A.s. papa's en mama's:
1 juli 2003: Tanne & Sc0rPi0n
8 juli 2003: Mirage & Overzichie
18 juli 2003: mama-in-spe
24 juli 2003: Ethel
2 augustus 2003: danosa
* 4 augustus 2003: Eska & BugsBunny
06 augustus 2003: Logican
* 15 augustus 2003: bixister & GHaven
17 augustus 2003: jessie
19 augustus 2003: Genuivere & Bastardhost
31 augustus 2003: moussy
4 september 2003: Lois
27 september 2003: Mister-X (papa)
28 september 2003: Chocobo (papa)
29 september 2003: Bright (papa)
26 oktober 2003: Lies en Zooi
29 oktober 2003: Grijs en K3
31 oktober 2003:SheDeviltje
1 november 2003: Meaghan
15 november 2003: Luckepuk
25 november 2003: Livelink
14 december 2003: Lewis.de.boxer
februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 1 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
Babietjes:
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logican
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
19 augustus 2002: Sverre, zoon van Genuivere & Bastardhost
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1
6 december 2002: Dylan, zoon van cheela
28 december 2002: Xander, zoon van D-FENS
6 januari 2003: Indy, dochter van Tinkepink
24 januari 2003: Nailo, zoon van mal-lam
4 februari 2003: Babet, dochter van Rosie
23 februari 2003: Demi Aidan, dochter van dice (papa)
5 maart 2003: Bram, zoon van Karin
18 maart 2003: Jennifer Leonie, dochter van Dinus
01 april 2003 : Duncan, zoon van Angel22
01 april 2003: Lara, dochter van CarOnline
12 april 2003: Jasper, zoon van NT-T.Bartman (papa)
20 april 2003: Yelena Sophia, dochter van Artemis665 en leviathanfd (papa)
27 april 2003: Chiara Rosan, dochter van melonovy
17 mei 2003: Dagmar, dochter van dolle_hond (papa)
20 mei 2003: Lars, zoon van Pluizzje
* 15 juni 2003: Isa Donna, dochter van Phileine en Voyeur
16 juni 2003: Carmen, dochter van Dylan Dog (papa)
24 juni 2003: Tom, zoon van coolbabe
30 juni 2003: Noa, dochter van basset
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
Deel 70!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 03-07-2003 14:17]
quote:Oefenweeen, maak je niet te druk. Had ik ook, leek ik ook sneller te hebben in iedere volgende zwangerschap
Op zaterdag 28 juni 2003 08:33 schreef moussy het volgende:
Ik heb gisteravond de hele avond met harde buiken gezeten, dat terwijl ik de hele dag geen moer heb uitgevoerd
Ik ben nog steeds euforisch. Weet niet of ik het al had geschreven, maar realiseer me nu pas echt hoe slecht ik me de hele zwangerschap heb gevoeld. Ik voel me nu echt herboren, heb weer energie, kan weer eten, heb al bijna twee weken niet gespuugd en voel me gewoon weer mens. Als je je zo lang beroerd voelt, dan heb je niet eens meer door dat het niet normaal is. Ik zag er best tegenop dat ik nog een kindje moest gaan verzorgen terwijl ik zo moe en lamlendig was, maar da's dus allemaal verdwenen.
Basset, neem het maar wel serieus allemaal hoor. Ik was ook enorm in de war door de paniek die eerst gezaaid werd en dat ze het daarna opeens heel erg gingen downplayen, maar na de bevalling bleek dat Isa de laatste week toch in het vruchtwater had gepoept en dus een tijdje te weinig zuurstof heeft gehad (ik denk dat dat de nacht voor de bevalling was, toen was ik echt heel ziek). Dus wees maar blij met alle controles en zorg dat mw. basset zich echt heel rustig houdt. Bij elke twijfel direct aan de bel trekken!
Coolbabe, dè tip tegen tepelkloven: Bepathan zalf. Kun je gewoon bij de apotheek of betere drogist kopen. (er is ook creme, maar je moet dus de zalf hebben). Dat is een vrij vettige zalf (zit bijenwas en parafine enzo in), die je na elke voeding op je tepels moet smeren. Trekt er heel snel in. Ik was binnen een dag van mijn kloofjes af.
Catootje, wat geweldig!! Ik kan me voorstellen dat je het nu pas echt kan geloven. Nu lekker gaan genieten hoor!
Basset, heel vervelend zo'n ziekenhuisopname maar nu wordt ze wel goed in de gaten gehouden. Ik duim mee dat het snel kan beginnen en dat je hele gezinnetje weer snel thuis is.
Phileine wat fijn dat je je weer beter voelt! En wat een machteloos gevoel he met die krampjes. Bram heeft het gelukkig maar een paar dagen gehad, toen hij in het ziekenhuis werd bijgevoed. Helaas kan je er echt heel weinig aan doen. Heb je nog nieuwe foto's?
Hoe zou het met Tanne en Scorpion gaan? De uitgerekende datum is wel heel dichtbij nu.
quote:Ik had honger
Op zaterdag 28 juni 2003 07:46 schreef Angel22 het volgende:
Jeu Lois... wat ben jij vroeg op!!!!!
Last van buikkie???
quote:Euh goed
Op zaterdag 28 juni 2003 13:12 schreef Karin het volgende:
[knip]
Hoe zou het met Tanne en Scorpion gaan? De uitgerekende datum is wel heel dichtbij nu.
We zitten (en liggen) maar te wachten tot kruumeltje wil komen.
Vandaag Tanne nog gepest door te gaan (mee)zingen in de auto en waardoor kruumel dus wakker werd en lekker ging bewegen
Vandaag ook een Ouders van nu gekocht, daarin staat een heel artikel over vaders en hun pasgeboren spruit. Die vaders waren allemaal 30+ , terwijl ik (net) 24 ben.
Ach ja we zien het wel.
Basset, wij moesten ook naar het ziekenhuis vanwege (mogelijke) zwangerschapsvergiftiging, maar het bleek loos alarm te zijn.
Weet nog wel dat we in het uur voordat we naar het ziekenhuis reden alles hebben lopen regelen voor het geval dat ze het in het weekend gingen halen.
* Sc0rPi0n telt (en wacht) weer verder af
Catoot, fijn dat alles goed was. Nu lekker broeden en je niet te veel zorgen maken hoor.
Knorretje, moedige beslissing van jullie. Petje af
Een paar maanden geleden vertelde ik toch dat mijn moeder met vocht pootjes tegen het bed had gestoten dat ze een mega wond had omdat dr huid open scheurde door de spanning... nu weer... maar dan dr andere been...
Coolbabe, Tom blijft echt geweldig. De eerste baby die ik ken die al vanaf zijn geboorte een echt kapsel heeft. Wat een plaatje!
ET en Toot, hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie je enzo?
Hier dan op veler verzoek (lief van jullie hoor , kan ik zonder schuldgevoel zeikerig trots spammen) nog wat fotootjes van Isa.
He verrek, iemand heeft allemaal bootjes naast me gehangen!
de onderzoekende blik, in de wandelgangen heet dit al "het Ootje" (volgens Max is de O haar favoriete letter, omdat ze hem uit kan spreken terwijl ze aan de borst lurkt)
je darmen rommelen, je hebt de hik, het leven is een tranendal, dan is lekker liggen op pappa's buik het enige dat nog kan troosten.
Hebben jullie nou ook nog steeds dat jullie vol aanbidding kijken naar alles wat ze doet, en verrukt zijn over elk geluidje dat ze maakt? Of gaat dat een keer over?
En trouwens, ik weet dat het te vroeg is om het bewust te doen, maar ik zwéér je dat ze af en toe lacht. Mèt kuiltje in haar wang. Ze is vast aan het oefenen!
quote:Ik ben niet echt vertederd als Sterre hysterisch staat te gillen om een ijsje in een overvolle Albert Heijn
Op zondag 29 juni 2003 12:26 schreef phileine het volgende:
Hebben jullie nou ook nog steeds dat jullie vol aanbidding kijken naar alles wat ze doet, en verrukt zijn over elk geluidje dat ze maakt? Of gaat dat een keer over?
Tom is ook al zo'n pittig kind om te zien. Wat maakt een koppie met haar ze meteen al groot he.
Ik kan van René nog smelten als ik soms naar haar kijk hoor, volgens mij blijft dat wel
Hier voel ik me weer wat beter (lees slechter) dan gisteren. Gisteren had ik helemaal geen klachten en redelijk wat energie. Ik meteen ongerust Die echo heeft me juist wat meer bezorgd gemaakt, omdat het nu een visueel iets is (buiten mijn buik, die groeit en groeit. In mijn boeken staat dat je pas in de vierde maand iets aan je lijf merkt
dus ik 'mag' nog niet aan de speciale broeken)
..gelukkig voel ik me vandaag moe en beroerd en dat voelt wel vertrouwd. En mijn god wat doen de tieten zeer .....
quote:Bij mij is dat nog steeds niet over, ik kan nog intens genieten van elk nieuw geluidje en gebaartje van Eva.
Op zondag 29 juni 2003 12:26 schreef phileine het volgende:
Nog wat tips tegen krampjes, leg Isa over je arm met haar hoofdje in de holte van je elleboog en jouw hand onder haar buik . Eva vond dit zalig, vooral als we met haar gingen rondlopen. Een hangmatje wil ook wel erg helpen als ze er heel onrustig van is en een draagzak/doek is helemaal fantastisch.
Zielig hoor die krampjes maar ze gaan ooit echt goed over.
Ik ben blij dat jij je wel weer ontzettend goed voelt, het zijn zware 9 maanden voor je geweest en ik hoop dat je nu even goed kunt bijkomen lichamelijk.
Ook hier geniet ik nog altijd van alle nieuwe dingetjes die Sverre laat zien hoor. Vandaag rolde hij de hele kamer door en elke keer weer die big smile bij hem als hij iets ontdekt en dan ben ik net zo trots als hij hoor. Ik vind de ontwikkeling van baby naar dreumes ook geweldig om te zien en voor mijn gevoel is die ontwikkeling bij elk kind anders. Storm en Sverre verschillen er in ieder geval ontzettend in
En Catootje, ook al mag je volgens de boekjes nog niet toe zijn aan de speciale broeken (die je trouwens nog best lang zult dragen, want ook na de bevalling liggen ze bij mij nog even in de kast), dan kun je wel kijken of strech-broeken of een wijder model broek je lekkerder zitten. Ik had bij de tweede en deze zwangerschap al veel sneller wijdere broeken aan, gewoon omdat ik de druk tegen mijn buik heel akelig vond en de spijkerbroeken dus echt niet meer fijn dragen vond. Je zult best nog wel meer dingen tegenkomen die bij jouw anders zijn dan de boekjes aangeven, dus draag waar jij je lekker bij voelt
Ik heb dat nu ook nog steeds, elke keer weer verbazing over de bijzondere ontwikkeling van een kindje.
Jonas probeert zich nu op te trekken. Staat hij afgelopen week ineens op zijn knietjes en zijn knuistjes op de bank naast me met zijn big smile. Geweldig *smelt*
Genuivere, wanneer is Sverre geboren? Ik zie hem niet in het lijstje staan.
quote:Hoi Sweej. Sverre is 19 augustus 2002 geboren. Hij is echter 11 weken te vroeg geboren, dus voor zijn ontwikkeling rekenen we met zijn verwachte datum van begin november. Onze oudste zoon Storm is 10 december 2000 geboren en is dus inmiddels 2 1/2 jaar.
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef Sweej het volgende:
O wat zijn ze prachtig Tom en Isa!![]()
![]()
![]()
Ik heb dat nu ook nog steeds, elke keer weer verbazing over de bijzondere ontwikkeling van een kindje.
Jonas probeert zich nu op te trekken. Staat hij afgelopen week ineens op zijn knietjes en zijn knuistjes op de bank naast me met zijn big smile. Geweldig *smelt*
Genuivere, wanneer is Sverre geboren? Ik zie hem niet in het lijstje staan.
Tanne is net weer op controle geweest bij de huisarts.
Bloeddruk was weer hoger, ze had last van slapeloosheid (ook dankzij mij ) daarvoor heeft ze valium gekregen.
Verder is haar huid zo gaan uitrekken dat het een uitslag heeft opgeleverd , waarvoor ze een zalfje heeft gekregen.
Vrijdag moet ze terugkomen voor nieuwe controle en dan moet ze dagelijks langskomen.
@kruumeltje in Tanne: Hee joh, komt er nou eens uit! Nou is het genoeg geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |