quote:ja toffe site
Op zondag 29 juni 2003 07:51 schreef Dr_Flash het volgende:heb ff je site bekeken. Geweldig! Vet jaloers
quote:Dank je, eigenlijk nog geen heimwee of wat dan ook. Ik mag de Aziatische no-nonse levensstijl wel, er is hier veel gebaseerd op respect en eer. Daarnaast is het wonen in een miljoenenstad (4 miljoen inwoners) een hele ervaring, maar wel een beetje bedrukkend. Het eten bevalt me goed, maar heb wel zin in een frietjes met.
Op maandag 30 juni 2003 02:58 schreef Evil_Koekje het volgende:
Leuk dit soort verhalen
Heb je al bij sommige dingen gedacht van nu wil ik terug of valt het allemaal wel mee?
quote:
Hi allFor our rare moments of togetherness before term starts, we are having a movie screening and calling lunch in.
Venue : TS8-8Time : 11.00 am
Unless otherwise stated, we will assume lunch for everyone
Rgds
- my boss-
quote:Doe ik wel, maar denk niet dat het hoeft. Daarnaast ken ik de bewaker van mijn werk al vrij goed en iedereen weet dat die fiets van die Nederlander is
Op maandag 30 juni 2003 03:37 schreef BAZZA het volgende:
Zet je die fiets nou ook op slot of hoeft dat daar niet?
quote:Tadaam: Welke Fok!kers Fok!ken vanuit het buitenland?
Op maandag 30 juni 2003 06:32 schreef maartena het volgende:
Geweldige topics ontwikkelen zich toch weer.... Mischien tijd voor een "welke Fok!kers Fok!ken vanuit het buitenland?" topic![]()
quote:Waar ik werk, werken nu zo'n 150 man, samen met een van de bewakers ben ik de enige die fietst, de rest komt met openbaar vervoer of met de auto. Voor mij is het het snelste.
Op woensdag 2 juli 2003 16:53 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Zo he, jij gaat met je fiets naar het werk? Dat doet volgens mij bijna niemand daar. Veel te warm.
Heb je al veel nationale gerechten geproefd? Pindakaas hebben ze trouwens daar ook wel volgens mij, maar dan wel van die Amerikaanse soort (Skippy Peanut Butter).
quote:Ik heb het gisteren ondervonden. Op de school waar ik lesgeef zijn de introductiedagen begonnen en ik hoorde van mijn collega's dat zowat alle studenten (zo'n 350) les van mij wilden hebben
Op zondag 29 juni 2003 06:54 schreef RedDevil085 het volgende:[..]
Maar uhmmm... Hoest met de vrouwelijke populatie gesteld? Heb ooit gehoord dat veel volk in die oosterse landen dol zijn op "ons"...
Wat van gemerkt?
quote:Lijkt mij nou echt helemaal niks, van die kippenpootjes. Fish Head Curry schijnt wel lekker te zijn, maar heb het zelf nog nooit geproefd.
Op woensdag 2 juli 2003 17:37 schreef Libris het volgende:[..]
Waar ik werk, werken nu zo'n 150 man, samen met een van de bewakers ben ik de enige die fietst, de rest komt met openbaar vervoer of met de auto. Voor mij is het het snelste.
Het eten bevalt me perfect tot nu toe. Toevallig heb ik gisteren kippenpootjes op, maar dan ook echt de pootjes waar ze op lopen. Weinig vlees, veel kleine botjes, maar wel lekker. Mijn collega's willen me ook nog aan de Fish Head Curry helpen, maar ik moet nog wat moed vergaren..
quote:Ik ben me nog aan het voorbereiden op Fish Head, eigenlijk eet ik hier alles wat de gemiddelde Singaporees ook eet en laat me adviseren door mijn collega's. De Chicken Rice is zeker lekker, ik weet niet zeker of ik dat andere wat je noemt al op hebt, ik zal het even opschrijven en ergens bestellen. Eten bevalt dus goed, maar ik had gisteren een steak in een Westers restaurant, en dat beviel ook wel weer goed eigenlijk...
Op zaterdag 5 juli 2003 01:43 schreef The_Lizard_Queen het volgende:[..]
Lijkt mij nou echt helemaal niks, van die kippenpootjes. Fish Head Curry schijnt wel lekker te zijn, maar heb het zelf nog nooit geproefd.
Wat je wel een keer moet doen is een willekeurige Hawker Centre inlopen en Char Quay Teow (van die platte noodles met ketjap) of Chicken Rice bestellen. Dat zijn echt lekkere gerechten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |