abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11410968
Hoi,

Ik heb een tomos s25 snorfietske dat ik eigenlijk een kilometertje of 10 harder wil laten lopen.
Aangezien ik nix van brommers weet dacht ik er klaar mee te zijn door er een iets andere uitlaat op te gooien. Heeft iemand tips om dat ding wat sneller te kunnen laten lopen? En rijdt hij ook sneeler door er een andere uitlaat op te zetten?

merci

pi_11411100
Dat ligt er maar net aan, je kunt er wel een leuke proma uitlaat onderdonderen...maakt ie wel wat meer herrie, trekkracht bijft ongeveer het zelfde, alleen de top ligt hoger. Ik weet niet hoeveel versnellingen als dat ding heeft (volgens mij 2 automaat), want anders kun je ook nog eens gaan ouwehoeren met de tandwielverhoudingen.
pi_11411145
is zo'n 2 traps automaat ding ja
  vrijdag 27 juni 2003 @ 13:08:25 #4
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_11411186
Met een andere uitlaat ligt de topsnelheid idd wat hoger. Echter de trekkracht zal gelijk blijven. En je zult natuulijk wat meer herrie horen. Trekkracht kun je creeeren door de tandwielverhoudingen zo groot mogelijk uit elkaar te houden. suc6
852002IWASTHERE
  vrijdag 27 juni 2003 @ 13:15:44 #5
38758 SwOoSh
Bert en Bin laden
pi_11411318
uhm mijn ervaring is wel dat alleen een andere uitlaat na een tijdje heel de brommer verpest. Raad je dan dus aan om ook de rest beetje aan te passen want je kan er niet zomaar alleen een raceuitlaat onder gooien ofzo..
♠ ▪ ♣ ▪ ♥ ▪ ♦ ™
pi_11411510
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 13:15 schreef SwOoSh het volgende:
uhm mijn ervaring is wel dat alleen een andere uitlaat na een tijdje heel de brommer verpest. Raad je dan dus aan om ook de rest beetje aan te passen want je kan er niet zomaar alleen een raceuitlaat onder gooien ofzo..
En met de 'rest' bedoel je??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')