quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:15 schreef markvleth het volgende:[..]
Jottum, daar heeft het gros dus niks aan, want die betaald 95euro voor een 2Mb verbinding. Lang leve adsl, not...
quote:Je haalt NOOIT de volle 8 mb ook dor overhead 10 a 15%.
Op maandag 30 juni 2003 16:25 schreef markvleth het volgende:
[..]Het hangt er maar net vanaf hoe ver je verwijderd bent vanaf het schakelpunt. Anders heb je er nog niks aan en haal je never ever 8Mb
Als je beetje goede provider hebt zaal je wel 6 a 7+ Mb verbinding. Als je dus 6 Mbit haalt (das al weinig) voor 95 euro heb je 4x de snelheid van chello voor het dubbele wat je aan Chello betaald
quote:niet zo'n probleem is een kwestie van nieuw contract ontvangen en ondertekenen en terugsturen.
Op maandag 30 juni 2003 16:59 schreef MobileRingtonez het volgende:
Is het wel mogelijk om van "Classic" over te stappen naar Chello Plus, zonder al te veel kosten & moeite?
quote:Jawel hoor. Alleen snap ik van dat certificaat-geleuter nooit ene zak
Op maandag 30 juni 2003 16:13 schreef Tijn het volgende:[..]
Zit je misschien niet op het Chello-netwerk op dit moment? Hij werkt alleen als je daadwerkelijk via Chello de site benadert namelijk.
Ik schijn een certificaat niet te hebben.
Dus als ik het goed begrijp is dit weer typisch Chello; die klojo's kunnen niet eens controleren DAT ik vanaf een Chello-internet-adres aan het i-netten ben en wordt de sessie 'om veiligheidsredenen afgebroken'
![]()
KOEIEN!!!
V.
Wat een typische ChelloKUTzooi ![]()
V.
Hebben ze nu ineens een hele ander netwerkstructuur opgezet????
quote:na tijden van investeren staat er praktisch overal voldoende capaciteit om dit inderdaad te doen.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:07 schreef RaBlaBla het volgende:
Ze hebben nu mischien betere spullen waardoor alles binnen het netwerk wat soepeler verloopt.
quote:ga maar gewoon naar www.chello.nl en klik daar op my services. Als je op het chello netwerk zit kun je hier gewoon inkomen. Als je er toch niet in kon komen en je zag wel het linkje my service, dan ligt het echt aan je pc beveiligingsinstellingen.
Jawel hoor. Alleen snap ik van dat certificaat-geleuter nooit ene zak
Ik schijn een certificaat niet te hebben.Dus als ik het goed begrijp is dit weer typisch Chello; die klojo's kunnen niet eens controleren DAT ik vanaf een Chello-internet-adres aan het i-netten ben en wordt de sessie 'om veiligheidsredenen afgebroken'
KOEIEN!!!
quote:je kunt ook gewoon op de chello site rondkijken en dan leer je misschien iets. Persoonlijk heb ik twee jaar geleden chello genomen en toen kreeg je maar een alias. Dat klopt. In de tussentijd kun je op de chello website lezen wat er veranderd. Ondertussen heeft iedereen 5 aliassen.
Maar als ik het goed begrijp heb ik dus 5 aliassen, ONDANKS brieven van Chello die mij hebben verteld dat ik er slechts 1 heb (naast het hoofdadres) EN helpdesksnollen die mij hetzelfde hebben wijsgemaakt?
[Dit bericht is gewijzigd door bluebit op 01-07-2003 00:29]
quote:Nee maar wel Casema
Op maandag 30 juni 2003 17:12 schreef BoRRuHG het volgende:[..]
U heeft zelf geen Chello?
Das minimaal net zo bout
quote:Vaak genoeg gedaan, viel weinig te leren.
Op dinsdag 1 juli 2003 00:27 schreef bluebit het volgende:
je kunt ook gewoon op de chello site rondkijken en dan leer je misschien iets.
Chello zou ook af en toe een update-mailtje aan zijn klanten kunnen sturen, ipv ze elke maand lastig te vallen met spam over het aanbrengen van nieuwe abonnees ![]()
V.
quote:wat? nieuwe abonnementsvormen? da's geen bullshit
Op dinsdag 1 juli 2003 02:05 schreef Ookhoi het volgende:
cker dat dit geen bull shit is?
quote:wat voor modem heb je? als het een terayon of motorola is dan is het vanaf vandaag mogelijk. Collega van me krijgt het vanavond geinstalleerd
Op dinsdag 1 juli 2003 11:01 schreef GHTP het volgende:
En vanaf waneer kan ik in Almere upgraden naar het plus pakket! Kan ik eindelijk eens normaal een FTP server draaien.
quote:*zucht*
Op maandag 30 juni 2003 18:46 schreef flat_erik het volgende:
Hier zijn de sjop adressen :-lijst-
hebben de luitjes bij Chello al eens gekeken naar het onderste eind van Nederland, dat daar misschien ook wel wat klanten wonen
quote:In dat geval moet de modem dus wel vervangen worden. De oude terayons zijn niet eurodocsis. Die oude wordt vervangen door een motorola of nieuwe terayon modem (tip : vraag een nieuwe terayon). vanaf dan kun je plus krijgen.
Op dinsdag 1 juli 2003 12:01 schreef iemoe het volgende:[..]
*zucht*
hebben de luitjes bij Chello al eens gekeken naar het onderste eind van Nederland, dat daar misschien ook wel wat klanten wonen
Zelf net geregeld dat ze vrijdag mijn COM21 komen vervangen door een nieuwe terayon.... en dan allemaal bandbreedte voor mij!!!!
quote:Gegeven eerdere ervaringen met Chello gaan ze alleen bij bepaalde abonnementen minder afknijpen en heb je in de verkeerde buurt nog steeds een waardeloze verbinding. Voor surfen is Chello prima, als je overweegt over de verbinding heen te werken dan was het een twee jaar terug te onbetrouwbaar (sindsdien niet meer naar gekeken).
Op maandag 30 juni 2003 23:57 schreef dr-snuggles het volgende:
Wel vreemd dat ze nu na jaren eindelijk snelheden op kunnen geven van de verbindingen. Ze hebben al die tijd verkondigd dat het niet mogelijk was om een bepaalde snelheid te garanderen omdat het internetgebruik van de rest van de buurt hier invloed op heeft.Hebben ze nu ineens een hele ander netwerkstructuur opgezet????
quote:klopt, in enkele wijken is het inderdaad nog hommeles, maar in general is de boel sterk verbeterd.
Op dinsdag 1 juli 2003 12:18 schreef Litpho het volgende:[..]
Gegeven eerdere ervaringen met Chello gaan ze alleen bij bepaalde abonnementen minder afknijpen en heb je in de verkeerde buurt nog steeds een waardeloze verbinding. Voor surfen is Chello prima, als je overweegt over de verbinding heen te werken dan was het een twee jaar terug te onbetrouwbaar (sindsdien niet meer naar gekeken).
quote:je doet nu op de verkeerde post reageren hoor
Op dinsdag 1 juli 2003 12:10 schreef bluebit het volgende:[..]
In dat geval moet de modem dus wel vervangen worden. De oude terayons zijn niet eurodocsis. Die oude wordt vervangen door een motorola of nieuwe terayon modem (tip : vraag een nieuwe terayon). vanaf dan kun je plus krijgen.
Dus als je het aanvraagt, zal er een afspraak gemaakt worden om de modem te vervangen en vanaf dan heb je plus.Zelf net geregeld dat ze vrijdag mijn COM21 komen vervangen door een nieuwe terayon.... en dan allemaal bandbreedte voor mij!!!!
quote:Ik heb een Terayon, maar hoe zie ik of het een nieuwe of een oude is? Als ik er een foto van maak, herken jij 'm dan?
Op dinsdag 1 juli 2003 11:17 schreef bluebit het volgende:[..]
wat voor modem heb je? als het een terayon of motorola is dan is het vanaf vandaag mogelijk. Collega van me krijgt het vanavond geinstalleerd
Dan ga ik morgen namelijk maar eens wat dingen regelen
quote:Ik denk dat je de gemiddelde vergoeding hier prachtig overschat.
Op dinsdag 1 juli 2003 13:22 schreef bluebit het volgende:
Iemand die van thuis werkt via de i-net verbinding krijgt ook een leuke vergoeding van werk voor de internetkosten en dan zou ik toch een zakelijk account nemen.
quote:ja doe maar.
Op dinsdag 1 juli 2003 13:26 schreef MobileRingtonez het volgende:[..]
Ik heb een Terayon, maar hoe zie ik of het een nieuwe of een oude is? Als ik er een foto van maak, herken jij 'm dan?
Dan ga ik morgen namelijk maar eens wat dingen regelen
quote:naja, dan moet je op werk duidelijk maken dat een particuliere provider vaker storingen heeft die pas een volgende werkdag opgelost kunnen zijn waardoor het risico toeneemt. Als ze daarmee akkoord gaan, kun je rekenen op een extra vrije dag of twee per jaar
Op dinsdag 1 juli 2003 13:27 schreef Litpho het volgende:[..]
Ik denk dat je de gemiddelde vergoeding hier prachtig overschat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |