quote:Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:40 schreef Lexie het volgende:[..]
www.dvdboxoffice.com, zijn ze ook nog stukken goedkoper
quote:Nee
Op dinsdag 8 juli 2003 15:57 schreef WaKkA82 het volgende:[..]
Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
Weer een nieuwe GameBoy
Effe nog een vraagje tussendoor: Ik had eigenlijk AW 2 gekocht voor in de auto tijdens de lange reis naar Frankrijk. Het duurt echter nog zo'n 3 weken voordat ik op vakantie ga en ik denk dat ik vantevoren toch nog maar een andere spel ga kopen.
Enige suggesties (budget is dan ongeveer 20-25 euro)
Ik zag bijvoorbeeld laatst bij de intertoys Castlevania Harmonny of Dissonance liggen voor 15 Euro, is dit een beetje een goede koop ??
quote:Het spel is echt extreem goed. Voor je het weet, ben je een paar uur verder met spelen.
Op dinsdag 8 juli 2003 20:39 schreef Jarno het volgende:
Hier ook AW2 binnen! Straks even kijken of het wat is..
Na missie 9 beginnen weer wat meer uitdagendere missie te komen.
Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.
quote:* Chu chu rocket
Op dinsdag 8 juli 2003 22:34 schreef pdiscs het volgende:
Wie kan me vertellen wat de beste puzzel-games voor de GBA zijn.Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.
Plus dat er nog wel een paar Tetris klonen rondzwerven. Genoeg te vinden qua puzzelen hoor!
Chu chu rocket is inderdaad een echt puzzelspel, voor de rest valt het een beetje tegen wat er allemaal te krijgen is in dit genre (of je moet weekend miljonairs enzo leuk vinden)
quote:Ik heb nu al een paar titels gezien, en inderdaad die link daar kan ik zeker wat vinden.
Op woensdag 9 juli 2003 10:25 schreef Jarno het volgende:
Owja, pdiscs, check http://pocket.ign.com/genre_5.html.
THANKS
quote:Heb je het al geprobeerd bij Mediamarkt?
Op dinsdag 8 juli 2003 15:57 schreef WaKkA82 het volgende:[..]
Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
quote:Probeer eens bubble bobble of puzzle bubble. (is trouwens meer platform dan puzzle)
Op dinsdag 8 juli 2003 22:34 schreef pdiscs het volgende:
Wie kan me vertellen wat de beste puzzel-games voor de GBA zijn.Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.
quote:Ik ga er morgen heen, hoop dat ze hem nog hebben, want die neem ik natuurlijk meteen mee.
Op dinsdag 8 juli 2003 17:47 schreef Slomy het volgende:
Ik zag bijvoorbeeld laatst bij de intertoys Castlevania Harmonny of Dissonance liggen voor 15 Euro
quote:Hier ligt ie nog.
Op donderdag 10 juli 2003 14:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Ik ga er morgen heen, hoop dat ze hem nog hebben, want die neem ik natuurlijk meteen mee.
quote:Kuru Kuru is ook errug verslavend ! Zeker geen miskoop hoor
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef flappiewappie het volgende:
shit, liep ik de hele tijd te twijfellen in de winkel wat nou ook alweer dat lijpe puzzel spel was, wist dat het een rare titel had, dus kon kiezen uit kuru kuru kurin, of chu chu rocken... kuru meegenomennaja hopen dat het wat is..., voor 10 euro kan je geen buil vallen
Alleen als je het uitgespeeld hebt is het wel over vind ik.
quote:het vervelende is dat ik maandag op een 4 week lange vakantie ga, en een 2e hands gba heb gekocht...,die ik nog steeds nietheb. en nu "opgescheept" zit met 3 games
Op donderdag 10 juli 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Kuru Kuru is ook errug verslavend ! Zeker geen miskoop hoor
Alleen als je het uitgespeeld hebt is het wel over vind ik.
word je best gestresst van naja, hopen dat het goed afloopt
quote:oe yeah,
Op vrijdag 11 juli 2003 00:07 schreef flappiewappie het volgende:[..]
het vervelende is dat ik maandag op een 4 week lange vakantie ga, en een 2e hands gba heb gekocht...,die ik nog steeds nietheb. en nu "opgescheept" zit met 3 games
word je best gestresst van
naja, hopen dat het goed afloopt
*morgen vrij zeker zijn gba krijgt
gaak morgen middag maar weer eens "winkellen" ..., opzoek naar AW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |