quote:hmm. Ik vond zuster Madeliefje leuker..
Op dinsdag 1 juli 2003 19:57 schreef SmashBro het volgende:
Vinden jullie Liset ook niet de Rosa van ONM? Weinig tekst en geen erkenning (bijv. door in de leader geplaatst te worden), maar toch leuk.
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 21:26 schreef wizarddragon het volgende:[..]
hmm. Ik vond zuster Madeliefje leuker..
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
OverleefD?Misschien moet er in de serie aan educatie worden gedaan. Mensen leren om fatsoenlijk te spellen.
quote:ook
Op dinsdag 1 juli 2003 19:54 schreef Riann het volgende:
Je mag haar best niet mooi vinden
Maar vergelijken met een varken slaat natuurlijk nergens op
Stelletje stomme op uiterlijk gerichte jongetjes! ![]()
[edit]oh wacht, ik zie nu dat Markie ook al allemaal verstandige dingen over deze opmerkingen had gezegd. Naja, dat dus[/edit]
Trouwens, ik had met de afleveringen van de laatste week voor het eerst dat ik soms terugspoelde (jaja, alles opgenomen!) om iets nog een keer te luisteren. Het zat goed in elkaar allemaal!
En die herhalingen op zondag zie ik ook wel zitten, lekker allemaal achter elkaar opnemen evt... hm... straks ga ik nog op mensen lijken...
quote:Zegt de vrouw die zelf waarschijnlijk ook niet alleen maar naar het karakter kijkt
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef Lemijn het volgende:Stelletje stomme op uiterlijk gerichte jongetjes!
![]()
quote:Lijkt mij ook kewl, maar ik denk dat ik de afleveringen eerst elke dag opneem en naderhand 5 achter elkaar en dan de ene tape weer wis. Stel dat Yorin besluit om op zondag het programma te wijzigen, dan zou ik 5 delen missen. Ik heb inmiddels genoeg tapes in huis om het volgende seizoen compleet op te nemen.
En die herhalingen op zondag zie ik ook wel zitten, lekker allemaal achter elkaar opnemen evt... hm... straks ga ik nog op mensen lijken...
quote:Liset was weer enorm lomp idd met die poll. Ook wel leuk, maar als ze echt was zou ik haar zo irritant vinden...
Op dinsdag 1 juli 2003 19:57 schreef SmashBro het volgende:
Liset met haar poll was wel lachen. Vinden jullie Liset ook niet de Rosa van ONM? Weinig tekst en geen erkenning (bijv. door in de leader geplaatst te worden), maar toch leuk. En onmisbaar. Ze is altijd wel een (kleine) schakel in de een of andere verhaallijn.
quote:Dat vind ik ook wel handig ja (zeker als je het vergelijkt met nu dat er HELEMAAL geen herhaling is van ONM). En leuk, een hele middag soapen. Dan kom je er nog beter in. Hebben ze ook een tijdje gedaan met Goudkust (en GTST ook, geloof ik).
Op dinsdag 1 juli 2003 22:02 schreef Lemijn het volgende:
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 14:21 schreef Markie-Mark het volgende:
[afbeelding]Hij ziet er nu toch een stuk beter uit dan hier op de foto
quote:Dus jij vindt dat ie met die puistenkop en dat rare haar er beter uit ziet?
Op dinsdag 1 juli 2003 15:41 schreef Riann het volgende:[..]

quote:Dat kijkt HMG van de BBC af. Die deed dat met Eastenders of Coronation Street, geloof ik...
Op dinsdag 1 juli 2003 22:13 schreef SmashBro het volgende:
Dat vind ik ook wel handig ja (zeker als je het vergelijkt met nu dat er HELEMAAL geen herhaling is van ONM). En leuk, een hele middag soapen. Dan kom je er nog beter in. Hebben ze ook een tijdje gedaan met Goudkust (en GTST ook, geloof ik).
Een hele middag soapen valt wel mee. Ik heb laatst bijna 13 uur achtereen herhalingen gekeken op tape. Ik moest gisteren echt ff omschakelen. Wat is het toch raar dat er om 19.30 uur geen ONM, als je het 10 maanden werkdagelijks bent gewend.
quote:Zegt de vrouw die zelf waarschijnlijk ook niet alleen maar naar het karakter kijkt
Op dinsdag 1 juli 2003 22:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[quote]Stelletje stomme op uiterlijk gerichte jongetjes!
En die foto's, wat een verbetering zeg idd. Hoe oud zou ie zijn op die andere foto? En nu?
(verbering als in: meer mijn type ofzo...)
quote:Weet ik veel wat jij allemaal met je tongetje doet? Daar let ik geeneens meer op! Hahahahahahahaha!
Op dinsdag 1 juli 2003 22:29 schreef Lemijn het volgende:
Zegt de vrouw die zelf waarschijnlijk ook niet alleen maar naar het karakter kijkt
Ehm, zie je het tongetje niet?![]()
quote:OMG dat meen je niet.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:[..]
Een hele middag soapen valt wel mee. Ik heb laatst bijna 13 uur achtereen herhalingen gekeken op tape.
Ik weet nog wel een ander leuk onderwerp: het oude liedje. Heeft iemand die? Met lange tekst!
En de oude voorstukjes, zoals met die zon en stralen, en daarna de foto-negatieven-plaatjes. Ik wou dat ik ze had!
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
OMG dat meen je niet.
Soms een klein gebaar
Brengt je onverwacht
Dichter bij elkaar
Geeft je nieuwe kracht
Dan weet je dat je verder moet
Er wordt op je gerekend
En je beseft het dan pas goed,
Wat dat voor je betekent.
Refrein:
Onderweg naar morgen
Een reis, die duurt een leven lang
Onderweg naar morgen
Een onvoorspelbaar spel
Een weg bezaaid met lief en leed
Waarvan je nog zo weinig weet
De toekomst houdt zoveel voor jou verborgen
En al droom je soms van gisteren
Je weet je leeft vandaag.
Voortdurend onderweg naar morgen
Soms een enkel woord
Houdt je op de been
Je voelt je een moment
Niet meer zo alleen
Je weet, dat je het redden moet
Je hebt er voor gestreden
Maar dat gevoel van zekerheid
Het lijkt zo lang geleden.
Refrein
Met vallen en opstaan
Leer je toch te lopen
En elke dag is nieuw
En onbekend
Je leert te incasseren
En van je af te bijten
Al zijn er die momenten
Waar je nooit aan went
Een weg bezaaid met lief en leed,
Waarvan je nog zo weinig weet
De toekomst houdt zoveel voor je verborgen
En al droom je soms van gisteren
Je weet je leeft vandaag
Blijft een mooi liedje, ik luister het nog regelmatig.
quote:ONM dat meen ik wel.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
OMG dat meen je niet.
quote:Heb je het op mp3? Kan je het soms ergens delen? Of mag ik dat niet vragen :/
Op dinsdag 1 juli 2003 22:41 schreef Markie-Mark het volgende:
<knip>
Blijft een mooi liedje, ik luister het nog regelmatig.
Maar volgens mij mag dit niet besproken worden in dit topic, dus snel lezen voor deze post verwijdert wordt
Geen screenshots van die oude voorstukjes zeker iemand?
quote:Ik volg geen andere soap. Vroeger wel MCW, maar daarvan heb ik slechts 12 herhalingen op tape.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:48 schreef Markie-Mark het volgende:
Volg je ook nog andere soaps, of is het alleen ONM. Ik kan me voorstellen dat je helemaal geen sociaal leven overhoudt als je dat ook met andere soaps doet.
Ik heb absoluut een sociaal leven. Ik leef tot 19.00 uur. Dan bereid ik me op ONM voor en dan heb ik vanaf 20.00 uur tot 00.00 uur weer een sociaal leven. Van 00.00 uur tot 02.00 uur kijk ik nog ONM tapes.
quote:http://home.wxs.nl/~bromm004/
Op dinsdag 1 juli 2003 22:51 schreef Lemijn het volgende:
Dankje, en ik had het al bedacht idd, dus er wordt aan gewerkt
Tof van die tekst! Ik herinner me het alweer.Geen screenshots van die oude voorstukjes zeker iemand?
Hier staan ze op, alleen de site staat kopieren van plaatjes niet toe, en ik ben ook niet zo technisch aangelegd om dat wel te doen al is dat ongetwijfeld wel mogelijk. Ik vind de tweede leader met die gele achtergrond het mooiste.
quote:Die rip je gewoon met FlashGet. Het progje neemt alle jpegs en gifs over en zet ze in een directory. Je kunt later met de Windows Picture Viewer o.i.d. de overtollige zooi (banners 'n' stuff) bekijken en eruitgooien.
Op dinsdag 1 juli 2003 22:55 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Hier staan ze op, alleen de site staat kopieren van plaatjes niet toe, en ik ben ook niet zo technisch aangelegd om dat wel te doen al is dat ongetwijfeld wel mogelijk. Ik vind de tweede leader met die gele achtergrond het mooiste.
Maar ze zijn echt tof! Ik was ze echt compleet vergeten. Die foto's!
Geweldig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |