quote:Ik heb hier nog een Pentium 1 mobo liggen, Maar die is AT. Ik heb ook nog wel een AT kast liggen plus voeding, die mag je er voor een meerprijs van 5 euro wel bij hebben.
Op vrijdag 27 juni 2003 20:02 schreef c0rneel het volgende:
een vraagje, tussen die moederborden zit er daar 1tje tussen waar ik mijn p I in kan stoppen. heb hier thuis namelijk een p1 proc en atx voeding en de rest allemaal liggen maar die pc waar het uitkomt wilt de hd niet meer vinden.
Verders heb ik hier nog een mooi supersocket 7 moederbord, die tot 550 Mhz processors aan kan. Deze heeft ook AGP en is ATX formaat, dus het ligt eraan waar je intresse naar uitgaat.
quote:Sorry, is al verkocht
Op vrijdag 27 juni 2003 19:44 schreef deantoine het volgende:
die Geforce ¤20 ?
quote:precies waar ik hem voor wou gaan gebruiken....
Op vrijdag 27 juni 2003 16:10 schreef StonedKinG het volgende:
Kom op , niemand intresse in die pentum processortjes? Anders eindigen ze nog als sleutelhanger...
wat wil je inc verzenden voor die Intel Pentium 75
wil er evt wel meer afnemen als je niet teveel ervoor vraagt
mail me @ DJ-NaRRa@ikdachtietsmet.nl
quote:mwah, koop ik morgen in de stad liever eentje voor 10 euro.. heb ik hem nog sneller ook
Op vrijdag 27 juni 2003 22:03 schreef StonedKinG het volgende:[..]
7,50 eurotjes. Mail op stonedking@chello.nl
edit: Mycom: 2583 Edimax Fast Ethernet Adapter 10/100 Mbit Realtek PCI 2.2 - ¤ 8,00
quote:* --> beide gone...
Op vrijdag 27 juni 2003 23:02 schreef yohan.nl het volgende:
24x cd-rom, prijs incl. verz?
48x cd-rom, prijs incl. verz?
quote:Jah, en een pak koffie ofniet? Weltrusten! Voor die 5 euro hou ik dat ding liever zelf of geef ik hem aan en goede vriend zonder brander
Op vrijdag 27 juni 2003 23:00 schreef yootje het volgende:
1 x Freecom 4x4x20 Rewriter (7040A)5 euro excl?
quote:Mja, ik wil hem graag snel hebben, dus haal ik hem vandaag wel in de stad, daar komt bij dat er 5,50 verzendkosten bij komen
Op vrijdag 27 juni 2003 22:49 schreef StonedKinG het volgende:[..]
Jah ik zie het! 100 Mbit is natuurlijk ook veel sneller dan 100 MBit
PCI 2.2 maakt natuurlijk geen ruk uit,aangezien dit kaarte bijna geen gebruik maakt van de pci bandbreedte...Maargoed, 5 euro dus.
Daarbij heeft deze WOL functie.
Bericht aan iedereen : Ik kan pas reageren weer vanaf 3 uur, want ik ga nu zo naar mn werk. Ik heb de startpost even aangepast zodat er nu een overzicht is wat er nog is, Ik heb alles doorgetreept waar ik mail over heb gehad, en wat dus zo goed als verkocht is / al betaald is / al verzonden is.
quote:Er staat nog een 24x cd-romdrive in de startpost
Op vrijdag 27 juni 2003 23:09 schreef StonedKinG het volgende:[..]
* --> beide gone...
quote:Sorry, kan startpost niet meer editten... maar hijs al weg dus.... Vanmorgen vergeten weg te halen uit startpost
Op zaterdag 28 juni 2003 15:20 schreef yohan.nl het volgende:[..]
Er staat nog een 24x cd-romdrive in de startpost
Maar hij is echt al weg dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |