Dat zeepje, en die teksten op de achtergrond, De gehaktballen van JP zijn oke en Renee waar zit je mee ofzo. Triest.
Straalt totaal geen allure uit en zeker met de nieuwe koers die ONM wil gaan varen (strijd tussen families Couwenberg en Van Walsum) verwacht ik een stijlvollere leader.
Westenwind had een goede leader en ook de Amerikaanse soaps ATWT en The Bold hebben een mooie leader,. Die van The Young and Restless vind ik echter het mooist alhoewel de meesten van jullie die waarschijnlijk nog nooit gezien hebben.
Ik ben het nu trouwens aan het downloaden, en de enige die het heeft is een Ier die Ruth Jacott spaart nav een songfestival van lang geleden, echt te grappig
Ik heb al 17 sec, tof! Flashbacks!
quote:Who is Clint?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind de leader vreselijk!!!Dat zeepje, en die teksten op de achtergrond, De gehaktballen van JP zijn oke en Renee waar zit je mee ofzo.
Who the fuck is Joke?????????????????????
-edit: typo-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 01-07-2003 23:39]
Nee maar tof. Ik hoop dat er dit soort dingen gaan gebeuren.
quote:Joke = engels voor grap. Dus dat er iemand een hele goede grap gaat maken
Op dinsdag 1 juli 2003 23:36 schreef Markie-Mark het volgende:
En wat mij ook altijd opvalt in de leader: Joke to ComeWho the fuck is Joke?????????????????????
edit: ok ok, te flauw.
Nog een 'weet je nog van vroeger'.
Er was een poosje dat de afleveringen namen hadden. Zo van:
- Joyce ontdekt.
- Ariel doet iets geweldigs
enzo... Ja toch? Of verzin ik het?
[Dit bericht is gewijzigd door Lemijn op 01-07-2003 23:44]
En Ellen naar het buitenland sturen vind ik ook geen strak plan.
Ik kan dus niet anders dan jouw verhaal afkeuren
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 01-07-2003 23:44]
quote:Okee, het is dus Svensational. Over Claire was ik nog diep aan het nadenken. Ik wou haar een carriere als naaktmodel geven, maar dat zie ik toch niet gebeuren in ONM. Claire heef nu niet echt een verhaallijn waarop ik kan voortborduren en de anderen wel. En over Arthur...Tja, ik vind hem toch niet zo leuk, dus die kon vertrekken
Op dinsdag 1 juli 2003 23:42 schreef Markie-Mark het volgende:
Svensation, in jouw verhaal stuur je Arthur naar Amerika en geef je Claire geen verhaallijn![]()
quote:Tja, er kwamen weer wat personages terug, dus moeten er ook weer wat weg
En Ellen naar het buitenland sturen vind ik ook geen strak plan.
quote:Maar de rest dan, en in het bijzonder de verhaallijn rond Cor-Niels-Victor??[quote]
Ik kan dus niet anders dan jouw verhaal afkeuren![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 01-07-2003 23:51]
quote:Zo zijn Margot's paranormale gaven op een redelijk realistische manier in de verhaallijn verweven toch??
Niels en Margot krijgen een relatie en krijgen samen een kind. Claire is dezelfde tijd in verwachting van Hugo maar Arthur ontdekt op een echo foto dat het kind van Claire bij geboorte een ernstige afwijking zal hebben. Zijn liefde voor zijn zoon en zijn haat voor de Couwenbergjes zorgen ervoor dat hij na geboorte de baby's omwisselt zodat Claire en Hugo een gezond kind krijgen. Renee vindt de echo-foto van Claire en begint de waarheid te achterhalen. Arthur probeert Renee te stoppen en laat meerdere moordaanslagen op haar plegen, niemand kan echter bewijzen dat Arthur hier achterzit. Renee besluit haar zoektocht te staken, waardoor de waarheid voorlopig nog niet uitkomt. Margot en Claire die beide niks van dit alles weten beginnen een sterke vriendschap te ontwikkelen mede door het feit dat ze pas moeder zijn geworden. Margot begint echter vreemde visioenen te krijgen bij Claires aanwezigheid. Ze ziet haar zieke kind in Claires armen waarbij Claire hysterisch begint te gillen. Mede door de aanslagen op Renee zetten Margot en Renee samen hun zoektocht naar de waarheid voort. Zal Arthur dit tweetal kunnen stoppen??
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 01-07-2003 23:55]
quote:Het zijn allebei chagrijnige bitches. Niet dat ik Ellen niet mag ofzo hoor. Maar het is geen engeltje.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:47 schreef Markie-Mark het volgende:
Ellen en Bram zijn toch hartstikke lief of heb ik nu wat gemist???
quote:Die vind ik leuk, alhoewel ik de rest wat minder vindt, zoals de comeback van Wanda. Ellen en Bram die vertrekken. Ariel die afvalt, Duuk die een zwerver wordt enz.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:48 schreef Svensational het volgende:[..]
Maar de rest dan, en in het bijzonder de verhaallijn rond Cor-Niels-Victor??
quote:Je moet er alleen de paranormale gaves van de baby van Margot nog in verwerken, want het spreekt natuurlijk voor zich dat hij of zij die van zijn of haar moeder erft.
Op dinsdag 1 juli 2003 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik vind mijn eigen baby-switch verhaallijn toch nog wel het briljantst
Maar ik gun ze tenminste hun baby-geluk. Jij laat het kind doodgaan
quote:Zie je wel, Markie?
Op dinsdag 1 juli 2003 23:54 schreef Svensational het volgende:
Bram de hele tijd met een chagrijnige smoel
quote:Ja dat was een zware beslissing ik weet het, maar het moest de verhaallijn ten goede komen he
Op dinsdag 1 juli 2003 23:54 schreef Svensational het volgende:
Maar ik gun ze tenminste hun baby-geluk. Jij laat het kind doodgaan
En Bram is idd chagerijnig de laatste tijd, zal het sekstekort wel zijn. En van een bezopen Ellen raakt geen man opgewonden natuurlijk
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:49 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Zo zijn Margot's paranormale gaven op een redelijk realistische manier in de verhaallijn verweven toch??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |