quote:3000kbs is wel lekker natuurlijk!
Enig tijd geleden heeft u via onze site aangegeven meer informatie te willen ontvangen over "chello plus". Inmiddels is bekend geworden dat er 2 nieuwe abonnementen bij komen, te weten "chello light" en "chello plus":* chello light (download 300 Kbps / upload 64 Kbps)
* chello classic (download 1500 Kbps / upload 128 Kbps)
* chello plus (download 3000 Kbps / upload 384 Kbps)De prijzen lopen uit een van EUR 34,95 tot EUR 79,95.
Deze informatie is nog niet op de officiële site van chello te vinden. Aangezien de plus abonnementen naar verwachting al per 1 juli beschikbaar zullen zijn zal chello dit nieuws zeer binnenkort naar buiten brengen.
Kijk voor meer informatie op:
http://www.chelloo.com/affiliate/chelloplus/
Ik weet niet of ik het ook daadwerkelijk neem, het is wel veel geld 80 euro in de maand...
Maar het kán natuurlijk al tijden, maar die kaffers hebben de boel gewoon dichtgeknepen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sjaakman op 28-06-2003 21:18]
Tis wel een lekker idee, een collega van met heeft al 2-8 mbit ADSL, dus ik moet toch een beetje meekomen .
quote:weet je het verschil tussen bits en bytes ?
Op zaterdag 28 juni 2003 21:17 schreef Sjaakman het volgende:
Die upload-verhoging is ERG ok
Nu 15Kbps, bij classic straks al 8,5 keer zo veel. [afbeelding]Maar het kán natuurlijk al tijden, maar die kaffers hebben de boel gewoon dichtgeknepen.
in de huidige situatie is de upload wel wat meer als 15kbps (15 kilo bit per seconde)
komt nu meer in de richting van 128 kbps
quote:Error
Op zaterdag 28 juni 2003 21:22 schreef dop het volgende:[..]
weet je het verschil tussen bits en bytes ?
in de huidige situatie is de upload wel wat meer als 15kbps (15 kilo bit per seconde)
komt nu meer in de richting van 128 kbps
De classic is 128kbps en dat is maar 16kBps. Wat we nu ook hebben dus.
Dus die "hoge" uploadsnelheid van 384kbps is eigenlijk maar 48kBps
quote:IDD en dan nog 10 % overhead eraf en dan ben je er
Op zaterdag 28 juni 2003 21:29 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Error
Opletten Sjaakman.
Voor 79 euro wat Chello plus gaat kosten heb je bij cistron en iets lage download maar een snellere upload. Grootste voordeel is dat het stabiel is. Bij demon kost het zelfs maar 65 euro. 19 euro meer heb je bij zowel demon als cistron 8mbit adsl. lekker stabiel goede service. Je kan ook bij xs4all doen ook super alleen daar kost iets duurder.
Doe mij maar lekker adsl lekker stabiel, goede service ipv chello.
Als plus abonnement beschikbaar raakt, gooi ik UPC telefonie eruit en het geld wat ik daarmee spaar, wordt in mijn i-net verbinding geinvesteerd.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:25 schreef bluebit het volgende:
ach ja, zelf ook nooit last van storingen en ik werk er zelf op de helpdesk...........
slechte service argumenten zijn bullshit naar mijn mening, hoewel fouten altijd gemaakt worden.
Mensen die slechte service roepen, hebben meestal (eigen) pc problemen, is mijn ervaring (geldt natuurlijk niet altijd.)
quote:uhm waarom komt Chello er dan altijd zo slecht uit met alle test qua services als het zo fantastisch is volens jou ?
Is het trouwens niet zo dat je bij een ADSL verbinding ook nog je KPN abbonnement moet betalen? Dus je betaalt voor én je ADSL account én je KPN rekening/abbonnement?
Bij de ADSL die via Mxstream gaat betaal je iid een gedeelte aan KPN en ook gedeelte aan de provider. Bij BBned adsl providers heb je dat niet.
Je hebt idd als je ADSL wilt hebben een werkende telefoonlijn nodig. Aangezien de meeste mensen dat toch wel hebben is dat geen probleem. Het kan sinds 1 juli zelfs als je een bel budget abbo hebt. Je kan nadat adsl werkt gewoon je telefoonlijn opzeggen. Als je geluk hebt kost het maar 1 maand abbonement. Mensen die gaan lopen roepen dat je daar jaar aan vast zit die lopen achter. is allang niet zo meer. je kan het opzeggen voor als je het alleen nodig hebt om adsl aan te laten sluiten
quote:naja, is niet echt zo, hij zal niet altijd als beste uit de bus komen. Vroeger zijn er veel problemen geweest en veel mensen hebben dat nog in de kop zitten.....
uhm waarom komt Chello er dan altijd zo slecht uit met alle test qua services als het zo fantastisch is volens jou ?
quote:Heb er zelf (gelukkig?) geen ervaring mee.
Op zondag 29 juni 2003 13:47 schreef bluebit het volgende:[..]
naja, is niet echt zo, hij zal niet altijd als beste uit de bus komen. Vroeger zijn er veel problemen geweest en veel mensen hebben dat nog in de kop zitten.....
quote:klopt
Maar denk dat jij als Chello medewerker niet echt objectief een mening kan geven
vandaar dat ik het maar even aan alle ketters meld : Chello roeleert de pan uit
quote:hoe is de omrekenfactor bits en bytes dan..?
Op zaterdag 28 juni 2003 21:29 schreef Sjaakman het volgende:[..]
Error
Opletten Sjaakman.
En op webwereld: http://www.webwereld.nl/nieuws/15495.phtml
Helaas is het niet duidelijk of je nu een vast IP krijgt.
quote:Klopt, maar ik investeer liever in de toekomst, en dat is niet ADSL, dat is toch echt kabel danwel wireless...
Op zondag 29 juni 2003 13:41 schreef bobjuh het volgende:
Mensen die gaan lopen roepen dat je daar jaar aan vast zit die lopen achter. is allang niet zo meer. je kan het opzeggen voor als je het alleen nodig hebt om adsl aan te laten sluiten
Maar goed, dit is wel gunstig nieuws, ik ga meteen voor het nieuwe snelle abbo als het er is...
En hoe zit het met de meeladressen?
Sinds ik a2000/chello heb is het aantal meelboksen stevig gedaald tot 1 met een lullig aliasje...
Die ladenlichters hebben alles duurder EN minder gemaakt de afgelopen jaren (lijkt Balkenende II avant la lettre wel)...
Ik ben er dan ook stevig over aan het denken de overstap naar adsl te maken...
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |