dus en doe bijna alles.

Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dit zegt nog steeds niet veel.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_11448530
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:04 schreef Lucille het volgende:

[..]

Wat moet ik me hier bij voorstellen? Dit zegt nog steeds niet veel.

ze zal zijn zaken wel voor hem voorbereiden ... bijna alles, lijkt me nog net niet voor de rechter staan
pi_11448556
quote:
Op zondag 29 juni 2003 18:05 schreef _o_ het volgende:

[..]

ze zal zijn zaken wel voor hem voorbereiden ... bijna alles, lijkt me nog net niet voor de rechter staan

Lijkt mij stug dat je dat doet op 18 jarige leeftijd.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  zondag 29 juni 2003 @ 18:14:44 #47
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_11448676
quote:

[..]

40 uur per week, werk voor een advocaat dus en doe bijna alles.

Even een vraagje, typ je dan die brieven in de zin van:

"Bijgaand treft u aan het vonnis, naar de inhoud ervan waarnaar ik u kortheidshalve verwijs.
In het vertrouwen u hiermee naar behoren te hebben geinformeerd verblijf ik,
(handtekening)
BLABLA Advocaten."

Of is dat gewoon even kwestie van adres copy-pasten?
Wordt die brief ook aan de klant doorberekend of is dat zeg maar service van het kantoor?

Als dat zo is dan ben je echt super onderbetaald...

Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_11448877
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik vind het nogal een schamel loontje

Wat heel normaal is bij een baantje als secretaresse.
  zondag 29 juni 2003 @ 22:57:15 #49
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_11454114
Toen ik 17 was en assistent systeembeheer, kreeg ik 1100 netto per maand (guldens nog toen). Nu zit ik aan 3300 Euro bruto + 690 Euro autokosten vergoeding. Ik ben gewoon op een gunstig tijdstip van baan gewisseld. Nu zou ik het nooit meer kunnen krijgen bij een nieuwe baas.
You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
  zondag 29 juni 2003 @ 23:00:09 #50
5096 defender
The CUB is back!Time to spam
pi_11454163
http://www.zibb.nl/ondernemen/salariswijzer.asp

Hier kun je een idee krijgen wat je moet krijgen

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')