quote:Hoei, en ik moet nog een spelletje hebben voor in de bus
Op zaterdag 12 juli 2003 15:50 schreef Jarno het volgende:
Net bij de Dixons Castlevania 1 voor 15 euro gekocht, en Warioland 4 (die ik al heeeeeeel lang wil) voor nog geen 30!. Er stonden nog meer goedkope titels, en de mevrouw bij de kassa wist te vertellen dat er volgende week nog veel meer in de aanbieding gaat!
.
quote:Mijn budget ligt momenteel op de 10/15 euro
Op zaterdag 12 juli 2003 16:00 schreef Jarno het volgende:
Sonic Advance 2 stond er ook voor 30 dacht ik.
brilliant !
Volgende week in he vliegtuig beginnen met Advance Wars
quote:zet AW maar uit je hoofd, geen enkele game shop hier in enschede heeft hm...
Op zaterdag 12 juli 2003 16:03 schreef Lexie het volgende:[..]
Mijn budget ligt momenteel op de 10/15 euro
. Maar even zoeken naar Chu chu rocket, Kururu Kuririn, of advance wars
.
chu chu rocket zag ik hier overigens wel liggen voor 9 euro 99
nja, als nog iemand van zijn AW af wil met spoed (voor een redelijke vergoeding rond nieuwprijs ) plz mail me
Als ik 1 game koop voor een mooie prijs, welke moet het dan zijn?
quote:He Swetsenegger, ze hebben bij See Buy Fly maar ongeveer 5 spellen voor de gba!
Op maandag 14 juli 2003 10:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ok, morgen op schiphol en op Ijsland-airport (voor vertrekkende EN aankomende passagiers tax-free)...Als ik 1 game koop voor een mooie prijs, welke moet het dan zijn?
quote:Da's héél fijn nieuws!
Op zaterdag 12 juli 2003 15:50 schreef Jarno het volgende:
Net bij de Dixons Castlevania 1 voor 15 euro gekocht, en Warioland 4 (die ik al heeeeeeel lang wil) voor nog geen 30!. Er stonden nog meer goedkope titels, en de mevrouw bij de kassa wist te vertellen dat er volgende week nog veel meer in de aanbieding gaat!
.
Ook leuk: op www.play.com staat er 42 GBA-titels voor een leuke prijs: twee stux voor twintig pond!
Het grootste deel is meuk, maar ik denk dat deze wel interessant zijn:
Enfin, Kijk zelf maar
Ik kan je Advance Wars wel aanraden, alleen deel 1 is nogmaar verkrijgbaar in Nederland, geen idee of 2 al uit is in Ijsland. Maar daar kom je je vakantie wel mee door, denk: C&C turnbased. Ofzo.
Als je een leuke platformer wilt, kun je kijken naar Super Mario Advance 3, Warioland 4 of Sonic Advance 2. Die moeten wel goed verkrijgbaar zijn.
Voor puzzelgames kan ik je Kuru Kururin (oid) aanraden, of Chu Chu Rocket, maar die kun je beter in de uitverkoop bij de FRS halen, daar zijn ze maar 10 of 15 euro.
quote:Dat had ik je ook kunnen vertellen. Ooit gekocht in de hoop dat ik de sfeer van het originele Castlevania weer terug kon krijgen, maar nee. Tis donkerder, meer de juiste sfeer, maar ik vond ooit het origineel leuker
Op maandag 14 juli 2003 10:33 schreef Jarno het volgende:
Ik vind Castlevania 1 best tegenvallen, eigenlijk.
quote:Maar die nieuwste Castevania, die nu in de winkels ligt, schijnt wel helemaal top te zijn.
Op maandag 14 juli 2003 10:43 schreef mvt het volgende:[..]
Dat had ik je ook kunnen vertellen. Ooit gekocht in de hoop dat ik de sfeer van het originele Castlevania weer terug kon krijgen, maar nee. Tis donkerder, meer de juiste sfeer, maar ik vond ooit het origineel leuker
quote:voor de GBA of de 3d versie voor de PS2??
Op maandag 14 juli 2003 10:46 schreef Jarno het volgende:[..]
Maar die nieuwste Castevania, die nu in de winkels ligt, schijnt wel helemaal top te zijn.
Ik vraag me ook af of die voor de GBA niet nog steeds te donker is, zelfs met de GBA SP
http://pocket.ign.com/articles/400/400856p1.html.
Dat krijgen niet veel games.
En als vergelijking natuurlijk : Natuurlijk heb je AW1 uitgespeeld op de normale setting, maar heb je hem ook in Hard uitgespeeld (vrijgekomen na het uitspelen van het spel, te starten door een van de knoppen in te drukken bij het opstarten van een game)
quote:Meer van hetzelfde, maar dan wel van iets wat vreselijk koel is. Er zijn erg weinig verschillen met deel 1.
The Advance Wars design is incredibly fun and addictive, and the sequel proves that the game design still works even if you've played the original to death. But you'll just have to keep in mind that the game is made for players looking for more of the same, not for players looking for "more." It's such an incremental improvement over the original that the number 2 in the title honestly doesn't deserve to be there. But don't take this gripe the wrong way; Advance Wars 2 is still one of the finest games to hit the Game Boy Advance, and it's the version to get if you haven't been introduced to the stunning game design.
quote:Een soort van Pokemon Geel verhaal dus. Geweldig als je Rood/Groen/Blauw niet gespeeld hebt, geweldig als je dat wel gedaan hebt en met Picachu achter je aan wilt hobbelen en Jesse en James tegen wilt komen, maar voor de mensen die veel meer willen niet interessant genoeg.
Op maandag 14 juli 2003 11:09 schreef Jarno het volgende:
Dit vat het wel samen voor mij, mvt:
[..]Meer van hetzelfde, maar dan wel van iets wat vreselijk koel is. Er zijn erg weinig verschillen met deel 1.
quote:Ik heb in Hard pas net het 1e veld uitgespeeld, dus schaam je niet.
Op maandag 14 juli 2003 11:10 schreef Jarno het volgende:
En ik heb 'm uitgespeeld (deel 1 dus) op Normal, ik ben een gaming mietje.
quote:Alleen hoe lang is de houdbaarheid ervan ...
Op maandag 14 juli 2003 10:39 schreef Jarno het volgende:
Ohja, Wario Ware schijnt ook ERG leuk te zijn.
Die ene avond was btw wel erg erg super ... het is een erg leuke game, maar voor 1 avond 50 euro is toch wat duur
quote:Ik heb me er een volle week (vakantie) mee vermaakt, en nog steeds is het één van mijn meest gespeelde GBA-titels.
Op maandag 14 juli 2003 11:21 schreef Webby het volgende:[..]
Alleen hoe lang is de houdbaarheid ervan ...
Ik heb hem in 1 avond uitgespeeld en op 2 dingen na alle extra's unlocked.
Tuurlijk heeft het concept een vrij hoge replay value, maar hoe lang blijf jij 200 minigames spelen van 5 secs per game ...Die ene avond was btw wel erg erg super ... het is een erg leuke game, maar voor 1 avond 50 euro is toch wat duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |