Dat siert dan wel weerquote:Op maandag 7 juni 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
Als Ajacied heb ik zelfs dat boek. Paar jaar terug deed een collega z'n boeken weg wegens gebrek aan ruimte. Zodoende bezit ik ook Feijenoord literatuur, zoals de biografie van Willem van Hanegem.
Reactie is wat laat maar toch, heb het boek gelezen. Fascinerend, Auke Kok beschrijft het boek vanuit vele ooghoeken en laat vrijwel geen enkel detail onbeschreven. Als je alles wilt weten over het WK, de mythe onderscheiden van de waarheid, dan raad ik dit boek je zeer zeker aan. Eerlijk gezegd raad ik iedereen met een hart voor voetbal en nostalgie dit boek aan.quote:Op maandag 10 mei 2004 08:56 schreef Sloggi het volgende:
Hier verder. Iemand 'Wij waren de besten' in zijn bezit en ook daadwerkelijk gelezen?
Schaam je jongemanquote:Op dinsdag 13 juli 2004 18:09 schreef tong80 het volgende:
Ik heb hem maar nog niet gelezen.
Verder nog:quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:22 schreef Erasmusch het volgende:
Heb zelf ook aardig wat Engelse boeken. Hoolifan, Naughty Nineties, Guvnors zijn wel de betere die ik me zo kan herinneren. Football Factory is nu een film van uit, maar fictief.
quote:Left foot in the grave
Speler/Assistent Manager Garry Nelson van Torquay United (destijds 3e divisie) heeft een seizoen lang alles bijgehouden wat er gebeurde op het gebied van trainen, coachen, scouten, managen etc. Een interessant kijkje achter de schermen en voor mensen die van Championship Manager houden zeer zeker een aanrader!
Ben al een paar jaar lid. Heb in boekhandels zoveel mogelijk oude exemplaren besteld. Echt een aanrader. Hou je van voetbal en mooie verhalen geschreven door mensen die er verstand van hebben en de pen in goudinkt hebben gedoopt moet je het doen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk erover om aan de Hard Gras serie te beginnen, lijkt me leuk. Maar wat vinden jullie van die boekies?
Mooi omschreven Tongquote:Op dinsdag 28 september 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
en de pen in goudinkt hebben gedoopt moet je het doen.
Oke, bedankt!quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben al een paar jaar lid. Heb in boekhandels zoveel mogelijk oude exemplaren besteld. Echt een aanrader. Hou je van voetbal en mooie verhalen geschreven door mensen die er verstand van hebben en de pen in goudinkt hebben gedoopt moet je het doen.
bij de slegte heb je een flink aantal van de eerste 20 delen voor niet te veel geld liggen !quote:Op dinsdag 28 september 2004 00:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk erover om aan de Hard Gras serie te beginnen, lijkt me leuk. Maar wat vinden jullie van die boekies?
staat wel op mijn lijst "nog te kopen"quote:Op dinsdag 28 september 2004 11:05 schreef Falco het volgende:
Heeft iemand 'Spelen tegen de Moldaviërs' van Tony Hawks gelezen? Het gaat over een Britse komiek die een weddenschap aangaat met een vriend om het Moldavische voetbalelftal van omstreeks 1996 te verslaan met tennis. Als hij de weddenschap verliest moet hij bloot het Moldavische volkslied ten gehore brengen. Hoe dan ook Tony Hawks gaat naar Moldavië en probeert het voor elkaar te krijgen om tegen de 11 Moldaviërs te tennissen, maar dat blijkt nogal teringjantje lastig te zijn. Je moet een beetje van Britse humor houden, maar tis een en al hilarisch.
Bedankt voor de tip, ik ga er gelijk wat bestellen.quote:Op dinsdag 28 september 2004 14:41 schreef Bjoro het volgende:
[..]
bij de slegte heb je een flink aantal van de eerste 20 delen voor niet te veel geld liggen !
Neeneenee, dat was Tony's eerste weddenschap jaquote:Op dinsdag 28 september 2004 14:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
staat wel op mijn lijst "nog te kopen"
evenals zijn andere boek "met een ijskast door engeland"
of heet dat boek anders en is de schrijver ook een ander
Heb een vriend gesproken die het ook een topboek vond....wel heel hardquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:05 schreef vitazz het volgende:
Verder vind ik een absolute aanrader "Dynamo Kiev, Sterven voor de eer van het vaderland" van Andy Dougan. Gaat over het voetbal in te Tweede Wereldoorlog, met een wedtsrijd tegen de Duitse bezetter. Indrukwekkend!!!
Lievertjes ook leuk om die verhalen te lezen !!quote:Ook nog gelezen "De Lieverdjes" van M. van Hooff over FC Amsterdam en "Het verzwegen Oranje" over voetballers die in de Tweede Wereldoorlog in Duitsland tewerk werden gesteld en daar samen gingen voetballen in een soort alternatief Nederlands XI-tal. Beide via Thomas Rap verschenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |