Nou is dat allemaal niet zo erg, maar de DVDrw leest dus ook geen DVD's meer (data- en/of filmDVD). Wat kan hiervan nou weer de oorzaak zijn.
Ik heb de handel nu als volgt aangesloten:
IDE1:
- HD (60GB, 7200 rpm) master
- HD (40GB, 5400 rpm) slave
IDE2:
- CD-RW master
- DVD-RW slave
Is dit dan verkeerd? Ik heb al allerhande combinaties uitgeprobeerd, maar niets helpt.
quote:Bios detecteert automatisch en geeft CDrom aan (da's prima).
Op vrijdag 27 juni 2003 22:28 schreef deantoine het volgende:
in Bios of in windows?
quote:Nee XP geeft een writer altijd aan als CD RW, tevens is het geen simpele dvd speler maar een brander. Is het misschien dat je maar 1 brander op 1 IDE kan hebben? Al geprobeerd of XP hem wel goed ziet op IDE 1 als primairy slave?
Op vrijdag 27 juni 2003 22:33 schreef hyperfuzz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.DVD speler is in Windows ook gewoon een CD-ROM station, is toch geen probleem verder?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:In XP wordt een DVD drive ook aangegeven met "DVD" en CDRW wordt aangegeven met "CDRW", dus op de e.o.a. manier snapt Windows niet dat we hier dealen met een DVD-RW drive
Op vrijdag 27 juni 2003 22:33 schreef hyperfuzz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.DVD speler is in Windows ook gewoon een CD-ROM station, is toch geen probleem verder?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:1. het wordt niet goed meer weer gegeven
Op vrijdag 27 juni 2003 22:26 schreef Nebu1980 het volgende:Nou is dat allemaal niet zo erg, maar de DVDrw leest dus ook geen DVD's meer (data- en/of filmDVD). Wat kan hiervan nou weer de oorzaak zijn.
Is dit dan verkeerd? Ik heb al allerhande combinaties uitgeprobeerd, maar niets helpt.
2. Apparaat werkt niet meer naar behoren
windows verklapt al een beetje, dat er iets mis is met het apparaat
als je na de reboot geen verbetering ziet vrees ik het ergste
quote:Dat was mijn idee ook, maar blijkbaar snapt-ie er dan ook niets van. Blijft een CDrom-drive volgens dat eigenwijze kreng
Op vrijdag 27 juni 2003 22:36 schreef L-X het volgende:[..]
Nee XP geeft een writer altijd aan als CD RW, tevens is het geen simpele dvd speler maar een brander. Is het misschien dat je maar 1 brander op 1 IDE kan hebben? Al geprobeerd of XP hem wel goed ziet op IDE 1 als primairy slave?
quote:Wazig, DVD speler en CD brander zijn hier gewoon CDROM drive.
Op vrijdag 27 juni 2003 22:36 schreef Nebu1980 het volgende:[..]
In XP wordt een DVD drive ook aangegeven met "DVD" en CDRW wordt aangegeven met "CDRW", dus op de e.o.a. manier snapt Windows niet dat we hier dealen met een DVD-RW drive
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Maakt mij dus ook eigenlijk helemaal niets uit hoe 't aangegeven wordt, als dat ding maar DVD's kan lezen en schrijven. En dat kan nu dus niet
Op vrijdag 27 juni 2003 22:39 schreef hyperfuzz het volgende:[..]
Wazig, DVD speler en CD brander zijn hier gewoon CDROM drive.
dvd/cd-rw-station(L)
Tja, klopt toch iets niet bij je, probeer eens als MASTER????????
quote:Dat bracht me op een idee!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:37 schreef deantoine het volgende:[..]
2. Apparaat werkt niet meer naar behoren
windows verklapt al een beetje, dat er iets mis is met het apparaat
als je na de reboot geen verbetering ziet vrees ik het ergste
In ieder geval wil ik jullie allemaal bedanken voor de reacties
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop