quote:
Op vrijdag 15 augustus 2003 17:06 schreef soapie het volgende:
Ik weet eindelijk weer wie die nieuwe is: namelijk ene Kevin Brouwer, hij is 20 jaar en krijgt veel met Kyra te maken. Kyra gaat weer het één en ander meemaken..... Ben benieuwd. Hij komt in september in de serie. Maarre het stond in een roddelblad dus of het allemaal waar is....
Echte appels en water met een kleurtje
"Ik heb deze zomer een aantal keren gefigureerd in verschillende Onderweg naar Morgen-scènes. Dit waren onder andere opnames in De Engel en de Galaxy, waar ik met Kyra heb gedanst. Ik heb tot nu toe geen sprekende rol mogen vervullen, maar ik hoop dit natuurlijk wel in de nabije toekomst te mogen doen." Op de vraag of Kevin vast wat sappige details kan verklappen, zegt hij: "ik kan natuurlijk nog niet veel zeggen, maar ik kan wel vast onthullen dat Kyra fikse ruzie krijgt. Ook komt JP terug in De Engel, waar hij kennelijk heel blij mee is. Waar ik me uiteraard wel over uit mag laten is de sfeer op de set. Die is echt ontzettend goed! Je ziet wel eens van die opnamebloopers van acteurs en dan krijg je het idee dat ze de hele dag door alleen maar lachen. Maar er heerst opperste concentratie bij de acteurs voor opname. Ook merkte ik dat alles heel gestructureerd verloopt en dat de regisseur de touwtjes erg kort houdt. Er is weinig tijd en alles moet zo snel mogelijk op tape staan. Maf is het wel hoe ze een dag inplannen met opnames. Ze plannen bijvoorbeeld één hele dag in De Engel. En ook weer één opnamedag in de Galaxy. Ik vind dat wel verwarrend, omdat je steeds heel erg heen en terug gaat in de afleveringen. Ze filmen het niet echt logisch voor de acteurs. De sets vielen me trouwens ook op. Die zien er heel realistisch uit; er liggen bijvoorbeeld echte appels op de tafels. Een wijntje drinken in het restaurant? Nou, vergeet het maar! Dat is gewoon water met kleurstof. En dat is hartstikke vies. Vandaar dat ze altijd maar een klein slokje of helemaal niets nemen."
Compliment van Irene Moors
"Ik ben bij Onderweg naar morgen terecht gekomen via het castingbureau van Harry Klooster, waar ik het laatste jaar een aantal dingen voor heb gedaan. Uiteraard stond ik ook bij andere bureaus ingeschreven en deed ik fotoshoots voor onder andere Break Out!, Eneco en Hokatex. Verder ben ik jaren vaste klant bij Panache Casting in Amsterdam geweest, waar ik regelmatig stemmenwerk voor heb gedaan. Ik heb overigens ook een keer bij Life & Cooking vóór de uitzending het publiek opgewarmd en gezegd wat wel en niet mocht. Ik zei dus wanneer ze wel of niet moesten klappen. Dat was erg leuk om te doen. Ik kreeg na afloop een behoorlijk compliment van Irene Moors. Zij zei iets van: "Bravo, ik heb dit nog nooit iemand zo goed zien doen". Dat was heel tof! Als ik verder terug ga in de tijd heb ik nog toen ik een jaar of vijftien was bij Call TV gepresenteerd. Ik had me daar samen met een vriend voor opgegeven en samen mochten we één uitzending presenteren voor de Sinkel kids. Dat was toen een onderdeel van De winkel van Sinkel. Kinderen konden hier hun verzamelingen ruilen en ook trad er een meisje op in de studio. De crew van het programma was erg onder de indruk van onze presentatie. Overigens was het wel heel vervelend dat vlak voor uitzending de verbinding van mijn oortje uitviel. Hiermee hou je normaal gesproken contact met de regie. Ik werd daar zo zenuwachtig van, dat ik in mijn handen bleef wrijven. Daar lachen mensen nog steeds om als ze me zien!"
Eigen radioprogramma's
Kevin hoopt dat hij in de toekomst meer voor Onderweg naar morgen kan betekenen. Tot die tijd is hij elke zaterdag en zondag tussen 12:00 en 15:00 uur te horen op Fresh FM. "Op mijn dertiende ben ik begonnen als technicus bij Omroep Vlaardingen voor verschillende programmas. Op een zekere dag kon de presentator niet op tijd aanwezig zijn, en zonder één moment te aarzelen pakte ik de microfoon. En zo is mijn radiocarrière begonnen. Er volgden vanaf dat moment veel programmas die ik mocht presenteren. Verder presenteerde ik programmas voor Radio Schiedam, Stads Radio Delft en Bajaradio. Ook deed ik een maand of twee de productie van de ochtendshow van Yorin FM. Bij Omroep Vlaardingen ontmoette ik veel mensen, waaronder Rik Reijnart. Hij zorgde ervoor dat ik aan de slag kon bij zijn drive-in show. Ik heb in die tijd ontzettend veel geleerd. Via Reijnart Sound kwam ik weer terecht bij het Vlaardings Musical Gezelschap. Ik speelde mee in de productie De zee is ons land als zoon van één van de haringvissers. Naast het acteren vind ik het heerlijk om te presenteren. Dat doe ik eigenlijk het hele jaar door voor diverse shows en evenementen. Ik zal alle kansen aangrijpen om te kunnen doen wat ik graag wil in het leven!" [CvW]
Ik zie er geen datum bij staan, maar volgens mij is dit allemaal al redlijk oud...
Mooi moment om te stoppen met die hele kleutersoap! Ja toch niet dan.
quote:Eeh begint gtst dan ook al weer
Op zondag 17 augustus 2003 00:05 schreef Lemijn het volgende:
Die stamboom werd zo met Luciel en Daan wel gecompliceerd hoor... maar verder is ie mooi.
En begint het over een week alweer? Oh... ik wou net de tv ee poosje mn kamer uit doen omdat ik toch nooit iets kijk.[afbeelding] Mooi moment om te stoppen met die hele kleutersoap! Ja toch niet dan.
quote:Okay
Op zondag 17 augustus 2003 10:33 schreef Markie-Mark het volgende:
Aanstaande vrijdag beginnen ze met de herhalingen, de nieuwe afleveringen beginnen op 1 september, GTST begint dacht ik volgende week maandag ook met een week herhalingen.
gaan jullie btw allemaal de herhalingen kijken
ik wel ik kan het niet laten.
Mocht ik een avondje er niet zijn dan zal ik het niet opnemen maar ik zal wel proberen te kijken
quote:Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ariel door een bunjeekoord wordt gelanceerd en daardoor uit de serie verdwijnt. Ook van het koord wordt nooit meer iets vernomen.
Op zondag 17 augustus 2003 15:46 schreef Riann het volgende:[..]
Okay
gaan jullie btw allemaal de herhalingen kijken
ik welik kan het niet laten.
Mocht ik een avondje er niet zijn dan zal ik het niet opnemen maar ik zal wel proberen te kijken
quote:En ja hoor he's back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op zondag 17 augustus 2003 17:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ariel door een bunjeekoord wordt gelanceerd en daardoor uit de serie verdwijnt. Ook van het koord wordt nooit meer iets vernomen.
quote:Owh? Hebben ze het koord dan toch teruggevonden?
Op zondag 17 augustus 2003 17:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
En ja hoor he's back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Op zondag 17 augustus 2003 17:08 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Ariel door een bunjeekoord wordt gelanceerd en daardoor uit de serie verdwijnt. Ook van het koord wordt nooit meer iets vernomen.
quote:Ja! Jij krijgt ook een zoentje ... eentje van mij en eentje van Ariel!
Op zondag 17 augustus 2003 18:35 schreef Riann het volgende:[..]
Ik denk niet dat ik de herhalingen ga kijken, Will & Grace vind ik dan toch leuker om te kijken. Alleen de laatste ONM van vorig seizoen wil nog een keer zien die vond ik echt geweldig!!!!
quote:Maar natuurlijk
Op maandag 18 augustus 2003 12:02 schreef Vaakje het volgende:
Laat ik de laatste afleveringen nou net gemist hebben!! Will & Grace vind ik voor nu ook iets leuker, maar ik neem het toch op. Maar zou je als je er geen bezwaar tegen hebt me iets meer kunnen vertellen over die laatste afleveringen?
Ik weet niet hoeveel afleveringen je gemist heb maar ik hou het even bij de laatste twee afleveringen.
Tara, Mischa Joos en Lizzy zijn een medisch schandaal op het spoor, Medicafarma verkoopt afgekeurde medicijnen in Afrika. Ze komen erachter dan medewerker van medicafarma op het jubileumfeest komt en willen hem spreken op dat feest. Ze gaan naar deze man toe maar hij wil ze niet spreken
Ellen en Bram
Bram heeft Ellen verlaten , ze bleef namelijk stiekem doordrinken. Ellen voelt zich ziek en misselijk. Claire zegt dat Ellen missch zwanger is. Ellen kan geen kinderen krijgen maar belt Renee in Afrika en Renee vertelt dat er een kleine mogelijkheid is dat het zo is. Ellen doet een test en ze blijkt zwanger te zijn.
Joyce is er via haar alter-ego achtergekomen dat Arthur Victor heeft behandelt en hem dus gek gemaakt heeft. Ze verteld het aan Niels en hij gelooft het. Samen willen ze wraak nemen op Arthur tijdens het jubileum. Arthur vertelt Hugo de waarheid over zijn aandeel in Victors verdwijning, Hugo is woedend. Niels gaat op zoek naar bewijzen in de computer, Hugo wist deze echter net op tijd. Niels en Joyce hebben het verraad van Hugo door. Arthur houdt een toespraak tijdens het jubileum en Joyce stormt het podium op en verteld iedereen de waarheid over Arthur. Arthur neemt echter weer het woord en beweert dat Joyce wat in de war is door Victors verwdijning hij vraagt een moment stilte voor Victor.
Bettina en Serge
Bettina verklaard Arthur de liefde tijdens het gala net voor zijn toespraak. Hij lacht haar vierkant uit, Bettina vlucht weg van het jubileum naar haar kamer en barst in tranen uit. Dan staat er ineens een overwachte gast voor haar, haar zoon Serge. Bettina kijkt geschokt en Serge kust Bettina.
In de laatste scene zien we de Couwenbergjes en De Van Walsums op elkaar aflopen. Joyce zweert wraak te nemen op Arthur en Arthur zegt dat het is afgelopen met De Couwenbergjes in het Beatrix. Dramatisch muziekje, mooi camerawerk, einde.( prachtige scene)
Uitgebreid genoeg zo
Nieuwe coupe van Lizzy/Vivienne. Vind het zelf niet echt leuk staan...
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 18-08-2003 13:51]
quote:Ik hoop dat er een fikse ruzie tussen Daan en Aïsha zal ontstaan! Waar haalt zij het gore lef vandaan om Daan zijn rechten als vader af te nemen!? Ze heeft 'm alleen maar als zaaddonor gebruikt.
Op maandag 18 augustus 2003 12:31 schreef Markie-Mark het volgende:
Oh ja en Maurice en Aisha zijn terug voor het jubileum. Aisha vertelt dat ze een kind heeft van een fransman maar in werkelijkheid is Daan natuurlijk de vader, maar dat mag hij niet weten.
"Oh, dat nummer van Kim? Doe maar niet."
quote:Maurice is de ex-man van Daphne die toen Daphne met Victor vreemd ging een relatie met Margot begon. Hij is echter toen naar Zuid Afrika vertrokken (gespeeld door John Williams)
Op maandag 18 augustus 2003 14:32 schreef Vaakje het volgende:
Ik kan Maurice even niet plaatsen...en ik weet nog wel dat Aisha een kindje kreeg en tegen de vader loog. Dat was toch toen die man van haar hielp bij het verdriet om het overlijden van haar man of vriend (die kleine donkere die aan een slecht hart overleed).Maar ik weet wel dat die Suzy nu heel gelovig is geworden. Ik heb dat in het dagelijks leven echt meegemaakt en dat is nog wel een beetje geloofwaardig, maar ik heb gewoon een schurfthekel aan haar..
Maar ik heb volgens mij ook ongeveer de laatste 2 afleveringen niet gezien.Verder heb ik ook gemist dat er een nieuwe Van Walsum bijkwam, maar dat was toch ook pas aan het einde of niet??
Ik weet niet wie je met die man bedoelt maar Daan is de vader van haar kind. En die donkere met krullen is denk ik Bento die idd overleed. Aisha ging toen zijn geest oproepen en werd zelf bezeten.
De nieuwe van Walsum is Tara die heeft over voor de zomerstop ongeveer 1.5 week ingezeten. Die kwam met haar vriend naar Nederland toe om het medicafarma schandaal te onderzoeken. Haar vriend is echter al verdwenen waarschijnlijk onder bedreiging van Medicapharma, nu krijgt ze hulp van Lizzy. Joost en Mischa
IK KAN NIET LANGER MEER WACHTEN, GVD!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |