quote:Voetbalgeweld is alles wat er om het voetbal heen zit. Geschreven door 2 personen. Beide vertellen hun verhaal vanaf het begin en vertellen allerlei verhalen over ontmoetingen met andere clubs. Meer eigenlijk niet.
Op donderdag 14 augustus 2003 20:49 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ik ben voornamelijk geinteresseerd in voetbal en alles er om heen. Is het dan nog steeds een goed boek?
quote:DD, check ff je mail mbt boventaande, ik heb hem namelijk uit, dus als je hem lenen wil...
Op donderdag 14 augustus 2003 17:21 schreef DIGGER het volgende:Geen idee, maar ik wil hem gerust een keertje aan je uitlenen hoor.
quote:Hey, zag je mail zojuist. Ik loop dadelijk effe de boekwinkel binnen. Als ze em niet meer hebben, laat ik van me horen. Thanx anyway...
Op maandag 18 augustus 2003 13:40 schreef DIGGER het volgende:[..]
DD, check ff je mail mbt boventaande, ik heb hem namelijk uit, dus als je hem lenen wil...
quote:U got mail...
Op maandag 18 augustus 2003 13:40 schreef DIGGER het volgende:[..]
DD, check ff je mail mbt boventaande, ik heb hem namelijk uit, dus als je hem lenen wil...
Het boek is momenteel alleen in het Engels verkrijgbaar, maar zal zeer binnenkort ook in het Spaans vertaald worden. Er wordt geschat dat er zo'n 700.000 exemplaren zullen verkocht worden, maar de uitgever hoopt op meer dan één miljoen nadat het ook vertaald is naar andere talen zoals Italiaans, Frans, Chinees en Japans.
Bron:Voetbalzone.nl
hij heeft een interland gespeeld in de kuip tegen de suriprofs. de eerste editie vlak na de SLM ramp.quote:Op zondag 29 juni 2003 12:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Heb het boek over Hellas Verona bestelt... ben benieuwd of het wat is.quote:Op zaterdag 28 juni 2003 16:50 schreef Cruoninga het volgende:
ik heb het boek zojuist besteld bij http://www.proxis.nl/quote:Op vrijdag 30 april 2004 15:26 schreef Afunados het volgende:
*schop*
Stuitte op het volgende berichtje:
"Het boek: X-Side, heersers na de wedstrijd van Jan van Cauwenbergh en journalist Peter Luysterborg ligt sinds gisteren in de winkel.
Is geschreven door een Antwerphooligan van de X-side. Is al in sommige winkels na 1 dag volledig uitverkocht.
Je moet zelfs niet van dit onderwerp houden, het moet gewoon gelezen worden. Bangelijk geschreven.
Ook de vele battles tussen ACC VS Brugge, Anderlecht, ajax, newcastle, Gb* worden er allemaal in vermeld. Het ontstaan van de X-side en de ACC... en ga zo maar door."
Iemand die dit boek al heeft, of al wat over gehoord heeft?
Die moet ik nog kopen. Zag ze bij Holland sport. Leek me een zeer lezenswaardig boek.quote:Op donderdag 6 mei 2004 09:29 schreef Dylan Dog het volgende:
Onlangs In den beginne was de bal over het Argentijse voetbal uitgelezen. Mooi boek!
Moet je amongs the thugs van Bill Bufford even lenen uit de Bieb.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:57 schreef Eilanden het volgende:
Ga binnenkort op vakantie en ga eens tijd nemen om een paar boeken die ik al wel gekocht had, maar nog geen tijd voor had gehad te lezen:
Broken Dreams
Manchester United ruined my life
Left Foot In The Grave
Die van van Basten ben ik erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:00 schreef SCH het volgende:
Er zijn deze week ieg 2 voetbalboeken verschenen: een boek van Henri van der Steen over de penalty en een uitgebreide biografie van Marco van Basten.
quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:13 schreef tong80 het volgende:
Weet je niet wie de schrijver is. Dat maat vaak veel duidelijk.
het mysterie marco van jaap faber?quote:Op donderdag 6 mei 2004 22:00 schreef SCH het volgende:
Er zijn deze week ieg 2 voetbalboeken verschenen: een boek van Henri van der Steen over de penalty en een uitgebreide biografie van Marco van Basten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |