abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11996073
Was leuk ONM vs GTST bij Hints vanavond en uiteraard heeft ONM met grote afstand gewonnen. Vooral Kim Pieters blijkt een die-hard Hints speler te zijn. Binnenkort zitten ze dus in de kwartfinale: Dennis Overeem, Kim Pieters, Robert de la Haye en Yasmin Sendar.

Anita Witzier liep overigens enorm te geinen met Dennis Overeem, hij kwam sowieso erg leuk over.

Why are you wearing that stupid man suit?
pi_11996421
Is Jennifer Hoffman weer onderweg?

Het is alweer lang geleden dat we iets vernomen hebben van Westenwindactrice Jennifer Hoffman. Het huwelijksaanzoek van vriendje Daan Schuurmans in New York is het laatste mediale wapenfeit. Toch lijkt er verandering te komen in haar keuze om niet meer op de voorgrond te treden.

Jennifer is namelijk gespot bij de studio's van Onderweg naar Morgen. Dat zou natuurlijk incidenteel mogelijk zijn, maar onze spotter heeft duidelijk gezien dat ze een deur-pasje gebruikte. Zo'n pasje krijg je alleen als je voor langere tijd daar werkt.

Bron: www.mokkels.nl

Laten we hopen dat dit waar is. Wat een geweldige cast heeft ONM dan volgend seizoen!!!!!

pi_12008728
Niemand vindt Jennifer Hoffman blijkbaar interessant
  vrijdag 25 juli 2003 @ 13:26:33 #154
35011 SmashBro
Echt lief.
pi_12008813
Stapte die niet met veel bombarie uit Westenwind omdat ze niet meer op beeld wilde maar liever secretaresse o.i.d wilde worden? Het lijkt me daarom aannemelijker dat ze nu achter de schermen werkt bij ONM, bijv. als productie-assistente ofzo (en er daarom zo veel gesignaleerd wordt). Maar we zullen zien.
Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_12031892
Ja zeker leuk als ze in ONM zou gaan spelen

Jasmine sendar gaat trouwens trouwen met haar vriend Rutger

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_12034024
Heb inderdaad ergens gelezen dat Jennifer Hoffman achter de schermen zou gaan werken bij ONM, weet alleen niet meer precies wat ze zou gaan doen. Zal het nog ff een keer opzoeken...
  zaterdag 26 juli 2003 @ 19:05:31 #157
47776 somegirl
Gossip Girl
pi_12034451
quote:
Op donderdag 24 juli 2003 21:37 schreef Markie-Mark het volgende:
Was leuk ONM vs GTST bij Hints vanavond en uiteraard heeft ONM met grote afstand gewonnen. Vooral Kim Pieters blijkt een die-hard Hints speler te zijn. Binnenkort zitten ze dus in de kwartfinale: Dennis Overeem, Kim Pieters, Robert de la Haye en Yasmin Sendar.

Anita Witzier liep overigens enorm te geinen met Dennis Overeem, hij kwam sowieso erg leuk over.

Was inderdaad erg leuk om te zien! Maar ik vond Dennis echt superraar doen! Eem beetje spastisch haast! Robert was wel superlekker en ook heel goed! Het gtst team viel me een beetje tegen hoor! Maar ja, onm moest toch ook winnen!
Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_12035358
wat was dat trouwens tussen Anita Witzier en Dennis, over reuk of zoiets? ik snapte er echt geen bal van.
ONM was echt zwaar fanatiek aan t spelen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zondag 27 juli 2003 @ 13:01:02 #159
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_12044439
Jennifer Hoffman doet volgens mij een opleiding die met produceren te maken heeft ofzo..ze stond een tijdje geleden ook in de Telegraaf met een filmpje wat ze samen met haar klas had gemaakt voor een opdracht.

Door haar Westenwind-connecties kon zij toen hele goede cameramensen regelen enzo..

Wel jammer want ik vond haar een erg naturelle actrice

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_12119472
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 20:04 schreef ChatGirl het volgende:
wat was dat trouwens tussen Anita Witzier en Dennis, over reuk of zoiets? ik snapte er echt geen bal van.
Dat sloeg echt nergens op, ik kon er ook niet om lachen!!!! Dacht al dat het aan mij lag..
pi_12119569
Oh ja, Jennifer Hoffman is inderdaad productie-assistente geworden bij ONM. Het stond in een een of ander roddelblad, en er stond ook in dat Suzy niet terugkomt in de serie. Ik zal haar niet missen. Vond het een beetje een niks-rol die ze had.
pi_12135555
Valerie speelt zustertje in OnM

Na tien maanden acteerworkshops te hebben gevolgd mag Valerie Zwikker voor het eerst haar kunstjes laten zien op televisie. Zwikkie krijgt een gastrol in Onderweg naar Morgen en zal de rol van verpleegkundige gaan spelen in de ziekenhuissoap van Yorin.

bron: mokkels.nl

pi_12135642
Nee hè, die ook al. Dat vind ik nou echt een verschrikkelijk mens...
Over het paard getild en arrogant. Gadver..... Hoop dat het van korte duur is!!!!!!
pi_12358735
Wat is het ineens rustig hier.... Iedereen met vakantie ofzo???

Las in een één of ander roddelblad dat er nog een nieuwe jongen in de serie komt weet alleen z'n naam niet meer. Was in ieder geval nog niet zo oud en er stond niet bij wat hij gaat spelen.... Heeft nog iemand hier iets over gelezen???

pi_12359527

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 11-08-2003 16:32]

pi_12359563
Ja tis idd wel erg rustig hier. Maar er is ook niet echt iets om over te praten nu er geen afleveringen zijn. Ik was idd op vakantie. Eerst 1.5 week terschelling en toen nog eens drie weken Frankrijk. Was heerlijk. In Frankrijk alleen maar mooi weer gehad!!!

Misschien bedoel je Tom Mickers die de rol van Carlo Breidenbach gaat spelen?? Dat staat op pagina 6 van deze topic.

pi_12362502
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 16:31 schreef Svensational het volgende:

Misschien bedoel je Tom Mickers die de rol van Carlo Breidenbach gaat spelen??

Ik bedoel iemand anders, een jongere knul.
pi_12368306
De antwoorden en uitleg van de vorige quiz:

Vragen, antwoorden én toelichting:

1. Met wie heeft Joyce Couwenberg GEEN relatie gehad?
a. Frank Reitsema
b. Sasza Nagy
c. Daan Starrenburg
d. Bento do Carmo

Toelichting: Hoewel Joyce de laatste jaren haar voorkeur voor oudere heren lijkt te hebben (Melchior, Arthur), ging zij enkele jaren terug toch meer voor de jonge gastjes. Zo had ze relaties met zowel Sasza als Daan! Maar hoewel Bento ook als een blok voor de volwassen Joyce viel, vond ze hém toch net iets te jong. Hij werd vriendelijk afgewezen. De relatie met Frank behoeft waarschijnlijk geen toelichting!

2. Wie werd in 1998 genomineerd voor een Bounty Soap Award?
a. Iwana Chronis
b. Karina Smulders
c. Tamara Brinkman
d. Mimi Ferrer

Toelichting: Karina werd wel voor de Award genomineerd, maar mocht hem helaas niet mee naar huis nemen. Ook Georgina Verbaan, de tweede genomineerde, ging met lege handen naar huis. De Award ging naar Maiko Kemper, beter bekend als Erik uit Goudkust...

3. Hoe heet de adoptiemoeder van Serge?
a. Karin
b. Karen
c. Karina
d. Katrina

Toelichting: Karina van Miechem was een vriendin van Bettina; zij nam de opvoeding van diens zoon Serge voor haar rekening, maar vertelde hem pas jaren later dat niet zij maar Bettina zijn echte moeder was! De overige namen zijn fictief.

4. Waar kwam Sasza oorspronkelijk vandaan?
a. Slodavië

b. Soldavië
c. Slovenië
d. Soedanië

Toelichting: Sasza was een vluchteling uit het Oost-Europese land Slodavië, een land voor oorlog en ellende. Deze naam was overigens fictief, het was mede geïnspireerd op de fake-naam Soldavië, die uit Kuifje stamt.

5. Wie hoort er NIET in de rijtje thuis?
a. Jan Reitsema
b. Ed Couwenberg
c. Miguel Zwart
d. Wouter Lansink

Toelichting: Miguel is de enige echtgenoot van Aafke die officieel nog steeds in leven is, hoewel in ingevroren toestand! Jan kwam om bij een auto-ongeluk, Ed werd vermoord door Serge, en Wouter werd door Aafke zelf koud gemaakt...

6. In welke jeugdserie speelde Wim Bax?
a. Abeltje
b. Het geheim van de Lindenborch
c. Dunya en Desie
d. De legende van de bokkenrijders

Toelichting: Wim speelde in 1994 Driek in "De legende van de bokkenrijders", compleet met lang haar en rotte tanden. Overigens speelde Ben Ramakers een bijrol in "Abeltje" (in 1998, als adjudant), Tamara Brinkman een hoofdrol in "Het geheim van de Lindenborch" (in 2002, als Jane), en Mimi Ferrer een gastrol in "Dunya en Desie" (in 2002, als Saïda).

7. Wie was Vanya van Bakel ook alweer?
a. Collega van Lisette
b. Secretaresse van Victor
c. Persoonlijk Assistente van Cor
d. Opdrachtgeefster van Lotje

Toelichting: Naast assistente van Cor was Vanya ook enige tijd de vriendin van Pim. Tijdens de brand in de Casablanca moest Pim kiezen wie hij ging redden: Cor of Vanya. Hij koos voor zijn vriendin, en Cor werd op het laatste moment door een ander gered. Hij was echter zo kwaad dat Pim - al tijden zijn rechterhand - hem had laten stikken, dat hij Pim vermoorde. Jaren later bleek pas dat Pim helemaal niet dood was!

8. Wie speelde Margot #1?
a. Wendy Brouwer
b. Marjolein Keuning
c. Eva Duijvestein
d. Marina Duvekot

Toelichting: Marina speelde de rol van Margot Reitsema vanaf het begin van de serie t/m 1995. Met haar vertrek verdween ook het karakter Margot uit de serie. Margot kwam echter in 1997 terug, maar werd vanaf toen gespeeld door Wendy! Marjolein en Eva vertolkten overigens respectievelijk (de eerste) Joyce en Reina...!

9. Hoeveel kinderen heeft Ed Couwenberg?
a. 3
b. 4
c. 5
d. 6

Toelichting: Een vraag die opvallend veel leden fout hadden! Even rekenen dus: Aan het begin van de serie had Ed 3 kinderen: Victor, Joyce en Renée. Daarnaast maakte Gyman deel uit van het gezin, maar hij was slechts een 'pleegzoon'. In 1997 bleek Ed nog een dochter te hebben: Babette. Vervolgens kwam daar in 1999 zoon Serge bij. Brengt ons op 5 kids. Máár. nog niet zo lang geleden bleek Victor geen zoon van Ed te zijn, maar van Ed's broer Oscar!! En hoewel Ed hier zelf geen weet van heeft, komen we zo toch echt op 4 kinderen!!

Zie je Lemijn??!! Mijn uitleg klopte dus inderdaad!!

10. Ravi Wertheimer vertrok als hulpverlener naar.
a. Nepal

b. Tibet
c. China
d. Senegal

Toelichting: Ravi liet Nederland eigenlijk achter zich om op wereldreis te gaan, maar bleef al snel in Nepal hangen, om hier ontwikkelingshulp te geven. ONM kent overigens meer weldoeners: Ed heeft een tijdje ontwikkelingswerk gedaan in Vietnam en Luciel vertrok naar Senegal om haar steentje bij te dragen aan het goede doel!

De Uitslag:

01. Pimmetje - 100
02. Brombeer - 90
03. Flamebringer - 80
04. Lemijn - 80
05. Sissi - 80
06. Alexandra - 80
07. jana - 80
08 menno2911 - 70
09. Tessa - 70
10. Svensational- 60
11. henky - 60
12. saskia - 60
13. nuongirl - 60
14. lion - 60
15. Marjolein - 50
16. Muisje® - 50
17. Art - 50
18. bettina berger - 50
19. EHH - 50
20. lylianne - 40
21. Dj. Koelkast - 40
22. Markie-Mark - 40

23. ikke - 40
24. indiana jane - 40
25. Marcel - 40
26. RedGuy - 40
27. Snoopy - 40
28. somegirl - 30
29. memoi - 30
30. DaNiElLe - 20

En hier is de quiz van augustus!!

dinsdag 12 augustus 2003 @ 00:26:21 #169
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_12370143
Bij vraag 1 en 2 had ik geen idee, maar goed gokken doet wonderen

Wie maakt die dingen steeds trouwens?

Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_12384341
Die haal ik van ONM-club , het archief.

Ze worden gemaakt door ene Babette21. Die beheert die club. In die club staan heel veel dingen over onderweg naar morgen. Heel veel plaatjes van vroeger en alle acteurs. Aanmelden kan op fan.clubs.nl

pi_12388593
Ja......... mijn score is wel erg bagger he? Maar ik volg onm ook nog maar 2 jaar ofzo, dus die oude dingen weet ik echt allemaal niet!
En nu zit ik ook nog een jaar in het buitenland! (Zit nu in England) Dus moet ik onm een jaar missen.....

houden jullie me wel een beetje op de hoogte?

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_12390899
Hmm, die vorige quiz heb ik het nog niet eens zo slecht gedaan! Maar deze vond ik toch al stukken moeilijker hoor, maar 40 puntjes!

* Flamebringer gaat zich in een hoekje zitten schamen...

This Is My Battleground, You Are Playing With Fire!
pi_12417294
Genogram van De ONM Club - Archief Omdat hij hier verkleind is kun je het niet zo goed lezen. Om het beter te lezen moet je maar ff hier klikken, want dan zie je hem in het normale formaat.

pi_12455183
Nog maar 7 avonden zonder ONM en dan kunnen we weer

Wel jammer dat ze eerst herhalingen gaan uitzenden, maar ik ga toch mar wel kijken denk ik

pi_12460561
Ik weet eindelijk weer wie die nieuwe is: namelijk ene Kevin Brouwer, hij is 20 jaar en krijgt veel met Kyra te maken. Kyra gaat weer het één en ander meemaken..... Ben benieuwd. Hij komt in september in de serie. Maarre het stond in een roddelblad dus of het allemaal waar is....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')