quote:Hoe zou Dennis hierop reageren. Wacht ... ik vraag het 'm effe. Hij zit hier naaste me....
Op zaterdag 5 juli 2003 14:19 schreef somegirl het volgende:[..]
Oh ja joh? Dat wist ik helemaal niet! Vond het altijd al wel een homo-ig type...
quote:doe es........
Op zaterdag 5 juli 2003 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Hoe zou Dennis hierop reageren. Wacht ... ik vraag het 'm effe. Hij zit hier naaste me....
quote:He's not amused.
Op zondag 6 juli 2003 21:25 schreef ChatGirl het volgende:[..]
doe es........
quote:nou ja zeg. wat een ego
Op zondag 6 juli 2003 23:37 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
He's not amused.
quote:Sinds zijn vriendin zwanger is en weer zuipt is hij helemaal niet meer te genieten.
Op maandag 7 juli 2003 19:13 schreef ChatGirl het volgende:[..]
nou ja zeg. wat een ego
quote:tsja, maar hij kan in ieder geval nog koken voor dr. genoeg pakken knorr dinges van de reclame overgehouden.
Op maandag 7 juli 2003 20:25 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Sinds zijn vriendin zwanger is en weer zuipt is hij helemaal niet meer te genieten.
quote:Hij kan niet meer eten sinds zijn zoontje Läkz dood is.
Op maandag 7 juli 2003 20:37 schreef ChatGirl het volgende:[..]
genoeg pakken knorr dinges van de reclame overgehouden.
quote:Ze hebben allemaal quasi iets beters te doen met hun vriendje of vriendinnetje....
Op zaterdag 12 juli 2003 17:38 schreef somegirl het volgende:
is iedereen op vakantie ofzo? Waarom is er niemand meer hier in het Forum?
quote:Jaja ik was inderdaad op vakantie. Net terug van anderhalve week Terschelling en overmorgen vertrek ik alweer voor drei weken naar Frankrijk
Op zaterdag 12 juli 2003 17:38 schreef somegirl het volgende:
is iedereen op vakantie ofzo? Waarom is er niemand meer hier in het Forum?
Nieuw Personage in ONM
Tom Mickers zal volgend seizoen de rol gaan spelen van Carlo Breidenbach, familie van JP.
Anders nieuws: Monique van der Werff(Suzy) zal niet terugkeren in ONM.
quote:(Half)broer of neef van Ariël dan toch ook?
Op dinsdag 15 juli 2003 19:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Nieuw Personage in ONM
Tom Mickers zal volgend seizoen de rol gaan spelen van Carlo Breidenbach, familie van JP.
Monique van der Werff weg uit ONM
12-07-03 -- Monique van der Werff was de grote afwezige bij de fotoshoot van de cast van Onderweg naar Morgen. De sexy actrice vertrekt uit de Yorin soap. Mini-rel: verse soapacteur Tom Mickers brengt persdienst in verlegenheid.
Op de foto in Scheveningen
Vrijdag waren de acteurs en actrices uit ONM opgetrommeld voor een fotoshoot, in het chique Kurhaus in Scheveningen. Een legertje visagistes was urenlang bezig met de make-up. Ze zagen er allemaal perfect uit, vooral Kim Pieters, Jasmine Sendar en Viviënne van den Assem. Haar vriendje Edgar Wurfbain kwam even kijken bij de fotosessie.
Monique blijft thuis
Alle sterren waren present, nou ja, bijna. Monique van der Werff was er dus niet. De actrice gaat zich waarschijnlijk toeleggen op andere acteer-projecten. Zo was zij al te zien in de telefilm "Loverboy".
Tom "verraadt" nieuwtje
Sst, niet verder vertellen, er komt een nieuwe acteur in ONM: Tom Mickers. Hij is line-dancer en heeft in musicals gespeeld. Vanaf september is hij te zien als Carlo Breidenbach. Monique - de charmante persdame van Endemol - en haar Yorin-collega proberen uit alle macht zijn komst geheim te houden... Mondje dicht dus! Maar wat doet Tom? Juist, hij is zo enthousiast dat hij het nieuwtje alvast op z'n eigen website heeft gezet! Niet zo handig, maar wel leuk.
Benieuwd of Tom's site op last van de persdienst wordt aangepast. Voor de zekerheid heeft tvbabes.com een kopie gemaakt.
Happy Tom
Tom, die tijdens de fotoshoot rondliep met een Harry Potter boek, is dolblij met z'n nieuwe baan. "Ik zal er niet vlug spijt van hebben, want het is de leukste job die ik tot nu toe gehad heb."
Klik hier voor de site van Tom.
Vakantie
De acteurs en actrices uit Onderweg naar Morgen waren op de fotoshoot al helemaal in vakantiestemming. Ze moeten nog één week werken in de studio's in Aalsmeer, daarna hebben ze vijf weken vakantie. Volgende week is er een "wrap party", als afsluiting van het seizoen.
ONM returns
Op 1 september zijn er weer nieuwe afleveringen de zien van ONM op Yorin.
Nu de laatste aflevering van Onderweg naar Morgen van dit seizoen is uitgezonden en de cast en crew aan de laatste opnames bezig zijn, maakt iedereen zich op voor een lange, welverdiende vakantie. Zo ook ster-actrice Jasmine Sendar, die meteen maar besloot om zichzelf een nieuwe coupe aan te meten.
Afgelopen week kwam de voltallige cast van ONM in Scheveningen bij elkaar voor promotiefoto's voor het nieuwe seizoen. Jasmine viel op met haar nieuwe coupe, waarbij de actrice haar lange lokken nu met een pony draagt.
'Het werd weer eens tijd voor wat anders' vertelt Jasmine aan StarNews.nl. 'Op zichzelf kan ik niet zo heel veel doen met mijn haar. Maar in overleg met de productie van ONM heb ik er dit van laten maken en ik moet zeggen dat ik er heel erg blij mee ben'. Ook Jasmine's vriend Rutger was erg tevreden met haar nieuwe look. 'Toen ik thuis kwam, keek hij me even aan en zei: 'pittig''. Volgende week vertrekken Jasmine en Rutger naar Thailand voor een welverdiende vakantie.
Vanaf 1 september is ONM weer elke werkdag te zien bij Yorin. Vorig jaar was er nog sprake van dat de soap zou verdwijnen, maar aangezien de kijkcijfers het afgelopen jaar explosief zijn gestegen, is daar absoluut geen sprake meer van.
quote:Plork
Op woensdag 16 juli 2003 17:36 schreef K-otic het volgende:
[afbeelding]
Ow en kan die Jasmine niet weg met d'r kop als een uitgerekte banaan? Yuk...
quote:Je hebt volkomen gelijk. Suzy moet terugkomen.
Op zondag 20 juli 2003 23:56 schreef Vivi het volgende:[..]
Plork
Ow en kan die Jasmine niet weg met d'r kop als een uitgerekte banaan? Yuk...
quote:Op die onderste foto ziet ie er wel erg smakelijk uit. Maar of ik zit te wachten op een broer/neef van Ariel in de serie.....
Op woensdag 16 juli 2003 17:36 schreef K-otic het volgende:
[afbeelding]
En wat betreft Suzy's exit.. ik kan er niet echt rouwig om zijn,zo leuk was het personage niet, nu Duuk er nog uit.
quote:Nee die vind ik ook stom. Aisha moet (definitief) terugkomen en Reina
Op maandag 21 juli 2003 18:46 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Je hebt volkomen gelijk. Suzy moet terugkomen.
quote:Alleen als Reina door Eva Duijvestein wordt gespeeld, want die andere zag er niet uit.
Op maandag 21 juli 2003 19:44 schreef Vivi het volgende:[..]
Nee die vind ik ook stom. Aisha moet (definitief) terugkomen en Reina
quote:klopt.
Op maandag 21 juli 2003 21:03 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Alleen als Reina door Eva Duijvestein wordt gespeeld, want die andere zag er niet uit.
quote:
Op maandag 21 juli 2003 19:44 schreef Vivi het volgende:Aisha
moet (definitief) terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |