abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11467543
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:15 schreef markvleth het volgende:

[..]

Jottum, daar heeft het gros dus niks aan, want die betaald 95euro voor een 2Mb verbinding. Lang leve adsl, not...

quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:25 schreef markvleth het volgende:
[..]

Het hangt er maar net vanaf hoe ver je verwijderd bent vanaf het schakelpunt. Anders heb je er nog niks aan en haal je never ever 8Mb

Je haalt NOOIT de volle 8 mb ook dor overhead 10 a 15%.
Mar ik zit 1 kilometer vandaan en haal nog ruim 7mb dus.
is bullshit dat je 95 euro betaald voor 2 mbit. je mag ook alleen maar max tot 2,5? kilometer ofzo daarna doen we het niet omdat ze het niet garanderen.

Als je beetje goede provider hebt zaal je wel 6 a 7+ Mb verbinding. Als je dus 6 Mbit haalt (das al weinig) voor 95 euro heb je 4x de snelheid van chello voor het dubbele wat je aan Chello betaald

"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
pi_11467710
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:59 schreef MobileRingtonez het volgende:
Is het wel mogelijk om van "Classic" over te stappen naar Chello Plus, zonder al te veel kosten & moeite?
niet zo'n probleem is een kwestie van nieuw contract ontvangen en ondertekenen en terugsturen.
Als je trouwens een andere modem dan een motorola of terayon hebt, dan moet de modem ook vervangen worden en moet een afspraak voor monteur gemaakt worden
pi_11468708
Hier zijn de sjop adressen :
  • Center Almere

• Adres : Zoetelaarpassage 9
    1315 AT Almere
    Postadres : Zoetelaarpassage 9
    1315 AT Almere
  • Center Amsterdam Ceintuurbaan

• Adres : Ceintuurbaan 117
    1072 EZ Amsterdam
    Postadres : Ceintuurbaan 117
    1072 EZ Amsterdam
  • Center Amsterdam Kabelweg

• Adres : Kabelweg 51
    1014 BA Amsterdam
    Postadres : Postbus 80900
    1005 DA Amsterdam
  • Center Arnhem

• Adres : Koningstraat 73
    6811 DJ Arnhem
    Postadres : Koningstraat 73
    6811 DJ Arnhem
  • Center Hilversum

• Adres : Spoorstraat 69b
    1211 GA Hilversum
    Postadres : Spoorstraat 69b
    1211 GA Hilversum
  • Center Haarlem

• Adres : Grote Houtstraat 133
    2011 SK Haarlem
    Postadres : Grote Houtstraat 133
    2011 SK Haarlem
  • Center Leeuwarden

• Adres : Ruiterskwartier 127
    8921 HH Leeuwarden
    Postadres : Ruiterskwartier 127
    8911 BS Leeuwarden
  • Center Nijmegen

• Adres : Takenhofplein 1
    6538 SZ Nijmegen
    Postadres : Postbus 6603
    6503 GC Nijmegen
      maandag 30 juni 2003 @ 23:48:58 #79
    136 V.
    Like tears in rain...
    pi_11476691
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 16:13 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zit je misschien niet op het Chello-netwerk op dit moment? Hij werkt alleen als je daadwerkelijk via Chello de site benadert namelijk.

Jawel hoor. Alleen snap ik van dat certificaat-geleuter nooit ene zak

Ik schijn een certificaat niet te hebben.

Dus als ik het goed begrijp is dit weer typisch Chello; die klojo's kunnen niet eens controleren DAT ik vanaf een Chello-internet-adres aan het i-netten ben en wordt de sessie 'om veiligheidsredenen afgebroken'

KOEIEN!!!

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      maandag 30 juni 2003 @ 23:53:52 #80
    136 V.
    Like tears in rain...
    pi_11476834
    Maar als ik het goed begrijp heb ik dus 5 aliassen, ONDANKS brieven van Chello die mij hebben verteld dat ik er slechts 1 heb (naast het hoofdadres) EN helpdesksnollen die mij hetzelfde hebben wijsgemaakt?

Wat een typische ChelloKUTzooi

V.

Ja inderdaad, V. ja.
      maandag 30 juni 2003 @ 23:57:55 #81
    44854 dr-snuggles
    vlieg naar de regenboog toe
    pi_11476971
    Wel vreemd dat ze nu na jaren eindelijk snelheden op kunnen geven van de verbindingen. Ze hebben al die tijd verkondigd dat het niet mogelijk was om een bepaalde snelheid te garanderen omdat het internetgebruik van de rest van de buurt hier invloed op heeft.

Hebben ze nu ineens een hele ander netwerkstructuur opgezet????

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
      dinsdag 1 juli 2003 @ 00:07:27 #82
    44165 RaBlaBla
    Ratelt maar raak
    pi_11477258
    Ze hebben nu mischien betere spullen waardoor alles binnen het netwerk wat soepeler verloopt.
    . <---- nee het ligt niet aan uw toestel, deze pixel is niet stuk, onze excuses voor het ongemak
    pi_11477789
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 00:07 schreef RaBlaBla het volgende:
    Ze hebben nu mischien betere spullen waardoor alles binnen het netwerk wat soepeler verloopt.
    na tijden van investeren staat er praktisch overal voldoende capaciteit om dit inderdaad te doen.
    quote:
    Jawel hoor. Alleen snap ik van dat certificaat-geleuter nooit ene zak
    Ik schijn een certificaat niet te hebben.

Dus als ik het goed begrijp is dit weer typisch Chello; die klojo's kunnen niet eens controleren DAT ik vanaf een Chello-internet-adres aan het i-netten ben en wordt de sessie 'om veiligheidsredenen afgebroken'

KOEIEN!!!

ga maar gewoon naar www.chello.nl en klik daar op my services. Als je op het chello netwerk zit kun je hier gewoon inkomen. Als je er toch niet in kon komen en je zag wel het linkje my service, dan ligt het echt aan je pc beveiligingsinstellingen.
    Dan weet UPC al dat je een chello verbinding hebt.
    quote:
    Maar als ik het goed begrijp heb ik dus 5 aliassen, ONDANKS brieven van Chello die mij hebben verteld dat ik er slechts 1 heb (naast het hoofdadres) EN helpdesksnollen die mij hetzelfde hebben wijsgemaakt?
    je kunt ook gewoon op de chello site rondkijken en dan leer je misschien iets. Persoonlijk heb ik twee jaar geleden chello genomen en toen kreeg je maar een alias. Dat klopt. In de tussentijd kun je op de chello website lezen wat er veranderd. Ondertussen heeft iedereen 5 aliassen.

[Dit bericht is gewijzigd door bluebit op 01-07-2003 00:29]

pi_11477825
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 17:12 schreef BoRRuHG het volgende:

[..]

U heeft zelf geen Chello?

Nee maar wel Casema

Das minimaal net zo bout

dinsdag 1 juli 2003 @ 00:37:05 #85
    136 V.
    Like tears in rain...
    pi_11478030
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 00:27 schreef bluebit het volgende:
    je kunt ook gewoon op de chello site rondkijken en dan leer je misschien iets.
    Vaak genoeg gedaan, viel weinig te leren.

Chello zou ook af en toe een update-mailtje aan zijn klanten kunnen sturen, ipv ze elke maand lastig te vallen met spam over het aanbrengen van nieuwe abonnees

V.

Ja inderdaad, V. ja.
    pi_11479308
    cker dat dit geen bull shit is?
    pi_11480914
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 02:05 schreef Ookhoi het volgende:
    cker dat dit geen bull shit is?
    wat? nieuwe abonnementsvormen? da's geen bullshit
    pi_11481717
    [edit]
    pi_11482395
    En vanaf waneer kan ik in Almere upgraden naar het plus pakket! Kan ik eindelijk eens normaal een FTP server draaien.
    pi_11482786
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 11:01 schreef GHTP het volgende:
    En vanaf waneer kan ik in Almere upgraden naar het plus pakket! Kan ik eindelijk eens normaal een FTP server draaien.
    wat voor modem heb je? als het een terayon of motorola is dan is het vanaf vandaag mogelijk. Collega van me krijgt het vanavond geinstalleerd
    pi_11483352
    Ik heb idd zo een oude terayon!
      dinsdag 1 juli 2003 @ 12:01:43 #92
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_11483745
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 18:46 schreef flat_erik het volgende:
    Hier zijn de sjop adressen :

-lijst-

*zucht*

hebben de luitjes bij Chello al eens gekeken naar het onderste eind van Nederland, dat daar misschien ook wel wat klanten wonen

- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
    pi_11483940
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef iemoe het volgende:

[..]

*zucht*

hebben de luitjes bij Chello al eens gekeken naar het onderste eind van Nederland, dat daar misschien ook wel wat klanten wonen

In dat geval moet de modem dus wel vervangen worden. De oude terayons zijn niet eurodocsis. Die oude wordt vervangen door een motorola of nieuwe terayon modem (tip : vraag een nieuwe terayon). vanaf dan kun je plus krijgen.
    Dus als je het aanvraagt, zal er een afspraak gemaakt worden om de modem te vervangen en vanaf dan heb je plus.

Zelf net geregeld dat ze vrijdag mijn COM21 komen vervangen door een nieuwe terayon.... en dan allemaal bandbreedte voor mij!!!!

pi_11484074
    quote:
    Op maandag 30 juni 2003 23:57 schreef dr-snuggles het volgende:
    Wel vreemd dat ze nu na jaren eindelijk snelheden op kunnen geven van de verbindingen. Ze hebben al die tijd verkondigd dat het niet mogelijk was om een bepaalde snelheid te garanderen omdat het internetgebruik van de rest van de buurt hier invloed op heeft.

Hebben ze nu ineens een hele ander netwerkstructuur opgezet????

Gegeven eerdere ervaringen met Chello gaan ze alleen bij bepaalde abonnementen minder afknijpen en heb je in de verkeerde buurt nog steeds een waardeloze verbinding. Voor surfen is Chello prima, als je overweegt over de verbinding heen te werken dan was het een twee jaar terug te onbetrouwbaar (sindsdien niet meer naar gekeken).
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_11485413
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 12:18 schreef Litpho het volgende:

[..]

Gegeven eerdere ervaringen met Chello gaan ze alleen bij bepaalde abonnementen minder afknijpen en heb je in de verkeerde buurt nog steeds een waardeloze verbinding. Voor surfen is Chello prima, als je overweegt over de verbinding heen te werken dan was het een twee jaar terug te onbetrouwbaar (sindsdien niet meer naar gekeken).

klopt, in enkele wijken is het inderdaad nog hommeles, maar in general is de boel sterk verbeterd.
    Het is wel zo dat de kans op storing groter is dan bij ADSL, maar goed.
    Iemand die van thuis werkt via de i-net verbinding krijgt ook een leuke vergoeding van werk voor de internetkosten en dan zou ik toch een zakelijk account nemen.
      dinsdag 1 juli 2003 @ 13:25:19 #96
    38305 iemoe
    ~Cruising Voodoo Doll~
    pi_11485483
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 12:10 schreef bluebit het volgende:

[..]

In dat geval moet de modem dus wel vervangen worden. De oude terayons zijn niet eurodocsis. Die oude wordt vervangen door een motorola of nieuwe terayon modem (tip : vraag een nieuwe terayon). vanaf dan kun je plus krijgen.
    Dus als je het aanvraagt, zal er een afspraak gemaakt worden om de modem te vervangen en vanaf dan heb je plus.

Zelf net geregeld dat ze vrijdag mijn COM21 komen vervangen door een nieuwe terayon.... en dan allemaal bandbreedte voor mij!!!!

je doet nu op de verkeerde post reageren hoor
    - roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
    pi_11485507
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 11:17 schreef bluebit het volgende:

[..]

wat voor modem heb je? als het een terayon of motorola is dan is het vanaf vandaag mogelijk. Collega van me krijgt het vanavond geinstalleerd

Ik heb een Terayon, maar hoe zie ik of het een nieuwe of een oude is? Als ik er een foto van maak, herken jij 'm dan?

Dan ga ik morgen namelijk maar eens wat dingen regelen

pi_11485544
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 13:22 schreef bluebit het volgende:
    Iemand die van thuis werkt via de i-net verbinding krijgt ook een leuke vergoeding van werk voor de internetkosten en dan zou ik toch een zakelijk account nemen.
    Ik denk dat je de gemiddelde vergoeding hier prachtig overschat.
    "If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
    pi_11485875
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 13:26 schreef MobileRingtonez het volgende:

[..]

Ik heb een Terayon, maar hoe zie ik of het een nieuwe of een oude is? Als ik er een foto van maak, herken jij 'm dan?

Dan ga ik morgen namelijk maar eens wat dingen regelen

ja doe maar.
    pi_11487019
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2003 13:27 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik denk dat je de gemiddelde vergoeding hier prachtig overschat.

naja, dan moet je op werk duidelijk maken dat een particuliere provider vaker storingen heeft die pas een volgende werkdag opgelost kunnen zijn waardoor het risico toeneemt. Als ze daarmee akkoord gaan, kun je rekenen op een extra vrije dag of twee per jaar (is een beetje overdreven, maar you get the point)
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')