Dreumesjes:
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
* 29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
28 Maart 2002 - Xanne, dochter van TheGhost en vriendin
* 3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
29 juli 2002: Tomas, zoon van Logician
Peutertjes & Kleutertjes & Kindertjes:
14 april 1996: Chaves, zoon van Logican
28 juni 1996: Chelsea, dochter van Angelic1
9 maart 1998: Isabel, dochter van Rosie
17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
28 september 1998: Justine, dochter van Summertime
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
13 oktober 1999: Merijn, zoon van Stout
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
30 december 1999: Sabine, dochter van Summertime
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
22 augustus 2000: Rutger, zoon van Rosie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
10 december 2000: Storm, zoon van Genuivere & Bastardhost
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
11 maart 2001: Damon, zoon van Lily
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
27 juni 2001: Timo, zoon van Stout
[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 29-07-2003 12:27]
Ander goed nieuws heb ik overigens niet te melden meer gegadigden voor een topic alweer geen tweede streep? Maar ik vind dat de uitdeler van goed nieuws ons eigenlijk ook wel heel goed gezind is geweest.
quote:Nogmaals onwijs gefeliciteerd met dit goede nieuws!!
Op vrijdag 27 juni 2003 20:44 schreef Nausicaa het volgende:
Zal ik dan maar even beginnen met - volslagen off topic - goed nieuws dat Marco' s scan van afgelopen week hersentumor begin 2000 volstrekt gelijk was aan die van november 2000? Daar zijn we heel blij mee natuurlijk![]()
Heel wonderlijk: de mondelinge uitslag was afgelopen woensdag (zo op het eerste oog beschouwd was het goed), maar de definitieve uitslag werd per e-mail doorgegeven!
quote:Gewoon openen! Gegadigden komen vanzelf.
meer gegadigden voor een topic alweer geen tweede streep?![]()
Ik ben in de mineur heel m'n verjaardag naar de kl*te want ik moet een herretje doen voor Engels. Mijn brieven waren niet helemaal goed. lees super slecht. Dit vond zij zeer vreemd want andere brieven van mij waren altijd wel goed maar ja niets aan te doen he. Heb teveel de I vorm gebruikt en dat mag niet met Engelse brieven.(bij nederlandse mag dat wel daarmee was ik in de war geweest).
Maar goed ik ben ook goed gezakt op correspondentie met een 4,2 .
.
Kan je beter mee zakken dan een 5.5 toch?? Je moet een 5.7 hebben om te slagen nl bij deze opleiding.
Hm kan net zo goed vertellen wat ik voor opleiding doe geheel offtopic maar oke
Ik heb van Cadans de kans gekregen voor om te scholen voor receptioniste/telefoniste. Om weer terug te keren in arbeidsproces zeg maar na jaren ziektewet (met mijn rug).
Een heeeeeeeeele leuke opleiding zitten nog meer 'kneusjes' als mij. .
Alles ging dus verder prima tot Engels correspondentie dan, helaas.
Nu dinsdag Nederlands nog.
brrrrrrrrrrrr, .
Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik voor m'n mondeling een 7 had gemiddeld. .
[Dit bericht is gewijzigd door berney op 27-06-2003 22:11]
quote:succes metje her !!!
Op vrijdag 27 juni 2003 22:03 schreef berney het volgende:
Goed heej Nausicaa..
Ik ben in de mineur heel m'n verjaardag naar de kl*te want ik moet een herretje doen voor Engels. Mijn brieven waren niet helemaal goed. lees super slecht. Dit vond zij zeer vreemd want andere brieven van mij waren altijd wel goed maar ja niets aan te doen he. Heb teveel de I vorm gebruikt en dat mag niet met Engelse brieven.(bij nederlandse mag dat wel daarmee was ik in de war geweest).Maar goed ik ben ook goed gezakt op correspondentie met een 4,2
.
.
Kan je beter mee zakken dan een 5.5 toch?? Je moet een 5.7 hebben om te slagen nl bij deze opleiding.
Hm kan net zo goed vertellen wat ik voor opleiding doe geheel offtopic maar okeIk heb van Cadans de kans gekregen voor om te scholen voor receptioniste/telefoniste. Om weer terug te keren in arbeidsproces zeg maar na jaren ziektewet (met mijn rug).
Een heeeeeeeeele leuke opleiding zitten nog meer 'kneusjes' als mij.
.
Alles ging dus verder prima tot Engels correspondentie dan, helaas.
Nu dinsdag Nederlands nog.
brrrrrrrrrrrr,.
Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik voor m'n mondeling een 7 had gemiddeld..
Goed oefenen helpt misschien !
We duimen voor je !
Stout
Het is wel vermoeiend hoor!
Nausicaa, dat duurt nog wel een tijdje hoor, dat gedrag Christan begint nu zelf het woord 'samen' te gebruiken in de zin van samen iets doen, of samen spelen. Maar alles is nog steeds 'van mij' of 'van Christan'.
quote:Daar sluit ik me helemaal bij aan hoor Berney! Volgende keer gaat het vast beter!
Op zaterdag 28 juni 2003 21:11 schreef Rewimo het volgende:
Berney, wat jammer van die her. Maar de rest van je cijfers is prima toch?
Eva geeft tegenwoordig kusjes. Naja kusjes, soms zijn het ook gewoon likken op je wang maar lief is het wel.
Nu is ze de hele week al aardig van streek als Jeroen naar zijn werk gaat, ze loopt hem dan uren te zoeken in huis en in de tuin. Echt heel zielig want ze loopt opgewekt en vragend "papa" te brabbelen naar alle deuren en is dan superteleurgesteld als hij er niet achter staat.
Meestal bel ik hem dan even op zijn werk zodat ze de telefoon een kusje kan geven en even zijn stem kan horen en dan gaat het wel weer.
Gisteren was dat echter niet genoeg. Ik heb toen mijn portemonnee gepakt, met foto van Jeroen, en dat was het helemaal.
Ze bleef hem opendoen, naar de foto kijken, "papa!!!" roepen en dan maar kusjes geven op de foto. Zo lief
Lichamelijk knapt ze wel goed op maar geestelijk heeft ze echt een behoorlijke knauw opgelopen. Verlatingsangst is enorm aanwezig weer en ze is gauw overstuur. Alleen slapen geeft nog altijd problemen hoewel we nu langzaam weer wat strenger gaan worden. Het is moeilijk maar ze moet het ook weer leren om in haar eigen bedje te slapen.
quote:Zelfs dat had ik fout.
Op zaterdag 28 juni 2003 21:49 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Daar sluit ik me helemaal bij aan hoor Berney! Volgende keer gaat het vast beter!
Yours sincerely,
N.
quote:awwwwwwwwwwww.....Bernietjuh!!!
Op zondag 29 juni 2003 15:33 schreef berney het volgende:[..]
Zelfs dat had ik fout.
.
quote:Erg he!
Op zondag 29 juni 2003 15:36 schreef Catootje het volgende:[..]
awwwwwwwwwwww.....Bernietjuh!!!
quote:V.w.b. dat tweede: ik zit hier nog steeds zwaar pms te hebben
Op zondag 29 juni 2003 13:27 schreef Catootje het volgende:
jeetje.....sterkte iedereen met herren, ontbrekende streepjes, verlatingsangst en bezittingsdrang.....
quote:Kay heeft een eigen fotoboekje met wat (mislukte) fotos van ons er in. Hij kan uren zoet zijn met het doorbladeren van dat boekje en aanwijzen en zeggen wie hij ziet ...
Op zaterdag 28 juni 2003 22:00 schreef Lois het volgende:
...Knip
Nu is ze de hele week al aardig van streek als Jeroen naar zijn werk gaat, ze loopt hem dan uren te zoeken in huis en in de tuin. Echt heel zielig want ze loopt opgewekt en vragend "papa" te brabbelen naar alle deuren en is dan superteleurgesteld als hij er niet achter staat.
Meestal bel ik hem dan even op zijn werk zodat ze de telefoon een kusje kan geven en even zijn stem kan horen en dan gaat het wel weer.
Gisteren was dat echter niet genoeg. Ik heb toen mijn portemonnee gepakt, met foto van Jeroen, en dat was het helemaal.
Ze bleef hem opendoen, naar de foto kijken, "papa!!!" roepen en dan maar kusjes geven op de foto. Zo lief [afbeelding]... knipperdeknip
Wel fijn dat het nu weer wat beter met haar gaat
gewicht en blebgte komen overeen met elkaar maar wijken nog steeds af van het "normale". Volgende week naar de huisarts om verwijzing te krijgen voor botfoto (groei neemt nu wel ergere afwijkingen aan tov het "normale" verwachte lengte staat nu op 1.55-1.58 als ze het positief houden) Dus ben benieuwd wat daarweer uit gaat rollen.
voor de stats:
73.5 cm
9080 kg
Ach arme Alicia, heeft ze de BMR gehad Knor?
Eva hoest zich een slag in de rondte sinds vanmiddag en ik vind het doodeng. We waren al begonnen met het opvoeren van de medicijnen omdat ze vannacht ook al zo benauwd was maar het schijnt nog niet echt te helpen.
Nou weet ik wel dat hoesten enzo allemaal kan voorkomen maar ik vind het echt geweldig eng. Straks gaat het weer zo mis.....
Voor de rest heeft ze het loslopen weer definitief laten varen, ze doet nog wel enkele stapjes los maar verder loopt ze alleen maar langs de kantjes en aan handen. Eerst was dat alleen als haar oog afgeplakt was, 2 uur per dag dus, maar nu is dat de hele dag door. We zien wel dat ze beide ogen nu veel meer gebruikt dus we hopen maar dat het een tijdelijk iets is, gewoon een verstoring omdat ze nu weer af en toe met 2 ogen kijkt.
Zonde he, waren we net een stapje verder....
Ik hoop voor je dat het hoesten bijtrekt, kan me voorstellen dat je dat eng vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |