abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2003 @ 16:31:14 #51
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11564239

Moet Zelda: A link to the past nog 10 dagen weerstaan
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  vrijdag 4 juli 2003 @ 16:50:13 #52
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_11564702
Wario Ware heeft mijn GBA gedurende mijn vakantie geen seconde verlaten.
DAMN, wat is me dat een cool spelleke, zeg!
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_11567797
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 16:50 schreef Smots het volgende:
Wario Ware heeft mijn GBA gedurende mijn vakantie geen seconde verlaten.
DAMN, wat is me dat een cool spelleke, zeg!
Wat is het nou precies? zijn het gewoon een aantal minigames, of zit er nog meer achter?
  vrijdag 4 juli 2003 @ 20:26:52 #54
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11568357
Smots, mag ik je bedanken voor het aanbevelen van Chu Chu Rocket?

Heb nu 78 puzzel mode levels gehad. Hoeveel zitten er wel niet in

En dan n zijn er nog meer spel varianten waar ik nog niet mee begonnen ben

De levels in "Mania" zijn best pittig trouwens

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_11568768
Ik heb eindelijk Golden Sun een keer gespeeld en het was best leuk, maar wel veel tekst.
Ik heb hem geleend, en wil hem nu best kopen, maar ja 50 euro is ook weer teveel om er voor uit te geven.
2006...
pi_11569685
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 12:41 schreef flappiewappie het volgende:
oei, help mij mensen....

ik heb pas een GBA aangeschaft omdat ik 4 weken gaan varen..., en zo lang niet zonder gamen kan .

nou had ik al een poosje een oogje op Advace Wars..., maar las nu net dat Avance Wars 2 er aan zat te komen... is nr. 2 echt zoveel beter en wanneer komt ie precies uit anders gaak gewoon voor deeltje 1...

0-)

kort samengevat: is de hogere prijs/langere tijd wachten de moeite waard om deel 1 over te slaan?

pi_11577007
Wario Ware is idd 'maar' een verzameling mini-games... maar het is heel erg stoer in elkaar gezet, en vaak bijzonder frustrerend omdat je dat zo simpel lijkende spelletje maar niet haalt

Als je een spel via de 'grid' optie doet, kun je proberen een zo hoog mogelijke score te halen in een mini-game... geloof me, als je een aantal keertjes f-zero hebt gedaan (van het 9volt grid) dannuh... dan train je je reflexen behoorlijk, omdat de GBA 'zichzelf' versnelt, de menus flitsen voorbij en de levels gaan sneller, de muziek wordt sneller opgedraaid... en dan moet jij nog proberen dat simpele leveltje te halen

Geweldig gevoel

zaterdag 5 juli 2003 @ 14:04:51 #58
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_11578805
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 20:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Smots, mag ik je bedanken voor het aanbevelen van Chu Chu Rocket?

Heb nu 78 puzzel mode levels gehad. Hoeveel zitten er wel niet in

En dan n zijn er nog meer spel varianten waar ik nog niet mee begonnen ben

De levels in "Mania" zijn best pittig trouwens

Hij's gaaf he!
(en dat voor zo'n oud Dreamcastspelletje...)
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  zaterdag 5 juli 2003 @ 14:06:38 #59
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11578833
Hij is zo cool

Ik kan dit iedereen aanraden die van puzzelspelletjes houd.

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_11579774
Men is gisteren kennelijk aan de deur geweest met AW2, er was helaas niemand thuis. Maandag nieuwe poging!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_11581582
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 15:17 schreef Jarno het volgende:
Men is gisteren kennelijk aan de deur geweest met AW2, er was helaas niemand thuis. Maandag nieuwe poging!
waar heb je deze besteld als ik vragen mag?
pi_11581734
shit wat vind ik sheep verslavend is nog maar mn eerste en enige spel, maar heb er al heel wat uurtjes opzitten
  zaterdag 5 juli 2003 @ 19:05:45 #63
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_11583158
Ik zag vorige week de Sega Smash Pack in de winkel liggen met daarop Ecco the Dolphin, Sonic Pinball en Golden Axe... nou was ik vroeger helemaal gek van Golden Axe toen ik dat nog op mn Amiga had.. heeft iemand deze smashpack al eens gespeeld? Wil best wel weer Golden Axe spelen, maarja 50 euro neerhoesten voor een eeuwenoud spel (goed, je krijgt er nog 2 ouwe bij)..
pi_11583794
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 17:26 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

waar heb je deze besteld als ik vragen mag?

Via dvdboxoffice.com, online dus.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11585560
Castkevania: Circle of the moon is echt supers .
*iets met rechterhand*
pi_11587160
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 19:39 schreef Jarno het volgende:

[..]

Via dvdboxoffice.com, online dus.

en hoe lang en hoe duur is het verzenden?

site is er een beetje onduidelijk over

pi_11594803
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:45 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

Invoice Number: 702xxxx
Invoiced On: Thursday, June 26 2003, 03:44:58 AM

Order Number: 1187xxx
Ordered On: Tuesday, June 24 2003, 04:08:16 AM

Er zat dus 2 dagen tussen bestellen en shippen, en dan iets meer dan een week qua bezorgen.

pi_11597007
quote:
Op zaterdag 5 juli 2003 22:45 schreef flappiewappie het volgende:

[..]

En geen verzendkosten .
  zondag 6 juli 2003 @ 16:42:58 #69
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11599913
Ik ga weer verder met Megaman Battle Network 3.. Weet iemand eigenlijk hoe je levels omhoog kan gaan?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 6 juli 2003 @ 20:18:55 #70
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_11603908
ff voor de mensen die bij DVDBoxoffice bestellen:

Zouden jullie een verhaaltje erover willen schrijven?

[Centraal] Online Gameshops

Dank je

.

On_topic:

Winning Eleven (InsideGamer)

quote:
Voetbalspellen zijn al sinds jaar en dag erg populair op de verschillende consoles. Spellen als Kick Off Soccer, Sensible Soccer, World Cup 90 geven mij tegenwoordig nog steeds een warm gevoel. En toen kwam op een gegeven moment Fifa International Soccer uit. Dit spel was baanbrekend. Het stadion ademde precies die sfeer uit die een voetbalspel moest hebben. En ook reageerde het publiek verschillende op bepaalde situaties. Zo ging het publiek samba geluiden maken als je met Brazilië speelde en riep het als je Nederland was Kluivert, Kluivert. Tenminste dat dacht ik destijds. Een vriend van me zei dat ze iets heel anders riepen en daar hebben we nog flink over geruzied.

Fifa was lange tijd koning en geen enkel spel kon er bij in de buurt komen. Totdat Konami met ISS Pro Evolution Soccer kwam voor de PSone. Het realisme in dit spel overwon het van de arcade gameplay van Fifa. En tot de dag van vandaag wordt PES gezien als de voetbalkoning (ook al merken we dat niet in de verkoopcijfers).

Op de GBA is er tot op heden nog geen echt goede voetbalgame op de Europese markt te krijgen. Fifa is wel aardig, maar de gameplay is toch weer erg simpel. En verder hebben we een paar hele brakke voetbalspellen voor onze kiezen gekregen, denk hier bij aan het rampzalige David Beckham Soccer of het niet goed speelbare ISS Advance. Tijd dus om een spel vanuit het verre Oosten te importeren. En laat daar nou net Winning Eleven (de Japanse naam voor PES) te koop zijn.

Gameplay
Winning Eleven is de pocket versie van Pro Evolution Soccer, die al een hele tijd op de PS2 uit is. Het spel bevat van een aantal landen de officiële namen, maar omdat alles Japans is, heb je daar bar weinig aan. Je hebt een aantal verschillende gamemodes waarin je een potje kan voetballen. Alle bekende Cups en Leagues zijn wederom aanwezig, net zoals de Master League. Deze Master League is de hoofdmode van het spel. Je begint met een soort amateur team en een paar centen. Hoe meer je wint, de te meer geld je verdient en daarvan kan je wereldspelers kopen. Erg leuke en ook op de GBA erg verslavend.

Het spel speelt als een GBA droom. De camera positie zit op een goede afstand, zodat alles overzichtelijk genoeg is. Net zoals zijn grote broer, ligt ook op de GBA de nadruk op realisme. Zo zal het niet mogelijk zijn om vanaf de middenlijn naar het doel van de tegenpartij te sprinten, en zo te scoren. Nee, tactiek, overspelen en vrijlopen zijn de drie sleutelwoorden in Winning Eleven. Voordat je aan het spel begint doe je er dus goed aan om te kijken wie op welke positie speelt en of hij links of rechtsbenig is. Het snel rond laten gaan van de bal is ook erg belangrijk. Doe je dit niet, dan zal de tegenpartij weinig moeite hebben om de bal af te pakken.

De controls zijn ook verbazingwekkend goed. De GBA heeft maar vier knoppen, maar door een aantal knoppen combinaties is het toch mogelijk om hoge voorzetten te geven of één-tweetjes te maken. Het scoren zelf is niet erg makkelijk. Je zult de bal met je goede voet moeten raken, op de juiste hoogte en de juiste snelheid. Doe je dit niet? Dan zal de keeper er een makkie aan hebben. Dit spel heeft alles wat een goed voetbalspel nodig heeft!

Graphics
De gameplay is bij een voetbalspel toch het belangrijkst, maar de graphics van Winnig Eleven Soccer zijn ook goed. Je kan de spelers misschien niet herkennen (daar heeft de GBA te weinig kracht voor), maar de animaties van de spelers zijn super. De spelers lopen soepel, het passen en schieten van de bal ziet er goed uit en de camerapositie zit ook op de juiste plek.

Geluid
Bij een voetbalspel op de GBA is het geluid niet erg belangrijk. Het is niet mogelijk om het publiek allemaal volksliederen te laten zingen. Wel is het mogelijk om er voor te zorgen dat de gamer het gevoel heeft dat er sfeer in het stadium zit. Dat is Konami in elk geval wel gelukt. Bij een schot op doel, een steekbal of een andere mooie actie, zal het publiek een orkaan (voor GBA begrippen dan) van geluid produceren. Maar er is gelukkig meer geluid. Bij belangrijke momenten wordt er namelijk commentaar bij de wedstrijd gegeven. Als je bijvoorbeeld scoort, dan zal je door je speakers iets van Shinji, GOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAL horen, wat je een voldaan gevoel geeft.

Conclusie
Winning Eleven is duidelijk het beste voetbalspel op de GBA. De Master League geeft je de drive om met het spel door te gaan, zodat de replaywaarde van het spel hoog is. De gameplay zelf zit dik in orde en zal er voor zorgen dat je elke keer je GBA met plezier aandoet. Tel daar de goede graphics en geluidseffecten bij op en dan weet je dat FIFA kan inpakken. Tenminste, als dit spel ooit in Europa uitkomt. Voorlopig is hij alleen maar in Japan te krijgen

Overall score: 94 %

pi_11604013
quote:
Op zondag 6 juli 2003 20:18 schreef Notorious_Roy het volgende:Winning Eleven (InsideGamer)
[..]

Overall score: 94 %

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

dat ziet er mooi uit!!
Jammer dat het niet zeker is of hij in Europa komt...
pi_11613025
Dankzij smots heb ik uiteindelijk ook die Chu Chu Rocket gekocht voor 9.99 euro.
Ik ben verslaafd niet normaal. Echt een geweldig spelletje.

TNX

maandag 7 juli 2003 @ 18:21:26 #73
44699 err
Da Itchy Trigga Finga Niggaz
pi_11624257
De geruchten zijn waar
quote:
Details:

Code name: NGBG

Screen: Reflected type poly silicone TFT color liquid
crystal display (LCD) with a front light

Screen size 42.8mm x 63.2mm (1.7 x 2.5 inch)

Screen resolution: 300x200 dots

Display capability: 260.000 colors

CPU:64bit RISC-CPU + 32bitCISC-CPU

Memory: 64Mb WRAM + 32Mb VRAM

Media: 8" optical disc within a special case

Sound: Stereo speaker with a headphone terminal

Communication function: Two or more multi-play using a specialized communication cable, only for NGBG(s), is possible.

Power supply: Internal-organs lithium ion

Size: Undecided

Weights: Unknown

Software: NGBG optical discs

GBA cartridges in an external slot

Game Boy Color and normal Gameboy (only using a special convertor)

--------------------------------------------------------------------------------

Mochten deze gegevens kloppen, en dat doen ze hoogstwaarschijnlijk ook, dan zal de NextGeneration GameBoy allereerst een ander scherm krijgen. Deze zal 300*200 pixels hebben in plaats van de huidige 240*160 pixels. Ook zal er dit keer een front light zijn die ook bij digitale camera's gebruikt wordt, in plaats van een backlight. De processor zal in staat zijn om 64Bit games te spelen op de nieuwe GameBoy en deze games zullen net als bij de PlayStation Portable op een optical disc komen te staan. Het gaat hier niet om dezelfde disc, want Nintendo heeft een patent aangevraagd op haar technologie. Over de grootte en het gewicht is helaas niets bekend, als wel het design. Vast staat wel dat je ook gewoon je oude spelletjes zult kunnen blijven spelen op de NextGeneration GameBoy, maar dan wel met een converter. Een soort GameBoy Player op je NextGeneration GameBoy dus.

Wanneer dit alles uitkomt is nog onbekend. Wij vermoeden ongeveer rond dezelfde tijd dat de PlayStation Portable op de markt zal verschijnen in Japan. Eind 2004, begin 2005. We houden je op de hoogte.

http://gba.insidegamer.nl

dinsdag 8 juli 2003 @ 15:21:53 #74
60635 WaKkA82
Nix nie Final Fantasy!
pi_11643432
Waar halen jullie je US import games zoals Golden Sun 2, DBZ 2, Pokemon Ruby/Sapphire?
Is er een shop in nederland die die verkoopt? Ik ben namelijk al weken aan het zoeken naar Ruby
I drink to get drunk, but I'm too drunk to get drinks :/
pi_11643958
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 15:21 schreef WaKkA82 het volgende:
Waar halen jullie je US import games zoals Golden Sun 2, DBZ 2, Pokemon Ruby/Sapphire?
Is er een shop in nederland die die verkoopt? Ik ben namelijk al weken aan het zoeken naar Ruby
www.dvdboxoffice.com, zijn ze ook nog stukken goedkoper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')