quote:Ik bedoel dus de spektakel van ontploffingen en full scale space battle; een overzicht van de hopeloze strijd.
Op zondag 14 december 2003 23:31 schreef DarthNick het volgende:
Nou als je beetje had opgelet dan had je dus wel gezien dat de rest van de vloot in de pan gehakt is. Als namelijk Boomer met de beschadigde Raptor wil landen op Caprica dan zie je dat zo door allerlei wrakstukken moeten vliegen, hier zie je dus duidelijk de vormen van andere battlestars in. Dus de vloot is inderdaad vernietigd.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:05 schreef Dr_Crouton het volgende:[..]
Ik bedoel dus de spektakel van ontploffingen en full scale space battle; een overzicht van de hopeloze strijd.
Caprica wordt alsmaar genuked terwijl toch iedereen dood is, ik denk dat dat wel voor de wanhoop spreekt
quote:Meer dan 50 jaar oud, gedurende de Cylon War hoorde ik nog de gids zeggen.
Op maandag 15 december 2003 01:14 schreef DarthNick het volgende:
Dat hebben ze aan de verbeelding overgetalen en natuurlijk om te voorkomend dat alle "vettere" battlestars vernietigt worden. Vergeet niet de Galactica is al 40 jaar oud en dus aan vervanging toe, daarom wordt het ook een museum.Caprica wordt alsmaar genuked terwijl toch iedereen dood is, ik denk dat dat wel voor de wanhoop spreekt
Maar, ik ben wel voor de geweldige doelmatigheid van de Cylons te spreken. Nuke na nuke worden de kolonies gebombardeerd, gewoon brute kracht, geen onzin en fouten die je kan vinden uit de Evil Overlord lijst. Hoewel de vrouwelijke Cylon die wetenschapper ook uit de weg had kunnen ruimen.
Over deze Cylon: ze is wel erg modebewust! Die korte Spaanse hakjes is nu in de mode...
Voor de kenners: deden die Cylon fighters niet griezelig denken aan de Kilrathi Dralthi class medium fighters?
Wel jammer dat die cockpit gewoon een cylonkop was, dat was nogal lelijk eigenlijk, dan maak (jat) je zo een ruimteschip en zet je er zo een lelijke kop op.
quote:Ik ben nu eik meer geneigd om ze drone fighters te noemen.
Op maandag 15 december 2003 06:45 schreef paladin het volgende:
Heh.. inderdaad, maar ik betwijfel of de cylons dingen zeggen als
"You will not survive this battle.. ape scum!"Wel jammer dat die cockpit gewoon een cylonkop was, dat was nogal lelijk eigenlijk, dan maak (jat) je zo een ruimteschip en zet je er zo een lelijke kop op.
quote:Ja, die vervormde radiostemmen waren best wel vet. Soms moeilijk te verstaan, maar doet wel authentiek (chaos) aan.
Op maandag 15 december 2003 09:41 schreef DarthNick het volgende:
Inderdaad de space battles scenes hadden wel wat weg van Wing Commander, maar dat maakte het gewoon wat vetter, maarja ik vond het gewoon al heel stoer dat je radio's vervormd waren. Het zijn de details maarja.......
over de laaste 5 secs van ep 2. ik vond het juist een goede dat zij een ook een cylon blijkt te zijn. geeft meteen zo'n gevoel van een grootte dreiging.
baltar is trouwens ook een goeie karakter. ben benieuwd of hij de mensheid gaat verraden, zoals in de oude serie. (eerste keer deed hij het niet express;))
Ook leuk detail aan de Vipers zijn de kleine maneuvereer uitlaten die overal zitten, op de neus aan alle kanten enz, maakt het allemaal net iets realistischer.
Toen ik zag dat die nieuwe schepen van die soort centurion koppen erop hadden riep ik ook "ja hoor", beetje duf idee. Dat het onbemande schepen zijn is op zich wel logischer.
Ik zat trouwens naar filmpjes van het spel te kijken en toen viel het me op dat ze daar afweken van de serie. Een aantal dingen zagen er anders uit, de helmen en de Cylon schepen. Ik dacht dat ze nauw samen werkten met de makers van de serie.
quote:http://www.galactica2003.net/articles/index.shtml
December 16, 2003 - Battlestar Galactica Picked Up As Series - According to preliminary reports Battlestar Galactica has been picked up as a new series for the Sci Fi Channel set to debut in the Summer of 2004. More details to come from the Sci Fi Channel.
Dus toch een nieuwe serie.
quote:Top, ik vond hem leuk om te kijken, ondanks de soms onwaarschijnlijke acties.
Op dinsdag 16 december 2003 23:20 schreef dpatty het volgende:
Ik neem al mijn woorden terug.
[..]http://www.galactica2003.net/articles/index.shtml
Dus toch een nieuwe serie.
quote:Als het een remake blijft (wat het eigenlijk is) mag het maar 1 seizoen draaien
Op woensdag 17 december 2003 11:48 schreef DarthNick het volgende:
Yeehaaa, nu maar hopen dat ie niet na 1 seizoen gecancelled wordt zoals zoveel sci-fi series helaas !!!!!
quote:Het spel is gebaseerd op de eerste oorlog, dus voor het 40-jarige bestand. Je speelt trouwens als Adama in dit spel. En dan bedoel ik niet Apollo.
Op maandag 15 december 2003 20:35 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik vond de oude Cylon Raiders mooier dan die nieuwe (heb er hier nog een bouwpakket van liggen dat ik ooit eens inelkaar moet zetten)
Toen ik zag dat die nieuwe schepen van die soort centurion koppen erop hadden riep ik ook "ja hoor", beetje duf idee. Dat het onbemande schepen zijn is op zich wel logischer.
Ik zat trouwens naar filmpjes van het spel te kijken en toen viel het me op dat ze daar afweken van de serie. Een aantal dingen zagen er anders uit, de helmen en de Cylon schepen. Ik dacht dat ze nauw samen werkten met de makers van de serie.
[Dit bericht is gewijzigd door DustPuppy op 17-12-2003 13:33]
quote:Ah, okay, klinkt interessant. Ik hoop dat hij hier ook uitkomt dan.
Op woensdag 17 december 2003 13:31 schreef DustPuppy het volgende:
Het spel is gebaseerd op de eerste oorlog, dus voor het 40-jarige bestand. Je speelt trouwens als Adama in dit spel. En dan bedoel ik niet Apollo.
quote:Hahaha...helemaal mee eens! Maar gelukkig kunnen de nieuwe schepen er ook mee door. Waar ik ook wel aan moet wennen is de nieuwe "brug"/commandocentrum van de Galactica.
Op maandag 15 december 2003 20:35 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik vond de oude Cylon Raiders mooier dan die nieuwe
Zelf kan ik niet wachten totdat ze er een wekelijkse serie van maken...!^O^
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |