abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juli 2003 @ 15:57:07 #76
60635 WaKkA82
Nix nie Final Fantasy!
pi_11644443
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:40 schreef Lexie het volgende:

[..]

www.dvdboxoffice.com, zijn ze ook nog stukken goedkoper

Heb je ook suggesties voor sites zonder creditcards?
I drink to get drunk, but I'm too drunk to get drinks :/
pi_11646421
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:57 schreef WaKkA82 het volgende:

[..]

Nee
pi_11646645
Ik heb sinds gister Advance Wars 2: Black Hole Rising (US import) binnen en die is ook erg vet. Ik vind de campaign mode tot nu toe veel beter als deeltje 1. Het vergt meer strategisch inzicht, omdat je nu telkens van co's switcht. Ook heeft de tegenstander b.v. een enorm cannon ofzo wat jij moet vernietigen o.i.d. er zit gewoon iets meer varriatie ook in de missies. Het is alleen jammer dat er maar een nieuwe unit is, daar hadden ze er wel wat meer van kunnen toevoegen.
Advance Wars 2 is naar mijn mening gewoon het beste spel wat op de gba te koop is (nou ben ik wel een strategiefan, ben je geen echte strategie/turn-based fan, dan zal je waarschijnlijk een geheel andere mening hebben)
......
  dinsdag 8 juli 2003 @ 17:23:52 #79
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11646699
Woei !

Weer een nieuwe GameBoy

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11647174
hehehe.

Effe nog een vraagje tussendoor: Ik had eigenlijk AW 2 gekocht voor in de auto tijdens de lange reis naar Frankrijk. Het duurt echter nog zo'n 3 weken voordat ik op vakantie ga en ik denk dat ik vantevoren toch nog maar een andere spel ga kopen.
Enige suggesties (budget is dan ongeveer 20-25 euro)
Ik zag bijvoorbeeld laatst bij de intertoys Castlevania Harmonny of Dissonance liggen voor 15 Euro, is dit een beetje een goede koop ??

......
pi_11650981
Hier ook AW2 binnen! Straks even kijken of het wat is. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11651281
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 20:39 schreef Jarno het volgende:
Hier ook AW2 binnen! Straks even kijken of het wat is. .
Het spel is echt extreem goed. Voor je het weet, ben je een paar uur verder met spelen.

Na missie 9 beginnen weer wat meer uitdagendere missie te komen.

......
  dinsdag 8 juli 2003 @ 22:34:40 #83
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_11653921
Wie kan me vertellen wat de beste puzzel-games voor de GBA zijn.

Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.

pi_11659714
Heb gisteren even snel de 1e twee missies van AW2 gedaan, en ik moet zeggen: meer van hetzelfde. Maar dat geeft niks, want deel 1 was gewoon supergoed! . Aanrader dus, als je deel 1 ook leuk vond that is.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11659739
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:34 schreef pdiscs het volgende:

Mijn vriendin is helemaal weg van puzzel-games op mijn PDA, misschien kan ik haar op de GBA krijgen.

* Chu chu rocket
* Kuru kururin (ofzo - niet echt puzzel, wel veel behendigheid)
* Wario Ware (200 puzzels in 1!)

Plus dat er nog wel een paar Tetris klonen rondzwerven. Genoeg te vinden qua puzzelen hoor!

pi_11659823
hahaa wario ware is toch geen puzzelen joh, is meer een actie game.
Tetris is meer een puzzelspel...

Chu chu rocket is inderdaad een echt puzzelspel, voor de rest valt het een beetje tegen wat er allemaal te krijgen is in dit genre (of je moet weekend miljonairs enzo leuk vinden)

pi_11660125
Bij Wario Ware moet je iig wel zelf bedenken wat de bedoeling is van elke minigame. Echt een pure actie-game is het niet hoor.
pi_11660305
Owja, pdiscs, check http://pocket.ign.com/genre_5.html.
  woensdag 9 juli 2003 @ 11:10:11 #89
52216 pdiscs
Spruitjes zijn vies!
pi_11661090
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 10:25 schreef Jarno het volgende:
Owja, pdiscs, check http://pocket.ign.com/genre_5.html.
Ik heb nu al een paar titels gezien, en inderdaad die link daar kan ik zeker wat vinden.

THANKS

pi_11681409
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:57 schreef WaKkA82 het volgende:

[..]

Heb je het al geprobeerd bij Mediamarkt?
pi_11681511
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 22:34 schreef pdiscs het volgende:

Probeer eens bubble bobble of puzzle bubble. (is trouwens meer platform dan puzzle)
  donderdag 10 juli 2003 @ 12:16:49 #92
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11682125
over 8 dagen ga ik met een link to the past beginnen
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_11684467
Jammer dat die nieuwe gb pas eind 2004 begin 2005 uitkomt.

Toch nog maar een gba sp kopen denk ik

pi_11684949
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 17:47 schreef Slomy het volgende:
Ik zag bijvoorbeeld laatst bij de intertoys Castlevania Harmonny of Dissonance liggen voor 15 Euro
Ik ga er morgen heen, hoop dat ze hem nog hebben, want die neem ik natuurlijk meteen mee.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_11685399
shit, liep ik de hele tijd te twijfellen in de winkel wat nou ook alweer dat lijpe puzzel spel was, wist dat het een rare titel had, dus kon kiezen uit kuru kuru kurin, of chu chu rocken... kuru meegenomen naja hopen dat het wat is..., voor 10 euro kan je geen buil vallen
pi_11686404
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:17 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ik ga er morgen heen, hoop dat ze hem nog hebben, want die neem ik natuurlijk meteen mee.

Hier ligt ie nog.
Ik wacht effe met kopen totdat ik op vakantie ga. Anders speel ik alsnog teveel van tevoren.
......
  donderdag 10 juli 2003 @ 17:13:50 #97
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11689171
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 14:36 schreef flappiewappie het volgende:
shit, liep ik de hele tijd te twijfellen in de winkel wat nou ook alweer dat lijpe puzzel spel was, wist dat het een rare titel had, dus kon kiezen uit kuru kuru kurin, of chu chu rocken... kuru meegenomen naja hopen dat het wat is..., voor 10 euro kan je geen buil vallen
Kuru Kuru is ook errug verslavend ! Zeker geen miskoop hoor

Alleen als je het uitgespeeld hebt is het wel over vind ik.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11689728
Wat moet je bij Golden Sun doen, als je die rod hebt terug gevonden van Ivan?
2006...
pi_11697609
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 17:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Kuru Kuru is ook errug verslavend ! Zeker geen miskoop hoor

Alleen als je het uitgespeeld hebt is het wel over vind ik.

het vervelende is dat ik maandag op een 4 week lange vakantie ga, en een 2e hands gba heb gekocht...,die ik nog steeds nietheb. en nu "opgescheept" zit met 3 games

word je best gestresst van naja, hopen dat het goed afloopt

pi_11719305
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:07 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

het vervelende is dat ik maandag op een 4 week lange vakantie ga, en een 2e hands gba heb gekocht...,die ik nog steeds nietheb. en nu "opgescheept" zit met 3 games

word je best gestresst van naja, hopen dat het goed afloopt

oe yeah,

*morgen vrij zeker zijn gba krijgt

gaak morgen middag maar weer eens "winkellen" ..., opzoek naar AW

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')